Подвижной состав.

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9668
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Re: Подвижной состав.

Сообщение dimentiy »

Якби у КВБЗ було бажання щось продати (а саме, був би в наявності адекватний відділ продажів, підтримки, обслуговування тощо), то і серійні вагони ми б бачили. Або хоча б якесь намагання їх розробити та «продати». В тому числі за кордон. Але ж ні. Максимум — красиві буклети.

Вести бізнес завжди непросто. Звісно, це потребує роботи в мінус, залучення інвестицій, відповідних кадрів. Але ж ні, маємо підприємство, яке обслуговує директора.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10939
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Подвижной состав.

Сообщение TANK »

Vyacheslav писал(а):
12 янв 2024, 19:17
А для універсальних вагонів має бути стандартизована лінія зі стандартизованими роз'ємами, і щоб неможливо було випадково переплутати з сусідньою лінією 3кВ. І затвердити це має УЗ, а ще краще - незалежна залізнична адміністрація, якби така існувала.
то-то я каждый раз ржу от 100% сертифицированной и на 10000% одобренной УЗ болтающейся на соплях и проволочках скрутки над переходными площадками из явно сертифицированных проводов)))) понятно, что это или связь или радио или другая слаботочка, сам факт.

Да и просто сделать по человечески - имея в каждом составе енергетика - тоже не сложилось.

А чтобы не перепутать - просто разные разъемы используют - вот и все.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2882
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Подвижной состав.

Сообщение ЛиС »

Юрик писал(а):
11 янв 2024, 06:35
Проблема не в тому щоб придбати рухомий склад іншого виробника, основна проблема в подальшої експлуатації та обслуговуванні і ремонті.
Угу. Так свого часу Козятин залишився без "есок"(ВЛ80С), бо начальник депо сказав "техніка нова, складна, ми її не освоїмо". В підсумку всі "ески" пішли в Брянськ-2. Ті ж таки "хюндаї" - "дитячі хвороби", які вилізли в перший рік експлуатації благополучно пофіксили, і нічого - їздять.
dimentiy писал(а):
12 янв 2024, 19:36
Або хоча б якесь намагання їх розробити та «продати». В тому числі за кордон. Але ж ні. Максимум — красиві буклети. Вести бізнес завжди непросто. Звісно, це потребує роботи в мінус, залучення інвестицій, відповідних кадрів. Але ж ні, маємо підприємство, яке обслуговує директора.
Саме це я і мав на увазі.

Аватара пользователя
berest
Механик
Механик
Сообщения: 207
Зарегистрирован: 23 мар 2006, 15:10
Откуда: Kyiv UA

Re: Подвижной состав.

Сообщение berest »

Vyacheslav писал(а):
12 янв 2024, 19:17
Зроблять, наприклад, 100500 супер-пупер вагонів, куди їх потім подіти?
Шо пан має на увазі під супер-пупер вагонами? Покажіть, будь ласка, де у КВБЗ технології та занаряддя праці для сучасного кузовобудування та металообробки: автоматичні зварювальні лінії; роботизоване зварювання; з алюмінієм може навчилися працювати? Це все сотні мільйонів(не грн.) інвестицій в оновлення виробництва та підгонку під сучасний ринок, і цього всього нема.
Де взагалі R/D напрацювання за всі ці роки? Де сучасні архітектури салонів? Де тестові зразки окремих вузлів чи компонентів? Нормальні виробники можуть роками виробляти за свій рахунок та обкатувати ту чи іншу технологію/мул перед тим як переходити до її серіийного виробництва. Тут же - 0. От як треба буде, то шось зробимо.

Тим, хто все ще порівнюває продукцію КВБЗ у контексті чогось сучасного або конкурентноспроможного за межами України, бажаю хоч раз з'їздити на InnoTrans.

Vyacheslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1201
Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
Откуда: Kyiv

Re: Подвижной состав.

Сообщение Vyacheslav »

berest писал(а):
13 янв 2024, 17:04
Шо пан має на увазі під супер-пупер вагонами? Покажіть, будь ласка, де у КВБЗ технології та занаряддя праці для сучасного кузовобудування та металообробки: автоматичні зварювальні лінії; роботизоване зварювання; з алюмінієм може навчилися працювати? Це все сотні мільйонів(не грн.) інвестицій в оновлення виробництва та підгонку під сучасний ринок, і цього всього нема.
Завод стверджує, що є. Я сам не перевіряв.
berest писал(а):
13 янв 2024, 17:04
Де взагалі R/D напрацювання за всі ці роки? Де сучасні архітектури салонів? Де тестові зразки окремих вузлів чи компонентів? Нормальні виробники можуть роками виробляти за свій рахунок та обкатувати ту чи іншу технологію/мул перед тим як переходити до її серіийного виробництва. Тут же - 0. От як треба буде, то шось зробимо.
Вагони 61-788 - чим не R/D за свій рахунок? Далі що?

