Страница 67 из 90

Добавлено: 17 май 2018, 15:31
const
А можете подсказать, тендер уже прошёл, или нет? А то я открывал страничку в прозорро, на которую ссылка тут пробегала - и ничо понять не смог :( Там про рассмотрение жалоб и всё.

Добавлено: 17 май 2018, 15:35
Rider
Лучше разве что качеством рендеров*.
Развязка, где для поворота направо дается только 1 полоса, да и то, там нужно стоять ждать когда впереди освободится место, - вот это лучше?)

* кстати там рендеры очень сильно различаются) Когда нужно топить за сохранение цеха - он целый, когда нужно обосновать пропускную способность, цех уже частично демонтирован))

Добавлено: 17 май 2018, 17:04
Бодрый
Кличко обговорив питання розв’язки на Шулявці з громадою

До кінця травня має відбутись розгляд двох варіантів розв’язки профільними фахівцями з різних міст України.

Близько 15:00 у будівлі КМДА почалось обговорення альтернативного проекту розв’язки на Шулявці авторства Віктора Петрука. На заході були присутні міський голова Віталій Кличко, його заступники Дмитро Давтян та Олександр Спасибко, директор Департаменту містобудування і архітектури Олександр Свистунов, директор КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» Максим Калінін, автор проекту розв’язки Віктор Петрук, громадськи активісти та журналісти.

На початку Віктор Петрук розповів про ситуацію, яка склалась з розглядом у мерії варіанту розв’язки його авторства: за словами проектанта, розгляд «гальмують» та не дають пройти державну експертизу техніко-економічного обґрунтування, за яку платитимуть не з бюджета міста, а за приватні кошти. Він наполягає, що транспортні експерти, які консультують Кличка, маніпулюють даними та завищують вартість будівництва трирівневої розв’язки, просуваючи тим самим розв’язку-трилисник.

Олександр Свистунов та Максим Калінін спростувували ці тези. Мовляв, гроші за експертизу досі не сплачені, містобудівну раду розв’язка не пройшла, а отже нема про що говорити. Головний архітектор міста Свистунов при цьому сам себе назвав «дуже порядною людиною». Крім того, ніби-то, представники багатьох комунальних установ зауважували про неможливість будівництва трирівневої розв’язки, на що Петрук сказав, що це неправда і консенсусу щодо неможливості будівництва під час наради з комунальниками не було.

Після 30-хвилинного розгляду питання, Віталій Кличко попросив до кінця місяця організувати експертний розгляд розв’язок за участі незалежних фахівців з інших міст України. Згідно з обговоренням, останніх має запропонувати Віктор Петрук.
https://hmarochos.kiev.ua/2018/05/17/kl ... gromadoyu/

Добавлено: 17 май 2018, 17:56
optimist
Бодрый писал(а):Кличко обговорив питання розв’язки на Шулявці з громадою

Крім того, ніби-то, представники багатьох комунальних установ зауважували про неможливість будівництва трирівневої розв’язки, на що Петрук сказав, що це неправда і консенсусу щодо неможливості будівництва під час наради з комунальниками не було.

Після 30-хвилинного розгляду питання, Віталій Кличко попросив до кінця місяця організувати експертний розгляд розв’язок за участі незалежних фахівців з інших міст України. Згідно з обговоренням, останніх має запропонувати Віктор Петрук.
https://hmarochos.kiev.ua/2018/05/17/kl ... gromadoyu/
Просто виадук Мийо якись :)

По любому у цьому трилістнику закопане корупційне бабло.

Зустріч у Клічко сьогодні
https://www.facebook.com/Irina.Golovate ... 609778418/

Добавлено: 18 май 2018, 07:06
drozdoff
Как мне нравится этот подход "Неполный клевер старый (читай отработанный, понятный и привычный как для разрабов так и для строителей -- прим. ред.) по этому его выбирают по тому что отмыть бабло", при этом в священном проекте Петрука объём работ (а значит и простор для отмывания) в разы выше.

