Подвижной состав.
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9668
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Подвижной состав.
Якби у КВБЗ було бажання щось продати (а саме, був би в наявності адекватний відділ продажів, підтримки, обслуговування тощо), то і серійні вагони ми б бачили. Або хоча б якесь намагання їх розробити та «продати». В тому числі за кордон. Але ж ні. Максимум — красиві буклети.
Вести бізнес завжди непросто. Звісно, це потребує роботи в мінус, залучення інвестицій, відповідних кадрів. Але ж ні, маємо підприємство, яке обслуговує директора.
Вести бізнес завжди непросто. Звісно, це потребує роботи в мінус, залучення інвестицій, відповідних кадрів. Але ж ні, маємо підприємство, яке обслуговує директора.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Подвижной состав.
то-то я каждый раз ржу от 100% сертифицированной и на 10000% одобренной УЗ болтающейся на соплях и проволочках скрутки над переходными площадками из явно сертифицированных проводов)))) понятно, что это или связь или радио или другая слаботочка, сам факт.Vyacheslav писал(а): ↑12 янв 2024, 19:17А для універсальних вагонів має бути стандартизована лінія зі стандартизованими роз'ємами, і щоб неможливо було випадково переплутати з сусідньою лінією 3кВ. І затвердити це має УЗ, а ще краще - незалежна залізнична адміністрація, якби така існувала.
Да и просто сделать по человечески - имея в каждом составе енергетика - тоже не сложилось.
А чтобы не перепутать - просто разные разъемы используют - вот и все.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Подвижной состав.
Угу. Так свого часу Козятин залишився без "есок"(ВЛ80С), бо начальник депо сказав "техніка нова, складна, ми її не освоїмо". В підсумку всі "ески" пішли в Брянськ-2. Ті ж таки "хюндаї" - "дитячі хвороби", які вилізли в перший рік експлуатації благополучно пофіксили, і нічого - їздять.
Саме це я і мав на увазі.dimentiy писал(а): ↑12 янв 2024, 19:36Або хоча б якесь намагання їх розробити та «продати». В тому числі за кордон. Але ж ні. Максимум — красиві буклети. Вести бізнес завжди непросто. Звісно, це потребує роботи в мінус, залучення інвестицій, відповідних кадрів. Але ж ні, маємо підприємство, яке обслуговує директора.
Re: Подвижной состав.
Шо пан має на увазі під супер-пупер вагонами? Покажіть, будь ласка, де у КВБЗ технології та занаряддя праці для сучасного кузовобудування та металообробки: автоматичні зварювальні лінії; роботизоване зварювання; з алюмінієм може навчилися працювати? Це все сотні мільйонів(не грн.) інвестицій в оновлення виробництва та підгонку під сучасний ринок, і цього всього нема.Vyacheslav писал(а): ↑12 янв 2024, 19:17Зроблять, наприклад, 100500 супер-пупер вагонів, куди їх потім подіти?
Де взагалі R/D напрацювання за всі ці роки? Де сучасні архітектури салонів? Де тестові зразки окремих вузлів чи компонентів? Нормальні виробники можуть роками виробляти за свій рахунок та обкатувати ту чи іншу технологію/мул перед тим як переходити до її серіийного виробництва. Тут же - 0. От як треба буде, то шось зробимо.
Тим, хто все ще порівнюває продукцію КВБЗ у контексті чогось сучасного або конкурентноспроможного за межами України, бажаю хоч раз з'їздити на InnoTrans.
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
Re: Подвижной состав.
Завод стверджує, що є. Я сам не перевіряв.berest писал(а): ↑13 янв 2024, 17:04Шо пан має на увазі під супер-пупер вагонами? Покажіть, будь ласка, де у КВБЗ технології та занаряддя праці для сучасного кузовобудування та металообробки: автоматичні зварювальні лінії; роботизоване зварювання; з алюмінієм може навчилися працювати? Це все сотні мільйонів(не грн.) інвестицій в оновлення виробництва та підгонку під сучасний ринок, і цього всього нема.
Вагони 61-788 - чим не R/D за свій рахунок? Далі що?berest писал(а): ↑13 янв 2024, 17:04Де взагалі R/D напрацювання за всі ці роки? Де сучасні архітектури салонів? Де тестові зразки окремих вузлів чи компонентів? Нормальні виробники можуть роками виробляти за свій рахунок та обкатувати ту чи іншу технологію/мул перед тим як переходити до її серіийного виробництва. Тут же - 0. От як треба буде, то шось зробимо.
Re: Подвижной состав.
Відповідь - ні про що. Питань більше не маю).
Re: Подвижной состав.
Азербайджанская ADDY заказала у Штадлера три десятка вагонов под свой ночной поезд до Стамбула, а то и вовсе до Вены. Вопрос в цене, там ценник многократно больше. И у Сименса были вагоны европейского габарита для колей 1435/1520, катались в Париж и Ниццу из мск.
Re: Подвижной состав.
Да ти шо!Vyacheslav писал(а): ↑12 янв 2024, 19:17... як повертатиметься струм, яким живляться вагони. Зараз повертається через рейки, а на неелектрифікованих лініях провідність рейок може бути не дуже доброю.

