Страница 11 из 14

Добавлено: 23 дек 2009, 14:37
AMY
Распоряжение КГГА от 28.08.2007 № 1114 писал(а):
1. Затвердити рішення постійно діючої комісії по залученню інвесторів до фінансування будівництва або реконструкції станцій метрополітену, підземних переходів, автошляхів, площ та інших об’єктів житлової та соціальної інфраструктури міста про визнання товариства з обмеженою відповідальністю «Гроссвіль» (далі — ТОВ «Гроссвіль») переможцем конкурсу із залучення інвесторів для будівництва накриття відкритої частини Святошино-Броварської лінії метрополітену між станціями «Дарниця» та «Лівобережна» зі створенням приміщень торговельно-офісного та розважального призначень, паркінгу, супутньої інфраструктури вздовж ділянки «Дарниця» — «Лівобережна», оголошеного 23.06.2007 (протокол від 22.06.2007 № 49).
6. Головному управлінню земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації):
6.1. Підготувати проект рішення Київради про затвердження проекту землеустрою про відведення земельної ділянки та передачу її в оренду для реалізації інвестиційного проекту «Будівництво накриття відкритої частини Святошино-Броварської лінії метрополітену між станціями «Дарниця» та «Лівобережна» зі створенням приміщень торговельно-офісного та розважального призначень, паркінгу, супутньої інфраструктури вздовж ділянки «Дарниця» — «Лівобережна».


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
II сесія VI скликання

РІШЕННЯ

від 27 листопада 2008 року № 748/748

Про передачу товариству з обмеженою відповідальністю «Гроссвіль» земельних ділянок для будівництва, експлуатації та обслуговування накриття відкритої частини Святошино-Броварської лінії метро з обладнанням пішохідними містками, створенням приміщень торговельно-офісного та розважального призначення, паркінгу, супутньої інфраструктури на просп. Броварському (перетин з вул. Будівельників) у Дніпровському районі м. Києва

Розглянувши проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок, відповідно до статей 93, 123, 124 Земельного кодексу України Київська міська рада вирішила:

1. Затвердити містобудівне обґрунтування щодо розташування об’єкта містобудування та внесення змін до містобудівної документації окремого об’єкта містобудування — будівництва накриття відкритої частини Святошино-Броварської лінії метрополітену між станціями «Дарниця» та «Лівобережна» з обладнанням пішохідними містками, створенням приміщень торговельно-офісного та розважального призначення, паркінгу, супутньої інфраструктури на станції «Лівобережна» та вздовж ділянки «Дарниця» — «Лівобережна» у Дніпровському районі м. Києва.

2. Внести зміни до Генерального плану міста Києва та проекту планування його приміської зони на період до 2020 року, а саме: територію, яка передається відповідно до цього рішення, вилучити із зони зелених насаджень загального користування та перевести її до території громадських будівель і споруд.

3. Внести зміни до Програми розвитку зеленої зони міста Києва до 2010 року та концепції формування зелених насаджень в центральній частині міста, затверджених рішенням Київської міської ради від 19.07.2005 № 806/3381, виключивши з переліку озеленених територій загального користування м. Києва, що відповідають типологічним ознакам та планувальним вимогам (таблиці № 2, 18), земельні ділянки загальною площею 4,20 га вздовж вул. Андрія Малишка та вул. Попудренка у Дніпровському районі м. Києва, а також виключивши з переліку розподілу лісових площ по землекористуваннях станом на 01.01.2003 (таблиця № 15) Дарницького лісопаркового господарства земельні ділянки загальною площею 1,08 га в кварталі № 67 Дніпровського лісництва у Дніпровському районі м. Києва.

4. Віднести частину лісових земель Дарницького лісопаркового господарства площею 1,08 га в кварталі № 67 Дніпровського лісництва до земель запасу житлової та громадської забудови з виключенням їх з категорії земель лісового фонду (лист-згода від 24.12.2007 № 832).

5. Припинити Київському комунальному об’єднанню зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» право користування частиною земельних ділянок загальною площею 2,96 га, відведених відповідно до рішення виконавчого комітету Київської міської ради депутатів трудящих від 23.02.65 № 230 «Про відвод Управлінню зеленої зони міста Києва земельних ділянок для влаштування парків-скверів в Дарницькому районі м. Києва», і перевести ці земельні ділянки до земель запасу житлової та громадської забудови (лист-згода від 27.05.2008 № 148-1247).

6. Затвердити проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок товариству з обмеженою відповідальністю «Гроссвіль» для будівництва, експлуатації та обслуговування накриття відкритої частини Святошино-Броварської лінії метро з обладнанням пішохідними містками, створенням приміщень торговельно-офісного та розважального призначення, паркінгу, супутньої інфраструктури на просп. Броварському (перетин з вул. Будівельників) у Дніпровському районі м. Києва.

7. Передати товариству з обмеженою відповідальністю «Гроссвіль», за умови виконання пункту 8 цього рішення, земельні ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування накриття відкритої частини Святошино-Броварської лінії метро з обладнанням пішохідними містками, створенням приміщень торговельно-офісного та розважального призначення, паркінгу, супутньої інфраструктури на просп. Броварському (перетин з вул. Будівельників) у Дніпровському районі м. Києва:

7.1. Ділянку № 1 площею 1,08 га — у довгострокову оренду на 25 років за рахунок земель запасу житлової та громадської забудови.

7.2. Ділянку № 2 площею 0,75 га — у довгострокову оренду на 25 років за рахунок земель запасу житлової та громадської забудови.

7.3. Ділянку № 3 площею 0,98 га — у довгострокову оренду на 25 років за рахунок земель запасу житлової та громадської забудови.

7.4. Ділянку № 4 площею 1,16 га — у довгострокову оренду на 25 років за рахунок земель запасу житлової та громадської забудови.

7.5. Ділянку № 5 площею 0,07 га, в межах червоних ліній, — у короткострокову оренду на 5 років для організації будівельних робіт та благоустрою прилеглої території на період будівництва за рахунок земель запасу житлової та громадської забудови.

7.6. Ділянку № 6 площею 0,12 га, в межах червоних ліній, — у короткострокову оренду на 5 років для організації будівельних робіт та благоустрою прилеглої території на період будівництва за рахунок міських земель, не наданих у власність чи користування.

7.7. Ділянку № 7 площею 0,02 га, в межах червоних ліній, — у короткострокову оренду на 5 років для організації будівельних робіт та благоустрою прилеглої території на період будівництва за рахунок міських земель, не наданих у власність чи користування.

7.8. Ділянку № 8 площею 0,02 га, в межах червоних ліній, — у короткострокову оренду на 5 років для організації будівельних робіт та благоустрою прилеглої території на період будівництва за рахунок міських земель, не наданих у власність чи користування.

8. Товариству з обмеженою відповідальністю «Гроссвіль»:

8.1. Виконувати обов’язки землекористувача відповідно до вимог статті 96 Земельного кодексу України.

8.2. У місячний термін звернутись до Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) із клопотанням щодо організації робіт по винесенню меж земельних ділянок в натуру (на місцевість) та виготовленню документів, що посвідчують право користування земельними ділянками.

8.3. Питання відшкодування відновної вартості зелених насаджень та інші питання майнових відносин вирішувати в установленому порядку.

8.4. Виконати вимоги, викладені у листах Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища від 09.11.2007 № 19-12950 та від 22.02.2008 № 09-2214, Київської міської санепідстанції від 22.02.2008 № 1461, Державного управління охорони навколишнього природного середовища в м. Києві від 07.12.2007 № 05-08/9843, Дніпровської районної у м. Києві державної адміністрації від 20.12.2007 № 8-19/55-7408/4, Державної служби з питань національної культурної спадщини від 31.10.2007 № 22-2720/35, комунального підприємства Дарницького лісопаркового господарства від 24.12.2007 № 832, Київського комунального об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» від 26.02.2008 № 148-401 та від 27.05.2008 № 148-1247, комунальної корпорації «Київавтодор» від 22.05.2007 № 01-29/1122, комунального підприємства «Київський метрополітен» від 24.12.2007 № 32/06-1025.

