Страница 83 из 86

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 25 апр 2021, 06:00
KuzyaCat
Скоро новый ЖК будет...

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 25 апр 2021, 09:09
Vadim
Толстая северная лиса.

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 25 апр 2021, 10:30
Klovsky
Щодо "один експерт лазить по 35 га".
Робляться актуальні техпаспорти на нерухоме майно, подаються експерту, він зовні побіжно оглядає та фотографує об'єкти (можна і з дрона, але щоб видно було фасад), далі вже все залежить від швидкості, з якою він на клавіатурі клацає.
Важливо розуміти, що слова "має оцінити експерт" не тотожні словам "має оцінити один експерт".
Комісійні дослідження з таких питань дозволяють розподілити обсяги фізично між різними людьми, які потім спільно підпишуть єдиний документ, в якому буде все описано.

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 25 апр 2021, 11:46
MetroPony91
Klovsky писал(а):
25 апр 2021, 10:30
Щодо "один експерт лазить по 35 га".
Зрозуміла річ :wink: Буде тут для нащадків гарне роз'яснення. :prof:

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 21 май 2021, 17:08
Klovsky
Вчора навіть відновили більш-менш нормальне освітлення в тій частині підземного переходу, що йде під непарною стороною проспекту Перемоги до "Сільпо".
А інша частина, яка перетинає проспект, досі без нормального освітлення, зі стелі звисають шматки дротів, що інколи причісують необережних пішоходів.

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 24 май 2021, 13:08
Dvorko
Реконструкція за 1 млрд ₴. Без коментарів. :roll:

https://www.facebook.com/watch/?v=185233723481181

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 27 июл 2021, 16:51
Rider

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 27 июл 2021, 16:53
Dvorko
:censored:

Реконструкція скандального Шулявського моста в Києві подорожчала на 1 млрд грн
27.07.2021, 12:52

Київська міська держадміністрація перезатвердила проєкт реконструкції Шулявського шляхопроводу. Відповідне розпорядження №1630 від 21 липня опубліковано на сайті КМДА.

Згідно з документом, вартість реконструкції шляхопроводу зросла до 1,99 млрд грн. На самому початку будівництва вона становила 599 млн грн. А згідно з останнім проєктом реконструкції від жовтня 2019-го ремонт коштував 1,05 млрд грн. При цьому зазначена вартість розрахована за цінами кінця березня 2020-го.

Завершити реконструкцію повинні за вісім місяців. В оновленому проєкті враховані "експертні звіти". Ним перезатверджуються техніко-економічні параметри проєкту.

https://biz.liga.net/ua/ekonomika/trans ... 1-mlrd-grn

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 29 июл 2021, 18:00
Бодрый
Вартість реконструкції Шулявського мостового переходу включає реконструкцію прилеглих вулиць та вулиць, якими здійснюється об’їзд, а також комплексний благоустрій території

Збільшення загальної вартості реконструкції Шулявського мостового переходу зумовлено, зокрема, необхідністю реконструювати прилеглі вулиці і вулиці, якими здійснюються шляхи об’їзду, та ще низкою факторів. Про це повідомляє КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва».

Так, на підприємстві пояснили, що у загальну кошторисну вартість об’єкта увійшла реконструкція прилеглих вулиць, оскільки вони наразі не відповідають чинним в Україні нормам. Тож виникла необхідність у проведенні низки робіт – розширенні вулиць, влаштуванні дощової каналізації та інших мереж.

Окрім того, реконструкція передбачає додаткові обсяги робіт із улаштування ліфтів у підземних переходах – зокрема, збільшення ліфтів із 2 до 4 шт. Оскільки із часу розроблення проекту реконструкції транспортної розв’язки у 2018 році, у дію вступили нові будівельні норми: ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення».

Також, враховуючи багаточисельні звернення громадськості та мешканців комплексу «Місце мрій», у рамках реконструкції передбачено додаткові роботи із комплексного благоустрою прилеглої території.

Як пояснили у комунальному підприємстві, під час робіт із реконструкції транспортної розв’язки було збільшено кількість буронабивних паль зі 113 одиниць до 190. А для того, щоб уникнути тривалого перекриття руху на одному із найбільших транспортних вузлів Києва, на час виконання робіт із демонтажу аварійних конструкцій шляхопроводу і монтажу нових конструкцій, було прийнято рішення щодо зміни звичайного способу виконання робіт, який передбачав закриття руху, на більш сучасний – за участю провідних європейський компаній. А роботи із перевлаштування зовнішніх інженерних мереж (газопровід, водопостачання, каналізація, дощова каналізація, електропостачання, зовнішнє освітлення, зв’язок, контактна мережа, кабелів ТТУ тощо) виконувались під проспектом методами штольневої проходки та проколом.

Зазначимо, що проект будівництва об’єкту «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва (коригування)» пройшов комплексну державну експертизу, отримав експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза» від 27.03.2020 року № 00-1296-19/ПБ та затверджений розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21.07.2121 №1630.
https://kyivcity.gov.ua/news/vartist_re ... IIKKbIzoO8

А де там в районі шулявського шляхопроводу 2 ліфта ?