До початку дев`яностих, харківський пригород автономної тяги ходив з вагонами електростанціями.
Правда в них напруга була набагато нижча за 3 кВ, вони живили сидячі вагони елктрикою для освітлення та елктрообігріву.
Re: Подвижной состав.
Укрзалізниця представила перший медичний евакуаційний поїзд для захисників
https://www.pravda.com.ua/news/2024/03/14/7446494/
ОЛЕКСАНДР ШУМІЛІН — ЧЕТВЕР, 14 БЕРЕЗНЯ 2024, 16:27

ФОТО: УКРЗАЛІЗНИЦЯ
Укрзалізниця вперше продемонстрували медичний евакуаційний поїзд. До цього залізниця використовувала окремі евакуаційні вагони для поранених.
Джерело: повідомлення Укрзалізниці, Міноборони
Деталі: Під час презентації голова правління АТ "Укрзалізниця" Євген Лященко розповів, що у 2022 році вони створили перший медичний вагон, який не має аналогів у світі.
Зараз загальна кількість вагонів, задіяних у медичній евакуації в Україні, становить 62 одиниці.
"Всі вагони завдяки живленню від генератора повністю автономні й оснащені апаратами штучної вентиляції легень, переливання крові, кардіомоніторами, аспіраторами, іншою медтехнікою. Є навіть вагони-реанімації з кисневими станціями, у деяких вагонах у найбільш критичних випадках є можливість проводити оперативне втручання під час руху поїзда", - сказано у повідомленні.

Укрзалізниця

Укрзалізниця

Міноборони

Міноборони
До кінця 2024 року залізничники обіцяють переобладнати ще 8 вагонів для потреб медичної евакуації.
Проєкт втілювали разом із Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Міноборони і Командуванням Медичних сил.
https://www.pravda.com.ua/news/2024/03/14/7446494/
ОЛЕКСАНДР ШУМІЛІН — ЧЕТВЕР, 14 БЕРЕЗНЯ 2024, 16:27

ФОТО: УКРЗАЛІЗНИЦЯ
Укрзалізниця вперше продемонстрували медичний евакуаційний поїзд. До цього залізниця використовувала окремі евакуаційні вагони для поранених.
Джерело: повідомлення Укрзалізниці, Міноборони
Деталі: Під час презентації голова правління АТ "Укрзалізниця" Євген Лященко розповів, що у 2022 році вони створили перший медичний вагон, який не має аналогів у світі.
Зараз загальна кількість вагонів, задіяних у медичній евакуації в Україні, становить 62 одиниці.
"Всі вагони завдяки живленню від генератора повністю автономні й оснащені апаратами штучної вентиляції легень, переливання крові, кардіомоніторами, аспіраторами, іншою медтехнікою. Є навіть вагони-реанімації з кисневими станціями, у деяких вагонах у найбільш критичних випадках є можливість проводити оперативне втручання під час руху поїзда", - сказано у повідомленні.

Укрзалізниця

Укрзалізниця

Міноборони

Міноборони
До кінця 2024 року залізничники обіцяють переобладнати ще 8 вагонів для потреб медичної евакуації.
Проєкт втілювали разом із Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Міноборони і Командуванням Медичних сил.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Подвижной состав.
Укрзалізниця продовжує оновлення парку пасажирських вагонів, у тому числі для дипломатичних місій
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/626379/
17.04.2024
Укрзалізниця продовжує оновлювати парк пасажирських вагонів та приміських поїздів. Також компанія розпочинає програму оновлення парку вагонів для перевезення дипломатичних делегацій.
Так, цього року Укрзалізниця планує капітально відремонтувати 42 пасажирські вагони, а також замовила побудову 66 нових, у тому числі 4 для осіб з інвалідністю. Також компанія планує модернізувати 15 приміських поїздів. Крім того, залізничники до кінця 2024 року переобладнають ще 6 вагонів для потреб медичної евакуації та порятунку життів українських захисників. Загалом від початку війни вже зроблено 64.
Також оновлення потребує й парк дипломатичних вагонів. Щодо останніх, то було прийнято прагматичне рішення не витрачатись на закупівлю нових вагонів, а зосередитись на модернізації на власних виробничих потужностях такого рухомого складу.
Окрім покращення функціональності, задоволення вимог щодо зв’язку, безпеки та автономності, вагони після такого оновлення вже не мають атрибутів минулого, які б дисонували з обличчям сучасної України. Фокус – на мінімально достатньому функціоналі, практичності, можливості працювати та проводити перемовини безпосередньо на борту, автономності для того, щоб офіційні делегації могли не обмежуватись у візитах лише Києвом, а й бачити потреби у відновленні різних регіонів України.
Укрзалізниця продовжить таке оновлення та забезпечення перевезень офіційних делегацій (безпекових, політичних, дипломатичних, бізнесових), щоб Україна попри війну підтримувала життєво необхідні контакти зі світом.
Нагадаємо, що від початку повномасштабного вторгнення Укрзалізниця перевезла близько 800 дипломатичних делегацій, які надали Україні сотні пакетів допомоги. Це істотно вплинуло на макроекономічну стабільність та безпосередньо на перебіг подій на полі бою.
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/626379/
17.04.2024
Укрзалізниця продовжує оновлювати парк пасажирських вагонів та приміських поїздів. Також компанія розпочинає програму оновлення парку вагонів для перевезення дипломатичних делегацій.
Так, цього року Укрзалізниця планує капітально відремонтувати 42 пасажирські вагони, а також замовила побудову 66 нових, у тому числі 4 для осіб з інвалідністю. Також компанія планує модернізувати 15 приміських поїздів. Крім того, залізничники до кінця 2024 року переобладнають ще 6 вагонів для потреб медичної евакуації та порятунку життів українських захисників. Загалом від початку війни вже зроблено 64.
Також оновлення потребує й парк дипломатичних вагонів. Щодо останніх, то було прийнято прагматичне рішення не витрачатись на закупівлю нових вагонів, а зосередитись на модернізації на власних виробничих потужностях такого рухомого складу.
Окрім покращення функціональності, задоволення вимог щодо зв’язку, безпеки та автономності, вагони після такого оновлення вже не мають атрибутів минулого, які б дисонували з обличчям сучасної України. Фокус – на мінімально достатньому функціоналі, практичності, можливості працювати та проводити перемовини безпосередньо на борту, автономності для того, щоб офіційні делегації могли не обмежуватись у візитах лише Києвом, а й бачити потреби у відновленні різних регіонів України.
Укрзалізниця продовжить таке оновлення та забезпечення перевезень офіційних делегацій (безпекових, політичних, дипломатичних, бізнесових), щоб Україна попри війну підтримувала життєво необхідні контакти зі світом.
Нагадаємо, що від початку повномасштабного вторгнення Укрзалізниця перевезла близько 800 дипломатичних делегацій, які надали Україні сотні пакетів допомоги. Це істотно вплинуло на макроекономічну стабільність та безпосередньо на перебіг подій на полі бою.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Подвижной состав.
Episode XCIX - A New Hope
____________________________________
Оголошено тендер на закупівлю 80 електровозів для "Укрзалізниці"
https://cfts.org.ua/news/2024/05/23/ogo ... itsi_79266
23/05/2024
.
АТ "Укрзалізниця" планує придбати 80 електричних локомотивів.
Як передає ЦТС, це витікає з оголошення, опублікованого сьогодні, 23 травня, на порталі тендерів Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР).
Тендер проводиться на майданчику ЄБРР у рамках проекту Світового банку "Відновлення критично важливої логістичної інфраструктури та мережевого сполучення (RELINC)".
Потенційний постачальник має розробити та запропонувати "Укрзалізниці" двосистемні електровози (постійного/змінного струму), у тому числі 25 кВ, з максимальною експлуатаційною швидкістю до 120 км/год. Також необхідно буде провести навчання персоналу АТ УЗ для управління локомотивами.
Заявки на тендер прийматимуть до 22 липня 2024 року.
Як зазначено на порталі Світового банку, АТ УЗ подала заявку на отримання фінансування від Світового банку для покриття вартості проекту RELINC та має намір спрямувати частину надходжень на виплати за контрактом "Закупівля електровозів". Аналогічно УЗ подала заявку на отримання фінансування від Європейського банку реконструкції та розвитку.
Також вказано, що учасники торгів мають подати два різні варіанти тендерної пропозиції: на 30 локомотивів та на 80 локомотивів. Залежно від наявності фінансування, контракт буде присуджено учаснику, який запропонує найвигідніший варіант пропозиції, у такий спосіб:
або 80 локомотивів - у двох окремих контрактах на 30 і 50 локомотивів, що буде профінансовано за рахунок гранту Світового банку та кредиту ЄБРР;
або 30 локомотивів за одним контрактом, що фінансуватиметься за рахунок надходжень лише від Світового банку.
Нагадаємо, що на початку 2022 року Україна і Франція домовились про постачання "Укрзалізниці" 130 електровозів Alstom на суму 900 млн євро. Однак через початок російського вторгнення далі підписання протоколу справа наразі не зрушилася. Французький виробник може брати участь у новому тендері на рівні з іншими претендентами.
____________________________________
Оголошено тендер на закупівлю 80 електровозів для "Укрзалізниці"
https://cfts.org.ua/news/2024/05/23/ogo ... itsi_79266
23/05/2024

