Добавлено: 12 окт 2012, 09:51
Итак, приступим. Начнем с того, что пресловутый тоннель находится в пределах станции Бескид а не на перегоне. Т.е. в данном случае правила стандартные - максимально сократить задержки у входного, и обеспечить выполнение графика. В принципе все. Причем стоянка на станции считается почему-то не такой критичной, как задержка у входного.
Пока не могу найти приказ на весовые нормы, поэтому не могу сказать возможно задержка у входного со стороны ст. Скотарське грузовым свыше какого-то веса требует толкача.
А теперь, так сказать "мэстный схэм":
Відправлення непарних вантажних поїздів вслід за пасажирськими або пасажирських за вантажними або пасажирских за пасажирськими поїздами проводиться тільки при вільності перегонної відповідної колії (№1 або №ІІ) від поїздів.
Забороняється одночасне приймання на станцію поїздів протилежних напрямків:
-непарних пасажирських і вантажних поїздів з колії №І перегону Лавочне - Бескид на колію №І або №3 станції і приймання парних вантажних поїздів з перегону Бескид - Скотарське на 3 або 1 колію станції. Першим приймається поїзд непарного напрямку.
-непарних пасажирських і вантажних поїздів з колії №ІІ перегону Лавочне - Бескид на колію №І або №3 станції і приймання вантажних поїздів з перегону Бескид - Скотарське на 3, ІІ або 1колію станції. Першим приймається поїзд непарного напрямку.
Забороняється на станції одночасне приймання та відправлення поїздів:
- приймання парного вантажного поїзду з колії №І або №ІІ перегону Скотарське -Бескид на любу колію станції та відправлення пасажирського або вантажного поїзду з колій №№3, 1 по головній колії №ІІ на перегін Бескид - Лавочне. Першим приймається поїзд парного напрямку.
- приймання парного вантажного поїзду з колії №І або №ІІ перегону Скотарське -Бескид на 1 або 3-ю колію станції та відправлення пасажирського або вантажного поїзду з колій №№3, 1 по головній колії №1 на перегін Бескид - Лавочне. Першим приймається поїзд парного напрямку.
А вообще принцип пропуска грузовых один - максимально близко к своей нитке графика, если вне нитки - желательно с минимальными остановками по участку и не в ущерб пассажирским.
Вслед за пассажирскими ездят аж бегом. Есть такие асы, которые ухитряются не отставать от пассажирских (если у пассажирских график растянут).
Было как-то дело лет н-дцать назад, когда пассажирский с растянутым графиком поставил под обгон грузового, грузовый удрал а пассажирский до К-Пасса вошел в график.
Пока не могу найти приказ на весовые нормы, поэтому не могу сказать возможно задержка у входного со стороны ст. Скотарське грузовым свыше какого-то веса требует толкача.
А теперь, так сказать "мэстный схэм":
Відправлення непарних вантажних поїздів вслід за пасажирськими або пасажирських за вантажними або пасажирских за пасажирськими поїздами проводиться тільки при вільності перегонної відповідної колії (№1 або №ІІ) від поїздів.
Забороняється одночасне приймання на станцію поїздів протилежних напрямків:
-непарних пасажирських і вантажних поїздів з колії №І перегону Лавочне - Бескид на колію №І або №3 станції і приймання парних вантажних поїздів з перегону Бескид - Скотарське на 3 або 1 колію станції. Першим приймається поїзд непарного напрямку.
-непарних пасажирських і вантажних поїздів з колії №ІІ перегону Лавочне - Бескид на колію №І або №3 станції і приймання вантажних поїздів з перегону Бескид - Скотарське на 3, ІІ або 1колію станції. Першим приймається поїзд непарного напрямку.
Забороняється на станції одночасне приймання та відправлення поїздів:
- приймання парного вантажного поїзду з колії №І або №ІІ перегону Скотарське -Бескид на любу колію станції та відправлення пасажирського або вантажного поїзду з колій №№3, 1 по головній колії №ІІ на перегін Бескид - Лавочне. Першим приймається поїзд парного напрямку.
- приймання парного вантажного поїзду з колії №І або №ІІ перегону Скотарське -Бескид на 1 або 3-ю колію станції та відправлення пасажирського або вантажного поїзду з колій №№3, 1 по головній колії №1 на перегін Бескид - Лавочне. Першим приймається поїзд парного напрямку.
А вообще принцип пропуска грузовых один - максимально близко к своей нитке графика, если вне нитки - желательно с минимальными остановками по участку и не в ущерб пассажирским.
Вслед за пассажирскими ездят аж бегом. Есть такие асы, которые ухитряются не отставать от пассажирских (если у пассажирских график растянут).
Было как-то дело лет н-дцать назад, когда пассажирский с растянутым графиком поставил под обгон грузового, грузовый удрал а пассажирский до К-Пасса вошел в график.