8.5. Забезпечити вільний доступ для прокладання нових, ремонту та експлуатації існуючих інженерних мереж і споруд, що знаходяться в межах земельних ділянок.

8.6. Питання пайової участі вирішити до початку будівництва відповідно до рішення Київської міської ради від 17.01.2008 № 3/4475 «Про бюджет міста Києва на 2008 рік» (із змінами та доповненнями, внесеними рішеннями Київської міської ради від 17.07.2008 № 16/16 та від 30.10.2008 № 561/561).

8.7. Земельні ділянки в межах червоних ліній використовувати відповідно до вимог містобудівного законодавства.

9. Попередити землекористувача, що використання землі не за цільовим призначенням тягне за собою припинення права користування нею відповідно до вимог статей 141, 143 Земельного кодексу України.

10. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань земельних відносин, містобудування та архітектури.


Київський міський голова
Л. Черновецький

Добавлено: 23 дек 2009, 14:44
AMY
Распоряжение КГГА от 28.08.2007 № 1117 писал(а):
1. Затвердити рішення постійно діючої комісії по залученню інвесторів до фінансування будівництва або реконструкції станцій метрополітену, підземних переходів, автошляхів, площ та інших об’єктів житлової та соціальної інфраструктури міста про визнання товариства з обмеженою відповідальністю «І.Р.Б.» (далі — ТОВ «І.Р.Б.») переможцем конкурсу із залучення інвесторів для будівництва накриття відкритої частини Святошино-Броварської лінії метрополітену між станціями «Лівобережна» та «Гідропарк» зі створенням приміщень торговельно-офісного та розважального призначень, паркінгу, супутньої інфраструктури вздовж ділянки «Лівобережна» — «Гідропарк», оголошеного 23.06.2007 (протокол від 22.06.2007 № 49).
6. Головному управлінню земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації):
6.1. Підготувати проект рішення Київради про затвердження проекту землеустрою про відведення земельної ділянки та передачу її в оренду для реалізації інвестиційного проекту «Будівництво накриття відкритої частини Святошино-Броварської лінії метрополітену між станціями «Лівобережна» та «Гідропарк» зі створенням приміщень торговельно-офісного та розважального призначень, паркінгу, супутньої інфраструктури вздовж ділянки «Лівобережна» — «Гідропарк».


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
II сесія VI скликання

РІШЕННЯ

від 27 листопада 2008 року № 749/749

Про передачу товариству з обмеженою відповідальністю «І.Р.Б.» земельних ділянок для будівництва, експлуатації та обслуговування накриття відкритої частини Святошино-Броварської лінії метрополітену з обладнанням пішохідними містками, створенням приміщень торговельно-офісного та розважального призначення, паркінгу, супутньої інфраструктури на просп. Броварському (біля станції метро «Гідропарк») у Дніпровському районі м. Києва

Розглянувши проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок, відповідно до статей 93, 123, 124 Земельного кодексу України Київська міська рада вирішила:

1. Затвердити містобудівне обґрунтування щодо розташування об’єкта містобудування та внесення змін до містобудівної документації окремого об’єкта містобудування — будівництва накриття відкритої частини Святошино-Броварської лінії метрополітену між станціями «Лівобережна» і «Гідропарк» з обладнанням пішохідними містками, створенням приміщень торговельно-офісного та розважального призначення, паркінгу, супутньої інфраструктури на станції метрополітену «Гідропарк» та вздовж ділянки «Лівобережна» — «Гідропарк» у Дніпровському районі м. Києва.

2. Внести зміни до Генерального плану міста Києва та проекту планування його приміської зони на період до 2020 року, а саме: територію, яка передається відповідно до цього рішення, вилучити із зони зелених насаджень загального користування та перевести її до території громадських будівель і споруд.