Добавлено: 18 май 2018, 08:57
Misha
Клевер действительно очень устаревшая развязка с множеством недостатков.
Но Петрук молчит о том, что в "его" развязке все левые повороты пересекаются между собой, и на кольце очень скоро появятся светофоры.

Добавлено: 18 май 2018, 09:17
tov_tob
Не понимаю, почему все время обсуждается или клевер, или Петрук.
Было еще ряд предложений, причем поинтереснее этих двух как по мне.
Но мир у нас как всегда или черно-белый, или никакой.

Добавлено: 18 май 2018, 09:47
Rider
tov_tob писал(а):Не понимаю, почему все время обсуждается или клевер, или Петрук.
Было еще ряд предложений, причем поинтереснее этих двух как по мне.
Но мир у нас как всегда или черно-белый, или никакой.
Поддержу.
Были интереснее проекты, пусть не идеальные, но явно интереснее. И если бы направили энергию в мирное русло на доработку, а не на эти войны двух вариантов, уже могли бы что-то родить.

Добавлено: 18 май 2018, 09:54
DFAW
По тому что ни кто не читал задание на проектирование. А там было сказано
1 - ремонт существующего путепровода
2 - достройка на месте цеха

Но власти пофиг, а Петруку это не выгодно. И все те проекты которые поинтересней были только ради того что бы они были подороже Петрука, в его варианте расчета.

Сейчас они кричат что у них есть ТЭО, только не могут его показать.

По сути что бы решить что делать надо для начала честно разобраться, нужен ли ремонт моста немедленно, или он подождёт ещё какое-то время.

Потом надо правильно снять все исходные данные. И проектировать сразу с учетом того что может передвигаться - что нет. А не предлагать зеленую зону уничтожить на Дегтяревской как у Петрука сейчас

Добавлено: 19 май 2018, 12:22
TANK
любая развязка лучше той "турбины".

ИМХО там вообще не нужно никаких развязок строить, нужно просто отремонтировать сам мост.

Добавлено: 21 май 2018, 16:52
Бодрый
А МАФи з під мосту вже прибрали ? Чи теж "погоджують" ?

Добавлено: 21 май 2018, 20:27
DFAW
Сегодня заявили о том что процесс стартует
https://www.facebook.com/andreev.solomi ... 4543591897
Андрей Андреев писал(а):Анонсую, що невдовзі КП «Київблагоустрій» розпочне поступове прибирання тимчасових споруд, які розташовані у районі майбутньої реконструкції Шулявського шляхопроводу. Мета цих демонтажів – повністю вивільнити майбутній будівельний майданчик, де буде працювати важка техніка (бульдозери, крани, вантажівки і т.п.). Не важко здогадатись, що ці масштабні роботи розпочнуться тільки після того, як у цій будівельній зоні буде забезпечено техніку безпеки. Подробиць по конкретних об’єктах (ТС), що підлягають демонтажу, поки не знаю: вони будуть сформульовані у дорученні на демонтаж, яке готується у Департаменті благоустрою та, скоріш за все, вже цього тижня буде вручено нашим демонтажникам. Наразі точно знаю одне: всім законним ТС влада запропонує нові легальні місця розташування, всі незаконні ТС у районі майбутньої реконструкції будуть демонтовані.

Добавлено: 21 май 2018, 20:28
Klovsky
Одному мне кажется, что 1 июня ничего не перекроют из обещанного?

Добавлено: 21 май 2018, 20:31
DFAW
Победителя по тендеру всё ещё нет, по тому по моему ответ очевиден :)

Добавлено: 21 май 2018, 21:30
Jyraff
Там розгляд скарги тільки 30 травня. Навіть в оптимальному випадку, якщо скаргу повністю відхиляють, треба 5-7 днів, поки опублікується рішення, + аукціон, + до тижня-двох на кваліфікацію переможця, і зверху + 20 днів до укладання договору. Так що до середини липня марно сподіватись.