''ЛИГА:Закон'' писал(а):ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 12.10.2009 р. № 1173
Київ
Про затвердження проекту будівництва автодороги Ірпінь - Київ (Ірпінь, житловий масив Романівка - м. Київ)
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про столицю України - місто-герой Київ», постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2007 № 1269 «Про порядок затвердження інвестиційних програм і проектів будівництва та проведення їх державної експертизи» (із змінами та доповненнями), в межах функцій місцевого органу виконавчої влади:
1. Затвердити проект будівництва автодороги Ірпінь — Київ (Ірпінь, житловий масив Романівка - м. Київ), рекомендований до затвердження спеціалізованою державною організацією «Київська міська служба Української інвестиційної експертизи (служба »Київдержекспертиза»)» (позитивний висновок комплексної державної експертизи від 21.06.2007 № 4482, № 4482-Д), з такими основними техніко-економічними показниками:
Довжина дороги — 5,5 км
Площа проїзної частини — 88400,00 кв. м
Площа тротуарів — 9750,00 кв. м
Площа газонів — 50000,00 кв. м
Пропускна спроможність — 25830 од./добу
Тривалість будівництва — 29,0 міс.
Кошторисна вартість будівництва в цінах 2007 року (з урахуванням ПДВ, коштів на покриття витрат, пов'язаних з інфляційними процесами та ризиком) — 95868,776 тис. грн.,
в тому числі:
— БМР (без ПДВ) — 61582,372 тис. грн.
— кошти на покриття ризику (з ПДВ) — 2330,676 тис. грн.
— кошти на покриття інфляційних процесів (з ПДВ) — 12876,341 тис. грн.
2. Використання коштів на покриття інфляційних процесів (з ПДВ) та коштів на покриття ризику (з ПДВ), що передбачені зведеним кошторисним розрахунком вартості будівництва, здійснюється замовником будівництва на підставі обґрунтовуючих документів та результатів їх детальної перевірки Київської міської філією «Київдержбудекспертиза» державного підприємства «Спеціалізована державна експертна організація — центральна служба Української державної будівельної експертизи».
3. Комунальному підприємству «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва»:
3.1. Розробити у 2010 році містобудівне обґрунтування та передпроектні пропозиції будівництва вздовж автодороги Ірпінь - Київ об’єктів соціально-побутового та громадського призначення.
3.2. Погодити завдання на розробку передпроектних пропозицій будівництва об’єктів соціально-побутового та громадського призначення з Головним управлінням економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
3.3. Подати передпроектні пропозиції та матеріали містобудівного обґрунтування до Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для розгляду та схвалення їх архітектурно-містобудівною радою.
3.4. Надати у березні 2011 року Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для підготовки умов конкурсу містобудівне обґрунтування та передпроектні пропозиції з визначенням орієнтовних техніко-економічних показників, протокол містобудівної ради.
4. Першому заступнику голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
Голова
Л. Черновецький
На местности
http://wikimapia.org/#lat=50.4816506&lo ... =1&m=b&v=1