Скоростной трамвай
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
В январском номере ИБ ТПУ вышло интересное объявление
Дата акцепта 29/10/2007.
Это новый участок для подрядчика зайдествованного на ГЮ-Окружная или же просто пересмотрели стоимость с перенесением даты?
И теперь вдохнув новую жизнь работа закипит...
Дата акцепта 29/10/2007.
Это новый участок для подрядчика зайдествованного на ГЮ-Окружная или же просто пересмотрели стоимость с перенесением даты?
И теперь вдохнув новую жизнь работа закипит...

Официоз
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
27.12.2007 № 1760
м. Київ
Про реконструкцію ділянки трамвайної лінії від станції «Гната Юри» до вулиці Симиренка
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення Київської міської ради від 16.06.2005 № 433/3009 «Про затвердження Комплексної схеми транспорту міста Києва на період до 2020 року», з метою забезпечення належної роботи трамвайної лінії та надання якісних послуг з перевезення пасажирів:
1. Визначити замовником розробки проектно-кошторисної документації та реконструкції ділянки трамвайної лінії від станції «Гната Юри» до вулиці Симиренка з будівництвом зупинкових станцій з об'єктами соціально-побутового та торговельного призначення комунальне підприємство «Київпастранс» (далі – КП «Київпастранс»).
2. Дозволити КП «Київпастранс» здійснити проектування та реконструкцію ділянки трамвайної лінії від станції «Гната Юри» до вулиці Симиренка з будівництвом зупинкових станцій з об'єктами соціально-побутового та торговельного призначення, передбачивши тризмінний режим роботи.
3. КП «Київпастранс»:
3.1. Замовити проектно-кошторисну документацію на реконструкцію ділянки трамвайної лінії від станції «Гната Юри» до вулиці Симиренка та затвердити її в установленому порядку.
3.2. Визначити генеральну проектну та підрядну будівельну організації з розробки проектно-кошторисної документації та реконструкції ділянки трамвайної лінії на тендерній основі.
3.3. Отримати у Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) архітектурно-планувальне завдання та виконати його умови.
3.4. Одержати в управлінні держархбудконтролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Головному управлінні контролю за благоустроєм міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно дозвіл та ордер на виконання будівельних робіт.
3.5. До початку будівельних робіт із реконструкції ділянки трамвайної лінії від станції «Гната Юри» до вулиці Симиренка закінчити будівництво трамвайної лінії на Відрадному проспекті до вулиці Симиренка, в зв'язку з чим отримати погодження на реконструкцію залізничних шляхопроводів, що знаходяться на ділянці будівництва і є об'єктами державної власності та підготувати відповідні зміни до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 05.08.2005 № 1451 «Про будівництво трамвайної лінії по Відрадному проспекту до вулиці Симиренка».
3.6. Відповідно до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.07.2003 № 1374 (зі змінами та доповненнями, внесеними розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 16.10.2006 № 1516) провести конкурс із залучення інвесторів для фінансування проектування та будівництва зупинкових станцій з об'єктами соціально-побутового та торговельного призначення на ділянці трамвайної лінії від станції «Гната Юри» до вулиці Симиренка.
3.7. В умовах конкурсу передбачити, що після будівництва та введення в експлуатацію об'єктів, зазначених в пункті 3.6 цього розпорядження, зупинкові станції на ділянці трамвайної лінії від станції «Гната Юри» до вулиці Симиренка передаються до комунальної власності територіальної громади міста Києва, а об'єкти соціально-побутового та торговельного призначення – у власність інвестора.
3.8. Укласти інвестиційні угоди з інвесторами на фінансування проектування та будівництва зазначених у п.3.6 цього розпорядження об'єктів.
3.9. Після розробки та затвердження проектно-кошторисної документації на будівництво зупинкових станцій з об'єктами соціально – побутового та торговельного призначення вирішити питання пайової участі відповідно до рішення Київради від 27.02.2003 № 271/431 «Про пайову участь (внески) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва» (із змінами та доповненнями).
3.10. Вирішити у встановленому порядку питання землекористування.
4. Головному управлінню комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) спільно з Головним управлінням транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) підготувати пропозиції Київській міській раді щодо прийняття побудованих та введених в експлуатацію у встановленому порядку зупинкових станцій на ділянці трамвайної лінії від станції «Гната Юри» до вулиці Симиренка до комунальної власності територіальної громади міста Києва.
