Замовлення квитків через мережу Інтернет

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет

Сообщение euhome »

Укрзалізниця відкрила продаж квитків на всі поїзди, що курсують після 9 грудня

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_dat ... ic/485116/

26.11.2018

Укрзалізниця відкрила продаж квитків на всі пасажирські поїзди, що відправляються з 9 грудня 2018 року. Наразі пасажири можуть купити квитки на всі поїзди з датою відправлення до 20 грудня 2018 року включно.

На поїзди, що відправляються після 20 грудня, продаж буде відкрито до 5 грудня 2018 року. Квитки можна буде придбати за допомогою онлайн-сервісу Укрзалізниці booking.uz.gov.ua та в залізничних касах.

Також Укрзалізниця найближчим часом оголосить про призначення додаткових поїздів на новорічні та різдвяні свята. Цього річ планується призначити близько 30 пар таких поїздів. В основному вони курсуватимуть у напрямку зимових курортів України, зокрема до Івано-Франківська, Ужгорода, Львова, Чернівців. Продаж квитків на додаткові поїзди буде відкрито після реалізації усіх місць у цілорічних поїздах.

Нагадаємо, що 9 грудня 2018 року вводиться в дію новий графік руху пасажирських поїздів на 2018/2019 роки.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет

Сообщение euhome »

Роботу сервісу booking.uz.gov.ua стабілізовано

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/485834/

04.12.2018

Як повідомлялось раніше, на даний час навантаження на онлайн-систему продажу квитків booking.uz.gov.ua зросло у 6 разів. Спостерігалися випадки, коли після здійснення оплати клієнти не одержували підтвердження трансакції та надходження квитка на електронну пошту. Для гарантування здійснення операцій клієнтських платежів до стабілізації роботи системи фахівцями Укрзалізниці було накладено певні обмеження.

Наразі роботу онлайн-системі сервіс booking.uz.gov.ua стабілізовано. Клієнти, що здійснили оплату до 19 години, трансакції яких були підтверджені банком, починають одержувати свої квитки на вказані електронні скриньки. У разі непідтвердження трансакції банком, кошти повертаються на рахунки клієнтів.

У разі, якщо заявлена операція залишилася без результату, клієнти сервісу booking.uz.gov.ua можуть звернутися з відповідною інформацією у встановленому порядку за телефоном: 044 591 19 88, електронною адресою: booking@uz.gov.ua або Skype: uz_booking.

Обмеження на кількість підключень до сайту booking.uz.gov.ua буде знято після обробки всіх запитів від клієнтів, що не отримали підтвердження своїх операцій за період з 14-00 до 20-00.

Просимо вибачення у пасажирів за тимчасові незручності, що виникли через значне навантаження на систему. Приміром, лише у період з 19 до 20 години через сервіс booking.uz.gov.ua успішно було придбано 18 тисяч квитків. Тоді як у середньому за годину через онлайн-систему продається 2 тисячі квитків.

Укрзалізниця відкрила продаж квитків на поїзди, що відправляються після 20 грудня. Після реалізації усіх квитків на цілорічні поїзди, Укрзалізниця розпочне призначення додаткових поїздів на період новорічних та різдвяних свят.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Viveri
Путеец
Путеец
Сообщения: 195
Зарегистрирован: 27 янв 2017, 14:38
Откуда: Kyiv

Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет

Сообщение Viveri »

Та нифига...
booking.uz.gov.ua писал(а): Сервіс тимчасово недоступний. Приносимо вибачення за доставлені незручності.

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет

Сообщение euhome »

Укрзалізниця запроваджує для людей з інвалідністю продаж пільгових квитків через інтернет, – Євген Кравцов

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/488792/

17.01.2019

Відсьогодні громадяни пільгових категорій, а саме люди з інвалідністю, зможуть придбати пільгові квитки на поїзди онлайн. Це стало можливим завдяки запровадженню Укрзалізницею спільно з Міністерством соціальної політики відповідної опції на сайті booking.uz.gov.ua, яка суттєво покращить якість обслуговування людей з інвалідністю. На першому етапі нова функція працюватиме в тестовому режимі виключно на сайті Укрзалізниці booking.uz.gov.ua, у подальшому сервіс буде доступний також через мобільні додатки.

