Фотки Кривого Рога делались по принципу:"Чего нет у Швандля". Ну а в Днепре фотить на станциях низзя.

Модераторы: dimentiy, Администраторы
Obolon писал(а):Круто, даже интервальные часы есть.
Узнаю - расскажу.Obolon писал(а):Интересно трам АЛС-АРС оборудован?
Уже Serguei Trouchelle (stro@railways.dp.ua) сфотографировал и выложил в сетиКоржик писал(а):Ну а в Днепре фотить на станциях низзя.
В проекте 1994 года, управление движением на линии скоростного трамвая г. Кривого Рога, заложены устройства метрополитеновской автоблокировки, АРС, диспетчерская централизация и тд и тп.Obolon писал(а):Круто, даже интервальные часы есть. Интересно трам АЛС-АРС оборудован?
Швидкісний трамвайШвидкісний трамвай
Важлива роль у забезпечені перевезення пасажирів покладена на комунальне підприємство "Швидкісний трамвай". На сьогодні це 18 км колії , із яких 6,9 км у тунелях, 11 зручних станцій. На двох маршрутах щоденно працюють 18 составів із 40 вагонів. За 2003 рік швидкісним трамваєм перевезено 40,7 млн. пасажирів, з яких 12,5 млн. пільгових категорій.
На протязі року відділ транспорту і зв'язку проводив обстеження завантаженості маршрутів електротранспорту та надавав пропозиції щодо вдосконалення перевезень.
Щомісячно підприємства електротранспорту вивчають пасажиропотоки на міських тролейбусних та трамвайних маршрутах, що дає можливість при обмеженій кількості рухомого складу забезпечити перевезення на найбільш напружених напрямках і в пікові години та підрахувати кількість перевезених пасажирів пільгової категорії для прийняття місцевого бюджету на 2004 рік.
Міський електротранспорт є найбільш доступним для соціально незахищених верств населення, в тому числі пільгових категорій пасажирів, кількість яких складає 2третину від загальної чисельності мешканців міста, до того ж, проїзний тариф на сьогодні є найнижчим в Україні.
Міська рада щорічно додатково до державної субвенції виділяє кошти з міського бюджету на покриття збитків перевізників від перевезення пільгових категорій пасажирів.
Це дозволяє підтримувати у працездатному стані існуючий рухомий склад, а також розгалужені господарства електротранспорту. Так протягом 2003 року з міського бюджету на фінансову підтримку підприємств електротранспорту було виділено 16 767,7 тис. грн., у т.ч.: фінансова допомога КТТП "Криворіжелектротранс" - 7 687,0 тис. грн., КП "Швидкісний трамвай" - 4 654,4 тис. грн.
Выдержка из http://www.kryvyirih.dp.ua/ukrain/main/ ... por.htm#ШТ
Эгеж...Юрій писал(а):Надеюсь, что их и не снимут! А только прибавлятся будут