АТ "Укрзалізниця" планує придбати 80 електричних локомотивів.
Як передає ЦТС, це витікає з оголошення, опублікованого сьогодні, 23 травня, на порталі тендерів Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР).
Тендер проводиться на майданчику ЄБРР у рамках проекту Світового банку "Відновлення критично важливої логістичної інфраструктури та мережевого сполучення (RELINC)".
Потенційний постачальник має розробити та запропонувати "Укрзалізниці" двосистемні електровози (постійного/змінного струму), у тому числі 25 кВ, з максимальною експлуатаційною швидкістю до 120 км/год. Також необхідно буде провести навчання персоналу АТ УЗ для управління локомотивами.
Заявки на тендер прийматимуть до 22 липня 2024 року.
Як зазначено на порталі Світового банку, АТ УЗ подала заявку на отримання фінансування від Світового банку для покриття вартості проекту RELINC та має намір спрямувати частину надходжень на виплати за контрактом "Закупівля електровозів". Аналогічно УЗ подала заявку на отримання фінансування від Європейського банку реконструкції та розвитку.
Також вказано, що учасники торгів мають подати два різні варіанти тендерної пропозиції: на 30 локомотивів та на 80 локомотивів. Залежно від наявності фінансування, контракт буде присуджено учаснику, який запропонує найвигідніший варіант пропозиції, у такий спосіб:
або 80 локомотивів - у двох окремих контрактах на 30 і 50 локомотивів, що буде профінансовано за рахунок гранту Світового банку та кредиту ЄБРР;
або 30 локомотивів за одним контрактом, що фінансуватиметься за рахунок надходжень лише від Світового банку.
Нагадаємо, що на початку 2022 року Україна і Франція домовились про постачання "Укрзалізниці" 130 електровозів Alstom на суму 900 млн євро. Однак через початок російського вторгнення далі підписання протоколу справа наразі не зрушилася. Французький виробник може брати участь у новому тендері на рівні з іншими претендентами.
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11068
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Подвижной состав.
В Укрзалізниці показали, як користуватися та замовити інклюзивний вагон
Ветеран Олександр Терен перевірив доступність інклюзивного вагона, яким подорожував.
Український військовий і письменник Олександр Терен продовжує свій YouTube-проєкт «Відвал ніг або All-inclusive». Чергова його мандрівка була до Чернівців. У місто він добирався залізницею — надзвичайно важливий транспорт для українців у час війни.
Олександр протестував спеціально обладнай вагон для людей з інвалідністю. В Укрзалізниці розповіли, що мають 50 таких спеціальних вагонів, але надалі їх буде більше.
«Спеціальні вагони доступні для замовлення людям з інвалідністю І групи, дітям з інвалідністю, людям на кріслах колісних, їхнім супровідникам та людям з порушенням рухово-опорного апарату», — пояснили в Укрзалізниці
Вагон можна замовити на будь-який рейс в Україні або за кордон, за винятком Варшави і Відня через зміну ширини колії.
Оформити замовлення можна щонайменше за 5 діб до запланованої дати подорожі. При чому час обробки заявки — до 24 годин. Про те, що замовлення розглядають прийде сповіщення на вказану електронну пошту.
Укрзалізниця також має спеціальні вагони для евакуації поранених.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/100264/
Ветеран Олександр Терен перевірив доступність інклюзивного вагона, яким подорожував.
Український військовий і письменник Олександр Терен продовжує свій YouTube-проєкт «Відвал ніг або All-inclusive». Чергова його мандрівка була до Чернівців. У місто він добирався залізницею — надзвичайно важливий транспорт для українців у час війни.
Олександр протестував спеціально обладнай вагон для людей з інвалідністю. В Укрзалізниці розповіли, що мають 50 таких спеціальних вагонів, але надалі їх буде більше.
«Спеціальні вагони доступні для замовлення людям з інвалідністю І групи, дітям з інвалідністю, людям на кріслах колісних, їхнім супровідникам та людям з порушенням рухово-опорного апарату», — пояснили в Укрзалізниці
Вагон можна замовити на будь-який рейс в Україні або за кордон, за винятком Варшави і Відня через зміну ширини колії.
Оформити замовлення можна щонайменше за 5 діб до запланованої дати подорожі. При чому час обробки заявки — до 24 годин. Про те, що замовлення розглядають прийде сповіщення на вказану електронну пошту.
Укрзалізниця також має спеціальні вагони для евакуації поранених.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/100264/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Подвижной состав.
Сісти на електричку, щоб зарядити телефон? Новий тренд набирає оберти 
Підказуємо перелік "електричок* незламності" з USB та Typ-C портами після модернізації, щоб зарядити ваші портативні гаджети або просто під час руху увімкнути собі USB вентилятори:
⠀
Краматорськ — Лозова;
Васильків — Київ (2 состава - ЕПЛ9Т та ЕР9М);
Святошин — Клавдієво, Тетерів;
Фастів — Чернігів (EД-9М);
Роток -- Київ;
Коростень — Вінниця;
Полтава — Гребінка; Полтава — Кременчук (3 состава - 2 ЕР9М та ЕПЛ9Т);
кільцем Дніпро Сіті Експрес курсує три состави ЕПЛ2Т;
Одеса — Подільськ (2 состави ЕР9Є);
Львів — Ужгород; Львів — Мукачево (курсують моделі поїздів ЕР2 та ЕПЛ2Т);
Рівне — Львів.