Аватара пользователя
berest
Механик
Механик
Сообщения: 207
Зарегистрирован: 23 мар 2006, 15:10
Откуда: Kyiv UA

Re: Подвижной состав.

Сообщение berest »

Відповідь - ні про що. Питань більше не маю).

Аватара пользователя
mann
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 707
Зарегистрирован: 06 июл 2011, 12:50
Откуда: Киев

Re: Подвижной состав.

Сообщение mann »

berest писал(а):
07 янв 2024, 01:52


тому же условному Зименсу или Бомбардье(которых мы тоже не увидим) в текущих условиях гораздо проще и быстрее такое реализовать, тем более учитывая постоянные потоки производства и наличие всех современных технологий, металообработки, инженерии, площадей и т.д.
Азербайджанская ADDY заказала у Штадлера три десятка вагонов под свой ночной поезд до Стамбула, а то и вовсе до Вены. Вопрос в цене, там ценник многократно больше. И у Сименса были вагоны европейского габарита для колей 1435/1520, катались в Париж и Ниццу из мск.

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2349
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: Подвижной состав.

Сообщение Юрик »

Vyacheslav писал(а):
12 янв 2024, 19:17
... як повертатиметься струм, яким живляться вагони. Зараз повертається через рейки, а на неелектрифікованих лініях провідність рейок може бути не дуже доброю.
Да ти шо!

:veryhappy:
До початку дев`яностих, харківський пригород автономної тяги ходив з вагонами електростанціями.
Правда в них напруга була набагато нижча за 3 кВ, вони живили сидячі вагони елктрикою для освітлення та елктрообігріву.

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6084
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome »

Укрзалізниця представила перший медичний евакуаційний поїзд для захисників

https://www.pravda.com.ua/news/2024/03/14/7446494/

ОЛЕКСАНДР ШУМІЛІН — ЧЕТВЕР, 14 БЕРЕЗНЯ 2024, 16:27

Изображение
ФОТО: УКРЗАЛІЗНИЦЯ

Укрзалізниця вперше продемонстрували медичний евакуаційний поїзд. До цього залізниця використовувала окремі евакуаційні вагони для поранених.

Джерело: повідомлення Укрзалізниці, Міноборони

Деталі: Під час презентації голова правління АТ "Укрзалізниця" Євген Лященко розповів, що у 2022 році вони створили перший медичний вагон, який не має аналогів у світі.

Зараз загальна кількість вагонів, задіяних у медичній евакуації в Україні, становить 62 одиниці.

"Всі вагони завдяки живленню від генератора повністю автономні й оснащені апаратами штучної вентиляції легень, переливання крові, кардіомоніторами, аспіраторами, іншою медтехнікою. Є навіть вагони-реанімації з кисневими станціями, у деяких вагонах у найбільш критичних випадках є можливість проводити оперативне втручання під час руху поїзда", - сказано у повідомленні.

Изображение
Укрзалізниця

Изображение
Укрзалізниця

Изображение
Міноборони

Изображение
Міноборони

До кінця 2024 року залізничники обіцяють переобладнати ще 8 вагонів для потреб медичної евакуації.

Проєкт втілювали разом із Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Міноборони і Командуванням Медичних сил.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6084
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome »

Укрзалізниця продовжує оновлення парку пасажирських вагонів, у тому числі для дипломатичних місій

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/626379/

17.04.2024

Укрзалізниця продовжує оновлювати парк пасажирських вагонів та приміських поїздів. Також компанія розпочинає програму оновлення парку вагонів для перевезення дипломатичних делегацій.

Так, цього року Укрзалізниця планує капітально відремонтувати 42 пасажирські вагони, а також замовила побудову 66 нових, у тому числі 4 для осіб з інвалідністю. Також компанія планує модернізувати 15 приміських поїздів. Крім того, залізничники до кінця 2024 року переобладнають ще 6 вагонів для потреб медичної евакуації та порятунку життів українських захисників. Загалом від початку війни вже зроблено 64.

Також оновлення потребує й парк дипломатичних вагонів. Щодо останніх, то було прийнято прагматичне рішення не витрачатись на закупівлю нових вагонів, а зосередитись на модернізації на власних виробничих потужностях такого рухомого складу.