3. Внести зміни до Програми комплексного розвитку зеленої зони міста Києва до 2010 року та концепції формування зелених насаджень в центральній частині міста, затверджених рішенням Київської міської ради від 19.07.2005 № 806/3381, виключивши з переліку озеленених територій загального користування м. Києва, що відповідають типологічним ознакам та планувальним вимогам (таблиці 2, 18), земельні ділянки загальною площею 6,38 га у Дніпровському районі м. Києва.

4. Визнати такими, що втратили чинність, рішення виконавчого комітету Київської міської Ради депутатів трудящих від 24.04.78 № 620 «Про відведення території і акваторії на р. Дніпро під ремонтно-відстійні пункти і станції прокату човнів водно-моторної пристані управління побутового обслуговування населення» та від 18.04.83 № 654 «Про відведення земельної ділянки Київському метрополітену для будівництва підземного переходу на станції метро «Гідропарк» як такі, що були виконані в повному обсязі.

5. Затвердити проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок товариству з обмеженою відповідальністю «І.Р.Б.» для будівництва, експлуатації та обслуговування накриття відкритої частини Святошино-Броварської лінії метрополітену з обладнанням пішохідними містками, створенням приміщень торговельно-офісного та розважального призначення, паркінгу, супутньої інфраструктури на просп. Броварському (біля станції метро «Гідропарк») у Дніпровському районі м. Києва.

6. Передати товариству з обмеженою відповідальністю «І.Р.Б.», за умови виконання пункту 7 цього рішення земельні ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування накриття відкритої частини Святошино-Броварської лінії метрополітену з обладнанням пішохідними містками, створенням приміщень торговельно-офісного та розважального призначення, паркінгу, супутньої інфраструктури на просп. Броварському (біля станції метро «Гідропарк») у Дніпровському районі м. Києва:

6.1. Ділянку № 1 площею 2,34 га — у довгострокову оренду на 25 років за рахунок міських земель, не наданих у власність чи користування.

6.2. Ділянку № 2 площею 3,27 га — у довгострокову оренду на 25 років за рахунок міських земель, не наданих у власність чи користування.

6.3. Ділянку № 3 площею 0,26 га, в межах червоних ліній, — у короткострокову оренду на 5 років за рахунок міських земель, не наданих у власність чи користування.

6.4. Ділянку № 4 площею 0,51 га — у довгострокову оренду на 25 років за рахунок міських земель, не наданих у власність чи користування.

7. Товариству з обмеженою відповідальністю «І.Р.Б.»:

7.1. Виконувати обов’язки землекористувача відповідно до вимог статті 96 Земельного кодексу України.

7.2. Виконати вимоги, викладені в листах Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища від 09.11.2007 № 19-12951 та від 22.02.2008 № 09-2215, Київської міської санепідстанції від 22.02.2008 № 1462, Державного управління охорони навколишнього природного середовища в м. Києві від 28.12.2007 № 05-08/9842, Державної служби з питань національної культурної спадщини від 31.10.2007 № 22-2719/35, Дніпровської районної у м. Києві державної адміністрації від 20.12.2007 № 8-19/55-7409/4, комунальної корпорації «Київавтодор» від 22.05.2008 № 01-29/1123, комунального підприємства «Київський метрополітен» від 24.12.2007 № 32/06-1027.

7.3. Питання пайової участі вирішити до початку будівництва відповідно до рішення Київської міської ради від 17.01.2008 № 3/4475 «Про бюджет міста Києва на 2008 рік» (із змінами та доповненнями, внесеними рішеннями Київської міської ради від 17.07.2008 № 16/16 та від 30.10.2008 № 561/561).

7.4. Питання відшкодування відновної вартості зелених насаджень та інші питання майнових відносин вирішувати в установленому порядку.

7.5. Передбачити проектом будівництва місця постійного зберігання автотранспорту (крім відкритих автостоянок) із кількістю машиномісць відповідно до державних будівельних норм.

7.6. У місячний термін звернутись до Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) із клопотанням щодо винесення меж земельних ділянок в натуру (на місцевість) та виготовлення документа, що посвідчує право користування земельними ділянками.

7.7. Забезпечити вільний доступ для прокладання нових, ремонту та експлуатації існуючих інженерних мереж і споруд, що знаходяться в межах земельних ділянок.

7.8. Земельні ділянки в межах червоних ліній використовувати з обмеженнями відповідно до вимог містобудівного законодавства.

8. Попередити землекористувача, що використання землі не за цільовим призначенням тягне за собою припинення права користування нею відповідно до вимог статей 141, 143 Земельного кодексу України.

9. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань земельних відносин.

Київський міський голова
Л. Черновецький

Добавлено: 23 дек 2009, 14:45
Анатолий
По-моему, проще закопать открытую часть СБЛ чем реализовывать весь план с накрытием...

Добавлено: 23 дек 2009, 14:54
AMY
Распоряжение КГГА от 28.08.2007 № 1136 писал(а):
1. Затвердити рішення постійно діючої комісії по залученню інвесторів до фінансування будівництва або реконструкції станцій метрополітену, підземних переходів, автошляхів, площ та інших об’єктів житлової та соціальної інфраструктури міста про визнання товариства з обмеженою відповідальністю «Ріелті Кепітал Інвестментс» (далі — ТОВ «Ріелті Кепітал Інвестментс») переможцем конкурсу із залучення інвесторів для будівництва накриття відкритої частини Святошино-Броварської лінії метрополітену між станціями «Гідропарк» та «Дніпро» зі створенням приміщень торговельно-офісного та розважального призначень, паркінгу, супутньої інфраструктури вздовж ділянки «Гідропарк» — «Дніпро», оголошеного 23.06.2007 (протокол від 22.06.2007 № 49).

6. Головному управлінню земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації):

6.1. Підготувати проект рішення Київради про затвердження проекту землеустрою про відведення земельної ділянки та передачу її в оренду для реалізації інвестиційного проекту «Будівництво накриття відкритої частини Святошино-Броварської лінії метрополітену між станціями «Гідропарк» та «Дніпро» зі створенням приміщень торговельно-офісного та розважального призначень, паркінгу, супутньої інфраструктури вздовж ділянки «Гідропарк» — «Дніпро».



Не нашлось... Но это ни о чем не говорит
[hr]
Анатолий писал(а):проще закопать открытую часть СБЛ чем реализовывать весь план с накрытием...

Может и сложнее, но землю уже передали...

Теперь тут офис ©

Добавлено: 23 дек 2009, 16:01
Анатолий
Если накрыть офисами мост метро, то он и рухнуть может...

Добавлено: 23 дек 2009, 22:40
incognito
Они что, действительно на мосту хотят сверху офисов настроить? И паркинг туда же? :shock:
По-моему какая-то лажа в документе...

Добавлено: 23 дек 2009, 23:05
AMY
incognito писал(а):По-моему какая-то лажа в документе...

Картинкам ты уже не доверяешь?
[hr]
Кста, по слову метро за все годы независимости на сайте Киевсовета нашлось всего четыре решения об отводе земельных участков собственно метрополитену. :roll:

Продолжение там:arrow:

Добавлено: 30 дек 2009, 14:19
киевлянин_9046
Ну и снегопад-же был в ночь с 28 на 29 декабря. Давно в Киеве такого не было. Это очень отразилось на работе общественного транспорта, например, трамваев №14, 15, это описано здесь:
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... start=1221
А также на возможности проехать по городу на личном автомобиле.
А теперь напишу отчет о вчерашней поездке на Лесной массив. Ничего не поделаешь, пришлось. Я очень волновался, не отразился-ли сильный снегопад на работу открытого участка Днепр – Лесная. Но мои волнения оказались напрасными.
Да, колея метро – в снегу. Да, снега так много, что головка рельса лишь чуть-чуть выглядывает из под снега. Но поезда метро ходили регулярно, поездка обошлась без проблем.

