''ЛИГА:Закон'' писал(а):ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 15.09.2009 р. N 1046
Київ
Про реконструкцію бульвару Верховної Ради у Дніпровському районі
Відповідно до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про дорожній рух" та з метою збільшення пропускної спроможності, створення належних умов організації руху автомобільного транспорту та пішоходів, в межах функцій органу місцевого самоврядування:
1. Комунальному підприємству "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва", що входить до складу комунальної корпорації "Київавтодор", у 2009 - 2010 роках забезпечити розробку та затвердження проектно-кошторисної документації та в 2010 році приступити до виконання робіт з реконструкції бульвару Верховної Ради у Дніпровському районі.
2. Комунальному підприємству "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва":
2.1. Визначити у встановленому порядку на тендерній основі генеральні проектну та будівельну організації для проектування та виконання робіт з реконструкції бульвару Верховної Ради у Дніпровському районі.
2.2. Одержати в установленому порядку вихідні дані.
2.3. Забезпечити розробку та затвердити у встановленому порядку проектно-кошторисну документацію.
2.4. Одержати в інспекції державного архітектурно-будівельного контролю дозвіл на виконання будівельних робіт.
2.5. Роботи виконувати відповідно до Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 N 1051/1051 (із змінами та доповненнями).
2.6. Завдання на проектування реконструкції бульвару Верховної Ради у Дніпровському районі погодити з Головним управлінням економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
В складі проекту реконструкції бульвару Верховної Ради у Дніпровському районі передбачити інвестиційно привабливі об'єкти.
3. Генеральній проектній організації у складі проекту розробити та погодити з УДАІ ГУ МВС України в м. Києві схему організації руху транспорту на період виконання робіт з реконструкції бульвару Верховної Ради у Дніпровському районі.
4. Головному управлінню транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
4.1. Фінансування робіт з розробки проектно-кошторисної документації з реконструкції бульвару Верховної Ради у Дніпровському районі здійснити за рахунок коштів, передбачених Програмою соціально-економічного розвитку міста Києва на 2009 рік та наступні роки.
4.2. У встановленому порядку подати до Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інвестиційні пропозиції щодо включення робіт з реконструкції бульвару Верховної Ради у Дніпровському районі до проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку міста Києва на 2010 рік та наступні роки.
5. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова
Л. Черновецький
Бульвары Верховного Совета и Алексея Давыдова
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Бульвары Верховного Совета и Алексея Давыдова
Последний раз редактировалось AMY 06 окт 2009, 17:46, всего редактировалось 2 раза.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9313
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Я думаю она какими-то планами и программами утверждена была когда-то давно...
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9313
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Нет, не было такого. Только его пересечение с просп. Гагарина. И то это реконструкцией не назовёшь...
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Народ, просветите меня: какой смысл в реконструкции БВС?
Написано же в преамбуле: "з метою збільшення пропускної спроможності, створення належних умов організації руху автомобільного транспорту та пішоходів"
По-хорошему, для этой цели лучше бы они вот этот переезд реанимировали... Не говоря уже о полноценной эсакаде
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9313
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Со стороны Левобережной там уже что-то построили... Так что врядли. А вот нормальный проезд на Гагарина в сторону Черниговской не помешал бы IMHO. Типа эстакадки небольшой...вот этот переезд
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Пивная, еще парочку!
''ЛИГА:Закон'' писал(а):ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 09.09.2009 р. № 1017
Київ
Про реконструкцію бульвару Олексія Давидова у Дніпровському районі
Відповідно до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про дорожній рух" та з метою збільшення пропускної спроможності, створення належних умов організації руху автомобільного транспорту та пішоходів, в межах функцій органу місцевого самоврядування:
1. Комунальному підприємству "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва", що входить до складу комунальної корпорації "Київавтодор", у 2009 - 2010 роках забезпечити розробку та затвердження проектно-кошторисної документації та в 2010 році приступити до виконання робіт з реконструкції бульвару Олексія Давидова у Дніпровському районі.
