Судячи з зовнішніх кнопок, пропонується система вибіркового відкриття дверей. То може конструктори ввжажають, що знайдуться люди, що будуть економити прохолоду влітку і опалення взимку, відкриваючи вУжчі двері.
Так, на двері з двійними створками (суржик з просоння) на першій секції у подібних моделях є пандус, наприклад в PESA. Так само як і в К3RN - в К1М8 на середній секції вони розміщені.
Мене особисто бентежить розміщення подвійних дверей перед першим візком і за останнім відповідно - шалений винос кузова в кривих колії. К1М6 має подібну, як на мій погляд, "проблему",.. але він не пішов у серію (за попередньою інформацією) через недоопрацювання електронних вузлів.
"Радянські" Татри теж мають розміщення подвійних дверей перед першим візком і за останнім. І якось їздили навіть в крутому повороті з вул. Інститутської на Кріпосний провулок.
Якщо б візки були ближче до країв вагонів, то мали б іншу ситуацію - більше зміщення середньої частини в бік повороту. Наприклад, стоїть перехожий на тротуарі на перехресті, а перед ним праворуч повертає на рейках в 30 см уздовж бордюру трамвай, тоді б середня частина почала більш сильно наближатися до людини і могла б травмувати.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт