Реконструкция Харьковской площади
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 40
- Зарегистрирован: 05 ноя 2012, 14:05
- Откуда: Київ
- Контактная информация:
Якщо побудують тунель і естакаду на Харківське шосе, то кільце досить пристойно розвантажиться і тому транспорт "з" і "на" Бортничі піде набагато краще.
Я звичайно не дуже часто в Борничах буваю, але чому би не зробити вулиці з одностороннім рухом, як на картинці нижче:
Я звичайно не дуже часто в Борничах буваю, але чому би не зробити вулиці з одностороннім рухом, як на картинці нижче:
Последний раз редактировалось taras1986 08 июл 2013, 13:03, всего редактировалось 2 раза.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9316
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
taras1986,
1. Убери рекламу из своего сообщения.
2. Убери ссылку на Радикал по картинке.
3. Прочти пункты Правил 4.3 и 4.23.
1. Убери рекламу из своего сообщения.
2. Убери ссылку на Радикал по картинке.
3. Прочти пункты Правил 4.3 и 4.23.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
taras1986, просто потому, что это одностороннее колечко ничего не даст. толпа (даже в 3 ряда односторонки из бортничей) как и сейчас упрется в светофор и точно так же будет стоять. Это раз. Два - это колечко ничего не решит - оно все равно упрется в ул. светлую по финалу - если и делать односторонки - то долбить в/ч погранцов на сквозной проезд до ленина, но лучше сделать дорогу через лес к первому мосту бориспольской трассы (сам там не раз ездил, крюк в 6 км компенсирует как расход бензина, так и время в пробке)
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
У Київраді згадали про Харківську площу: може держава дасть гроші на розв’язку
Вчора на засіданні постійної комісії Київради з питань транспорту, зв'язку та реклами депутати погодили проект рішення, який передбачає звернення до Кабінету Міністрів України щодо виділення коштів для будівництва багаторівневої транспортної розв'язки на Харківській площі у Києві під час змін до держбюджету на 2018 рік.
У тексті звернення мова йде про будівництво багаторівневої транспортної розв'язки на Харківській площі, яка розташована між Харківським шосе, Ташкентською вулицею, Бориспільським шосе, вулицею Світлою, вулицею Колекторною й проспектом Миколи Бажана в Дарницькому районі столиці. Будівництво цієї розв'язки прискорить рух у всіх напрямках, адже приберуть зайві світлофори, що забезпечить безперервність автопотоку. А транзитні машини без зупинок матимуть змогу проїжджати з правого берега від вулиці Грінченка до виїзду з міста через Південний міст в бік проспекту Бажана та Бориспільського шосе. Окрім того, збільшиться швидкість трафіку в напрямку Харківського шосе та мікрорайону Бортничі.
-Транспортний вузол на Харківській площі є частиною маршруту державного значення, що поєднує аеропорт «Бориспіль» і столичний адмінцентр. Тож у першу чергу він виконує туристичну і логістичну функції загальнодержавного рівня. У даному випадку місто може розраховувати на повноцінну участь держави у будівництві багаторівневої розв’язки, яка прискорить рух у всіх напрямках і забезпечить безперервність автомобільного трафіку і для транзитного транспорту, і для киян, – вважає співавтор проекту рішення, голова комісії з питань транспорту, зв’язку та реклами Олексій Окопний.
Раніше на засіданні архітектурно-містобудівної ради при Департаменті містобудування та архітектури КМДА було розглянуто та схвалено передпроектні пропозиції щодо будівництва транспортної розв'язки в різних рівнях на Харківській площі. Замовником проектної документації виступала КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва», проектною організацією — АТ ЗТ «Київсоюзшляхпроект».
Відповідний проект рішення мають також розглянути постійні комісії Київради з питань містобудування та з питань місцевого самоврядування.
Історія з реконструкцією Харківської площі дуже давня, марудна і дорога
Місто ще в 2007 році уклало з інвесторами договір, на масштабну реконструкцію Харківської площі. В її рамках інвестор повинен був побудувати транспортну розв'язку в різних рівнях в поєднанні зі станцією метрополітену, а також автовокзал, торгові і офісні комплекси, ресторан і автостоянки. Загальна площа об'єкта інвестування складала 125,2 тис. кв. м, в тому числі 42 тис. кв. м - офісно-готельний комплекс, 11,6 тис. кв. м - офісний центр з виставковими приміщеннями, 6 тис. кв. м - автовокзал. Загальна орієнтовна вартість будівництва в цінах 2008 року становила 996,234 млн. гривень з ПДВ. Мабуть, усвідомивши масштаби капіталовкладень, інвестори зникли з поля зору.
