Подвижной состав.

Модераторы: dimentiy, Администраторы

drozdoff
Путеец
Путеец
Сообщения: 112
Зарегистрирован: Сб апр 16, 2016 14:26
Украина

Re: Подвижной состав.

Сообщение drozdoff » Вс окт 21, 2018 14:31

Юрик писал(а):
Пт окт 19, 2018 18:54
А какие надо?
C учётом санобработки палубным методом -- емкостные.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 11836
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:
Украина

Re: Подвижной состав.

Сообщение Klovsky » Пн окт 22, 2018 18:54

Стесняюсь спросить, а там можно зайти в туалет, помыть руки и выйти без загрязнения рук разными ручками, кнопками, задвижками, замочками?
Ну, фотоэлемент + где надо ногой педаль нажать для заблокирования двери?

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5271
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 10:12
Откуда: Харьков
Украина

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome » Сб окт 27, 2018 20:03

Ще 7 локомотивів GE прибули в Україну, — Євген Кравцов

https://info.uz.ua/news/shche-7-lokomot ... n-kravtsov

24 жовтня 2018, 10:13

Ще сім локомотивів General Electric прибули до порту Чорноморськ. Сьогоднішній ранок розпочався з вивантаження тепловозів із судна. Вони, як і вісім попередніх, попрямують на Крюківський вагонобудівний завод для остаточного укомплектування.

Як зазначив в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, тим часом продовжується процес сертифікації тепловозів. Після отримання сертифікату відповідності для прийому в експлуатацію, орієнтовно в листопаді, локомотивGE здійснить пробіг 150 км на залізничній мережі України. Потім локомотиви будуть задіяні в перевезеннях. Сертифікацію здійснює орган із сертифікації продукції вагонобудування ДП «Український науково-дослідний інститут вагонобудування».

Євген Кравцов також наголосив на екологічності нових тепловозів.«Залізничний транспорт прагне бути «зеленим» видом. Оновлення тягового рухомого складу більш екологічними локомотивами GE забезпечить збільшення перевезень і зменшення викидів в атмосферу порівняно з існуючими тепловозами», — зауважив Євген Кравцов.

«За контрактом перша партія тепловозів TE33A серії Evolution виробництва General Electric складається з 30 одиниць. Компанія поставила загалом вже 15, інші, як і передбачає контракт, надійдуть у першому кварталі 2019 р. Задіємо їх до перевезень на півдні країни — вони курсуватимуть на мелітопольському, миколаївському та маріупольському напрямках, на найбільш вантажонапружених дільницях», — розповів Євген Кравцов.

Нагадаємо, що перший етап співпраці з GE передбачає локалізацію в Україні на рівні 10 %. Поступово рівень локалізації в Україні буде доведений до 40 %.
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5271
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 10:12
Откуда: Харьков
Украина

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome » Пт ноя 09, 2018 08:52

Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5271
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 10:12
Откуда: Харьков
Украина

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome » Пн ноя 12, 2018 20:42

Локомотив General Electric «Тризуб» вперше вийшов на українську колію

https://hromadske.ua/posts/lokomotiv-ge ... sku-koliyu

Перший локомотив компанії General Electric, поставлений для потреб Укрзалізниці, здійснив тестовий проїзд українською колією.
Тепловоз протягнув рухомий склад зі станції «Кременчук» у напрямку станції «Ромодан». Загальна довжина першої поїздки локомотива склала 150 кілометрів.

Керувала тепловозом локомотивна бригада, яка раніше проходила випробування на локомотивах General Electric у Казахстані.

Ярослав Вінокуров
8 листопада, 2018 16:02
Інтернет-видання «Полтавщина»
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
vv
алкотурист
алкотурист
Сообщения: 3907
Зарегистрирован: Пт апр 04, 2003 13:34
Откуда: Kiev

Re: Подвижной состав.