Окрім покращення функціональності, задоволення вимог щодо зв’язку, безпеки та автономності, вагони після такого оновлення вже не мають атрибутів минулого, які б дисонували з обличчям сучасної України. Фокус – на мінімально достатньому функціоналі, практичності, можливості працювати та проводити перемовини безпосередньо на борту, автономності для того, щоб офіційні делегації могли не обмежуватись у візитах лише Києвом, а й бачити потреби у відновленні різних регіонів України.

Укрзалізниця продовжить таке оновлення та забезпечення перевезень офіційних делегацій (безпекових, політичних, дипломатичних, бізнесових), щоб Україна попри війну підтримувала життєво необхідні контакти зі світом.

Нагадаємо, що від початку повномасштабного вторгнення Укрзалізниця перевезла близько 800 дипломатичних делегацій, які надали Україні сотні пакетів допомоги. Це істотно вплинуло на макроекономічну стабільність та безпосередньо на перебіг подій на полі бою.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
berest
Механик
Механик
Сообщения: 207
Зарегистрирован: 23 мар 2006, 15:10
Откуда: Kyiv UA

Re: Подвижной состав.

Сообщение berest »

Episode XCIX - A New Hope
____________________________________

Оголошено тендер на закупівлю 80 електровозів для "Укрзалізниці"

https://cfts.org.ua/news/2024/05/23/ogo ... itsi_79266

23/05/2024

Изображение.
АТ "Укрзалізниця" планує придбати 80 електричних локомотивів.

Як передає ЦТС, це витікає з оголошення, опублікованого сьогодні, 23 травня, на порталі тендерів Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР).

Тендер проводиться на майданчику ЄБРР у рамках проекту Світового банку "Відновлення критично важливої логістичної інфраструктури та мережевого сполучення (RELINC)".

Потенційний постачальник має розробити та запропонувати "Укрзалізниці" двосистемні електровози (постійного/змінного струму), у тому числі 25 кВ, з максимальною експлуатаційною швидкістю до 120 км/год. Також необхідно буде провести навчання персоналу АТ УЗ для управління локомотивами.

Заявки на тендер прийматимуть до 22 липня 2024 року.

Як зазначено на порталі Світового банку, АТ УЗ подала заявку на отримання фінансування від Світового банку для покриття вартості проекту RELINC та має намір спрямувати частину надходжень на виплати за контрактом "Закупівля електровозів". Аналогічно УЗ подала заявку на отримання фінансування від Європейського банку реконструкції та розвитку.

Також вказано, що учасники торгів мають подати два різні варіанти тендерної пропозиції: на 30 локомотивів та на 80 локомотивів. Залежно від наявності фінансування, контракт буде присуджено учаснику, який запропонує найвигідніший варіант пропозиції, у такий спосіб:

або 80 локомотивів - у двох окремих контрактах на 30 і 50 локомотивів, що буде профінансовано за рахунок гранту Світового банку та кредиту ЄБРР;

або 30 локомотивів за одним контрактом, що фінансуватиметься за рахунок надходжень лише від Світового банку.

Нагадаємо, що на початку 2022 року Україна і Франція домовились про постачання "Укрзалізниці" 130 електровозів Alstom на суму 900 млн євро. Однак через початок російського вторгнення далі підписання протоколу справа наразі не зрушилася. Французький виробник може брати участь у новому тендері на рівні з іншими претендентами.

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11068
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Подвижной состав.

Сообщение Бодрый »

В Укрзалізниці показали, як користуватися та замовити інклюзивний вагон

Ветеран Олександр Терен перевірив доступність інклюзивного вагона, яким подорожував.

Український військовий і письменник Олександр Терен продовжує свій YouTube-проєкт «Відвал ніг або All-inclusive». Чергова його мандрівка була до Чернівців. У місто він добирався залізницею — надзвичайно важливий транспорт для українців у час війни.

Олександр протестував спеціально обладнай вагон для людей з інвалідністю. В Укрзалізниці розповіли, що мають 50 таких спеціальних вагонів, але надалі їх буде більше.

«Спеціальні вагони доступні для замовлення людям з інвалідністю І групи, дітям з інвалідністю, людям на кріслах колісних, їхнім супровідникам та людям з порушенням рухово-опорного апарату», — пояснили в Укрзалізниці

Вагон можна замовити на будь-який рейс в Україні або за кордон, за винятком Варшави і Відня через зміну ширини колії.

Оформити замовлення можна щонайменше за 5 діб до запланованої дати подорожі. При чому час обробки заявки — до 24 годин. Про те, що замовлення розглядають прийде сповіщення на вказану електронну пошту.