«Тепер, коли Міністерство соціальної політики завершило роботу над формуванням електронної бази людей з інвалідністю, ми отримали можливість запровадити для них продаж квитків не лише в касах, а й онлайн. Раніше для цього треба було їхати виключно в каси на вокзалах. Крок за кроком впроваджуємо європейські стандарти обслуговування пасажирів і створюємо безбар’єрний простір і на вокзалах, і в онлайн-сервісах», – повідомив голова правління Укрзалізниці Євген Кравцов у Facebook

«Поки цей сервіс у тестовому варіанті, він працює лише на сайті, у подальшому – буде доступний і в мобільному додатку», – зауважив керівник Укрзалізниці .

Під час оформлення пільгового квитка через інтернет інформація про посвідчення, яке дає право на пільговий проїзд, перевіряється в режимі реального часу в Централізованому банку даних з проблем інвалідності Міністерства соціальної політики. У Централізованому банку даних з проблем інвалідності Мінсоцполітики перевіряється наявність інформації про посвідчення; відповідність прізвища, імені, типу пільги, групи з інвалідності, які введені пасажиром, інформації про посвідчення із Централізованого банку даних з проблем інвалідності Мінсоцполітики, а також термін дії пільги в посвідченні. Якщо результати перевірки некоректні, пільговий квиток не продається. Мінсоцполітики інформує, що для перевірки наявної інформації про пільгове посвідчення в Централізованому банку даних з проблем інвалідності громадянам необхідно звернутися до органу соціального захисту населення за зареєстрованим або фактичним місцем проживання.

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян переконаний: коли великі проекти, як, наприклад, запровадження швидкісного руху, вимагають великих інвестицій і років часу, то низка вдалих рішень здатна значно покращити сервіс Укрзалізниці для пасажирів уже сьогодні. «Мені приємно, що першим таким кроком Укрзалізниці у 2019 році стало запровадження спеціального сервісу, який дозволяє людям з інвалідністю купувати квитки онлайн. Але людина з інвалідністю повинна мати змогу не тільки замовити собі квиток на потяг, але й зручно та безперешкодно здійснити поїздку. Це означає обладнання вокзалів і вагонів усім необхідним, наявність візків на вокзалах і станціях тощо. Також і сайт Укрзалізниці, і вокзали та станції мають містити інформацію про те, які послуги може надати перевізник пасажиру з інвалідністю. Я вітаю Укрзалізницю із запуском сервісу з продажу квитків і бажаю не зупинятися на цьому. Укрзалізниця має мою повну підтримку в питаннях підвищення сервісу пасажирських перевезень», – прокоментував Володимир Омелян.

Оформити проїзні документи через інтернет можуть люди з інвалідністю, які належать до пільгової категорії громадян на проїзд залізничним транспортом за пільговою ціною без використання талонів. Це інваліди Великої Вітчизняної війни І та ІІ групи, інваліди Великої Вітчизняної війни ІІІ групи та прирівняні до них особи, інваліди війни ІІ-ІІІ груп з числа учасників бойових дій у період Великої Вітчизняної війни, яким виповнилось 85 років та більше, інваліди війни І, ІІ та ІІІ групи, інваліди І, ІІ та ІІІ групи. Придбати пільгові квитки онлайн також можна дітям-інвалідам до 6 років та від 6 до 18 років.

Нагадаємо, що з листопада 2014 року Укрзалізниця здійснює онлайн-продаж пільгових квитків для студентів.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет

Сообщение euhome »

Квитки на низку поїздів пасажири можуть придбати за 60 днів до дати відправлення вже з 8 липня

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/497414/

27.06.2019

З 8 липня пасажири можуть купувати квитки на поїзди за 60 діб до дати їх відправлення. Ця послуга доступна для низки популярних поїздів внутрішнього та міжнародного сполучення й безпересадкові вагони. Таким чином, пасажири можуть заздалегідь спланувати свою подорож та купити квитки на дати відправлення, починаючи з 5 вересня 2019 року.

