Страница 66 из 74

Re: Рухомий склад

Добавлено: 12 авг 2024, 15:04
euhome
Дитячий вагон від "Укрзалізниці": чим він особливий та які умови пропонує

https://www.epravda.com.ua/news/2024/08/9/717809/

9 серпня 2024, 15:17 - Анастасія Дячкіна

Изображение
Анастасія Дячкіна, ЕП

"Укрзалізниця" 8 серпня відправила у рейс перший дитячий вагон. Він рушив у складі потягу Харків – Ясіня.

ЕП зустріла новий вагон на Центральному вокзалі Києва та розповідає детальніше, які умови пропонують пасажирам, як придбати квитки та на яких напрямках очікувати ще кілька таких вагонів.

Чим особливі дитячі вагони?
В "Укрзалізниці" пояснюють, що дитячий вагон призначений для комфортної подорожі батьків з маленькими дітьми. У ньому є інтерактивні плакати, бізіборди (розвиваючі іграшки), розмальовки, дитяче меню, спеціальна постіль.

Крім цього, всередині сам вагон пофарбований в інший колір, має малюнки на кожному купе, а на стелі зображені зірки. Загалом, вагон виглядає як своєрідна дитяча кімната "на колесах".

Дитячий вагон спроєктували в колаборації з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та за фінансової підтримки уряду Бельгії. Роботи з модернізації цього вагона тривали близько пів року – їх проводили на Київському електровагоноремонтному заводі.

Хто може їхати в дитячих вагонах?
У дитячому вагоні можуть їхати батьки, родини з дітьми до 18 років. Однак в УЗ кажуть, що розрахунок робили більшою мірою на малих дітей.

"У нас немає обмеження по віку. Ми кажемо, що тут найцікавіше буде дітям від 0 до 8 років. Наприклад, може їхати сім’я: бабуся, дідусь, батько, мати, але повинна бути хоча б одна дитина, яка з ними подорожує", – розповів співробітник "Укрзалізниці" Олексій Пугач.

На питання, чи можуть діти з інших вагонів прийти у дитячий просто погратися, в УЗ ствердно кивнули – мовляв, теоретично це можливо і навіть вітається.

До того ж дитячий вагон розташований між іншими вагонами, тож у нього можна без проблем зайти іншим пасажирам.

На яких маршрутках будуть дитячі вагони?
Нині дитячий вагон є лише на одному маршруті – у складі поїзда №15/16 Харків – Ясіня. Для пілотного проєкту цей потяг обрали не випадково, адже це найдовший маршрут "Укрзалізниці".

Тож логіка полягала в тому, що забезпечити комфортне пересування дітей протягом тривалого часу.

В УЗ вже анонсували, що до кінця року мають додати ще 7 дитячих вагонах – переважно теж на довгі маршрути. За словами керівника пасажирського напрямку "Укрзалізниці" Олександра Перцовського, наступні дитячі вагони також вирушатимуть з Харкова на Захід: до Закарпаття.

Далі планують додати нові вагони з Дніпра, Запоріжжя та Києва до Закарпаття. Загалом, будуть спостерігати за попитом і, за потреби, перечепити вагон на інший маршрут.

Скільки коштують квитки у дитячий вагон?
Купити квитки у дитячий вагон можна у застосунку "Укрзалізниці" та на новому сайті. Однак "виловити" їх досить важко. Перцовський зазначав, що пасажири розкупили всі квитки на 20 днів буквально за 40 секунд після старту продажу.

"Ми бачили людей, які просто приходили й казали: ми готові взяти квиток, щоб просто поїхати, і діти погралися", – розповів керівник пасажирського напрямку під час зустрічі дитячого вагона на Київському вокзалі.

Вартість квитків у дитячий вагон не відрізняється від вартості звичайного квитка в купе. Наприклад, поїздка з Харкова у Ясіня обійдеться майже у 1,1 тис грн.

Изображение
Скриншот з сайту "Укрзалізниці"

Доїхати з Харкова до Києва можна за 580 грн, а з Києва у Ясіня – за 799 грн. Ціни можуть дещо відрізнятися залежно від дня тижня.

Перед купівлею квитка, на сайті та у застосунку з’являється попередження, що квитки у цей вагон будуть дійсними лише для пасажирів з дітьми.

Пугач пояснював, що технічно купити квиток у дитячий вагон може будь-хто. Оскільки для дітей до 5 років окремий квиток купувати не потрібно, то не можна бути певним, що покупець квитка у дитячому вагоні подорожує з дитиною.

Які умови пропонують маленьким пасажирам?
Посадка у вагон починається з того, що провідники дістають невеликий пандус, аби діти могли безпечно та без перешкод зайти з перону всередину.

Изображение
Анастасія Дячкіна, ЕП

Далі провідники вдягають на дітей спеціальні браслети – на них зображений такий самий малюнок, як і на відповідному купе, а також вказується номер телефону батьків.

"Дитині тепер легше буде розрізняти купе, адже всі вони мають свою "Іскорку суперсил" – на дверях до кожного з них зображені персонажі лялькового театру, який розробив Дитячий фонд ООН", – розповідали в УЗ.

У кожному купе є навчально-розважальні матеріали, інструкції для рахування, книжки, розмальовки. До речі, взяти дитині розмальовку можна і в звичайному вагоні, попросивши її у провідника.

Изображение
"Укрзалізниця"

Для найменших пасажирів передбачений манеж і збільшений обмежувач верхньої полиці з протиударною накладкою. Крім того, у вбиральні є дитячі засоби гігієни, пеленальний столик для зміни підгузків чи одягу, а також спеціальні дитячі накладки на унітаз.

Крім цього, у визначений час у купе вмикається начитана казка.

Що є в дитячому меню та скільки коштують страви?
У дитячому вагоні є і спеціальне дитяче меню. У ньому є як і стандартні для "Укрзалізниці" позиції – багато видів чаю, кави, води, – так і повноцінні страви.

У дитячому меню є сирники з полуничним джемом (160 грн), пиріг з овочами та сиром (160 грн) та курячі нагетси з гречкою (170 грн).

Изображение
Анастасія Дячкіна, ЕП

Також можна придбати різні снеки, горішки та солодощі – все до 50 грн.

На питання, чи може пасажир з дитиною з іншого вагону придбати і собі страву з меню, в УЗ відповіли, що "теоретично це можливо".

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 15 авг 2024, 15:52
berest
УЗ хоче розширити парк швидкісних поїздів Інтерсіті ще на 20 моделей Hyundai Rotem

https://cfts.org.ua/news/2024/08/15/uz_ ... otem_80122

15/08/2024
1068-2.jpg
АТ "Укрзалізниця" планує розширити парк швидкісних поїздів Інтерсіті ще на 20 моделей Hyundai Rotem, повідомив керівник пасажирського напряму УЗ Олександр Перцовський.

Про це пише ЦТС з посиланням на Forbes.

Зараз український уряд веде активні перемовини з представниками Кореї щодо потенційної закупівлі додаткових потягів виробника Hyundai. За попередніми домовленостями, один поїзд коштуватиме близько 16 млн доларів.

"Загальна вартість програми становитиме приблизно 400 млн доларів, включаючи сервісне обслуговування", - повідомив Перцовський.

Перші потяги корейський виробник зміг би надати вже за 18-24 місяці після підписання угоди.

Усі 20 експресів можуть з’явитися в Україні впродовж 3-4 років.

Перші 10 міжрегіональних електропоїздів виробництва компанії Hyundai Corporation Україна придбала у 2012 році до футбольного чемпіонату "Євро-2012", що проходив в Україні та Польщі. У складі електропоїзда девʼять вагонів: три вагони першого класу та шість вагонів другого класу.

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 16 авг 2024, 01:57
dimentiy
Очікуємо паніку та зраду із Кременчука.

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 16 авг 2024, 07:12
M@cro$
dimentiy писал(а):
16 авг 2024, 01:57
Очікуємо паніку та зраду із Кременчука.
А чому ми так не любимо Кременчук? Я серйозно, без підколів.
З точки зору пасажира, мені і Тарпан сподобався, і ДПКр.

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 16 авг 2024, 09:25
ivanmelwise
M@cro$ писал(а):
16 авг 2024, 07:12
А чому ми так не любимо Кременчук?
HRCS2 побудовано поїздів 10.
ЕКр1 «Тарпан» побудовано поїздів 2.

Де ті Тарпани можна полюбити? Навіть з погляду пасажира.
А з погляду надавача транспортних послуг — два зуба в носі — прикольно, але незручно.

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 16 авг 2024, 09:51
M@cro$
ivanmelwise писал(а):
16 авг 2024, 09:25
HRCS2 побудовано поїздів 10.
ЕКр1 «Тарпан» побудовано поїздів 2.
Hyundai - здоровенна корпорація.
Кременчук лише намагався вийти на ринок швидкісних пасажирських перевезень.
Не надавати перевагу місцевому виробнику (звісно, якщо якість / ціна порівнювана, тут я вже не знаю) - це тупо і нераціонально.
ivanmelwise писал(а):
16 авг 2024, 09:25
Де ті Тарпани можна полюбити? Навіть з погляду пасажира.
P.S. Я зловив на маршруті Львів - Київ.

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 16 авг 2024, 11:11
ivanmelwise
M@cro$ писал(а):
16 авг 2024, 09:51
Hyundai - здоровенна корпорація.
Кременчук лише намагався
Hyundai Rotem 3800 працівників
КВСЗ 4380 працівників

То виходить, що на Славутах ми всі не їздимо виключно тому, що Рено — здоровенне акціонерне товариство.

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 16 авг 2024, 11:43
M@cro$
Якщо ви не розумієте різниці між спробою запустити нове виробництво (причому не по чужій ліцензії, типу франшиза), а розробити своє; та між готовим масштабованим виробником - то про що ми розмовляємо?
Давайте все закупляти за кордоном, у нас же валюти - хоч дупою жуй, айтішники заводять вдень і вночі, нема куди витрачати.

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 16 авг 2024, 12:57
Vyacheslav
M@cro$ писал(а):
16 авг 2024, 09:51
ivanmelwise писал(а):
16 авг 2024, 09:25
Де ті Тарпани можна полюбити? Навіть з погляду пасажира.
P.S. Я зловив на маршруті Львів - Київ.
Нещодавно була новина, що один пустили на Одесу

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 16 авг 2024, 13:18
ivanmelwise
Якщо не розумієте різницю між використанням однієї машини й однієї сотні машин, то про що розмовляти?
По якій конкретно чужій ліцензії вироблялись Славути? Напевно там були якісь інші причини.
Можу зрозуміти прагнення розробляти і виготовляти вітчизняний танк, міномет, ударний дрон тощо, але спроби конкурувати майже з нуля зі світовими гігантами цивільної продукції для мене залишаються незбагненними без будь-яких перспектив.
Чому під Євро-2012 купили імпортні радари? Бо немає вітчизняних. Є багато хороших ідей, людей, доробків. Є виробники. А конкурентоспроможного виробу немає. Досі немає.

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 16 авг 2024, 14:42
ЛиС
M@cro$ писал(а):
16 авг 2024, 07:12
А чому ми так не любимо Кременчук? Я серйозно, без підколів.
12+ років експлуатації, а "Тарпан" досі толком не працює як двосистемний поїзд. Про що можна далі говорити? Хюндай пару місяців катали, перед тим як з пасажирами запустити(в травні приїхали, а наприкінці червня вже поїхали з пасажирами), а Тарпан більше року "вилизували", але мабуть слабо. Ну і про перегони "Тарпан" "Хюндай", коли тарпан начебто типу виграв у швидкості, думаю теж чули? Правда, скромно промовчали, що "Хю" був з пасажирами, і обмеження по швидкості на перегоні 160 км/год, а Тарпан - був на спеціально підготовленій колії перегону, закритій для всіх інших поїздів, і там дозволена була швидкість 176 км/год А так, да, "обігнали". От і вся суть КВБЗ - понти.
Корейці в перші два роки теж внесли кучу правок і в ПО, і в конструкцію(ті ж таки акумулятори збільшеної ємності), і зараз наріканнь практично немає. Мабуть розуміють, що таке репутація компанії. Думаю, що якби "Хю" обкатували рік, то про більшість проблем ні пасажири ні преса не чули б взагалі.

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 16 авг 2024, 17:57
dimentiy
M@cro$, комплектуючі до Тарпану купують за ту ж саму валюту. Можливо, навіть ще менш прозоро, ніж УЗ це робила би при закупівлі поїздів із-за кордону.

Мати національного виробника заради національного виробника — це політика Білорусі вже десятки років. Ефективно? Ні.

Тарпан зробили непогано по салону, сидіння там, все таке, вони справді круті. Але робити вагон з глухими стінками без вікон біля місць та вузькі проходи між вагонами в цьому столітті якось не ок. При цьому з технічної сторони експлуатації там теж все погано.

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 16 авг 2024, 19:30
ЛиС
Крім того доповню трошки. КВБЗ свого часу намагався подати "Тарпан" на премію за локалізацію виробництва. Так от НДКТІ це все вивчив, і виявилося що премія не світить, бо 70% - комплектуючі іноземного виробництва. Отака дурня малята.

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 17 авг 2024, 01:43
Jyraff
Щось не розумію, а куди ці 20 Хюндаїв пускати? Якщо такі ж, як були - 9-вагонні на 160 км/год, то не бачу варіантів. Меншої складовості, 5-6 вагонів - так, можна позакривати маршрути типу Київ-Чернігів/Черкаси/Хмельницький/Рівне/Луцьк/Кременчук, Львів/Рівне-Ужгород, тощо, але 9-вагонки там не потрібні. А на довгі маршрути, які зараз існують, логічно думати про швидші з перспективою на повоєнні інвестиції в інфраструктуру.

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 17 авг 2024, 02:38
berest
Jyraff

Первое что приходит на ум: Киев - Перемишль. По этому направлению всё битком в обе стороны по понятным причинам. Билеты нужно ооочень заранее выкупать, что напрягает. Вангую что туда и добавят парочку, а остальные по Украине будут колесить + резерв.

Другой вопрос в том, когда наконец будут инфраструктуру делать? 2024й год на дворе, а жалкие 160 км/ч ехать можно только на некоторых участках. То есть тот самый Хю даже не может полностью реализовывать свои ТХ. В умных странах давно уже поняли, что на новой инфраструктуре даже старый ПС будет гораздо эффективнее, не говоря уже о новом ПС. Короче поживем - увидим, закажут ли вообще или очередные обіцянки-цяцянки/меморандум тощо.

Еще интересно: новые тоже будут КЛУБ-ом управляться ради унификации с существующими? Это ж какбэ рашка все дела...