Сообщение vv » Пн ноя 12, 2018 21:39

euhome писал(а):
Пн ноя 12, 2018 20:42
Локомотив General Electric «Тризуб» вперше вийшов на українську колію
Што?
ИзображениеИзображение
Сто грамм - не "стоп-кран"!

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5271
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 10:12
Откуда: Харьков
Украина

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome » Чт ноя 29, 2018 11:07

Локомотиви GE вже сертифіковані для роботи на залізницях України, - Євген Кравцов

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/485176/

27.11.2018

Завершено процес сертифікації локомотивів TE33A серії Evolution виробництва General Electric, які поставлені в України цього року. Перші локомотиви будуть введені в експлуатацію найближчим часом. Відповідний документ був підготовлений органом із сертифікації продукції вагонобудування ДП «Український науково-дослідний інститут вагонобудування» на замовлення General Electric і виданий замовнику 15 листопада 2018 року. І перші 8 локомотивів уже готові до приймання з Крюківського вагонобудівного заводу. Про це повідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов під час щорічного інфраструктурного дня комітету з логістики ЄБА.

Сертифікат підтверджує відповідність локомотивів вимогам правил безпеки і технічним умовам замовлення. Після отримання сертифікату відповідності вже найближчим часом локомотиви TE33A серії Evolution виробництва GE будуть задіяні в перевезеннях на залізничній мережі України.

Залучити новий рухомий склад до перевезень планується на півдні країни: мелітопольському, миколаївському та маріупольському напрямках. Тепловози виробництва General Electric мають втричі більші терміни пробігу між технічним обслуговуванням, що покращує їх час експлуатації, а також дозволяють підвищити в 1,5 разу масу поїздів.
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5271
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 10:12
Откуда: Харьков
Украина

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome » Ср дек 19, 2018 12:34

Нові вагони УЗ: Розетки, чай одразу, клімат-контроль і кватирки

https://www.pravda.com.ua/news/2018/12/19/7201692/

19 грудня 2018, 11:54

Вісім нових пасажирських штабних купейних вагонів будуть сформовані в один склад і курсуватимуть за маршрутами додаткових поїздів, яких призначено близько 30.

Як повідомив керівник "Укрзалізниці" Євген Кравцов, ці вагони тільки-но надішли від Крюківського вагонобудівного заводу

"Комфорт та якість нових вагонів пасажири зможуть оцінити вже під час цьогорічних новорічних та різдвяних свят", – заявив він.

Зокрема, у вагоні удосконалена робота системи опалення в автоматичному режимі, передбачена установка додаткових фільтрів у системи опалення та водяного пожежогасіння.

Для зручності пасажирів передбачені розетки на рівні верхніх полиць і збільшено кількість розеток у проходах.

Окрім того, у кожному купе відчиняються кватирки, наголосив Кравцов.

Вода для чаю нагріватиметься не під час руху поїзда, а буде гарячою вже при посадці. Також встановлено більш потужні електричні перетворювачі для безперебійної роботи мікрохвильової печі.

Вагони обладнані кліматичною системою і двома вакуумними туалетами закритого типу.

За словами Кравцова, "Укрзалізниця" домагалася, щоб усі важливі елементи, 70% обладнання вагона були вітчизняного виробництва, навіть системи кондиціювання повітря, вакуумні туалети, які досі були винятково іноземного виробництва.

Після піку новорічно-різдвяних перевезень новозбудовані штабні вагони будуть включені до складу таких поїздів:

- 138/137 Хмельницький – Лисичанськ (ВЧ Хмельницкий);

- 121/133 Миколаїв – Київ – Рівне (ЛВЧД Миколаїв);

- 71/72 Запоріжжя – Київ (ЛВЧД Запоріжжя);

- 97/98 Ковель – Київ (ЛВЧД Ковель).

На зимові свята уже відкрили продаж квитків на 15 додаткових поїздів, загалом планується призначити 30 додаткових поїздів.
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 11836
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:
Украина

Re: Подвижной состав.