5. Головному управлінню транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
5.1. У зв'язку з реконструкцією ділянки трамвайної лінії переглянути маршрути міського транспорту з метою оптимізації їх роботи для забезпечення
5.2. У встановленому порядку надати до Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інвестиційні пропозиції щодо включення робіт з розробки проектно-кошторисної документації на реконструкцію трамвайної лінії від станції «Гната Юри» до вулиці Симиренка до проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва на 2008 рік та будівельних робіт до проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва на 2009 рік та подальші роки.
6. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова
Л.Черновецький


Снятые рельсы и плиты свозят на територии депо (или ПТО?) на Г. Барского:

Здесь же замечен трамвайный хоппер: Кросссылка


Здесь же замечен трамвайный хоппер: Кросссылка
Сто грамм - не "стоп-кран"!
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
18.01.2008 № 51м. Київ
Про надання дозволу на проектування та будівництво станцій лінії швидкісного трамваю
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення Київської міської ради від 16.06.2005 № 433/3009 «Про затвердження Комплексної схеми транспорту міста Києва на період до 2020 року», розпорядження Київської міської державної адміністрації від 08.09.2004 № 1673 «Про комплексну реконструкцію лінії швидкісного трамваю від площі Перемоги до Кільцевої дороги з частковою зміною траси» (зі змінами та доповненнями), з метою забезпечення належної роботи лінії швидкісного трамваю та надання якісних послуг з перевезення пасажирів:
1. Визначити замовником проектування та будівництва нових станцій на лінії швидкісного трамваю від вулиці Старовокзальної до Великої Кільцевої дороги на зупинках «Старовокзальна» та «Площа Перемоги» з об'єктами соціально-побутового та торговельного призначення (далі – об'єкти) комунальне підприємство «Київпастранс» (далі – КП «Київпастранс»).
2. Дозволити КП «Київпастранс» здійснити проектування та будівництво об'єктів, зазначених у пункті 1 цього розпорядження.
3. КП «Київпастранс»:
3.1. Відповідно до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.07.2003 № 1374 (зі змінами та доповненнями, внесеними розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 16.10.2006 №1516) провести конкурс із залучення інвесторів для реалізації зазначених у пункті 1 проектів.
3.2. В умовах конкурсу передбачити, що після будівництва та введення в експлуатацію об'єктів станції лінії швидкісного трамваю на зупинках «Старовокзальна» та «Площа Перемоги» передаються до комунальної власності територіальної громади міста Києва, а об'єкти соціально-побутового та торговельного призначення – у власність інвестора.
3.3. Укласти інвестиційні угоди з інвесторами на фінансування проектування та будівництва об'єктів, зазначених в пункті 1 цього розпорядження.
3.4. Вирішити у встановленому порядку питання землекористування.
3.5. Отримати у Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) архітектурно-планувальне завдання та виконати його умови.
3.6. Забезпечити розробку і затвердження у встановленому порядку проектно-кошторисної документації на будівництво об'єктів, зазначених в пункті 1 цього розпорядження.
3.7. Отримати технічні умови експлуатаційних організацій міста на приєднання об'єктів до інженерних мереж та виконати їх вимоги.
3.8. Після розробки та затвердження проектно-кошторисної документації вирішити питання пайової участі відповідно до рішення Київради від 27.02.2003 № 271/431 «Про пайову участь (внески) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва» (із змінами та доповненнями).
3.9. Після виконання підпунктів 3.1 – 3.7 цього розпорядження одержати в управлінні держархбудконтролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Головному управлінні контролю за благоустроєм міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно дозвіл та ордер на виконання будівельних робіт.
4. Головному управлінню комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) спільно з Головним управлінням транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) підготувати пропозиції Київській міській раді щодо прийняття побудованих та введених в експлуатацію у встановленому порядку станцій лінії швидкісного трамваю на зупинках «Старовокзальна» та «Площа Перемоги» до комунальної власності територіальної громади міста Києва.
5. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова Л.Черновецький
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
На зупинках швидкісного трамваю побудують станції соціально-побутового та торговельного призначення
З метою забезпечення належної роботи лінії швидкісного трамваю, на зупинках «Старовокзальна» та «Площа Перемоги» побудують нові станції
З метою забезпечення належної роботи лінії швидкісного трамваю, на зупинках «Старовокзальна» та «Площа Перемоги» побудують нові станції.
