Страница 111 из 115

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 08 июл 2020, 18:57
Бодрый
ИзображениеИзображение

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 04 сен 2020, 13:23
Бодрый
Міст Патона у Києві почнуть ремонтувати через два роки

Аварійний міст Патона у столиці почнуть ремонтувати щонайменше через два роки.

Такий термін потрібний на розробку проєктної документації капремонту переправи.

Про це повідомили у КК “Київавтодор”, передає APnews.

На підготовку доументів реконструкції потрібно два роки.

Потім міська влада приймає рішення про проведення робіт та дає дозвіл.

Строки самої реконструкції визначить розроблений проєкт.
https://stolychno.news/mista/kiyiv/mist ... 4qxEPOkntY

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 16 сен 2020, 12:56
Dvorko
КМДА планує реставрувати міст Патона до кінця 2025 року
Замовником робіт визначено КП "Київатодор", їх проводитимуть за бюджетні кошти.

Голова Київської міської державної адміністрації Віталій Кличко 15 вересня підписав розпорядження "Про реставрацію з пристосуванням мосту ім. Є. О. Патона через р. Дніпро".

Документ оприлюднено 16 вересня.

Відповідно до розпорядження реставрацію моста Патона повинні закінчити до 31 грудня 2025 року. Замовником робіт визначено КП "Київатодор", їх проводитимуть за бюджетні кошти.

Міст Патона через Дніпро ввели в експлуатацію 1953 року, і він був найбільшим у світі суцільнозварним мостом, у якого всі шви, включно з монтажними, виконано з допомогою автоматичного зварювання. Це найважливіша транспортна артерія Києва, яка з'єднує центр міста з великими лівобережними житловими масивами.

У 2019 стало відомо про те, що Інститут сталевих конструкцій імені Шимановського визнав стан мосту Патона критичним.

У 2020 році на мосту Патона заборонили проїзд вантажівкам, а рух крайніми смугами перекрили.

https://lb.ua/society/2020/09/16/466048 ... atona.html

https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_restavr ... _r_dnipro/

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 17 сен 2020, 05:57
KuzyaCat
До начала реконструкции очень важно успеть достроить левобережные съезды-заезды Дарницкого моста и подход к Подольско-Воскресенскому мосту с Алишера Навои. Иначе движение между берегами попросту встанет.

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 17 сен 2020, 11:25
Анатолий
KuzyaCat писал(а):
17 сен 2020, 05:57
До начала реконструкции очень важно успеть достроить левобережные съезды-заезды Дарницкого моста и подход к Подольско-Воскресенскому мосту с Алишера Навои. Иначе движение между берегами попросту встанет.
Підхід до Подільського мосту з Навої навіть і не почали будувати!

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 17 сен 2020, 13:19
Rider
KuzyaCat писал(а):
17 сен 2020, 05:57
До начала реконструкции очень важно успеть достроить левобережные съезды-заезды Дарницкого моста и подход к Подольско-Воскресенскому мосту с Алишера Навои. Иначе движение между берегами попросту встанет.
Не в привычках нынешних думать о последствиях, зато в привычках ставить раком половину города на длительное время непродуманностью и несогласованностью работ на разных объектах.
Дарницкий мост не достроят к тому времени и вообще проскакивают "рассуждения" о том, что зачем эти съезды нужны, давайте лучше территорию застроим. Как вчера на другом форуме верно подметили, могут вообще додуматься поставить светофор возле платформы "Левый берег" и все.

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 18 сен 2020, 20:01
Klovsky
Интересно бы смоделировать влияние светофора не на заторы, а на общее время проезда, скажем, с Ревуцкого на Шулявку куда-то.

