Сегодня ехал на чудо электричке, вместо городской была "пригородная", ехал в последнем вагоне, в тамбор видимо был "обмоченый" что давало характерный запах на весь вагон.
Так же не очень порадовали узкие пешеходные дорожки что с остановки ведут к электричке, ибо клумба вся вытоптана.
Специально сегодня проехался в ГЭ. Замеченные нюансы:
1) Контроль наличия проездных документов при посадке.
2) Появляется в вагонах горячо нелюбимая нами реклама http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=7020
3) На Огородней спуск с насыпи опять в потёмках.
4) На дороге возле озера починили все фонари освещения (только разворотный круг для автобусов полутёмный).
Проект зі створення залізничної міської електрички навколо Києва втілюється в життя. Біля метро «Лівобережна» на залізничному перегоні Дарниця — Київ-Дніпровський будуються посадочні берегові платформи. На парній стороні колій платформу збудовано, на непарній будівельники приступили до укладання панелей. Цю роботу виконує Центр механізації будівельних робіт Південно-Західної залізниці.
На фото: майстер Центру Віктор Охріменко (зліва) та монтажники Петро Нечипоренко і Микола Тетерук
— Трохи більше місяця пройде — і платформи будуть готові до експлуатації, — говорить заступник начальника будівельного підприємства Костянтин Лясковський. — Залишається тільки провести роботи з благоустрою території та підходів від станції метро до залізничних колій.
До речі, будівельні конструкції виробляють на підприємствах нашої залізниці. Фундаментні блоки постачає Київський завод залізобетонних конструкцій, панелі надходять з Хмельницького.