Я живу на Отрадном, по линии 27-го троллейбуса. Так вот, этот 27-й постоянно капризничал, даже и при хорошей погоде. А как только снегопад, так вечные перебои в его движении. Я в эти дни, когда сильный снег, так еду на работу не на велосипеде. И бывает даже такое, что – на остановках людей – уйма, а троллейбусов – не видно. Бывает и такое, что иду пешком, по колени в снегу, а линия как будьто вымерла – троллейбусов ни том, ни в другом направлении. Что бывает на его линии, я описал здесь:
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... c&start=12
А вот участок метро Днепр – Лесная отлично работает даже и при очень сильных снегопадах. Помню зиму в конце 1986, начале 1987 годов, снегопады бывали такие, что снега выпадало по пояс. Я тогда писал дипломную работу и мне очень часто приходилось ездить на Лесной массив, а значит пользоваться участком Днепр – Лесная. Да, снега было столько что головка рельса лишь чуть-чуть выглядывала из под снега. О езде на велосипеде не могло быть и речи. Но, несмотря на это линия метро работала прекрасно, не было ни одного сбоя, ни одного даже намека на задержку движения, а не то, что задержки движения. А в этот снежный период капризничали не только 27-й, а также капризничали 56 и 80-й автобусные маршруты, и те троллейбусные, которые едут от Экспоцентра (тогда – ВДНХ УССР) в центр Киева.

Именно поэтому я выступаю против накрытия открытых участков метро. Лучше-бы сделать "всепогодным" 27 троллейбусный маршрут – для нас, живущих по его линии, этот маршрут – единственная возможность выезда в город, и вообще, куда-бы то ни было.

Добавлено: 30 дек 2009, 15:05
Dimon
СБЛ работала отлично, не смотря на открытый участок. А вот СПЛ без открытого участка (мост не считаем) просто ужасно.

Я тоже категорически против нвкрытия СБЛ. В Москве, в других городах Европы метро никто не накрывает. Потому что красивый пейзаж. Потому что глаза отдыхают. Потому что детям нравится.

Добавлено: 30 дек 2009, 16:40
киевлянин_9046
Dimon писал(а):СБЛ работала отлично, не смотря на открытый участок. А вот СПЛ без открытого участка (мост не считаем) просто ужасно.
Если на СБЛ открытый участок на мосту, то Куреневско-Красноармейская линия вся-то под землей, вся закрыта, вообще ни одного участка поверху. И, тем не менее, отсутствие на этой линии метро открытых участков поверху либо на эстакаде не спасает линию от всевозможных ЧП. Так что причина всевозможных ЧП в работе Святошино-Броварской линии – вовсе не то, что на этой линии имеет место открытый участок.
Я очень возмущен тем, что и высокие начальники метро, и Киевсовет, и другие чиновники предпочитают, что лучше лишить жителей какого-то района метро, только-бы не строить открытые линии. Я имею ввиду действующие линии, на Троещину - пока только в проекте. Конечно, если учесть, как они ездят, то зачем им метро?
Я-бы хотел, чтобы они набрались мужества, и попытались увидеть истинные причины ЧП, когда они случаются, а не те, которые для них удобны.

Добавлено: 30 дек 2009, 22:55
Анатолий
Вы хотите сказать, что не было никогда сбоев на открытом участке СБЛ из-за непогоды? А я прекрасно помню такие случаи.
Короче, я за накрытие, но только не офисами, стоянками и прочими публичными домами...

Добавлено: 30 дек 2009, 23:55
FCDKdynamo
Лучше оставить всё как есть...

Добавлено: 31 дек 2009, 11:20
Sinoptik
Анатолий писал(а):Вы хотите сказать, что не было никогда сбоев на открытом участке СБЛ из-за непогоды? А я прекрасно помню такие случаи.
Это ты имеешь в виду случай падения дерева на Гидропарке, 10-летней давности? А я, например, других случаев сбоев на открытом участке СБЛ из-за непогоды не помню.
Подскажешь, когда это было?

Добавлено: 31 дек 2009, 21:55
DFAW
А номерные которые замерзали, я понимаю конечно что это проблема обслуживания, но тем не менее - было же.

Добавлено: 02 янв 2010, 12:56
Sinoptik
Сбоили ДВШ из-за низких температур.
Так, подобного плана сбои, не зависят от погодных условий. Иногда такое происходит не только с номерыми.
Что скажет Анатолий?