Продаж проїзних документів з 8 липня, за 60 діб до відправлення поїзда, вже доступний для всіх поїздів категорії «Нічний експрес» (крім поїздів № 1/2 Івано-Франківськ — Костянтинівка, № 10/9 Київ — Маріуполь, № 20/19 Київ – Лисичанськ) та поїздів міжнародного сполучення з країнами Заходу формування АТ «Укрзалізниця».

Послуга доступна на поїзди:

№ 4/3 Запоріжжя — Ужгород;
№ 7/8 Київ — Івано-Франківськ;
№ 7/8 Харків — Одеса;
№ 12/11 Київ — Новоолексіївка;
№ 12/11 Львів — Одеса;
№ 15/16 Харків — Рахів;
№ 17/18 Харків — Ужгород;
№ 29/30 Київ — Ужгород;
№ 26/36-25/35 Одеса — Львів, Рахів, Пшемисль;
№ 38/37 Київ — Запоріжжя;
№ 51/52 Львів — Вроцлав;
№ 63/64 Харків — Київ;
№ 67/68 Київ — Варшава;
№ 79/80 Дніпро — Київ;
№ 81/82 Київ — Ужгород;
№ 89/90 Львів — Пшемисль;
№ 92/91 Львів — Київ;
№ 106/105 Одеса — Київ;
№ 117/118 Київ — Чернівці;
№ 738/737 Київ — Запоріжжя;
№ 749/750 Івано-Франківськ — Київ.

Продаж квитків за 60 днів поширюється і на міжнародні безпересадкові вагони:
№ 25/382 РІЦ Київ — Кошице, що курсує у складах поїздів 81/8861-8862/108/30;
№ 21/431, 22/432 Київ — Відень, які курсують у складах поїздів 749/145/32519/629/140-147/628/32510/146/750;
№ 24/350 Київ — Вроцлав, який курсує у складах поїздів 749/51-52/750;
№ 24/470 Київ — Бухарест, що курсує у складах поїздів 117/959/381-380/960/118.

Попередній продаж проїзних документів на всі інші поїзди внутрішнього сполучення поки що відкриватиметься, як і раніше, за 45 діб до дати відправлення, швидкісні поїзди Інтерсіті+ та Інтерсіті — за 30 діб до відправлення поїзда.

Однак попередній продаж квитків на поїзди, що курсують у напрямку Донецької та Луганської областей, теж здійснюється за 30 діб до відправлення поїзда:

№ 1/2 Івано-Франківськ — Костянтинівка (через день);
№ 10/9 Маріуполь — Київ (через день);
№ 20/19 Київ — Лисичанськ (по датах);
№ 45/46 Ужгород — Лисичанськ (щоденно);
№ 70/69 Маріуполь — Львів (щоденно);
№ 84/83 Маріуполь — Київ (щоденно);
№ 92/91 Одеса — Костянтинівка (щоденно);
№ 96/95 Маріуполь — Харків/Бахмут (щоденно);
№ 104/103 Жмеринка, Київ — Маріуполь (по датах);
№ 116/136-135/115 Київ — Бердянськ, Покровськ (щоденно);
№ 124/123 Київ — Костянтинівка (щоденно);
№ 126/125 Київ — Костянтинівка (щоденно);
№ 138/137 Хмельницький — Лисичанськ (щоденно);
№ 140/139 Дніпро — Лисичанськ (щоденно);
№ 142/141 Львів — Бахмут (щоденно);
№ 142/141 Одеса — Маріуполь (через день);
№ 205/206 Покровськ — Харків (за вказівкою);
№ 215/216 Покровськ — Новоолексіївка (за вказівкою).
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет

Сообщение euhome »

Криклій розповів, як заощадити на купівлі квитків на Інтерсіті

https://www.pravda.com.ua/news/2020/08/12/7262681/

12 СЕРПНЯ 2020, 15:45

Міністр інфраструктури Владислав Криклій заявляє, що українці зможуть заощадити на подорожах "Укрзалізницею", якщо купуватимуть квитки заздалегідь.

Джерело: Криклій у Telegram

Пряма мова: "Укрзалізниця розпочала програму лояльності для подорожуючих на Інтерсіті+. Якщо ви купуєте квиток за 90-30 днів до дати відправлення поїзда, то можете заощадити до 40% на його вартості, якщо за 24-15 діб – 10% вартості".