У ті часи проектанти порівнювали значущість розв'язки на Харківській площі з лінією метро на Троєщину. Через нову розв'язку весь транзитний транспорт без перешкод поїхав би від Південного моста по проспекту Бажана на Бориспільську трасу, розвантаживши Харківське шосе і дорогу на Бортничі.
Всього варіантів будівництва розв'язки колись було три. Перший варіант передбачав будівництво дворівневої розв'язки на перетині проспекту Бажана, а другий рівень перетинав би кільце Харківської площі, вулицю Колекторну і Харківське шосе. Вартість такого проекту десять років тому мала становити 400 млн. грн.
Другий варіант - будівництво трирівневої розв'язки з двома естакадами. Другий рівень передбачає рух транспорту у напрямку проспекту Бажана, третій - з'їзд з Харківського шосе в бік Борисполя. Вартість будівництва могла скласти - 750 млн. грн.
Найдорожчий, третій варіант, пропонував будівництво трирівневої розв'язки, де естакада другого рівня пов'язувала б проспект Бажана з Бориспольською трасою, а естакада третього рівня - з Бортничами. Тут капіталовкладення потягнули б на 1,2 млрд. грн.
Ще на початку жовтня 2013 року Київрада ухвалила рішення, що дозволяє взятися за масштабну реконструкцію Харківської площі і побудувати тут багаторівневу розв'язку. Тоді влада міста мала намір почати реконструкцію площі саме в тому році, і до осені 2013-го були врегульовані всі земельні питання.
На інтернет-форумах водії тоді сильно сперечалися з чиновниками, стверджуючи, що площа «їде нормально», і треба було б зайнятися в першу чергу Ленінградською (нині Дарницькою) площею, яка «непрохідна» в будь-який час доби. Її реконструкція полегшила б життя водіям і пасажирам з Троєщини, Лісового масиву - тим, хто дістається до станцій метро «Чернігівська» і «Лісова».
Як бачимо, у Київраді знову згадали про Харківську площу, про найдорожчий з проектів, і проситимуть допомоги у держави на її спорудження.
https://vechirniykiev.com.ua/news/u-kyi ... rozv-yazku
Вчора на засіданні постійної комісії Київради з питань транспорту, зв'язку та реклами депутати погодили проект рішення, який передбачає звернення до Кабінету Міністрів України щодо виділення коштів для будівництва багаторівневої транспортної розв'язки на Харківській площі у Києві під час змін до держбюджету на 2018 рік.
У тексті звернення мова йде про будівництво багаторівневої транспортної розв'язки на Харківській площі, яка розташована між Харківським шосе, Ташкентською вулицею, Бориспільським шосе, вулицею Світлою, вулицею Колекторною й проспектом Миколи Бажана в Дарницькому районі столиці. Будівництво цієї розв'язки прискорить рух у всіх напрямках, адже приберуть зайві світлофори, що забезпечить безперервність автопотоку. А транзитні машини без зупинок матимуть змогу проїжджати з правого берега від вулиці Грінченка до виїзду з міста через Південний міст в бік проспекту Бажана та Бориспільського шосе. Окрім того, збільшиться швидкість трафіку в напрямку Харківського шосе та мікрорайону Бортничі.
-Транспортний вузол на Харківській площі є частиною маршруту державного значення, що поєднує аеропорт «Бориспіль» і столичний адмінцентр. Тож у першу чергу він виконує туристичну і логістичну функції загальнодержавного рівня. У даному випадку місто може розраховувати на повноцінну участь держави у будівництві багаторівневої розв’язки, яка прискорить рух у всіх напрямках і забезпечить безперервність автомобільного трафіку і для транзитного транспорту, і для киян, – вважає співавтор проекту рішення, голова комісії з питань транспорту, зв’язку та реклами Олексій Окопний.
Раніше на засіданні архітектурно-містобудівної ради при Департаменті містобудування та архітектури КМДА було розглянуто та схвалено передпроектні пропозиції щодо будівництва транспортної розв'язки в різних рівнях на Харківській площі. Замовником проектної документації виступала КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва», проектною організацією — АТ ЗТ «Київсоюзшляхпроект».