«Аби забезпечити пасажирів якісними послугами з перевезення, Київський міський голова Леонід Черновецький підписав розпорядження про проектування та будівництво нових станцій швидкісного трамваю на існуючих зупинках «Старовокзальна» та «Площа Перемоги» з об’єктами соціально-побутового та торговельного призначення. До реалізації цього проекту ми плануємо залучити інвестиційні кошти», - підкреслив перший заступник голови КМДА Денис Басс.
Виконавцем робіт з проектування та будівництва призначено КП «Київпастранс». Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Нагадаємо, що в рамках комплексної реконструкції лінії швидкісного трамваю від площі Перемоги до Кільцевої дороги нещодавно також було завершено реконструкцію ділянки швидкісного трамваю від вул. Старовокзальної до пл. Перемоги. Довжина реконструйованої ділянки складає 1320 м. Результатом реконструкції стала заміна відпрацьованих трамвайних колій на колії сучасних малошумних конструкцій з гідроізоляцією. На розворотній петлі по вул. Старовокзальній укладено рейки з гумовими підкладками на бетонних плитах. Укладено також 4 стрілочних переводи і одне перехрещення рейок. Простір між рейками замощено фасонними плитками на рівні поверхні головки рейок.
Нова конструкція колій служитиме понад 20 років.
Нагадаємо, що згідно з розпорядженням міського голови щодо техніко-економічного обґрунтування реконструкції швидкісного трамваю від вул. Старовокзальна до Великої Кільцевої дороги, загальна протяжність оновленої траси становитиме 20,2 км (нині її довжина – 18,5 км), на якій працюватиме 13 станцій. Лінію обслуговуватимуть трамвайні потяги з трьома вагонами. Заплановано також збільшити швидкість їхнього руху понад удвічі, а інтервал між прибуттям скоротити до 2-3 хвилин. Загалом же швидкісний трамвай обслуговуватиме 25 тис. пасажирів на годину.
З метою забезпечення належної роботи лінії швидкісного трамваю, на зупинках «Старовокзальна» та «Площа Перемоги» побудують нові станції
З метою забезпечення належної роботи лінії швидкісного трамваю, на зупинках «Старовокзальна» та «Площа Перемоги» побудують нові станції.
«Аби забезпечити пасажирів якісними послугами з перевезення, Київський міський голова Леонід Черновецький підписав розпорядження про проектування та будівництво нових станцій швидкісного трамваю на існуючих зупинках «Старовокзальна» та «Площа Перемоги» з об’єктами соціально-побутового та торговельного призначення. До реалізації цього проекту ми плануємо залучити інвестиційні кошти», - підкреслив перший заступник голови КМДА Денис Басс.
Виконавцем робіт з проектування та будівництва призначено КП «Київпастранс». Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Нагадаємо, що в рамках комплексної реконструкції лінії швидкісного трамваю від площі Перемоги до Кільцевої дороги нещодавно також було завершено реконструкцію ділянки швидкісного трамваю від вул. Старовокзальної до пл. Перемоги. Довжина реконструйованої ділянки складає 1320 м. Результатом реконструкції стала заміна відпрацьованих трамвайних колій на колії сучасних малошумних конструкцій з гідроізоляцією. На розворотній петлі по вул. Старовокзальній укладено рейки з гумовими підкладками на бетонних плитах. Укладено також 4 стрілочних переводи і одне перехрещення рейок. Простір між рейками замощено фасонними плитками на рівні поверхні головки рейок.
Нова конструкція колій служитиме понад 20 років.
Нагадаємо, що згідно з розпорядженням міського голови щодо техніко-економічного обґрунтування реконструкції швидкісного трамваю від вул. Старовокзальна до Великої Кільцевої дороги, загальна протяжність оновленої траси становитиме 20,2 км (нині її довжина – 18,5 км), на якій працюватиме 13 станцій. Лінію обслуговуватимуть трамвайні потяги з трьома вагонами. Заплановано також збільшити швидкість їхнього руху понад удвічі, а інтервал між прибуттям скоротити до 2-3 хвилин. Загалом же швидкісний трамвай обслуговуватиме 25 тис. пасажирів на годину.
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4156
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская