Страница 65 из 499

Добавлено: 10 янв 2012, 16:33
Inquisitor
Оно конечно хорошо бы. Посмотрим, как оно будет.

Добавлено: 10 янв 2012, 16:55
Анатолий
DFAW писал(а):Видимо праздники очень удались :D
Во-первых, я не пью совсем.
Во-вторых, Новый год без снега - это как брачная ночь без жениха!
Так что праздники НЕ УДАЛИСЬ!

По теме - наверно, Мошенский обладает какими-то тайными знаниями, если говорит такие вещи. Хочется верить, что так оно и будет...

Добавлено: 10 янв 2012, 21:24
Egor
tov_tob писал(а):Нет, похоже, Анатолий таки издевается сегодня.
На этот вопрос тебе уже отвечали ранее в этой же теме.
Я вот совсем не издеваюсь, но ответ Анатолию не нашел. Дайте ссылку, а (или ответ :)

Добавлено: 10 янв 2012, 21:47
Helgi
На мосту сегодня тоже возобновили работы, вяловато, но уже работают.
Изображение Изображение

Добавлено: 10 янв 2012, 22:56
tov_tob
Egor писал(а):Я вот совсем не издеваюсь, но ответ Анатолию не нашел. Дайте ссылку, а (или ответ :)
Отсюда и дальше:
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 466#168466

Добавлено: 11 янв 2012, 11:37
selykv
Тут пресс-служба КМДА видала прес-реліз Я так розумію Японський інвестор тю-тю??


Метро на Троєщину будуватимуть потужностями київських підприємств за кошти інвесторів
Четверта гілка київського метрополітену, яка забезпечить підземним
сполученням найбільший житловий масив столиці, будуватиметься за схемою державно-приватного партнерства.
Розпорядження про включення зазначеного проекту до переліку об’єктів, які потребують залучення інвестицій, підписав голова КМДА Олександр Попов.
«Це буде прецедент фінансування такого масштабного інфраструктурного проекту із залученням інвестора не лише для Києва, а й для України взагалі.
Будувати четверту гілку метро ми будемо за схемою державно-приватного партнерства – найближчим часом відбудеться конкурс, і вже цього року ми зможемо приступити до реалізації проекту», – повідомив Олександр Попов.
За його словами, замовником підготовчих робіт з реалізації проекту
стане комунальне підприємство «Київсистемоменеджмент»(це якесь нове КП??).
А до безпосереднього будівництва четвертої гілки підземки активно
долучатимуться саме столичні підприємства – як виробники будматеріалів, так і підрядні організації.
«Будівництво такого масштабного інфраструктурного об’єкту не лише
суттєво покращить транспортну ситуацію в нашому місті, але і обов’язково стане потужним поштовхом для розвитку економіки столиці.
Вірогідно інвестор, який долучиться до реалізації проекту, буде іноземним, однак будувати намагатимемося максимально власними силами, віддаючи перевагу найякіснішим будматеріалам та послугам саме київських підприємств», – запевнив Олександр Попов.
Голова КМДА також зазначив, що проекти ділянок Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» з відгалуженням у бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина, а також будівництво
Першої черги Лівобережної лінії метрополітену Троєщина-Осокорки від вул. Милославська до станції метрополітену «Лівобережна» з електродепо «Троєщина» уже розроблено та затверджено сесією Київради.
Зараз тривають проектні та підготовчі роботи.

Добавлено: 11 янв 2012, 11:46
Valery36
а також

будівництво I черги Лівобережної лінії метрополітену Троєщина-Осокорки

від вул. Милославська до станції метрополітену «Лівобережна» з

електродепо «Троєщина» уже розроблено та затверджено сесією Київради.


Зараз тривають проектні та підготовчі роботи.
А как-же продление СТ???......

Добавлено: 11 янв 2012, 11:57
Rider
selykv писал(а):Тут пресс-служба КМДА видала прес-реліз Я так розумію Японський інвестор тю-тю??
Разве иностранный инвестор вез бы песок из своей родной страны? Киевская власть старается сделать так, чтобы поставщики материалов были местными, что правильно, на мой взгляд. Инвестор же (пусть и иностранный) будет обеспечивать менеджмент, контроль и т.п.

Добавлено: 11 янв 2012, 12:32
Анатолий
selykv писал(а):Тут пресс-служба КМДА видала прес-реліз Я так розумію Японський інвестор тю-тю??

Метро на Троєщину будуватимуть потужностями київських підприємств за кошти інвесторів

Четверта гілка київського метрополітену, яка забезпечить підземним
сполученням найбільший житловий масив столиці, будуватиметься за схемою державно-приватного партнерства.

Розпорядження про включення зазначеного проекту до переліку об’єктів, які потребують залучення інвестицій, підписав голова КМДА Олександр Попов.

«Це буде прецедент фінансування такого масштабного інфраструктурного проекту із залученням інвестора не лише для Києва, а й для України взагалі.

Будувати четверту гілку метро ми будемо за схемою державно-приватного партнерства – найближчим часом відбудеться конкурс, і вже цього року ми зможемо приступити до реалізації проекту», – повідомив Олександр Попов.

За його словами, замовником підготовчих робіт з реалізації проекту
стане комунальне підприємство «Київсистемоменеджмент»(це якесь нове КП??).

А до безпосереднього будівництва четвертої гілки підземки активно
долучатимуться саме столичні підприємства – як виробники будматеріалів, так і підрядні організації.