Відповідний проект рішення мають також розглянути постійні комісії Київради з питань містобудування та з питань місцевого самоврядування.
Історія з реконструкцією Харківської площі дуже давня, марудна і дорога
Місто ще в 2007 році уклало з інвесторами договір, на масштабну реконструкцію Харківської площі. В її рамках інвестор повинен був побудувати транспортну розв'язку в різних рівнях в поєднанні зі станцією метрополітену, а також автовокзал, торгові і офісні комплекси, ресторан і автостоянки. Загальна площа об'єкта інвестування складала 125,2 тис. кв. м, в тому числі 42 тис. кв. м - офісно-готельний комплекс, 11,6 тис. кв. м - офісний центр з виставковими приміщеннями, 6 тис. кв. м - автовокзал. Загальна орієнтовна вартість будівництва в цінах 2008 року становила 996,234 млн. гривень з ПДВ. Мабуть, усвідомивши масштаби капіталовкладень, інвестори зникли з поля зору.
У ті часи проектанти порівнювали значущість розв'язки на Харківській площі з лінією метро на Троєщину. Через нову розв'язку весь транзитний транспорт без перешкод поїхав би від Південного моста по проспекту Бажана на Бориспільську трасу, розвантаживши Харківське шосе і дорогу на Бортничі.
Всього варіантів будівництва розв'язки колись було три. Перший варіант передбачав будівництво дворівневої розв'язки на перетині проспекту Бажана, а другий рівень перетинав би кільце Харківської площі, вулицю Колекторну і Харківське шосе. Вартість такого проекту десять років тому мала становити 400 млн. грн.
Другий варіант - будівництво трирівневої розв'язки з двома естакадами. Другий рівень передбачає рух транспорту у напрямку проспекту Бажана, третій - з'їзд з Харківського шосе в бік Борисполя. Вартість будівництва могла скласти - 750 млн. грн.
Найдорожчий, третій варіант, пропонував будівництво трирівневої розв'язки, де естакада другого рівня пов'язувала б проспект Бажана з Бориспольською трасою, а естакада третього рівня - з Бортничами. Тут капіталовкладення потягнули б на 1,2 млрд. грн.
Ще на початку жовтня 2013 року Київрада ухвалила рішення, що дозволяє взятися за масштабну реконструкцію Харківської площі і побудувати тут багаторівневу розв'язку. Тоді влада міста мала намір почати реконструкцію площі саме в тому році, і до осені 2013-го були врегульовані всі земельні питання.
На інтернет-форумах водії тоді сильно сперечалися з чиновниками, стверджуючи, що площа «їде нормально», і треба було б зайнятися в першу чергу Ленінградською (нині Дарницькою) площею, яка «непрохідна» в будь-який час доби. Її реконструкція полегшила б життя водіям і пасажирам з Троєщини, Лісового масиву - тим, хто дістається до станцій метро «Чернігівська» і «Лісова».
Як бачимо, у Київраді знову згадали про Харківську площу, про найдорожчий з проектів, і проситимуть допомоги у держави на її спорудження.
https://vechirniykiev.com.ua/news/u-kyi ... rozv-yazku
- Фосфор
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 765
- Зарегистрирован: 06 окт 2011, 23:20
- Откуда: Киев-град, Левый берег
Проблема (кстати реально существующая) поворота с Харьковского Шоссе на трассу в сторону Борисполя (она же Е-40) решается разрешением поворота влево на пересечении с Бажана. Вместо принуждения проезда транспортом всей южной половины круга, где и без них движения хватает.
Проблема выезда из Бортничей, в сторону проспекта Бажана, очевидного решения не имеет. Появление надземного или подземного короткого проезда приведет к разгрузке направления, с результирующим ростом привлекательности, для инвесторов и новоселов, Бортничей для застройки. Пару лет, и они забьют и этот проезд наглухо.
Проблема выезда из Бортничей, в сторону проспекта Бажана, очевидного решения не имеет. Появление надземного или подземного короткого проезда приведет к разгрузке направления, с результирующим ростом привлекательности, для инвесторов и новоселов, Бортничей для застройки. Пару лет, и они забьют и этот проезд наглухо.
