Подвижной состав.

Модераторы: dimentiy, Администраторы

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Подвижной состав.

Сообщение TANK »

сидушки космически-самолетные.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Подвижной состав.

Сообщение Бодрый »

Укрзалізниця завершила приймання 100 нових пасажирських вагонів, замовлених у 2021 році

Укрзалізниця отримала заключні 15 зі 100 нових пасажирських вагонів, замовлених у 2021 році за кошти державного бюджету. Ці 15 вагонів призначені для перевезення пасажирів з інвалідністю в кріслі колісному, деякі з них можуть використовуватися ще й як штабні, адже мають купе начальника поїзда.

Побудовані в Україні "Крюківським вагонобудівним заводом" пасажирські вагони ще до війни стали основою для Поїзда Єднання, курсували країною в якості евакуаційних від самого початку повномасштабної війни. Після початку вторгнення виробництво не зупинилось, а отримані у 2022 році вагони використовувались у тому числі для історичних перевезень дипломатичних делегацій країн-союзників.

Нові вагони для пасажирів з інвалідністю регулярно курсуватимуть у складах поїздів зі столиці на Кишинів, Хелм, Перемишль, Харків, Запоріжжя, Кривий Ріг, Херсон, Одесу, Львів, Івано-Франківськ, Чернівці, а також в складі поїздів за маршрутами Одеса - Львів, Дніпро - Трускавець, Харків - Трускавець, Харків - Одеса, Харків - Івано-Франківськ, Харків - Хелм та Запоріжжя - Перемишль. Замовлення вагону для перевезення людей з інвалідністю можливе при оформленні квитків через сайт https://booking.uz.gov.ua, при оформленні квитків у касі, а також через звернення до Контактного центру Укрзалізниці за номером 0 800 503 111. Детальнішу інформацію стосовно перевезення людей з інвалідністю можна дізнатись на сайті Укрзалізниці за посиланням https://www.uz.gov.ua/passengers/person ... abilities/.

У кожному такому вагоні передбачено інклюзивну вбиральню та одне безбар'єрне купе, вхід до них є ширшим для зручного проїзду на кріслі колісному, передбачено спеціальні спальні дивани зі зміною кута нахилу і фіксацією тіла, є місце для інвалідного візка та ремені для його закріплення, пульт з регулюванням освітлення, кнопкою виклику провідника, пристроєм гучномовного зв’язку з провідником.

В усіх інклюзивних вагонах встановлені рельєфні таблички зі шрифтом Брайля, нанесено контрастне маркування для людей з вадами зору, а вхідна група обладнана подовженими поручнями та складними пандусами. Кут нахилу пандуса у розрахунку застосування під низьку платформу складає не більше 15-16%.

Інші нові пасажирські вагони, отримані в рамках замовлення, вже традиційно обладнано кондиціонером, кулером з питною водою, сигналізацією на кожному купе, індикатором зайнятості вбиралень та кнопкою виклику провідника. Вагони мають збільшений обсяг багажного відділення та обладнані системами відеоспостереження в загальних зонах, вакуумними туалетами, сповивальними столиками, а також розетками та USB-портами біля кожного місця.

Нагадаємо, в рамках договору ПАТ “КВБЗ” побудував та поставив Укрзалізниці 51 купейний вагон, 12 вагонів СВ, 20 купейних вагонів, обладнаних для перевезення пасажирів з інвалідністю в кріслі колісному, а також 17 штабних купейних вагонів для перевезення пасажирів з інвалідністю в кріслі колісному. Загальна вартість закупівлі склала 3,04 млрд гривень, вартість одного вагона - близько 30 мільйонів гривень.

Важливо відзначити, що 24 лютого Верховна Рада України прийняла в цілому законопроект 8399 про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік», яким відновлено бюджетну програму з оновлення рухомого складу для пасажирських перевезень, що дозволить провести розрахунки як за вже поставлені вагони, так і розпочати нові закупівлі рухомого складу у 2023 році.
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/596959/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Подвижной состав.

Сообщение ЛиС »

Крюківський вагонобудівний завод переміг у тендері УЗ на купівлю 44 нових пасажирських вагонів

Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ) визнано переможцем тендера АТ «Укрзалізниця» (УЗ) із закупівлі 44 нових пасажирських вагонів за 1,951 млрд грн.
Це випливає з протоколу тендерних пропозицій від 6 жовтня в системі електронних держзакупівель Prozorro.