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 25 сен 2020, 00:47
DFAW
KuzyaCat писал(а):
17 сен 2020, 05:57
До начала реконструкции очень важно успеть достроить левобережные съезды-заезды Дарницкого моста и подход к Подольско-Воскресенскому мосту с Алишера Навои. Иначе движение между берегами попросту встанет.
Правильней строить подходы с Микитенко Стальского, чем думаю и займутся после выборов

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 25 сен 2020, 14:08
Dvorko
Київський міст Патона будуть ремонтувати, не перекриваючи рух транспорту
12:19 25.09.2020

Після завершення проєктувальних робіт, у столиці розпочнуть реконструкцію моста Патона. Місто, нарешті, отримало для цього всі необхідні погодження від державних органів.
– Хочу зазначити, що повністю перекривати рух ми не будемо. Бо міст Патона – це одна з важливих транспортних артерій, що з’єднує правий берег з лівим. Коштуватиме повна реконструкція, за попередніми підрахунками фахівців, близько 7 мільярдів гривень, – повідомив мер столиці Віталій Кличко.

Також передбачена заміна залізобетонної монолітної плити на сучасну – зі сталі, що значно полегшить конструкцію мосту.
  • Планом реконструкції передбачена і додаткова смуга руху. Тобто, загалом, їх буде вісім.
  • Точно буде прибрана реверсна смуга, через яку на мосту трапляється чимало ДТП.
  • Влаштують також сучасне бар’єрне огородження між напрямками руху.
  • Облаштують велодоріжки.
Завдяки здійсненню масштабних робіт міст у найближчі роки отримає нове життя. Міст Патона ввели в експлуатацію у 1953 році. І за цей час ремонт здійснювали один раз. У 2004 році на мосту демонтували трамвайні колії і оновили дорожнє покриття. І з того часу поточні ремонтні роботи відбувалися тільки на окремих ділянках мосту. Міст знаходиться в аварійному стані.

https://vechirniy.kyiv.ua/news/kyivs-ky ... transportu

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 27 сен 2020, 01:16
Jyraff
Дивна заява. Міст тримається на 4 паралельних балках, і закрити смугу-дві-три, як, наприклад, на Борщагівському шляхопроводі, не вийде. Треба закривати половину, але навантаження на дорогу можна буде дати тільки в області між двома балками, що залишились. Виходить, максимум залишиться дві смуги, одну з яких бажано було б залишити для будівельної техніки. Хіба залишити проїзд тільки для ГТ (можливо, навіть реверсний), але чи вартує це помітного ускладнення і ймовірного сповільнення виконання робіт :roll:

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 28 сен 2020, 19:27
KuzyaCat
Там в некоторых местах нужно серьезно ремонтировать опоры, а тут уже без перекрытия движения не обойтись.

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 29 сен 2020, 00:49
DFAW
Я тут немного поискал и нашел
Юрій писал(а):
26 авг 2005, 15:36
Мост Патона разрежут пополам


Мост Патона, который ремонтировали всего около года назад, вскоре снова будет закрыт. Но на этот раз речь идет не об обычном ремонте, а о коренной реконструкции, в результате которой мост станет шире на 10 метров :!: , что позволит организовать там движение автотранспорта по 8 полосам.

«В прошлом году мы сняли трамвайные пути и сменили асфальтовое покрытие, продлив срок жизни моста на 5 лет», - рассказывает генеральный директор коммунальной корпорации «Киевавтодор» Владимир Жуков.

Этого времени как раз хватит, чтобы дождаться окончания строительства Подольско-Воскресенского мостового перехода :D , и тогда закрыть мост Патона на кардинальную реконструкцию. Если сделать это раньше, то сообщение Левого и Правого берегов будет практически невозможным, а выполнение работ именно в такой последовательности улучшит транспортную ситуацию в Киеве - рассказывает Kiev2000.

И если согласно планам первые машины проедут по Подольско-Воскресенскому мосту в 2008 :!: (надеюсь и поезда метро)году, то в 2009 можно будет увидеть до неузнаваемости преображенный мост Патона. Его не только существенно расширят, но и обновят конструкции.

Владимир Жуков рассказал, как это будет происходить: «Мост разрежут вдоль напополам, с одной половины снимут бетонные плиты и уложат вместо них стальные, потом то же самое будет сделано с другой половиной, а затем будет уложено высококачественной дорожное покрытие».