2. Комунальному підприємству "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва":
2.1. Визначити у встановленому порядку на тендерній основі генеральні проектну та будівельну організації для проектування та виконання робіт з реконструкції бульвару Олексія Давидова у Дніпровському районі.
2.2. Одержати в установленому порядку вихідні дані.
2.3. Забезпечити розробку та затвердити у встановленому порядку проектно-кошторисну документацію.
2.4. Одержати в інспекції державного архітектурно-будівельного контролю дозвіл на виконання будівельних робіт.
2.5. Роботи виконувати відповідно до Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 № 1051/1051 (із змінами та доповненнями).
2.6. Завдання на проектування і реконструкцію бульвару Олексія Давидова у Дніпровському районі м. Києва погодити з Головним управлінням економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
В складі проекту реконструкції бульвару Олексія Давидова у Дніпровському районі м. Києва передбачити інвестиційно привабливі об'єкти.
3. Генеральній проектній організації у складі проекту розробити та погодити з УДАІ ГУ МВС України в м. Києві схему організації руху транспорту на період виконання робіт з реконструкції бульвару Олексія Давидова у Дніпровському районі.
4. Головному управлінню транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
4.1. Фінансування робіт з розробки проектно-кошторисної документації з реконструкції бульвару Олексія Давидова у Дніпровському районі м. Києва здійснити за рахунок коштів, передбачених Програмою соціально-економічного розвитку міста Києва на 2009 рік та наступні роки.
4.2. У встановленому порядку подати до Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інвестиційні пропозиції щодо включення робіт з реконструкції бульвару Олексія Давидова у Дніпровському районі м. Києва до проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку міста Києва на 2010 рік та наступні роки.
5. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова
Л. Черновецький
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Эта общая фраза ничего не объясняющая.AMY писал(а):Написано же в преамбуле: "з метою збільшення пропускної спроможності, створення належних умов організації руху автомобільного транспорту та пішоходів"
Там сейчас не так много автомобильного транспорта и пешеходов. Поэтому по крайней мере на текущий момент деньги можно было бы направить и на более приоритетные объекты.
Здесь могла быть моя подпись...
- KuzyaCat
- Начальник депо
- Сообщения: 1178
- Зарегистрирован: 11 июл 2009, 16:03
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Какой бред. Про реконструкцию БВС я еще могу понять, но про бульвар Давыдова я не пойму. Я живу рядом с Давыдова. Так вот. Там машин ездит ну очень мало. Не нужно там ваще ниче делать - нет никакого смысла, потому что бульвар с двух сторон упирается в пешеходные мосты! И откуда же тогда там большим автопотокам браться?! Считаю, что это - глупое выкидывание денег на ветер. Лучше на эти деньги взять и достроить метро на Теремки, которое так необходимо всему городу! А наш бульвар не трогать!
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9313
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Согласен с предидущим оратором. Всё-таки автомобилей там очень мало. Пешеходные переходы есть, покрытие дороги нормальное. Но всё-таки думаю, что было бы неплохо немного облагородить бульварную часть для отдыхающих...
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Тогда остается еще одна версия:
"В складі проекту реконструкції бульвару <...> передбачити інвестиційно привабливі об'єкти"
По поводу БВС и "безголового журналиста": у нас в стране после смены общественного строя Верховный Совет (она же Верховна Рада) не отменили и не переименовали. Так что и причин для смены имени бульвара формально нет
"В складі проекту реконструкції бульвару <...> передбачити інвестиційно привабливі об'єкти"
По поводу БВС и "безголового журналиста": у нас в стране после смены общественного строя Верховный Совет (она же Верховна Рада) не отменили и не переименовали. Так что и причин для смены имени бульвара формально нет
Последний раз редактировалось AMY 07 окт 2009, 12:35, всего редактировалось 1 раз.