З нашим менталітетом виділенка просто не виживає - на неї все одно виїжджають. Нам краще поліпшити мережу доріг. Порівняння у контексті поточної ситуації в Києві: виділенка дешевша в організації, а оптимізована дорожня система дає виграш у зниженні густини потоку.
GeoGraph писал(а):З нашим менталітетом виділенка просто не виживає - на неї все одно виїжджають. Нам краще поліпшити мережу доріг. Порівняння у контексті поточної ситуації в Києві: виділенка дешевша в організації, а оптимізована дорожня система дає виграш у зниженні густини потоку.
Дык поставить пару камер с письмами счастья, делов то...
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
GeoGraph писал(а):З нашим менталітетом виділенка просто не виживає - на неї все одно виїжджають. Нам краще поліпшити мережу доріг. Порівняння у контексті поточної ситуації в Києві: виділенка дешевша в організації, а оптимізована дорожня система дає виграш у зниженні густини потоку.
если сделать её по направляющим и путем эстакады, то все ок.
на изменение любого менталитета очень положительно влияет отрицательная обратная связь Проще говоря, кнут, дубинка и штрафы очень быстро исправляют менталитет на "правильный".
+100. Только исполнителей нет. Для примера - вся история ГАИ СССР и до сегодня. "Оно" до посинения будет разводить "на пьянку" или "на фен", при этом в упор не будет видеть толпу, едущую на красный и блокирующую перекресток - там работать нужно.