TANK писал(а):т.е. водного транспорта не будет в принципе? как вокзал само здание вокзала не рассматривается?
и на схемах тоже (
Річковий вокзал вже давно не відіграє регулярну транспортну функцію - скоріше туристичну. Були спроби відновити Річковий трамвай за Черновецького, але вони не мали очікуваного результату. На сьогодні човникова станція в Гідропарку, з якої можна дістатися до Труханового острова, має більшу транспортну цінність, ніж Річковий вокзал. Так що все виправдано.
selykv писал(а):відіграє регулярну транспортну функцію - скоріше туристичну
Так чего плохого, чтобы на схеме присутствовало обозначение "пристань" ? Или туристам не нужно знать о том, где в Киеве находится место, откуда отправляются экскурсионные катера ?
Насколько я помню, мои замечания никак не касались взаимного расположения метро и ГЭ (если речь об этом). Да и разрывать линию метро ради ГЭ, которая в вагоне метро не самое первоочередное значение имеет, имхо, тоже нелогично.
На схеме нарисовали "птицу, которая долетит до середины Днепра". Поэтому, по крайней мене странно, что возле "Почтовой площади" не захотели нарисовать значёк "пристань".
В зв'язку з перейменуванням станції "Петрівка" в "Почайну" в вагонах замінять усі старі схеми метрополітену. А чи варто очікувати появу в новій схемі одночасно з "Почайною" станцій метро "Мостицька" та "Проспект Правди" (як такі що проектуються/будуються) ?