Джерело
⠀
Підказуємо перелік "електричок* незламності" з USB та Typ-C портами після модернізації, щоб зарядити ваші портативні гаджети або просто під час руху увімкнути собі USB вентилятори:
⠀


Джерело
⠀
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11068
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Подвижной состав.
Джерело сторінка УЗ в ФБ
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Подвижной состав.
Укрзалізниця відкриває продаж квитків на дитячий вагон, спроєктований у партнерстві з ЮНІСЕФ
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/635592/
02.08.2024
Стартували продажі квитків на перший в історії Укрзалізниці дитячий купейний вагон, який курсуватиме в складі поїзда №15/16 Харків – Ясіня з 8 серпня. Вагон оснащений таким чином, щоб найменшим пасажирам від 0 до 8 років та їхнім батькам було комфортно, безпечно та цікаво в дорозі.
Дитячий вагон був спроєктований за ініціативи Укрзалізниці в колаборації з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та за фінансової підтримки Уряду Бельгії.
«Ми системно рухаємось до нашої мети – стати найбільш дружньою до дітей залізницею в Європі. Вдячний ЮНІСЕФ за партнерство та турботу про найменших пасажирів на всіх етапах їхньої подорожі: від сучасних дитячих зон на 6 вокзалах до цього вагона. Важливо, що цей унікальний вагон модернізовано в Україні – на нашому Київському електровагоноремонтному заводі. До кінця цього року плануємо запустити ще 7 таких вагонів», – наголосив голова правління Укрзалізниці Євген Лященко.
Роботи з модернізації цього вагона тривали близько пів року, і вже 8 серпня він вирушить у свій перший рейс символічним маршрутом, який поєднує схід та захід України та регулярно перевозить групи дітей з Харківщини на відпочинок у горах.
«Вже третій рік з початком повномасштабної війни родини з дітьми змушені набагато частіше їздити по всій країні. Завдяки цій інноваційній спільній з Укрзалізницею ініціативі та фінансовій підтримці Бельгії маленькі мандрівники в Україні зможуть використати час у подорожі для навчання через гру та отримати базову психосоціальну підтримку від працівників, коли і якщо це буде необхідно. Окрім того, дитячі вагони оснащені різноманітними розважально-пізнавальними матеріалами, аби наші діти мали можливість розвиватися за будь-яких умов», – сказав Голова Представництва ЮНІСЕФ в Україні Мунір Мамедзаде.
«Люди, особливо діти, є найціннішим надбанням країни. Запуск цих дружніх до дітей вагонів має стати частиною ширших спільних зусиль різних партнерів задля створення повністю дружнього до дітей середовища. Ці інвестиції вкрай важливі для майбутнього дітей, а отже для майбутнього країни. Це знак надії та оптимізму в ці важкі часи. Підтримка уряду Бельгії підкреслює, наскільки важливо забезпечити, щоб кожна дитина в Україні могла розвиватися та в повній мірі розкрити свій потенціал», – сказав тимчасово повірений у справах Посольства Бельгії Фредерік Девелтер.
У процесі модернізації вагон отримав низку сучасних рішень, які зроблять подорож батьків із дітьми більш комфортною: від дитячих манежів до сповивальних столиків у вбиральні.