Деталі: Криклій уточнив, що знижка розповсюджується лише на вагони 1 класу швидкісних поїздів Інтерсіті+.

Українська правда
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет

Сообщение euhome »

Smartticket на поезд Киев – Харьков и другие возможности новой системы

https://www.objectiv.tv/operatively/202 ... j-sistemy/

08.08.2020 16:17
Александра Прудникова


Новая система SmartTicket прошла тестирование в Харькове, Киеве и Днепре. Единый электронный билет призван повысить удобство пользования муниципальным, ж/д транспортом и авиацией внутри страны.

О начале работы системы SmartTicket сообщил министр инфраструктуры Владислав Криклий. По своей сути это единый электронный билет. Известно также, что харьковское метро будет одним из первых объектов, на которых будет работать новая система.

SmartTicket даст возможность приобрести сразу несколько билетов за один раз. Иными словами, пассажир покупает билеты по маршруту из точки А в точку Б со всеми необходимыми перемещениями. В систему будут введены услуги муниципального транспорта, железнодорожные билеты и билеты на самолеты, которые летают внутри страны.

Например, если нужно добраться из Киева в Харьков, то на сайте https://smartticket.gov.ua/ нужно выбрать сразу три билета — на экспресс до Борисполя, на самолет и, скажем, на метро. Билет приходит пассажиру в виде QR-кода, который в дальнейшем должен быть отсканирован в транспорте.

Для удобства пользования пассажиру нужно сделать несколько отметок: точки старта и назначения. Все остальное система сделает сама — предложит оптимальный маршрут (несколько), выведет на экран стоимость всего путешествия.

Купить билеты на три поезда, в числе которых и поезд Киев — Харьков, на сайте можно будет ориентировочно через неделю.

Сначала SmartTicket будет доступен только на сайте. Следующий шаг — мобильное приложение, позже чат-бот и специальные модули для интеграции в мобильные приложения, прежде всего — в «Дію».
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет

Сообщение Dvorko »

Купити квитки на залізницю можна через Viber та Telegram
12 СІЧНЯ 2021, 10:54 Ольга КОСОВА, «Вечірній Київ»

Національний перевізник «Укрзалізниця» запустив сервіси для пасажирів.

У співпраці з Visa та Middleware компанія запустила перший власний чат-бот. Він працює українською, англійською та російською мовами.

Серед функцій чат-бота є:

продаж та повернення квитків;
довідкова інформація;
зворотний зв’язок;
замовлення харчування.

Наразі на сервісі доступні для замовлення квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.

Протестувати роботу чат-боту можна за посиланнями у Viber (https://chats.viber.com/bot_uz ) або Telegram (https://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot).

https://vechirniy.kyiv.ua/news/48337/
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Аватара пользователя
mann
Машинист
Машинист
Сообщения: 596
Зарегистрирован: 06 июл 2011, 12:50
Откуда: Киев

Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет

Сообщение mann »

Также у бота есть табло ст. Киев-Пасс. с указанием пути поездов и возможность поставить себе напоминание за 60, 15 мин до отправления/прибытия поезда.

ИзображениеИзображение

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет

Сообщение Klovsky »

С реальными отправлениями/прибытиями система не связана? Только по времени, а что по факту (реальные опоздания учитываются или нет)?
Это графиковые (должен прибыть в 12:00) или фактические (реально опоздал с прибытием на 25 минут) напоминания?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
mann
Машинист
Машинист
Сообщения: 596
Зарегистрирован: 06 июл 2011, 12:50
Откуда: Киев

Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет

Сообщение mann »

Подозреваю что никак не связана. Нужно будет проверить, при случае.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет

Сообщение Klovsky »

Ну, говорят, что указывается номер пути отправление с Киев-Пасса. Видимо, система там немного сложнее, чем просто база расписания и часы с программой вывода в чат.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9303
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет

Сообщение dimentiy »

С номером пути, кстати, очень круто. Есть возможность заранее выбрать вокзал, на который приехать и заранее знать, куда идти.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Замовлення квитків через Viber та Telegram

Сообщение Бодрый »

"Укрзалізниця" дозволила купувати квитки у Viber та Telegram: як це зробити

"Укрзалізниця" з 1 жовтня запустила можливість купувати квитки в офіційному чат-боті у Viber та Telegram. Пасажирам доступні квитки на всі поїзди далекого сполучення, в тому числі на швидкісних та регіональних маршрутах.

