Добавлено: 10 янв 2012, 16:33
Оно конечно хорошо бы. Посмотрим, как оно будет.
Форум о метро и не только
https://forum.metropoliten.kiev.ua/
Во-первых, я не пью совсем.DFAW писал(а):Видимо праздники очень удались :D
Я вот совсем не издеваюсь, но ответ Анатолию не нашел. Дайте ссылку, а (или ответtov_tob писал(а):Нет, похоже, Анатолий таки издевается сегодня.
На этот вопрос тебе уже отвечали ранее в этой же теме.
Отсюда и дальше:Egor писал(а):Я вот совсем не издеваюсь, но ответ Анатолию не нашел. Дайте ссылку, а (или ответ
А как-же продление СТ???......а також
будівництво I черги Лівобережної лінії метрополітену Троєщина-Осокорки
від вул. Милославська до станції метрополітену «Лівобережна» з
електродепо «Троєщина» уже розроблено та затверджено сесією Київради.
Зараз тривають проектні та підготовчі роботи.
Разве иностранный инвестор вез бы песок из своей родной страны? Киевская власть старается сделать так, чтобы поставщики материалов были местными, что правильно, на мой взгляд. Инвестор же (пусть и иностранный) будет обеспечивать менеджмент, контроль и т.п.selykv писал(а):Тут пресс-служба КМДА видала прес-реліз Я так розумію Японський інвестор тю-тю??
А ссылка где?selykv писал(а):Тут пресс-служба КМДА видала прес-реліз Я так розумію Японський інвестор тю-тю??
Метро на Троєщину будуватимуть потужностями київських підприємств за кошти інвесторів
Четверта гілка київського метрополітену, яка забезпечить підземним
сполученням найбільший житловий масив столиці, будуватиметься за схемою державно-приватного партнерства.
Розпорядження про включення зазначеного проекту до переліку об’єктів, які потребують залучення інвестицій, підписав голова КМДА Олександр Попов.
«Це буде прецедент фінансування такого масштабного інфраструктурного проекту із залученням інвестора не лише для Києва, а й для України взагалі.
Будувати четверту гілку метро ми будемо за схемою державно-приватного партнерства – найближчим часом відбудеться конкурс, і вже цього року ми зможемо приступити до реалізації проекту», – повідомив Олександр Попов.
За його словами, замовником підготовчих робіт з реалізації проекту
стане комунальне підприємство «Київсистемоменеджмент»(це якесь нове КП??).
А до безпосереднього будівництва четвертої гілки підземки активно
долучатимуться саме столичні підприємства – як виробники будматеріалів, так і підрядні організації.
«Будівництво такого масштабного інфраструктурного об’єкту не лише
суттєво покращить транспортну ситуацію в нашому місті, але і обов’язково стане потужним поштовхом для розвитку економіки столиці.
Вірогідно інвестор, який долучиться до реалізації проекту, буде іноземним, однак будувати намагатимемося максимально власними силами, віддаючи перевагу найякіснішим будматеріалам та послугам саме київських підприємств», – запевнив Олександр Попов.
Голова КМДА також зазначив, що проекти ділянок Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» з відгалуженням у бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина, а також будівництво
Першої черги Лівобережної лінії метрополітену Троєщина-Осокорки від вул. Милославська до станції метрополітену «Лівобережна» з електродепо «Троєщина» уже розроблено та затверджено сесією Київради.
Зараз тривають проектні та підготовчі роботи.
На жаль не можу дати паролі від особистої пошти на яку приходять прес-релізи. Але от є тепер тут: http://www.kievpress.net/news/Metro_na_ ... ory-13894/Анатолий писал(а):А ссылка где?selykv писал(а):Тут пресс-служба КМДА видала прес-реліз Я так розумію Японський інвестор тю-тю??
Метро на Троєщину будуватимуть потужностями київських підприємств за кошти інвесторів
Четверта гілка київського метрополітену, яка забезпечить підземним
сполученням найбільший житловий масив столиці, будуватиметься за схемою державно-приватного партнерства.
Розпорядження про включення зазначеного проекту до переліку об’єктів, які потребують залучення інвестицій, підписав голова КМДА Олександр Попов.
«Це буде прецедент фінансування такого масштабного інфраструктурного проекту із залученням інвестора не лише для Києва, а й для України взагалі.
Будувати четверту гілку метро ми будемо за схемою державно-приватного партнерства – найближчим часом відбудеться конкурс, і вже цього року ми зможемо приступити до реалізації проекту», – повідомив Олександр Попов.
За його словами, замовником підготовчих робіт з реалізації проекту
стане комунальне підприємство «Київсистемоменеджмент»(це якесь нове КП??).
А до безпосереднього будівництва четвертої гілки підземки активно
долучатимуться саме столичні підприємства – як виробники будматеріалів, так і підрядні організації.
«Будівництво такого масштабного інфраструктурного об’єкту не лише
суттєво покращить транспортну ситуацію в нашому місті, але і обов’язково стане потужним поштовхом для розвитку економіки столиці.
Вірогідно інвестор, який долучиться до реалізації проекту, буде іноземним, однак будувати намагатимемося максимально власними силами, віддаючи перевагу найякіснішим будматеріалам та послугам саме київських підприємств», – запевнив Олександр Попов.
Голова КМДА також зазначив, що проекти ділянок Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» з відгалуженням у бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина, а також будівництво
Першої черги Лівобережної лінії метрополітену Троєщина-Осокорки від вул. Милославська до станції метрополітену «Лівобережна» з електродепо «Троєщина» уже розроблено та затверджено сесією Київради.
Зараз тривають проектні та підготовчі роботи.
вопрос не по теме -- обычно в таких случаях инвестор заинтересован вкладывать, ибо в обеспечение его кап. вложений идет сам объект, и в виде возврата вложений -- поток поступлений, получаемых объектом. Вопрос -- как в этом случае обеспечить возврат средств инвесторов? Деньги собранные на турникетах ПВЛ в отдельный котел, и часть -- возврат инвестору? а пересадки на остальные линии платные или как?selykv писал(а):Метро на Троєщину будуватимуть потужностями київських підприємств за кошти інвесторів
А никак. Это просто набор слов градоначальника, да ещё перекрученный журналамерами...Фосфор писал(а):вопрос не по теме -- обычно в таких случаях инвестор заинтересован вкладывать, ибо в обеспечение его кап. вложений идет сам объект, и в виде возврата вложений -- поток поступлений, получаемых объектом. Вопрос -- как в этом случае обеспечить возврат средств инвесторов? Деньги собранные на турникетах ПВЛ в отдельный котел, и часть -- возврат инвестору? а пересадки на остальные линии платные или как?selykv писал(а):Метро на Троєщину будуватимуть потужностями київських підприємств за кошти інвесторів
Право на размещение каких-то объектов, например, торговли с получением прибыли от нее, например.Фосфор писал(а):вопрос не по теме -- обычно в таких случаях инвестор заинтересован вкладывать, ибо в обеспечение его кап. вложений идет сам объект, и в виде возврата вложений -- поток поступлений, получаемых объектом. Вопрос -- как в этом случае обеспечить возврат средств инвесторов? Деньги собранные на турникетах ПВЛ в отдельный котел, и часть -- возврат инвестору? а пересадки на остальные линии платные или как?
не в нашей странеRider писал(а):Право на размещение каких-то объектов, например, торговли с получением прибыли от нее, например.