Страница 61 из 273
Добавлено: 23 апр 2008, 21:27
Bomberman
vv писал(а):Сегодня ночью перегнали Крюковец в ТЧ-3 на ПМЖ
Своим ходом?
Добавлено: 23 апр 2008, 21:35
Дёдя
Канэшно. Он летает по метро ночами груженый песком, с весом 700 кг/кв.м.
Разгоняли его до 99,9 км/ч. За это даже его "пилоту" пальчиком погрозили (нельзя у нас больше 80)
Добавлено: 23 апр 2008, 21:50
AMY
Сьогодні презентували перший в Україні вагон-метро вітчизняного виробництва
[
"Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 23-04-2008 ]
Новий вагон має низку переваг: новий дизайн салону, дверей і кабіни машиніста, кондиціонери, вентиляцію, мінімальні шуми у вагоні, значно кращий мікроклімат
За участю Київського міського голови Леоніда Черновецького відбулася презентація першого в Україні вагону-метро вітчизняного виробництва. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Будівництво вітчизняних вагонів метро «Крюківським вагонобудівельним заводом» розпочалось 2004 року в рамках державної програми. З 2006 року в київському метрополітені розпочались випробування потягу з 5 нових таких вагонів. Протягом минулого року були усунуті усі конструкторські та технологічні зауваження, і вже в травні спеціальна комісія прийматиме експериментальний потяг в експлуатацію.
«Новий вагон має низку переваг: новий дизайн салону, дверей і кабіни машиніста, кондиціонери, вентиляцію, мінімальні шуми у вагоні, значно кращий мікроклімат. Київський метрополітен сьогодні є найпопулярнішим видом громадського транспорту, та я переконаний, що відтепер кияни та гості міста з іще більшим задоволенням користуватимуться послугами столичної підземки», - сказав Київський міський голова Леонід Черновецький.
Після презентації сучасного вагону голова КМДА разом з першим заступником Денисом Бассом відвідав депо «Харківське», унікальне обладнання якого не має аналогів у країнах СНД.
«Депо збудоване із застосуванням сучасних енергозберігаючих технологій, приміщення його облаштовані сучасними системами: охоронною та пожежною сигналізаціями, камерами відеонагляду, опалювальною мережею, вентиляцією, кондиціонуванням та диспетчеризацією. А головний виробничий комплекс, що обладнаний на найвищому технологічному рівні, забезпечує якісний ремонт рухомого складу. Зокрема, тут функціонує єдиний на теренах СНД токарний верстат з автоматичним діагностичним обладнанням для діагностики та обточки колісних пар вагонів метро, сучасна машина для миття вагонів, цехи підйомного ремонту та продувки вагонів. За нашими підрахунками нове депо дозволить збільшити кількість потягів на Сирецько-Печерській лінії метрополітену до 40 одиниць на годину», - розповів перший заступник голови КМДА Денис Басс.
Нагадаємо, що відкриття Харківського депо відбулось наприкінці минулого року.
[hr]
Видеосюжет в новостях на ТРК "Киев" и интервью с Бассом
23.4.2008 20:00 (тайминг 1:00–13:40)
http://intv-inter.net/tv/programm/?id=7 ... el=trkkiev
Добавлено: 23 апр 2008, 22:07
Sinoptik
Дёдя писал(а):Канэшно. Он летает по метро ночами груженый песком, с весом 700 км/кв.м.
Разгоняли его до 99,9 км/ч. За это даже его "пилоту" пальчиком погрозили (нельзя у нас больше 80)
Чет ни фига не пойму, как реагировать на это сообщение?
Если шутка - то где смайлики? Если нет, тто... Чушь какая-то.
Добавлено: 23 апр 2008, 22:09
DFAW
Они похоже опять с ЗВ ехали на поезде.
Добавлено: 23 апр 2008, 22:10
dimentiy
А АРС на время таких испытаний отключается?
Добавлено: 23 апр 2008, 22:19
Дёдя
Если нет, тто... Чушь какая-то.
(в чем чушь?)
Чушь или не чушь, верить или не верить - это личное дело каждого. Мои данные написаны со слов, мягко сказать, "приближенного".
Добавлено: 23 апр 2008, 22:24
Дёдя
А АРС на время таких испытаний отключается?
А зачем она ночью, когда никого нет? И как бы они смогли до 100 разогнаться? (конструктивная скорость вагона 90)
Добавлено: 23 апр 2008, 22:26
Sinoptik
Ну, во-первых я, честно говоря не понял, что значит загрузка
Дёдя писал(а): весом 700 км/кв.м.
Во-вторых, просто не верится, что кто-то взял на себя ответственность разрешить следовать по тоннелям, поезду со скоростью
Дёдя писал(а): 99,9 км/ч.
Добавлено: 23 апр 2008, 22:31
Iona
Дёдя писал(а):И как бы они смогли до 100 разогнаться? (конструктивная скорость вагона 90)
Ну я знаю человека, разгонявшего номерной до 110, кажется.
Добавлено: 23 апр 2008, 22:32
Дёдя
честно говоря не понял, что значит загрузка
это значит, что я не знаю площадь вагона, но 10чел/кв.м (расчетная загрузка вагона)*70 кг(средний вес пасса)= 700кг/кв.м.(то что я и написал). Теперь умножаем на неизвестную мне площадь , и получаем массу загрузки песком.
что кто-то взял на себя ответственность разрешить следовать по тоннелям, поезду со скоростью
скорее всего это не более чем личная инициатива "пилота "(или других участников испытания), за что им уже досталось:
пальчиком погрозили (нельзя у нас больше 80)
Ну я знаю человека, разгонявшего номерной до 110, кажется.
Я имел ввиду: как бы с включенной АРС они разогнались

Добавлено: 23 апр 2008, 22:34
FerrariF1racing
Сегодня ночью планируют перегонять Крюковец в ТЧ-2 на ПМЖ
Що знов сталося? Чи, наразі, нічого.
Добавлено: 23 апр 2008, 22:36
Дёдя
Тю.... Он "живет" там пока. Ты когда домой возвращаешься - значит что ногу поломал?
Добавлено: 23 апр 2008, 22:37
AMY
Дёдя писал(а):весом 700 км/кв.м.
Для испытаний вагоны загружены балластом (мешками с песком, металлическими деталями) из расчета 700
кг/кв.м (аналог 10 чел./кв.м)

Добавлено: 23 апр 2008, 22:45
AMY
Дёдя писал(а):70 км(средний вес пасса)
Дёдя вес уже в километрах меряет
Дёдя писал(а):это не более чем личная инициатива "пилота"
Не знаю как там насчет "пилота", но PILOT в кабине Крюка уже оставил свой автограф