«Визнати переможцем відкритих торгів із застосуванням особливостей здійснення публічних закупівель пропозицію учасника Публічне акціонерне товариство «Крюківський вагонобудівний завод» за оголошенням UA-2023-09-21-005554-а, як таку, що відповідає умовам, зазначеним у тендерній документації під час проведення відкритих торгів із застосуванням особливостей здійснення публічних закупівель», – ідеться в тексті протоколу.

Зазначається, що КВБЗ переміг із ціною 1,95 млрд грн (з ПДВ), і на цю суму з ним буде укладено договір.
Раніше повідомлялося, що КВБЗ став єдиним учасником тендера УЗ на купівлю 44 нових пасажирських вагонів.
Тендер проводився у формі голландського аукціону (на зниження ціни). Розмір мінімального кроку становив 0,5% від суми контракту, або 9,75 млн грн. За заявленої вартості контракту 1 млрд 951 млн 009,4 тис. грн з ПДВ, ціна тендерної пропозиції КВБЗ після аукціону становила 1 млрд 951 млн 008,6 тис. грн з ПДВ.

Бекграунд. Нагадаємо: переможець тендеру має виготовити для УЗ 12 пасажирських спальних вагонів (СВ) і 20 купейних вагонів, три пасажирські купейні вагони, обладнані для перевезення осіб на колісних кріслах, і купе начальника поїзда, 9 вагонів відкритих «плацкарт» з умовою поставки до 31 грудня 2025 року.

Умови тендера було скориговано, зокрема за рахунок підвищення рівня авансування. Згідно з умовами оплати договору, опублікованими в Prozorro, аванс виплачується в розмірі 65% через 14 днів із дати виставлення рахунку. Повний розрахунок відбувається через 30 календарних днів після постачання товару в розмірі 35% від суми договору.

У червні УЗ скасувала тендер на купівлю 20 пасажирських вагонів за 882 млн грн через відсутність заявок. Він передбачав аванс у розмірі 29,99% суми договору, який потрібно було внести протягом 15 банківських днів.

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5902
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome »

"Укрзалізниця" вперше за 15 років оновила парк плацкартів і вперше - українського виробництва

https://www.epravda.com.ua/news/2023/11/7/706326/

7 ЛИСТОПАДА 2023, 15:38 - ЛІЯ ІЛЬЧЕНКО

АТ "Укрзалізниця" вперше за з 2008 року закупила нові плацкартні вагони, більше того - вперше ці вагони будуть українського виробництва.

Про це повідомляє Міністерство фінансів.

"Попередню оплату для придбання 44 нових пасажирських вагонів здійснено 28 жовтня цього року, серед яких передбачено поставку 9 нових плацкартних вагонів", - зазначили в Мінфіні.

"Це будуть перші нові плацкартні вагони придбані за останні 15 років, та вперше плацкартні вагони українського виробництва. Востаннє плацкартні вагони купувалися у далекому 2008 році і були вони російського виробництва", - розповів заступник міністра фінансів Олександр Кава.

Зазначається, що більша частина коштів, спрямованих на ці закупівлі, - це довоєнні доходи дорожнього фонду, які передбачалися на оновлення рухомого складу залізниці.

[skip]
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Подвижной состав.

Сообщение TANK »

это же надо, а я и не думал, что у нас весь парк плацкартных вагонов - 9 штук...........
на кого вообще расчитан этот бред? хотя в слове "биомасса" от юли - я уже не сомневаюсь.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5355
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Re: Подвижной состав.

Сообщение XAN »

TANK писал(а):
07 ноя 2023, 23:41
это же надо, а я и не думал, что у нас весь парк плацкартных вагонов - 9 штук...........
на кого вообще расчитан этот бред? хотя в слове "биомасса" от юли - я уже не сомневаюсь.
А что такого? Это известная история, что много лет подряд покупали только Л и К вагоны, а плацки туда-сюда тасовали между поездами, иногда делаю ремонты/капиталку, из-за чего их парк пошел резко на убыль.

А так - текст конечно чутка по дебильному написан (с), не указано какую часть парка обновили - 1% или 100% :roll:
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Подвижной состав.

