ЖД-транспорт :-)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9316
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: ЖД-транспорт :-)
ЛиС, «Люкс» — не СВ! На нём «Шлафваген» не написано
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: ЖД-транспорт :-)
В русском варианте среди перечня надписей наряду с "шлафваген", "вагонлетти" и ещё чего-то там - таки "спальный вагон"
Re: ЖД-транспорт :-)
А, тупонул. Но в билете, кажется, что один что другой всё равно "Л", или нет? Не помню уже. Мне ещё когда-то "миксты" на 28 мест попадались. К+Л "в одном флаконе". Вот за обозначение таких в билете тоже не помню. Какое-то отдельное точно было. Надо старую литературу подымать.
Re: ЖД-транспорт :-)
В международных таки М, из того что видел в продаже на букинге. А на Одессу и Новоалексеевку как Л.
Re: ЖД-транспорт :-)
Підсумки літніх перевезень 2021 року: Укрзалізниця перевезла понад 9 мільйонів пасажирів
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/559314/
06.09.2021
Упродовж червня-серпня Укрзалізниця перевезла 9,1 млн пасажирів. Так, 7,4 млн пасажирів скористалися нічними поїздами, 1,1 млн пасажирів — швидкісними поїздами Інтерсіті+, a регіональними — ще 0,6 млн пасажирів.
У літні місяці 2021 року, окрім 104 пар цілорічних маршрутів, було задіяно ще 25 пар додаткових поїздів, які курсували на найпопулярніших туристичних та курортних напрямках.
Також влітку Укрзалізниця продовжила анонсовану програму з економії часу пасажирів у дорозі, оптимізувавши графіки та прискоривши рейси таких поїздів:
- № 86/85 Львів — Новоолексіївка;
- № 228/227 Київ — Бердянськ;
- № 116/115-136/135 Київ — Бердянськ, Авдіївка;
- № 357/358, № 217/218, № 243/244 Київ — Рахів.
У порівнянні з літніми перевезеннями «карантинного» 2020 року цьогорічні показники збільшилися на 130 % та на 70 % наблизилися до показників 2019 року.
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/559314/
06.09.2021
Упродовж червня-серпня Укрзалізниця перевезла 9,1 млн пасажирів. Так, 7,4 млн пасажирів скористалися нічними поїздами, 1,1 млн пасажирів — швидкісними поїздами Інтерсіті+, a регіональними — ще 0,6 млн пасажирів.
У літні місяці 2021 року, окрім 104 пар цілорічних маршрутів, було задіяно ще 25 пар додаткових поїздів, які курсували на найпопулярніших туристичних та курортних напрямках.
Також влітку Укрзалізниця продовжила анонсовану програму з економії часу пасажирів у дорозі, оптимізувавши графіки та прискоривши рейси таких поїздів:
- № 86/85 Львів — Новоолексіївка;
- № 228/227 Київ — Бердянськ;
- № 116/115-136/135 Київ — Бердянськ, Авдіївка;
- № 357/358, № 217/218, № 243/244 Київ — Рахів.
У порівнянні з літніми перевезеннями «карантинного» 2020 року цьогорічні показники збільшилися на 130 % та на 70 % наблизилися до показників 2019 року.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: ЖД-транспорт :-)
https://www.facebook.com/oleksandr.kubr ... 0583176194
Зараз до Маріуполя веде єдина залізнична колія Запоріжжя – Комиш-Зоря – Волноваха. Ця дільниця вантажонапружена, неелектрифікована і частково одноколійна. Час у дорозі — від 14 до 19 годин до Києва та 14 годин до Харкова.
Ми вивчаємо та оцінюємо різні варіанти рішення, які скоротять час у дорозі.
Один з варіантів – нова магістраль Покровськ — Курахове — Шахта «Південнодонбаська» — Волноваха — Маріуполь.
Передбачається електрифікація 46,5 км, добудова 20 км та реконструкція 18 км колій.
Це дозволить скоротити час в дорозі до Харкова на 6 годин.
Попередня вартість проєкту — 2,6 млрд грн.
Зараз до Маріуполя веде єдина залізнична колія Запоріжжя – Комиш-Зоря – Волноваха. Ця дільниця вантажонапружена, неелектрифікована і частково одноколійна. Час у дорозі — від 14 до 19 годин до Києва та 14 годин до Харкова.
Ми вивчаємо та оцінюємо різні варіанти рішення, які скоротять час у дорозі.
Один з варіантів – нова магістраль Покровськ — Курахове — Шахта «Південнодонбаська» — Волноваха — Маріуполь.
Передбачається електрифікація 46,5 км, добудова 20 км та реконструкція 18 км колій.
Це дозволить скоротити час в дорозі до Харкова на 6 годин.
Попередня вартість проєкту — 2,6 млрд грн.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: ЖД-транспорт :-)
Не, ну правильно.
Надо устроить грандиозную стойку и прилепить новых путей вдоль линии фронта...
А вот заняться электрификацией того, что планировали двадцать лет назад и уложить вторые пути это - слишком просто!
Надо устроить грандиозную стойку и прилепить новых путей вдоль линии фронта...
А вот заняться электрификацией того, что планировали двадцать лет назад и уложить вторые пути это - слишком просто!
Re: ЖД-транспорт :-)
Укрзалізниця скорочує бронь: з’явиться додатково 3 тис. квитків
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/559625/
08.09.2021
Укрзалізниця зменшила кількість місць у поїздах, які бронювалися для потреб залізничників. Завдяки цьому у продаж щомісяця надходитиме 3 тис. додаткових квитків.
За результатами дата-аналітики, в одному з поїздів бронювання взагалі скасовано — заброньовані місця не використовувалися. У дев’яти поїздах кількість заброньованих місць зменшили наполовину, а в трьох — на чверть. Раніше місця, які залишалися для робочих поїздок і не були придбані, потрапляли у вільний продаж перед відправленням поїзда. Однак нерідко пасажири не встигали їх купувати, відповідно, залізниця втрачала прибуток.
«Ми змінюємо застарілі системи внутрішнього бронювання пасажирських квитків Укрзалізниці. Після аналізу напрямків та заповнюваності поїздів стало зрозуміло, що є варіанти скоротити кількість таких броней, щоб дати пасажирам більше можливостей купувати квитки на поїзди заздалегідь. Майже 3000 квитків — це невеликий відсоток у порівнянні з тією кількістю, що Укрзалізниця продає щомісячно, але пасажири рейсів № 738 Київ — Запоріжжя, № 7/8 Київ — Чернівці, № 82 Новоолексіївка — Харків та ще 10 точно відчують цю зміну», — прокоментував керівник пасажирського напрямку Укрзалізниці Олександр Перцовський.
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/559625/
08.09.2021
Укрзалізниця зменшила кількість місць у поїздах, які бронювалися для потреб залізничників. Завдяки цьому у продаж щомісяця надходитиме 3 тис. додаткових квитків.
За результатами дата-аналітики, в одному з поїздів бронювання взагалі скасовано — заброньовані місця не використовувалися. У дев’яти поїздах кількість заброньованих місць зменшили наполовину, а в трьох — на чверть. Раніше місця, які залишалися для робочих поїздок і не були придбані, потрапляли у вільний продаж перед відправленням поїзда. Однак нерідко пасажири не встигали їх купувати, відповідно, залізниця втрачала прибуток.
«Ми змінюємо застарілі системи внутрішнього бронювання пасажирських квитків Укрзалізниці. Після аналізу напрямків та заповнюваності поїздів стало зрозуміло, що є варіанти скоротити кількість таких броней, щоб дати пасажирам більше можливостей купувати квитки на поїзди заздалегідь. Майже 3000 квитків — це невеликий відсоток у порівнянні з тією кількістю, що Укрзалізниця продає щомісячно, але пасажири рейсів № 738 Київ — Запоріжжя, № 7/8 Київ — Чернівці, № 82 Новоолексіївка — Харків та ще 10 точно відчують цю зміну», — прокоментував керівник пасажирського напрямку Укрзалізниці Олександр Перцовський.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: ЖД-транспорт :-)
“УКРЗАЛІЗНИЦЯ” ЗАПУСКАЄ НОВИЙ ПОТЯГ “КИЇВ-ГАЙВОРОН”
Запровадження жорстких карантинних обмежень торік зумовило скорочення кількості залізничних маршрутів. Це болюче вдарило по багатьох мешканцях Вінниччини, котрі їздили на роботу до інших громад. До Вінницької обласної ради надходили численні звернення з проханнями посприяти у відновленні руху потягів. Завдяки конструктивному діалогу між керівництвом обласної ради та менеджментом “Укрзалізниці” вже вдалося відновити рух декількох приміських та регіональних поїздів. І ось – чергова гарна новина: з 5 жовтня через Вінниччину курсуватиме новий регіональний потяг 795/796 “Київ-Гайворон-Київ”. Про це у своєму Facebook повідомив голова Вінницької обласної ради Вячеслав Соколовий.
Час в дорозі - 9:30
Розклад по https://24.vn.ua/ukrzaliznytsya-zapuska ... -gajvoron/
Запровадження жорстких карантинних обмежень торік зумовило скорочення кількості залізничних маршрутів. Це болюче вдарило по багатьох мешканцях Вінниччини, котрі їздили на роботу до інших громад. До Вінницької обласної ради надходили численні звернення з проханнями посприяти у відновленні руху потягів. Завдяки конструктивному діалогу між керівництвом обласної ради та менеджментом “Укрзалізниці” вже вдалося відновити рух декількох приміських та регіональних поїздів. І ось – чергова гарна новина: з 5 жовтня через Вінниччину курсуватиме новий регіональний потяг 795/796 “Київ-Гайворон-Київ”. Про це у своєму Facebook повідомив голова Вінницької обласної ради Вячеслав Соколовий.
Час в дорозі - 9:30
Розклад по https://24.vn.ua/ukrzaliznytsya-zapuska ... -gajvoron/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: ЖД-транспорт :-)
скажите, а на что они вообще расчитывают? 9 часов 30 минут в пути?
так до умани - 2.5 часа и до гайворона минут 40 на шинокопытной тяге.
ИБД - иммитация бурной деятельности.
так до умани - 2.5 часа и до гайворона минут 40 на шинокопытной тяге.
ИБД - иммитация бурной деятельности.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: ЖД-транспорт :-)
До Гайворона 5 часов из Киева маршрутка едет. Тут рассчитывают на Гайсин, Немиров и прочие Ситковцы с Зятковцами. А в Гайворон из Винницы поедут в купе и плацкарте, кому принципиально лежачее место.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9316
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: ЖД-транспорт :-)
Ага. Я очень люблю, когда адекватность маршрута оценивают по конечным станциям и времени в пути между ними, как будто между ними — вакуум.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: ЖД-транспорт :-)
В советское время (~80е годы) был проект Мариуполь - Бердянск, не успели построить.
Относительно просто (равнина, на пути две малые речки) построить между Розовкой (посередине Камыш-Зари и Волновахи) и Мариуполем. И сокращение времени пути и обход прифронтовой Волновахи.
Re: ЖД-транспорт :-)
ну посмотри расписание - все в рабочее время. так что да - вакуум. на выходные может и будет спрос, только кто захочет на дачу после обеда приезжать...
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)