«Будівництво такого масштабного інфраструктурного об’єкту не лише
суттєво покращить транспортну ситуацію в нашому місті, але і обов’язково стане потужним поштовхом для розвитку економіки столиці.

Вірогідно інвестор, який долучиться до реалізації проекту, буде іноземним, однак будувати намагатимемося максимально власними силами, віддаючи перевагу найякіснішим будматеріалам та послугам саме київських підприємств», – запевнив Олександр Попов.

Голова КМДА також зазначив, що проекти ділянок Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» з відгалуженням у бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина, а також будівництво

Першої черги Лівобережної лінії метрополітену Троєщина-Осокорки від вул. Милославська до станції метрополітену «Лівобережна» з електродепо «Троєщина» уже розроблено та затверджено сесією Київради.

Зараз тривають проектні та підготовчі роботи.
А ссылка где?

Добавлено: 11 янв 2012, 13:02
selykv
Анатолий писал(а):
selykv писал(а):Тут пресс-служба КМДА видала прес-реліз Я так розумію Японський інвестор тю-тю??

Метро на Троєщину будуватимуть потужностями київських підприємств за кошти інвесторів

Четверта гілка київського метрополітену, яка забезпечить підземним
сполученням найбільший житловий масив столиці, будуватиметься за схемою державно-приватного партнерства.

Розпорядження про включення зазначеного проекту до переліку об’єктів, які потребують залучення інвестицій, підписав голова КМДА Олександр Попов.

«Це буде прецедент фінансування такого масштабного інфраструктурного проекту із залученням інвестора не лише для Києва, а й для України взагалі.

Будувати четверту гілку метро ми будемо за схемою державно-приватного партнерства – найближчим часом відбудеться конкурс, і вже цього року ми зможемо приступити до реалізації проекту», – повідомив Олександр Попов.

За його словами, замовником підготовчих робіт з реалізації проекту
стане комунальне підприємство «Київсистемоменеджмент»(це якесь нове КП??).

А до безпосереднього будівництва четвертої гілки підземки активно
долучатимуться саме столичні підприємства – як виробники будматеріалів, так і підрядні організації.

«Будівництво такого масштабного інфраструктурного об’єкту не лише
суттєво покращить транспортну ситуацію в нашому місті, але і обов’язково стане потужним поштовхом для розвитку економіки столиці.

Вірогідно інвестор, який долучиться до реалізації проекту, буде іноземним, однак будувати намагатимемося максимально власними силами, віддаючи перевагу найякіснішим будматеріалам та послугам саме київських підприємств», – запевнив Олександр Попов.

Голова КМДА також зазначив, що проекти ділянок Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» з відгалуженням у бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина, а також будівництво

Першої черги Лівобережної лінії метрополітену Троєщина-Осокорки від вул. Милославська до станції метрополітену «Лівобережна» з електродепо «Троєщина» уже розроблено та затверджено сесією Київради.

Зараз тривають проектні та підготовчі роботи.
А ссылка где?
На жаль не можу дати паролі від особистої пошти на яку приходять прес-релізи. Але от є тепер тут: http://www.kievpress.net/news/Metro_na_ ... ory-13894/

Добавлено: 11 янв 2012, 13:15
Анатолий
Японцы тю-тю.
Ждём китайцев?

У русановских садоводов - ПРАЗДНИК...

Добавлено: 11 янв 2012, 15:17
Фосфор
selykv писал(а):Метро на Троєщину будуватимуть потужностями київських підприємств за кошти інвесторів
вопрос не по теме -- обычно в таких случаях инвестор заинтересован вкладывать, ибо в обеспечение его кап. вложений идет сам объект, и в виде возврата вложений -- поток поступлений, получаемых объектом. Вопрос -- как в этом случае обеспечить возврат средств инвесторов? Деньги собранные на турникетах ПВЛ в отдельный котел, и часть -- возврат инвестору? а пересадки на остальные линии платные или как?

Добавлено: 11 янв 2012, 15:21
Анатолий
Фосфор писал(а):
selykv писал(а):Метро на Троєщину будуватимуть потужностями київських підприємств за кошти інвесторів
вопрос не по теме -- обычно в таких случаях инвестор заинтересован вкладывать, ибо в обеспечение его кап. вложений идет сам объект, и в виде возврата вложений -- поток поступлений, получаемых объектом. Вопрос -- как в этом случае обеспечить возврат средств инвесторов? Деньги собранные на турникетах ПВЛ в отдельный котел, и часть -- возврат инвестору? а пересадки на остальные линии платные или как?
А никак. Это просто набор слов градоначальника, да ещё перекрученный журналамерами...

Добавлено: 11 янв 2012, 15:29
Rider
Фосфор писал(а):вопрос не по теме -- обычно в таких случаях инвестор заинтересован вкладывать, ибо в обеспечение его кап. вложений идет сам объект, и в виде возврата вложений -- поток поступлений, получаемых объектом. Вопрос -- как в этом случае обеспечить возврат средств инвесторов? Деньги собранные на турникетах ПВЛ в отдельный котел, и часть -- возврат инвестору? а пересадки на остальные линии платные или как?
Право на размещение каких-то объектов, например, торговли с получением прибыли от нее, например.

Добавлено: 11 янв 2012, 16:04
emsviking
Rider писал(а):Право на размещение каких-то объектов, например, торговли с получением прибыли от нее, например.
не в нашей стране