Сообщение TANK »

да есть они, навалом. основной тип всегда был.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5902
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome »

Pesa виконає модернізацію рейкобусів "Укрзалізниці"

https://cfts.org.ua/news/2023/11/10/pes ... itsi_77112

10 листопада 2023, 17:03

Частина робіт буде виконуватися в Польщі, частина - в Україні.

Pesa Bydgoszcz виконає для "Укрзалізниці" ремонти та модернізацію рейкових автобусів виробництва цієї польської компанії.

Як пише ЦТС, про це повідомляє Railway Supply.

Цю ж інформацію підтвердив і член правління АТ, голова філії "Пасажирська компанія" Олександр Перцовський.

"Нарешті після довгих перемовин, узгоджень технічних деталей робота вже почалась по відновленню парка рейкових автобусів Pesa. Більшість - суттєво протермінована по тяжким видам ремонтів та відставлена "під забор". Ця техніка - не відпрацювала й половину свого ресурсу, є дуже запитуваною і біда, що випала з роботи", - прокоментував Перцовський.

Він розповів, що бригада працівників "Укрзалізниці" працює в рамках даного проекту на заводі у Бидгощі разом із командою спеціалістів Pesa. "Вони навчаються безпосередньо в роботі і з кожним наступним рейковим автобусом частка робіт, які виконуватимуться на власних потужностях та "власними руками" УЗ буде зростати", - додав очільник "Пасажирської компанії".

Як інформує Railway Supply, обслуговувати та модернізувати транспортні засоби будуть у Бидгощі, але надалі більшість робіт відбуватиметься в Україні.

Перший моторний вагон 620M був доставлений на завод Pesa у Бидгощі в кінці жовтня.

В 2002-2012 рр. польська компанія поставила для УЗ 14 одиниць такого рухомого складу. В 2017 році в експлуатації залишалося 9 одиниць. Пізніше 6 з них зняли з регіональних маршрутів та поставили на лінію Київ - аеропорт Бориспіль.

В 2021 році, за різною інформацією тодішнього керівництва "Укрзалізниці", на ходу залишалося 4 польських дизель-поїзда. На запитання ЦТС Олександр Перцовський відповів, що на даний момент ситуація "така ж".
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5902
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome »

"Укрзалізниця" оголосила тендер на закупівлю ще 22 пасажирських вагонів

https://cfts.org.ua/news/2023/11/13/ukr ... oniv_77114

13 листопада 2023, 09:21

Раніше цього року компанія домовилася з КВБЗ про постачання 44 вагонів.

АТ "Укрзалізниця" оголосила тендер, в рамках якого планується придбання 22 пасажирських вагонів, з яких 11 - купейних, 3 - СВ, 7 - плацкартних і 1 вагон, призначений для перевезення пасажирів з інвалідністю.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію залізничного перевізника.

В "Укрзалізниці" заявили, що вирішили здійснити нове придбання для пасажирського сектору, оскільки "відкриваються можливості додаткового фінансування програми оновлення рухомого складу за кошти державного бюджету".

При цьому в компанії зауважили, що остаточна кількість закупленого рухомого складу буде визначена, коли будуть остаточно підтверджені можливості та розміри дофінансування програми оновлення рухомого складу за кошти держбюджету.

Вагони, що плануються для закупівлі, мають бути обладнані кондиціонерами, вакуумними туалетами, сповивальними столиками; розетками та USB-портами; кавомашинами, системою відеоспостереження.

Вагон для перевезення пасажирів з обмеженими фізичними можливостями також матиме підіймальні платформи для можливості посадки пасажирів на колісному кріслі.

Нагадаємо, що "Укрзалізниця" підписала договір з Крюківським вагонобудівним заводом на виготовлення 44 пасажирських вагонів. Буде виготовлено 20 купейних вагонів, 12 вагонів СВ, 9 плацкартних вагонів, які закуповуються вперше з 2008 року, та 3 вагони, призначені для перевезення пасажирів з інвалідністю. Постачання рухомого складу має бути здійснено протягом 2024-2025 рр. Вартість угоди склала 1,95 млрд грн.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Подвижной состав.

Сообщение Бодрый »

euhome писал(а):
16 ноя 2023, 12:15
"Укрзалізниця" оголосила тендер на закупівлю ще 22 пасажирських вагонів
22 вагони і майже мільярд гривень. Укрзалізниця без конкурсу уклала контракт із Крюківським вагонобудівним заводом

Укрзалізниця 4 грудня підписала контракт із Крюківським вагонобудівним заводом на постачання 22 нових пасажирських вагонів на загальну суму 980,45 млн грн (із ПДВ) до 30 червня 2026 року.