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 30 июл 2021, 00:16
Jyraff
Поки ніде. Мабуть, хочуть на виходах з підземного переходу поставити, якраз 4 виходи.

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 13 сен 2021, 09:34
Бодрый
То бути чи не бути ? Чи у Кличка вже й забули про що обіцяли ?

У ФОНДІ ДЕРЖМАЙНА ГОВОРЯТЬ, ЩО 5-Й ЦЕХ “БІЛЬШОВИКА” ОЦІНЕНИЙ В ЧВЕРТЬ МІЛЬЯРДА

У Фонді держмайна відповіли на слова КМДА щодо вирішення питання будівлі 5 цеху до приватизації заводу "Більшовик", що на Шулявці в Києві.

У ФДМ запевнили, що влада міста Київ повинна викупити, за оцінкою, яку зробив найнятий ними оцінювач – це 240 млн гривень. Про це вони повідомили у коментарі ЕП.

Фонд державного майна запевнив що взагалі не здійснює оцінку, а є “регулятором оціночної діяльності”, а вартість в 700 млн грн, яку КМДА озвучувала раніше, в три рази нижча.

“Разом з владою міста Київ було складено спеціальну дорожню мапу, щоб якнайшвидше передати 5 цех місту для завершення розв’язки”, – йдеться в коментарі ФДМ.

За процедурою влада міста Київ найняла незалежного оцінювача, який, “за дорученням КМДА, провів оцінку цього корпусу”. “Вона становила 240 млн грн з ПДВ. Звіт по оцінці був наданий у ФДМУ на рецензування та ФДМУ надав позитивну рецензію на даний звіт. Ці процедури були завершені у квітні 2020 року”, – йдеться у заяві
За словами фонду, наступний крок – влада міста Київ повинна викупити, за оцінкою, яку зробив найнятий ними оцінювач, цю будівлю в рамках Закону, і тоді цей корпус стане київським. Для цього повинно бути прийняте відповідне рішення Київради, його наразі немає.

“5 цех належить на праві приватної власності ПрАТ “Київський машинобудівний завод”. Тому м’яч на полі столичної влади, а також Київської адміністрації, яка повинна ухвалити відповідне рішення про викуп”, – резюмквали у фонді.

Як відомо, у КМДА вважають, що перед приватизацією заводу “Більшовик” має бути вирішено питання передачі Києву цеху № 5.

У вівторок, 7 вересня, Аукціонна комісія Фонду державного майна визначила 27 жовтня датою приватизаційного аукціону з продажу АТ “Перший київський машинобудівний завод”.

Завод “Більшовик” також є збитковим. У 2020 році його збиток сягнув 22 млн грн. За даними ФДМ, загальна сума боргів перед третіми особами перевищує 100 млн грн.

Майно Заводу “Більшовик” перебуває в арештах, що унеможливлює перереєстрацію права власності майна або його частини. Для вирішення цього питання ПрАТ “Київський машинобудівний завод” подав 4 судові позови для зняття арештів з будівлі 5 цеху, проте по всіх позовах суди прийняли негативні рішення.

Борги підприємства сягають близько 600 млн грн.

Як ми повідомляли, в аукціоні з приватизації «Більшовика» візьме участь Kadorr Group одеського бізнесмена Аднана Кивана.
https://kyiv.media/news/u-fondi-derzhma ... t-milyarda

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 13 сен 2021, 15:10
KuzyaCat
Кадорр - одесский застройщик. Намек, думаю, уже понятен.

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 03 окт 2021, 10:54
Klovsky
Много документации по заводу (бывшее наименование “Більшовик”)
https://privatization.gov.ua/product/at ... nyj-zavod/
Это может пояснить дальнейшую судьбу развязки.
Если там будет 1 млн. квадратных метров жилья, то никакого улучшения от возможного правого поворота с Победы на Гетьмана я б не ожидал.

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 05 окт 2021, 06:19
KuzyaCat
Все верно. Пока город тянет резину с выкупом пятого цеха завода, застройщик выкупит оптом всю территорию и начнет строить ЖК. В результате развязку тулить будет уже негде.

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 05 окт 2021, 13:31
Бодрый
Позиція міста щодо розв’язки з Шулявського мосту дещо змінилась – Кличко виразив готовність міста викупити 5-й цех Більшовика:

“На міській землі стоїть розвалина, цех №5, в якому давно немає ніякого виробництва. Там продається секонд-хенд замість того, щоби побудувати повноцінну розв’язку і полегшити пересування по нашому місту. Ми зараз працюємо з Фондом держмайна для того, щоби викупити цей цех і нарешті приступити до будівництва повноцінної розв’язки. Я дуже сподіваюся, що якщо до кінця року ми це питання вирішимо, то через рік у нас розв’язка вже буде готова”, – додав мер.
https://kyiv.media/news/klychko-rozpovi ... ogo-mostiv