Страница 66 из 177

Добавлено: 15 фев 2008, 23:39
vv
На манометре надпись "напорная и тормозная магистраль", а стрелка только тормозной. Или так и надо?

Добавлено: 16 фев 2008, 00:22
Iona
vv, я подозреваю, что там стрелки просто одна под другой. Вроде видна белая каёмка вокруг красной стрелки, наверное, это и есть вторая.

Добавлено: 16 фев 2008, 13:22
sashman
Sinoptik писал(а):возле фары обнаружен, такой себе "бардачок".
Наверное, для противогаза.
vv писал(а):Кран машиниста какой-то странный. Принцип действия такой же, как у 013?
ИМХО, просто взяли 013-ый и развернули.

Добавлено: 16 фев 2008, 14:39
Sinoptik
ИМХО, просто взяли 013-ый и развернули.
Так и есть.
vv, я подозреваю, что там стрелки просто одна под другой
Совершенно верно.
2 vv: не ожидал от тебя такого наивного вопроса. ;)

Добавлено: 16 фев 2008, 19:13
spbchel
Bomberman писал(а):
spbchel писал(а):Ну кахгда поедут ПРИШЕЛЬЦЫ па Киыву???
В марте
http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/news/news1772
14-02-2008



У Київському метрополітені продовжується налагодження п’яти вагонів виробництва ОАО «Метровагонмаш» (м. Митищі, Росія). Це перші вагони із 25, які надійшли до метрополітену після проведеного в кінці 2007 року тендеру, та призначені для поповнення парку вагонів Сирецько-Печерській лінії. Налагодження вагонів виконуються силами ТОВ «Трансмашхолдинг».

Введення в експлуатацію вагонів дозволить збільшити парність руху поїздів на Сирецько-Печерській лінії та розвантажити ділянку від станції «Лук'янівська» до станції «Дружби народів», що, в свою, чергу дасть змогу покращити якість перевезення пасажирів в «години пік».

Кияни зможуть оцінити нові вагони у березні поточного року.

:offtopic:
И нечего стебаться с названия города. Не знаешь как правильно - спроси или не пиши ничего.

Соррии... А Егоровский завод уже принадлежит мацкавским....или головы пришли отдельно из Питера ,а промежутки из Марквы? :?

( Марква...так в Питере называют Москву) :?

Добавлено: 16 фев 2008, 19:24
tov_tob
Вот здесь ответ на твой вопрос:
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 8077#68077

Добавлено: 16 фев 2008, 19:44
spbchel
Спасибо...

Добавлено: 16 фев 2008, 21:12
vv
Sinoptik писал(а):
ИМХО, просто взяли 013-ый и развернули.
Так и есть.
Что-то не пойму. В какую сторону развернули?
vv, я подозреваю, что там стрелки просто одна под другой
Совершенно верно.
2 vv: не ожидал от тебя такого наивного вопроса. ;)
Ну мало ли. Может чего-то нового придумали. Или манометр тоже недоукомплектованый :)

Добавлено: 16 фев 2008, 23:47
sashman
vv писал(а):Что-то не пойму. В какую сторону развернули?
Ось рукоятки теперь горизонтальна.

Добавлено: 17 фев 2008, 13:04
Iona
M15 (13:58:19 17/02/2008)
Силовой блок КМ это блок ключей для управления ТД от БЕСКОНТАКТНОГО КВ, установленного в данном вагоне. Контроллер бесконтактной системы (сейчас такие ставят, например, на Русичах) управляет логикой, а та, в свою очередь, силовые ключики открывает-закрывает.

Добавлено: 17 фев 2008, 19:23
sashman
Блок и контроллер уже показали свою надёжность? А то не всякая силовая электроника приживается на ЖД и метрополитене.

А силовые ключи управляют поездными проводами, к которым подключены классические контакторы-реверсоры-переключатели положений ?

Добавлено: 17 фев 2008, 21:39
Sinoptik
Силовой блок КМ это блок ключей для управления ТД от БЕСКОНТАКТНОГО КВ, установленного в данном вагоне
Понял, спасибо.
И, поддерживаю вопрос Sahsman'а.

Добавлено: 17 фев 2008, 23:23
Iona
Что касается надёжности - у нас серийно бесконтактный КВ устанавливается с 2003 года, пока вроде проблем не было.

Добавлено: 06 мар 2008, 14:32
AMY
Столичне метро поповниться новими потягами

[ Віталій КУРІННИЙ | “Хрещатик” 06-03-2008 ]

На Сирецько-Печерській лінії збільшується кількість поїздів
Попри погодні умови та пори року, поїзди Київського метрополітену курсують за графіком. У години пік їхню кількість на лініях збільшують, тоді як у вихідні дні та влітку дещо зменшують. Учора стало відомо, що підприємство поповниться новими вагонами, які використають на Сирецько-Печерській лінії, де їх особливо бракує.

Учора “Хрещатику” стало відомо, що з першого квітня на Сирецько-Печерській лінії метрополітену збільшиться кількість потягів, адже підземка придбає нові вагони. Про це “Хрещатику” повідомив начальник КП “Київський метрополітен” Петро Мірошников. За його словами, наразі підприємство працює за зимовим графіком. “У цей час інтенсивність руху значно зростає порівняно з літом,— пояснив він.— Тож на більшості ліній, особливо в години пік, ми випускаємо додаткову кількість поїздів”. Він додав, що в найбільш напружені ранкові години на Святошинсько-Броварській та Куренівсько-Червоноармійській лінії курсують майже по 40 пар потягів, на Сирецько-Печерській — 30, тоді як у вечірній пік — відповідно 38, 36 та 24 пари. Влітку, коли пасажиропотік метрополітену відчутно рідшає, зменшується й кількість потягів на лініях.

Петро Мірошников розповів, що в будь-який час столична підземка працює чітко за графіком. Згідно з розкладом поїзди щоранку прямують з кінцевих пунктів. Наприклад, на Святошино-Броварській лінії робочий день починається о 5-й годині 53 хвилини, на Куренівсько-Червоноармійській — о 5-й годині 57 хвилин і на Сирецько-Печерській — рівно о 6-й. Майже одночасно пізно ввечері прибувають потяги до кінцевих пунктів, починаючи з 0 годин 21 хвилини до 0 годин 41 хвилини. Начальник столичної підземки додав, що наразі в години пік інтервал руху поїздів не перевищує 1 хвилину 30 секунд, у звичний час він коливається від 2 до 3 хв. Починаючи з 22-ї години і до завершення робочого дня потяги рухаються за спеціально встановленим графіком, ознайомитися з яким можна на кожній станції метрополітену. “Дещо відрізняється інтервал руху потягів улітку та у вихідні,— пояснив пан Мірошников.— Це й зрозуміло, адже в цей час пасажиропотік у підземці зменшується в кілька разів”.
[hr]
Неужели выпустят Капитана Крюка и Пришельца? :?

Добавлено: 06 мар 2008, 15:14
Дёдя
А они готовы? (особенно пришелец)