Укрзалізниця також має спеціальні вагони для евакуації поранених.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/100264/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6084
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome »

Сісти на електричку, щоб зарядити телефон? Новий тренд набирає оберти 😃

Підказуємо перелік "електричок* незламності" з USB та Typ-C портами після модернізації, щоб зарядити ваші портативні гаджети або просто під час руху увімкнути собі USB вентилятори:

✔️Краматорськ — Лозова;
✔️Васильків — Київ (2 состава - ЕПЛ9Т та ЕР9М);
✔️Святошин — Клавдієво, Тетерів;
✔️Фастів — Чернігів (EД-9М);
✔️Роток -- Київ;
✔️Коростень — Вінниця;
✔️Полтава — Гребінка; Полтава — Кременчук (3 состава - 2 ЕР9М та ЕПЛ9Т);
✔️кільцем Дніпро Сіті Експрес курсує три состави ЕПЛ2Т;
✔️Одеса — Подільськ (2 состави ЕР9Є);
✔️Львів — Ужгород; Львів — Мукачево (курсують моделі поїздів ЕР2 та ЕПЛ2Т);
✔️Рівне — Львів.

ИзображениеИзображение

Джерело
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11068
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Подвижной состав.

Сообщение Бодрый »

Джерело сторінка УЗ в ФБ
Вложения
FB_IMG_1722272564023.jpg
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6084
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome »

Укрзалізниця відкриває продаж квитків на дитячий вагон, спроєктований у партнерстві з ЮНІСЕФ

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/635592/

02.08.2024

Стартували продажі квитків на перший в історії Укрзалізниці дитячий купейний вагон, який курсуватиме в складі поїзда №15/16 Харків – Ясіня з 8 серпня. Вагон оснащений таким чином, щоб найменшим пасажирам від 0 до 8 років та їхнім батькам було комфортно, безпечно та цікаво в дорозі.

Дитячий вагон був спроєктований за ініціативи Укрзалізниці в колаборації з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та за фінансової підтримки Уряду Бельгії.

«Ми системно рухаємось до нашої мети – стати найбільш дружньою до дітей залізницею в Європі. Вдячний ЮНІСЕФ за партнерство та турботу про найменших пасажирів на всіх етапах їхньої подорожі: від сучасних дитячих зон на 6 вокзалах до цього вагона. Важливо, що цей унікальний вагон модернізовано в Україні – на нашому Київському електровагоноремонтному заводі. До кінця цього року плануємо запустити ще 7 таких вагонів», – наголосив голова правління Укрзалізниці Євген Лященко.

Роботи з модернізації цього вагона тривали близько пів року, і вже 8 серпня він вирушить у свій перший рейс символічним маршрутом, який поєднує схід та захід України та регулярно перевозить групи дітей з Харківщини на відпочинок у горах.

«Вже третій рік з початком повномасштабної війни родини з дітьми змушені набагато частіше їздити по всій країні. Завдяки цій інноваційній спільній з Укрзалізницею ініціативі та фінансовій підтримці Бельгії маленькі мандрівники в Україні зможуть використати час у подорожі для навчання через гру та отримати базову психосоціальну підтримку від працівників, коли і якщо це буде необхідно. Окрім того, дитячі вагони оснащені різноманітними розважально-пізнавальними матеріалами, аби наші діти мали можливість розвиватися за будь-яких умов», – сказав Голова Представництва ЮНІСЕФ в Україні Мунір Мамедзаде.

«Люди, особливо діти, є найціннішим надбанням країни. Запуск цих дружніх до дітей вагонів має стати частиною ширших спільних зусиль різних партнерів задля створення повністю дружнього до дітей середовища. Ці інвестиції вкрай важливі для майбутнього дітей, а отже для майбутнього країни. Це знак надії та оптимізму в ці важкі часи. Підтримка уряду Бельгії підкреслює, наскільки важливо забезпечити, щоб кожна дитина в Україні могла розвиватися та в повній мірі розкрити свій потенціал», – сказав тимчасово повірений у справах Посольства Бельгії Фредерік Девелтер.

У процесі модернізації вагон отримав низку сучасних рішень, які зроблять подорож батьків із дітьми більш комфортною: від дитячих манежів до сповивальних столиків у вбиральні.

Квитки на цей вагон доступні для придбання виключно через мобільний застосунок Укрзалізниці, вартість квитка аналогічна вартості купейних квитків аналогічного класу в тому ж поїзді. Вагон має маркування «Дитячий» у застосунку, щоб батьки, які подорожують з маленькими дітьми, могли обрати поїздку саме в цьому вагоні. Нагадуємо, що діти до 5 років включно подорожують поїздами Укрзалізниці безкоштовно й не потребують окремого квитка.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Ответить