Итак, на что ссылается обвинение, и какие пункты якобы были нарушены:
- п. 16.3 Правил, згідно якого кожний пасажирський поїзд має прийматися, як правило, на призначену колію, порядок використання колій для приймання і відправлення поїздів має бути вказаний в технічно-розпорядчому акті станції;
не нарушен, 1,2,3 пути ст. Балта специализированы для приема/отправления и пропуска пассажирских в обоих направлениях.
- п.16.32 Правил, згідно якого на двоколійних перегонах кожна головна колія, як правило, служить для руху поїздів в одному визначеному напрямку;
не нарушен, пассажирский прибыл по правильному, второй перегон вообще однопутный. Да и "як правило" не может расцениваться как "тільки лише..."
- п. 5.1 «Інструкції з руху поїздів і маневрової роботи на залізницях України»,затверджена Міністерством транспорту України від 31 серпня 2005 року №507, згідно якого на двоколійних перегонах як з одностороннім, так і з двостороннім автоблокуванням по кожній колії, рух парних поїздів здійснюється по одній, непарних - по другій головній колії, кожна з яких є правильною для поїздів даного напрямку;
не нарушен, т.к. выше уже указано. ну и так далее, короче "вода" - т.е. большую половину пунктов обвинения можно отправлять в утиль.
- п. 5.1 «Інструкції з руху поїздів і маневрової роботи на залізницях України»,затверджена Міністерством транспорту України від 31 серпня 2005 року №507, згідно якого на двоколійних перегонах як з одностороннім, так і з двостороннім автоблокуванням по кожній колії, рух парних поїздів здійснюється по одній, непарних - по другій головній колії, кожна з яких є правильною для поїздів даного напрямку;
не нарушен вообще непонятно зачем это.
- п. 6.3.3 цієї ж інструкції, згідно якого якщо після відкриття вхідного або вихідного світлофора виникає необхідність змінити маршрут, диспетчер, попередивши про це машиніста, переконавшись, що машиніст зрозумів його вірно, закриває відповідний світлофор і може приступити до готування нового маршруту і вдруге відкрити світлофор лише після того, як переконається у тому, що поїзд затримано біля вхідного світлофора або на колії відправлення;
не нарушен - маршрут резерва
не менялся, "притянуто за уши"
Что действительно нарушено -
п. 18 ТРА (Технічно-розпорядчого акту станції Балта Одеської залізниці, затверджений наказом начальника відділу перевезень Одеської дирекції залізничних перевезень №15\ДНН-1 від 11 грудня 2006 року), згідно якого пропускання поїздів, маневрових составів і одиночних локомотивів по коліях, які розміщені між пасажирською будівлею і пасажирським поїздом, який стоїть на станції забороняється;
Это да, тут бесспорно.
Еще в ИДП, раздел 15 есть замечательный пункт:
Поїзний диспетчер зобов'язаний:
-
максимально використовувати технічні засоби для забезпечення заданих розмірів руху, прискорення просування поїздів, скорочення часу обробки їх на станціях, більш ефективно використовувати вагонний парк, локомотиви та пропускну спроможність;
что еще раз доказывает "филькину грамоту" в части "правильно/неправильно"