Стоимость работ по реконструкции составит 400 миллионов гривень. :!: Для сравнения - прошлогодний ремонт обошелся в 5 миллионов гривень.

http://kiyany.com.ua/news/2005/8/26/2713.htm
Где-то картинка попадалась на глаза, но не могу вспомнить где.

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 07 окт 2020, 04:17
KuzyaCat
В те времена опоры ещё не были в таком запущенном состоянии, как сегодня. Некоторые из них нужно капитально ремонтировать, ибо местами арматура уже видна. Так что, просто заменой плиты автопроезда уже не отделаешься, нужен более серьезный ремонт

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 07 окт 2020, 21:11
DFAW
Ну как бы Подольский мост то всё ни как не закончат.

В принципе оголовки и тогда собирались ремонтировать

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 06 фев 2021, 14:29
Бодрый
Олександр Густєлєв: Розпочинається процедура визначення підрядника для розробки проєктно-кошторисної документації реставрації із пристосуванням мосту ім. Патона

Дороги, транспорт та парковкиДорогиКиїв та міська владаКерівництво
Наступного тижня комунальна корпорація «Київавтодор» розпочинає процедуру публічних закупівель із визначення компанії-підрядника, яка розробить проєктно-кошторисну документацію реставрації із пристосуванням мосту ім. Патона. Переможця буде визначено наприкінці березня. Першочергово буде розроблено ескізний проєкт. Про це повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.

У рамках проведення реставраційних робіт планується:

ремонт мостового полотна (проїжджа частина та тротуари);
встановлення бар’єрної та перильної огорожі;
ремонт конструкцій прогонових будов;
ремонт опор та опорних частин;
ремонт сходів і реставрація пропілеїв (на правому березі);
реставрація колон (на лівому березі);
ремонт сполучень із мостом;
ремонт засобів навігації у судноплавних прогонах мосту;
ремонт оглядових проходів під прогоновими будовами мосту;
ремонт мережі дощової каналізації (за необхідності).
«Міст заплановано розширити. Зараз на ньому 7 смуг руху, а буде 8. Між двома напрямками встановлять сучасне бар’єрне огородження. Будуть встановлені інформаційно-вимірювальні системи контролю стану споруди, у тому числі автоматизована система обчислювання ваги транспортних засобів під час руху», – зазначив заступник голови КМДА.

За словами Олександра Густєлєва, на мосту з’являться велосипедні доріжки в обидва напрямки. Також передбачається розширення тротуарів верхової частини мосту для влаштування променадної частини.

«Згідно з технічним завданням буде враховано можливість влаштування трамвайних колій. А також можливість підйому/спуску пішоходів на Венеціанський острів», – додав Олександр Густєлєв.

Важливо, що під час реставрації повного перекриття руху мостом не планується, адже міст Патона – одна з важливих транспортних артерій, що з’єднує правий берег столиці з лівим.

Нагадаємо, що міст Патона був введений в експлуатацію у 1953 році. Реконструювали міст лише один раз, у 2004 році, коли з мосту демонтували трамвайні колії. З того часу поточні ремонтні роботи відбувалися лише на невеликих ділянках мосту.

Враховуючи аварійний стан мосту, з метою зменшення навантаження на споруду, у 2020 році було обмежено в’їзд на міст будь-якого транспорту, навантаження на вісь якого перевищує 6,0 т., а також обмежено рух крайніми правими смугами в обох напрямках.

Зазначимо, що КК «Київавтодор» планувала розпочати розробку проєктно-кошторисної документації реставрації із пристосуванням штучної споруди ще у 2020 році. Проте процедуру призупинив АМКУ.

У 1995 році столична споруда отримала визнання Американської асоціації зварювання як унікальна зварна конструкція ХХ ст.
https://kyivcity.gov.ua/news/oleksandr_ ... im_patona/