Квитки на цей вагон доступні для придбання виключно через мобільний застосунок Укрзалізниці, вартість квитка аналогічна вартості купейних квитків аналогічного класу в тому ж поїзді. Вагон має маркування «Дитячий» у застосунку, щоб батьки, які подорожують з маленькими дітьми, могли обрати поїздку саме в цьому вагоні. Нагадуємо, що діти до 5 років включно подорожують поїздами Укрзалізниці безкоштовно й не потребують окремого квитка.
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/635592/
02.08.2024
Стартували продажі квитків на перший в історії Укрзалізниці дитячий купейний вагон, який курсуватиме в складі поїзда №15/16 Харків – Ясіня з 8 серпня. Вагон оснащений таким чином, щоб найменшим пасажирам від 0 до 8 років та їхнім батькам було комфортно, безпечно та цікаво в дорозі.
Дитячий вагон був спроєктований за ініціативи Укрзалізниці в колаборації з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та за фінансової підтримки Уряду Бельгії.
«Ми системно рухаємось до нашої мети – стати найбільш дружньою до дітей залізницею в Європі. Вдячний ЮНІСЕФ за партнерство та турботу про найменших пасажирів на всіх етапах їхньої подорожі: від сучасних дитячих зон на 6 вокзалах до цього вагона. Важливо, що цей унікальний вагон модернізовано в Україні – на нашому Київському електровагоноремонтному заводі. До кінця цього року плануємо запустити ще 7 таких вагонів», – наголосив голова правління Укрзалізниці Євген Лященко.
Роботи з модернізації цього вагона тривали близько пів року, і вже 8 серпня він вирушить у свій перший рейс символічним маршрутом, який поєднує схід та захід України та регулярно перевозить групи дітей з Харківщини на відпочинок у горах.
«Вже третій рік з початком повномасштабної війни родини з дітьми змушені набагато частіше їздити по всій країні. Завдяки цій інноваційній спільній з Укрзалізницею ініціативі та фінансовій підтримці Бельгії маленькі мандрівники в Україні зможуть використати час у подорожі для навчання через гру та отримати базову психосоціальну підтримку від працівників, коли і якщо це буде необхідно. Окрім того, дитячі вагони оснащені різноманітними розважально-пізнавальними матеріалами, аби наші діти мали можливість розвиватися за будь-яких умов», – сказав Голова Представництва ЮНІСЕФ в Україні Мунір Мамедзаде.
«Люди, особливо діти, є найціннішим надбанням країни. Запуск цих дружніх до дітей вагонів має стати частиною ширших спільних зусиль різних партнерів задля створення повністю дружнього до дітей середовища. Ці інвестиції вкрай важливі для майбутнього дітей, а отже для майбутнього країни. Це знак надії та оптимізму в ці важкі часи. Підтримка уряду Бельгії підкреслює, наскільки важливо забезпечити, щоб кожна дитина в Україні могла розвиватися та в повній мірі розкрити свій потенціал», – сказав тимчасово повірений у справах Посольства Бельгії Фредерік Девелтер.
У процесі модернізації вагон отримав низку сучасних рішень, які зроблять подорож батьків із дітьми більш комфортною: від дитячих манежів до сповивальних столиків у вбиральні.
Квитки на цей вагон доступні для придбання виключно через мобільний застосунок Укрзалізниці, вартість квитка аналогічна вартості купейних квитків аналогічного класу в тому ж поїзді. Вагон має маркування «Дитячий» у застосунку, щоб батьки, які подорожують з маленькими дітьми, могли обрати поїздку саме в цьому вагоні. Нагадуємо, що діти до 5 років включно подорожують поїздами Укрзалізниці безкоштовно й не потребують окремого квитка.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits