О, там уже и общественные активисты, и политсилы вовсю примазались...
Чем больше шуму и подобной публики, тем будет меньше толку.
"Всех в таз, залить цементом, и в море" (с)
Добавлено: 16 май 2018, 22:52
optimist
Rider писал(а):О, там уже и общественные активисты, и политсилы вовсю примазались... Чем больше шуму и подобной публики, тем будет меньше толку.
"Всех в таз, залить цементом, и в море" (с)
тим швидше підписується петиція.
Вам що розвязка Петрука не подобається?
Добавлено: 16 май 2018, 22:58
Rider
Не нравятся: проект, ее автор, методы проталкивания.
Добавлено: 17 май 2018, 08:59
DFAW
Как человек в начале даже немного пиаривший это скажу так: самая идея интересная, но по прежнему сырая.
Долгое копание в идеи, модели, исходных данных привели к однозначному выводу на Шулявке это не надо.
ДемАльянс как бы помягче сказать: очень странные люди, которые без единого инженера в структуре решили поддержать Петрука.
Вообще, место разделения на тех кто поддерживает Петрука и кто нет, лежит примерно в районе тех кто может прочитать 500-ку или не может.
Ідея розвязки Петрука мені нагадує розвязку на Севастопольській площі.
Якщо там це вдалося то чому на Шулявці не можна?
Добавлено: 17 май 2018, 09:57
DFAW
Вечером Краснозвездный затыкается теме кто хочет выехать на круг. Тут будет то-же самое, только сейчас из-за пробки в строну КарДач затыкаются те кто едут на разворот и поворот в центр по Победе, а так к ним ещё добавятся и все те, кто поворачивают в сторону Житомира. А проблемы с освобождением разявзяки вообще не рассматривались, так как у Петрука основная предпосылка что пробки именно из-за развязки, реально это сейчас совсем не так.
Добавлено: 17 май 2018, 11:08
Бодрый
Проект Шулявського мосту залишиться незмінним, - КМДА
Затверджений проект реконструкції відповідає сучасним вимогам і не потребує змін. Про це заявив директор Департаменту транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації Сергій Симонов.
"Спеціалісти нашого Департаменту вивчили автомобільний потік у пікові години навантаження на розв'язку, і розрахунки показують, що той проект, який затвердила Містобудівна рада, має достатній запас на майбутнє", – повідомили в КМДА.
Ремонт мав стартувати ще рік тому, тож відкладати його початок уже небезпечно для жителів столиці і гостей міста.
"Це питання було розглянуто комплексно, і обрано той варіант, який задовольнить не тільки автомобілістів, а й служби, що відповідають за інженерію, та киян, які мешкають у сусідніх із розв'язкою мікрорайонах", – підкреслив Сергій Симонов.
У Департаменті зазначили, що якби роботи почалися в минулому році, то сьогодні вони вже були б на завершальній стадії.
4 травня очільник Київдормосту Володимир Воробйов заявив: щоб реалізувати затверджений проект, доведеться знести завод "Більшовик" і кілька будинків поруч, зокрема один житловий. Автор проекту трирівневої розв'язки Віктор Петрук обурився — за його словами, влада пропонує схему 10-річної давності і навмисне відкидає інші варіанти. Запланований ремонт розпочнуть 1 червня. https://gazeta.ua/articles/kiev-life/_p ... mda/837416
DFAW, вітаю ! Де пропадав ?
Добавлено: 17 май 2018, 11:09
TANK
optimist, севастопольская стоит с утра до позднего вечера - это оптимальный вариант?
Добавлено: 17 май 2018, 11:12
Бодрый
На Севастопольській площі немає естакади
Добавлено: 17 май 2018, 11:13
TANK
да ладно)
Добавлено: 17 май 2018, 14:38
optimist
TANK писал(а):optimist, севастопольская стоит с утра до позднего вечера - это оптимальный вариант?
Там світлофори заважають.
Але я не кажу що у Петрука немає недоліків просто їх меньше ніж у "недоклевера". Зате петруковська розвязка гарна, краща навіть тої що біля моста Патона.