Добавлено: 10 янв 2008, 22:33
Нуу, ценность данной фотографии в первую очередь информационная, а не эстетическая.
Кстати, как идет ремонт СТ?
Кстати, как идет ремонт СТ?
Форум о метро и не только
https://forum.metropoliten.kiev.ua/
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
27.12.2007 № 1760
м. Київ
Про реконструкцію ділянки трамвайної лінії від станції «Гната Юри» до вулиці Симиренка
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення Київської міської ради від 16.06.2005 № 433/3009 «Про затвердження Комплексної схеми транспорту міста Києва на період до 2020 року», з метою забезпечення належної роботи трамвайної лінії та надання якісних послуг з перевезення пасажирів:
1. Визначити замовником розробки проектно-кошторисної документації та реконструкції ділянки трамвайної лінії від станції «Гната Юри» до вулиці Симиренка з будівництвом зупинкових станцій з об'єктами соціально-побутового та торговельного призначення комунальне підприємство «Київпастранс» (далі – КП «Київпастранс»).
2. Дозволити КП «Київпастранс» здійснити проектування та реконструкцію ділянки трамвайної лінії від станції «Гната Юри» до вулиці Симиренка з будівництвом зупинкових станцій з об'єктами соціально-побутового та торговельного призначення, передбачивши тризмінний режим роботи.
3. КП «Київпастранс»:
3.1. Замовити проектно-кошторисну документацію на реконструкцію ділянки трамвайної лінії від станції «Гната Юри» до вулиці Симиренка та затвердити її в установленому порядку.
3.2. Визначити генеральну проектну та підрядну будівельну організації з розробки проектно-кошторисної документації та реконструкції ділянки трамвайної лінії на тендерній основі.
3.3. Отримати у Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) архітектурно-планувальне завдання та виконати його умови.
3.4. Одержати в управлінні держархбудконтролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Головному управлінні контролю за благоустроєм міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно дозвіл та ордер на виконання будівельних робіт.
3.5. До початку будівельних робіт із реконструкції ділянки трамвайної лінії від станції «Гната Юри» до вулиці Симиренка закінчити будівництво трамвайної лінії на Відрадному проспекті до вулиці Симиренка, в зв'язку з чим отримати погодження на реконструкцію залізничних шляхопроводів, що знаходяться на ділянці будівництва і є об'єктами державної власності та підготувати відповідні зміни до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 05.08.2005 № 1451 «Про будівництво трамвайної лінії по Відрадному проспекту до вулиці Симиренка».
3.6. Відповідно до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.07.2003 № 1374 (зі змінами та доповненнями, внесеними розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 16.10.2006 № 1516) провести конкурс із залучення інвесторів для фінансування проектування та будівництва зупинкових станцій з об'єктами соціально-побутового та торговельного призначення на ділянці трамвайної лінії від станції «Гната Юри» до вулиці Симиренка.
3.7. В умовах конкурсу передбачити, що після будівництва та введення в експлуатацію об'єктів, зазначених в пункті 3.6 цього розпорядження, зупинкові станції на ділянці трамвайної лінії від станції «Гната Юри» до вулиці Симиренка передаються до комунальної власності територіальної громади міста Києва, а об'єкти соціально-побутового та торговельного призначення – у власність інвестора.
3.8. Укласти інвестиційні угоди з інвесторами на фінансування проектування та будівництва зазначених у п.3.6 цього розпорядження об'єктів.
3.9. Після розробки та затвердження проектно-кошторисної документації на будівництво зупинкових станцій з об'єктами соціально – побутового та торговельного призначення вирішити питання пайової участі відповідно до рішення Київради від 27.02.2003 № 271/431 «Про пайову участь (внески) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва» (із змінами та доповненнями).
3.10. Вирішити у встановленому порядку питання землекористування.
4. Головному управлінню комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) спільно з Головним управлінням транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) підготувати пропозиції Київській міській раді щодо прийняття побудованих та введених в експлуатацію у встановленому порядку зупинкових станцій на ділянці трамвайної лінії від станції «Гната Юри» до вулиці Симиренка до комунальної власності територіальної громади міста Києва.