Сообщение Klovsky » Пт дек 21, 2018 19:32

euhome писал(а):
Чт ноя 29, 2018 11:07
Локомотиви GE вже сертифіковані для роботи на залізницях України, - Євген Кравцов
Однако,
Изображение Изображение Изображение

Источник - телеграф-канал https://t.me/MMMotrisy

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5271
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 10:12
Откуда: Харьков
Украина

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome » Сб янв 12, 2019 14:33

Стала известна причина пробуксовки тепловоза Тризуб ТЭ33АС

https://www.autocentre.ua/kommercheskie ... 87920.html

Юрий Гоголев
10/01/2019, 21:30


Новый тепловоз General Electric ТЭ33АС «Тризуб» не смог потянуть состав общим весом 3768 тонн, забуксовав на участке Волноваха - Камыш-Зоря.
О том, что новый тепловоз General Electric ТЭ33АС «Тризуб» застрял с груженым составом на участке Волноваха – Камыш-Зоря, общественность узнала из сообщения Александра Кавы, бывшего заместителя министра инфраструктуры. На своей страничке в Фейсбук он даже привел сводку «Укртрансбезопасности» с остановкой поездов 2 – 4 января.

В сводке, в частности говорится, что остановка локомотива General Electric ТЭ33АС произошла из-за его пробуксовки. Более правильно пробуксовка колес на железной дороге называется «пробоксовкой». На помощь «американцу» пришел старый добрый локомотив 2ТЕ-116 производства Луганского тепловозного завода. В итоге общая задержка поездов на участке составила 1 час 19 минут.

Как отмечают специалисты, пробоксовка, скорее всего, вызвана недостаточным сцепным весом при избыточной мощности в 4500 л. с. Такая не очень хорошая особенность тепловоза была замечена еще во время эксплуатации локомотивов в Казахстане. Напомним, что General Electric ТЭ33АС «Тризуб» – односекционный локомотив на 6-ти колесах, а 2ТЕ-116 – двухсекционный, с 12-ю колесами. Вес первого – 138 – 139 т, а второго – 276 т.
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

VOVA_H
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 850
Зарегистрирован: Пн апр 02, 2012 11:15
Украина

Re: Подвижной состав.

Сообщение VOVA_H » Сб янв 12, 2019 16:31

euhome писал(а):
Сб янв 12, 2019 14:33
Стала известна причина пробуксовки тепловоза Тризуб ТЭ33АС

https://www.autocentre.ua/kommercheskie ... 87920.html

Юрий Гоголев
10/01/2019, 21:30


Новый тепловоз General Electric ТЭ33АС «Тризуб» не смог потянуть состав общим весом 3768 тонн, забуксовав на участке Волноваха - Камыш-Зоря.

Как отмечают специалисты, пробоксовка, скорее всего, вызвана недостаточным сцепным весом при избыточной мощности в 4500 л. с. Такая не очень хорошая особенность тепловоза была замечена еще во время эксплуатации локомотивов в Казахстане. Напомним, что General Electric ТЭ33АС «Тризуб» – односекционный локомотив на 6-ти колесах, а 2ТЕ-116 – двухсекционный, с 12-ю колесами. Вес первого – 138 – 139 т, а второго – 276 т.
Ну рахуємо:

американець
138(т)/6=23т/вісь

українець
276(т)/12=23т/вісь

М62
116(т)/6=19,3т/вісь

2М62
120+120(т)/6+6=20т/вісь

2М62У
126+126(т)/6+6=21т/вісь

чмуха (ЧМЭ3)
123(т)/6=20,5т/вісь
по електровозах тіж самі 21-23 тонни на вісь - якось не прийнято робити локомотиви з максимально допустимим навантаженням в 25т/вісь, просто при розрахунках максимальної ваги поїзда потрібно враховувати (що колись (коли ще мізки на УЗ були) і робилось) підйоми.
І взагалі в General Electric ТЭ33АС «Тризуб» 6 осей, а не коліс, коліс 12, але хто ті колеса рахує))

Ответить