КВБЗ став єдиним учасником оголошеного Укрзалізницею 10 листопада тендера на закупівлю пасажирських вагонів завдяки додатковому фінансуванню програми оновлення рухомого складу за кошти держбюджету, повідомляє Інтерфакс-Україна.

Замовнику буде поставлено 11 купейних вагонів (ціна за одиницю — 44,075 млн грн), три вагони СВ (43,176 млн грн), 7 плацкартних вагонів (45,57 млн грн) і один вагон, пристосований для перевезення пасажирів із інвалідністю, з купе начальника поїзда (47,07 млн грн).

Вагони мають бути обладнані кондиціонерами, вакуумними туалетами, сповивальними столиками, керованим освітленням, розетками і USB-портами, кава-машинами і системами відеоспостереження. У купейних вагонах і вагонах СВ також передбачено систему сигналізації та кнопку блокування дверей.

Умовами розрахунку передбачено 65% передоплату (637,29 млн грн) протягом 14 робочих днів від дати виставлення рахунка і 35% післяплату протягом 30 календарних днів від дати поставки товару.
https://biz.nv.ua/ukr/markets/ukrzalizn ... 73825.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Подвижной состав.

Сообщение ЛиС »

От взагалі не розумію. А який з заводів окрім КВБЗ готовий побудувати пасажирські вагони нашого габариту? ТВЗ чи що? Гомель не пропонувати - вони самі у КВБЗ вагонокомплекти купували. Герлиц чи Амендорф?

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Подвижной состав.

Сообщение TANK »

+1, по РИЦу - ни одного вагона.

хотя может они знают дату капитуляции....
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

f320v10
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 45
Зарегистрирован: 20 янв 2006, 12:28

Re: Подвижной состав.

Сообщение f320v10 »

Колумбійська "Brujitas"

Аватара пользователя
Фосфор
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 765
Зарегистрирован: 06 окт 2011, 23:20
Откуда: Киев-град, Левый берег

Re: Подвижной состав.

Сообщение Фосфор »

ЛиС писал(а):
05 дек 2023, 23:58
От взагалі не розумію. А який з заводів окрім КВБЗ готовий побудувати пасажирські вагони нашого габариту? ТВЗ чи що? Гомель не пропонувати - вони самі у КВБЗ вагонокомплекти купували. Герлиц чи Амендорф?
А Амендорф ще вміє будувати? Вони ж вагоноремонтний ніби завод тепер.
Салій: Будівництво метро на Троєщину - це ганьба! http://tinyurl.com/arn2526
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam

Аватара пользователя
berest
Путеец
Путеец
Сообщения: 111
Зарегистрирован: 23 мар 2006, 15:10
Откуда: Kyiv UA

Re: Подвижной состав.

Сообщение berest »

если речь о каких-то нормальных производителях, то тут скорее вопрос цены и рентабельности такого количества/контракта. я не думаю что кто-то будет браться за такой маленький заказ - это во-первых. либо это будет стоить крайне дорого - это во-вторых. и самое главное: любая инициатива/подвижки должны быть со стороны УЗ/государства. должен быть постоянный диалог и должна быть четкая, структурированная программа закупок/обновления парка тощо. просто сидеть и ждать что кто-то к нам прийдет на тендер - такого не будет. отсюда, имхо, кроме КВСЗ, нам ничего другого не светит. последние к тому же монополисты, и всячески пользуются этим манипулирую свидомистю неокрепших, будут отстаивать свое детище в судах до последнего.

а по факту: да много кто сможет. у того же Siemens есть платформа Viaggio, которая легко адаптируется и под евро габарит, и под штатовский. они даже для рашки делали RIC вагоны под разные тележки. нет абсолютно никакой проблемы сделать и полностью под нас, платформа позволяет. тем более что тележек родных под 1520 у Сименса тоже катается выше крыше.

про всякие Ammendorf, Krauss-Maffei Wegmann можно сразу забыть. Gorlitz Waggonbau уже давным-давно стал AdTranz/Bombardier(теперь Alstom). Duewag уже давно Siemens. Ну и т.д.
Последний раз редактировалось berest 07 янв 2024, 16:17, всего редактировалось 1 раз.

Ответить