Салій: Будівництво метро на Троєщину - це ганьба! http://tinyurl.com/arn2526
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Согласен, проблема выезда из Бортничей развязкой не сильно решается.Фосфор писал(а):Появление надземного или подземного короткого проезда приведет к разгрузке направления, с результирующим ростом привлекательности, для инвесторов и новоселов, Бортничей для застройки
На 105-м месте в рейтинге причин покупать там жилье будет развязка, как по мне.
Кроме того, беспрепятственный проезд бориспольской трассы к Южному мосту просто перенесёт затор ближе к центру (сейчас "бориспольцы" стоят на светофорах площади). И особой разгрузки направления не будет в принципе.
Вот выезд из города, да, разгрузится.
В общем, проект перспективный, но в таком виде не насущный.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Реконструкция Харьковской площади
Столична фірма вимагає мільйони доларів за незбудовану розв'язку
Будівельна фірма «Київ Термінал» намагається через суд отримати багатомільйонну компенсацію за рахунок столичної скарбнички.
Відповідачі у судовій справі – Київрада і Департамент економіки та інвестицій КМДА. Про це стало відомо на засіданні постійної комісії з питань дотримання законності, правопорядку та запобігання корупції.
У грудні-2019 Господарський суд частково задовольнив вимоги фірми «Київ Термінал» – стягнути з міської казни майже 672 млн грн (понад $25 млн). За версією позивача, ці збитки начебто були заподіяні внаслідок розірвання договору про інвестування реконструкції Харківської площі (де планували збудувати транспортну розв'язку). Саме тому в депутатів і виникло питання: про яку компенсацію взагалі можна говорити, якщо будівельні роботи не виконані?
– Ми не погодилися з рішенням суду першої інстанції і подали апеляційну скаргу, оскільки інвестор не виконав угоду. Орієнтовна сума, яка сьогодні ще не підтверджена первинними документами, може складати близько 73-76 млн грн – це кошти, витрачені компанією «Київ Термінал» на проведення конкурсу та підготовку документації. Під час судового процесу ми пропонували представникам компанії внести зміни до укладених правочинів і провести оцінку фактичних витрат. Їх повідомлення про те, що начебто були залучені кредитні кошти від іноземних компаній, не відповідає нормам законодавства, – розповів директор департаменту економіки та інвестицій Олег Світличний.У профільній комісії намагаються розібратись: чи є у фірми, статутний капітал якої складає лише 35 тис. грн, документальне підтвердження багатомільйонних витрат на реалізацію інвестиційного договору...
https://vechirniy.kyiv.ua/news/stolychn ... rozv-yazku
Будівельна фірма «Київ Термінал» намагається через суд отримати багатомільйонну компенсацію за рахунок столичної скарбнички.
Відповідачі у судовій справі – Київрада і Департамент економіки та інвестицій КМДА. Про це стало відомо на засіданні постійної комісії з питань дотримання законності, правопорядку та запобігання корупції.
У грудні-2019 Господарський суд частково задовольнив вимоги фірми «Київ Термінал» – стягнути з міської казни майже 672 млн грн (понад $25 млн). За версією позивача, ці збитки начебто були заподіяні внаслідок розірвання договору про інвестування реконструкції Харківської площі (де планували збудувати транспортну розв'язку). Саме тому в депутатів і виникло питання: про яку компенсацію взагалі можна говорити, якщо будівельні роботи не виконані?
– Ми не погодилися з рішенням суду першої інстанції і подали апеляційну скаргу, оскільки інвестор не виконав угоду. Орієнтовна сума, яка сьогодні ще не підтверджена первинними документами, може складати близько 73-76 млн грн – це кошти, витрачені компанією «Київ Термінал» на проведення конкурсу та підготовку документації. Під час судового процесу ми пропонували представникам компанії внести зміни до укладених правочинів і провести оцінку фактичних витрат. Їх повідомлення про те, що начебто були залучені кредитні кошти від іноземних компаній, не відповідає нормам законодавства, – розповів директор департаменту економіки та інвестицій Олег Світличний.У профільній комісії намагаються розібратись: чи є у фірми, статутний капітал якої складає лише 35 тис. грн, документальне підтвердження багатомільйонних витрат на реалізацію інвестиційного договору...
https://vechirniy.kyiv.ua/news/stolychn ... rozv-yazku
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...