5. Головному управлінню транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
5.1. У зв'язку з реконструкцією ділянки трамвайної лінії переглянути маршрути міського транспорту з метою оптимізації їх роботи для забезпечення
5.2. У встановленому порядку надати до Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інвестиційні пропозиції щодо включення робіт з розробки проектно-кошторисної документації на реконструкцію трамвайної лінії від станції «Гната Юри» до вулиці Симиренка до проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва на 2008 рік та будівельних робіт до проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва на 2009 рік та подальші роки.
6. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова
Л.Черновецький
ПТОдепо (или ПТО?) на Г. Барского
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
18.01.2008 № 51м. Київ
Про надання дозволу на проектування та будівництво станцій лінії швидкісного трамваю
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення Київської міської ради від 16.06.2005 № 433/3009 «Про затвердження Комплексної схеми транспорту міста Києва на період до 2020 року», розпорядження Київської міської державної адміністрації від 08.09.2004 № 1673 «Про комплексну реконструкцію лінії швидкісного трамваю від площі Перемоги до Кільцевої дороги з частковою зміною траси» (зі змінами та доповненнями), з метою забезпечення належної роботи лінії швидкісного трамваю та надання якісних послуг з перевезення пасажирів:
1. Визначити замовником проектування та будівництва нових станцій на лінії швидкісного трамваю від вулиці Старовокзальної до Великої Кільцевої дороги на зупинках «Старовокзальна» та «Площа Перемоги» з об'єктами соціально-побутового та торговельного призначення (далі – об'єкти) комунальне підприємство «Київпастранс» (далі – КП «Київпастранс»).
2. Дозволити КП «Київпастранс» здійснити проектування та будівництво об'єктів, зазначених у пункті 1 цього розпорядження.
3. КП «Київпастранс»:
3.1. Відповідно до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.07.2003 № 1374 (зі змінами та доповненнями, внесеними розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 16.10.2006 №1516) провести конкурс із залучення інвесторів для реалізації зазначених у пункті 1 проектів.
3.2. В умовах конкурсу передбачити, що після будівництва та введення в експлуатацію об'єктів станції лінії швидкісного трамваю на зупинках «Старовокзальна» та «Площа Перемоги» передаються до комунальної власності територіальної громади міста Києва, а об'єкти соціально-побутового та торговельного призначення – у власність інвестора.
3.3. Укласти інвестиційні угоди з інвесторами на фінансування проектування та будівництва об'єктів, зазначених в пункті 1 цього розпорядження.
3.4. Вирішити у встановленому порядку питання землекористування.
3.5. Отримати у Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) архітектурно-планувальне завдання та виконати його умови.
3.6. Забезпечити розробку і затвердження у встановленому порядку проектно-кошторисної документації на будівництво об'єктів, зазначених в пункті 1 цього розпорядження.
3.7. Отримати технічні умови експлуатаційних організацій міста на приєднання об'єктів до інженерних мереж та виконати їх вимоги.
3.8. Після розробки та затвердження проектно-кошторисної документації вирішити питання пайової участі відповідно до рішення Київради від 27.02.2003 № 271/431 «Про пайову участь (внески) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва» (із змінами та доповненнями).
3.9. Після виконання підпунктів 3.1 – 3.7 цього розпорядження одержати в управлінні держархбудконтролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Головному управлінні контролю за благоустроєм міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно дозвіл та ордер на виконання будівельних робіт.
4. Головному управлінню комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) спільно з Головним управлінням транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) підготувати пропозиції Київській міській раді щодо прийняття побудованих та введених в експлуатацію у встановленому порядку станцій лінії швидкісного трамваю на зупинках «Старовокзальна» та «Площа Перемоги» до комунальної власності територіальної громади міста Києва.
5. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова Л.Черновецький
не проще было написать ТРЦ ?станції соціально-побутового та торговельного призначення