Також в чат-боті є функції повернення квитків та замовлення харчування. Про це повідомила пресслужба залізничного оператора у Telegram.

Крім цього, у Viber та Telegram пасажири можуть перевірити розкладу руху, дізнатися про прибуття, запізнення поїзда, номер колії та переглянути онлайн-табло.

Представники "УЗ" додали, що також є можливість оцінити якість поїздки, чистоту вагона, сервіс провідника і залишити зворотний зв’язок у спеціальній формі.

Щоб скористатися новою функцією необхідно відкрити чат-бот у Telegram (https://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot), або Viber (https://vb.me/ukr_railway). У головному меню слід натиснути на кнопку "Купити квиток", після чого обрати станцію відправлення та прибуття.

Наступний крок – вибір дати відправлення, потягу та місця у вагоні. Після цього необхідно вказати особисті дані пасажира, ввести номер картки та оплатити квиток.

До цього "Укрзалізниця" відкрила для пасажирів на борту Інтерсіті+ доступ до онлайн-кінотеатру. Зокрема йдеться про сервіс Sweet.tv, який коштуватиме всього 1 гривню.

Для перегляду понад 400 ліцензійних фільмів можна використовувати власний гаджет, під'єднавшись до локальної мережі безпосередньо у вагоні швидкісного поїзда. Представники залізничного оператора наголосили, що активувати сервіс можна за QR-кодом на стікерах. Вони розміщені на кожному вікні поїзда.
https://news.obozrevatel.com/ukr/econom ... robiti.htm
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет

Сообщение euhome »

Укрзалізниця запустила оплату квитків у чат-боті Apple Messages через Apple Pay

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/585928/

05.08.2022

В офіційному чат-боті Укрзалізниці в Apple Messages стала доступною оплата квитків за допомогою Apple Pay. Після оплати квиток можна додати в гаманець Apple Passkit, крім того, в Apple Messages доступний онлайн-чат зі службою підтримки. Наразі чат-бот Укрзалізниці налічує понад 264 тисячі зареєстрованих користувачів.

«Для нас важливо, щоб пасажири могли оплачувати квитки всіма можливими, зручними для них способами. Тому тепер в Apple Messages, який сам по собі робить взаємодію з Укрзалізницею такою ж простою, як спілкування в чаті з друзями чи близькими, можна розраховуватись в один клік — через найзвичнішу для користувачів Apple систему Apple Pay», — зазначив заступник голови Пасажирської компанії Укрзалізниці з розвитку бізнесу Євгеній Єнтіс.

Для запуску Apple Messages достатньо натиснути іконку «Повідомлення» на сайті Укрзалізниці. Миттєво відкриється діалогове вікно для купівлі квитків через Apple Pay або спілкування з оператором служби підтримки.

Apple Messages доступний для користувачів та бізнесів в усьому світі на 1,65 млрд пристроїв Apple та інтегрований із додатком «Повідомлення», а також з нативними функціями й сервісами iOS.

Проєкт реалізований на базі технології Corezoid Process Engine спільно з технологічним партнером Укрзалізниці – компанією Middleware (США) за підтримки платіжного партнера – Visa. Corezoid сертифікований компанією Apple як Messages Service Provider (MSP) для реєстрації бізнесів в Apple Messages для бізнесу.

«Окрім Apple Messages, наша бот-платформа Corezoid підтримує роботу з Google Business Messages, Viber, Telegram, Facebook messenger, WhatsApp for Business, Line, WeChat, Control.events та будь-якими іншими платформами з відкритими API. Робота з месенджерами — це хороший перший крок на шляху побудови «цифрового ядра» на базі Corezoid», — говорить Ольга Худік, керівник з розвитку бізнесу в Middleware.

Нагадаємо, Укрзалізниця запустила свій перший чат-бот у Viber та Telegram у січні 2021 року, а наприкінці минулого року чат-бот став доступним у Facebook Messenger та в Apple Messages.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Ответить