Транспортные проблемы левобережной части Киева
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9312
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Думаю, з цим поспішати не будуть. Тим паче, переїзд там хорошої якості, можна не скидати швидкість. А от на Причальній не завадило б демонтаж провести. (Хоча у сенсі будівництва з’їздів з Дарницького мосту, майбутнє цієї вулиці досить туманне)
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Бетон замість природи: у Києві збудують величезну вулицю через озера на Осокорках
У столиці збудують нову вулицю через озера на Осокорках у Дарницькому районі У Дарницькому районі української столиці збудують нову величезну вулицю від проспекту Петра Григоренка до межі міста. Відповідне розпорядження надруковано на сайті Київської міської державної адміністрації. Розпорядження підписано міським головою Віталієм Кличком. Нова вулиця проходитиме на ділянці між озерами Тягле та Небреж, які розташовані на території екопарку Осокорки.
Нагадаємо, що в Києві забудовники хочуть занапастити озеро Малий Небреж і ще одне водоймище без назви на Осокорках. Про це заявили у Київському еколого-культурному центрі. Громадські активісти зазначають, що у Києві продовжується практика знищення забудовниками озер. Як приклад наводять історію з озером Качин, яке офіційно не вважається озером.
У столиці чимало озер, які повністю чи частково вже віддано під забудову, наголошують у Київському еколого-культурному центрі. Це озера Небреж і Малий Небреж, частково Вирлиця і озеро без назви, розташоване на початку вулиці Малевича.
Біля озера Малий Небреж та водоймища, що поряд з ним, на Осокорках уже встановили паркан забудовників, будиночки для будівельників та охорони. На плакаті поряд із парканом повідомляється, що тут будуватимуть зону відпочинку. Проте активісти вважають, що ці дві невеликі ділянки дикої природи біля озер із качками, черепахами та рибою будуть або закатані в бетон чи засипані під будівництво розважальних закладів.
https://kyiv.comments.ua/ua/news/societ ... karta.html
Розпорядження КМДА
від 03 листопада 2021 року № 2277 Про будівництво вулиці від проспекту Петра Григоренка до межі міста Києва в Дарницькому районі
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_budivni ... mu_rayoni/
Під забудову планують віддати ліву сторону від червоної лінії (дороги)
У столиці збудують нову вулицю через озера на Осокорках у Дарницькому районі У Дарницькому районі української столиці збудують нову величезну вулицю від проспекту Петра Григоренка до межі міста. Відповідне розпорядження надруковано на сайті Київської міської державної адміністрації. Розпорядження підписано міським головою Віталієм Кличком. Нова вулиця проходитиме на ділянці між озерами Тягле та Небреж, які розташовані на території екопарку Осокорки.
Нагадаємо, що в Києві забудовники хочуть занапастити озеро Малий Небреж і ще одне водоймище без назви на Осокорках. Про це заявили у Київському еколого-культурному центрі. Громадські активісти зазначають, що у Києві продовжується практика знищення забудовниками озер. Як приклад наводять історію з озером Качин, яке офіційно не вважається озером.
У столиці чимало озер, які повністю чи частково вже віддано під забудову, наголошують у Київському еколого-культурному центрі. Це озера Небреж і Малий Небреж, частково Вирлиця і озеро без назви, розташоване на початку вулиці Малевича.
Біля озера Малий Небреж та водоймища, що поряд з ним, на Осокорках уже встановили паркан забудовників, будиночки для будівельників та охорони. На плакаті поряд із парканом повідомляється, що тут будуватимуть зону відпочинку. Проте активісти вважають, що ці дві невеликі ділянки дикої природи біля озер із качками, черепахами та рибою будуть або закатані в бетон чи засипані під будівництво розважальних закладів.
https://kyiv.comments.ua/ua/news/societ ... karta.html
Розпорядження КМДА
від 03 листопада 2021 року № 2277 Про будівництво вулиці від проспекту Петра Григоренка до межі міста Києва в Дарницькому районі
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_budivni ... mu_rayoni/
Під забудову планують віддати ліву сторону від червоної лінії (дороги)
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Розпорядження КМДА
від 10 вересня 2019 року № 1606
Про будівництво під’їзної дороги з реконструкцією вул. Вирлицької у промисловій зоні мікрорайону Бортничі Дарницького району м. Києва
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_budivni ... _m_kiyeva/
=====
Розпорядження КМДА
від 30 березня 2020 року № 525
Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 10 вересня 2019 року № 1606 «Про будівництво під’їзної дороги з реконструкцією вул. Вирлицької у промисловій зоні мікрорайону Бортничі Дарницького району м. Києва»
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_vnesenn ... iy_zoni_m/
Буде щось таке:
від 10 вересня 2019 року № 1606
Про будівництво під’їзної дороги з реконструкцією вул. Вирлицької у промисловій зоні мікрорайону Бортничі Дарницького району м. Києва
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_budivni ... _m_kiyeva/
=====
Розпорядження КМДА
від 30 березня 2020 року № 525
Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 10 вересня 2019 року № 1606 «Про будівництво під’їзної дороги з реконструкцією вул. Вирлицької у промисловій зоні мікрорайону Бортничі Дарницького району м. Києва»
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_vnesenn ... iy_zoni_m/
Буде щось таке:
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- KuzyaCat
- Начальник депо
- Сообщения: 1178
- Зарегистрирован: 11 июл 2009, 16:03
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Продолжение проспекта Григоренко есть в генплане. Более того, в том месте запланировано трамвайное депо. Так что, ничего удивительного. Другой вопрос, что есть множество куда более важных объектов, нежели эта дорога, которая будет вести в никуда, пока там не появится застройка.
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Звичайно є.
Як і 500 метрів по парній стороні просп. Григоренка, про добудову яких місто "чомусь" забуло.
Там же наразі немає інтересів забудовника...
Чи, наприклад, північна частина вул. Чорнобильської
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- KuzyaCat
- Начальник депо
- Сообщения: 1178
- Зарегистрирован: 11 июл 2009, 16:03
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Северный участок Григоренко в свое время не стали достраивать из-за необходимости отселять частный сектор, который, в отличие от дач на садах, там не на птичьих правах, а со всеми документами. Просто так не заберёшь. Сейчас эта проблема отпала сама собой: кто переехал, кто не дожил, а кого и вовсе застройщики потеснили. Вот только о том участке дороги власти давно забыли и до ума доводить его в ближайшее время явно никто не собирается.
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
KuzyaCat, там лише 4 приватних будинка.
Звісно, що Київ таку шалену компенсацію не потягне. Це ж тобі не "просто так забрати" дачі на русанівських садах ...
Звісно, що Київ таку шалену компенсацію не потягне. Це ж тобі не "просто так забрати" дачі на русанівських садах ...
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Egor
- Начальник депо
- Сообщения: 1109
- Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
ну почему "В никуда", еслитам приложить усилия, можгл дотянуть до коллекторной и вывести\вывезти дачный массив, который реально стоит из-за трафика.KuzyaCat писал(а): ↑07 ноя 2021, 02:06Продолжение проспекта Григоренко есть в генплане. Более того, в том месте запланировано трамвайное депо. Так что, ничего удивительного. Другой вопрос, что есть множество куда более важных объектов, нежели эта дорога, которая будет вести в никуда, пока там не появится застройка.
Хочу нового Метро
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Можна багато чого. Наприклад, реконструкція вул. Бориспільської давно проситься
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
На Березняках почали ремонтувати важливу автомагістраль – рух обмежили до 20 грудня
На Березняках почали капітально ремонтувати вулицю Юрія Шумського. На час робіт рух транспорту частково обмежено.
Про це повідомляє “Київавтодор”.
Наразі дорожники знімають старе асфальтове покриття.
Працюють на ділянці між кільцевою розв’язкою на перетині з просп. П. Тичини і кільцевою розв’язкою на перетині з вул. Березняківською. До 20 грудня заплановано влаштувати новий нижній шар асфальтового покриття.
Водіїв просять з розумінням поставитись до тимчасових незручностей.
https://bigkyiv.com.ua/na-bereznyakah-p ... 0-grudnya/
На Березняках почали капітально ремонтувати вулицю Юрія Шумського. На час робіт рух транспорту частково обмежено.
Про це повідомляє “Київавтодор”.
Наразі дорожники знімають старе асфальтове покриття.
Працюють на ділянці між кільцевою розв’язкою на перетині з просп. П. Тичини і кільцевою розв’язкою на перетині з вул. Березняківською. До 20 грудня заплановано влаштувати новий нижній шар асфальтового покриття.
Водіїв просять з розумінням поставитись до тимчасових незручностей.
https://bigkyiv.com.ua/na-bereznyakah-p ... 0-grudnya/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
А про демонтаж залізничних колій через вул. Здолбунівську нічого не чути ?
Вчора там був. Швидкість скидають всі і пересуваються обережно. Напрямок від Дніпровської набережної в бік Урлівської
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Egor, і чим це допоможе мешканцяи Нижніх садів ?Egor писал(а): ↑09 ноя 2021, 15:07ну почему "В никуда", еслитам приложить усилия, можгл дотянуть до коллекторной и вывести\вывезти дачный массив, который реально стоит из-за трафика.KuzyaCat писал(а): ↑07 ноя 2021, 02:06Продолжение проспекта Григоренко есть в генплане. Более того, в том месте запланировано трамвайное депо. Так что, ничего удивительного. Другой вопрос, что есть множество куда более важных объектов, нежели эта дорога, которая будет вести в никуда, пока там не появится застройка.
На сьогодні є виїзд до розв'язки станції метро "Осокорки".
Що кардинально зміниться, якщо з'явиться виїзд на просп. Григоренка ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Зимой та дорога открыта только полноприводным автомобилям, потому что ее не чистят, поэтому весь трафик идет на Славутич. Вывод на Григоренко дал бы небольшой процент загрузки Дарницкого моста и разгрузки Южного.
Тем более Коллекторную должны были реконструировать (построить) до 2+2 еще 10 лет назад до самых Бортничей.
Тем более Коллекторную должны были реконструировать (построить) до 2+2 еще 10 лет назад до самых Бортничей.
- Egor
- Начальник депо
- Сообщения: 1109
- Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Тю, якщо зробити дорогу ширшою за 2 полоси + адекватні виїзди...Бодрый писал(а): ↑18 дек 2021, 11:41Egor, і чим це допоможе мешканцяи Нижніх садів ?Egor писал(а): ↑09 ноя 2021, 15:07ну почему "В никуда", еслитам приложить усилия, можгл дотянуть до коллекторной и вывести\вывезти дачный массив, который реально стоит из-за трафика.KuzyaCat писал(а): ↑07 ноя 2021, 02:06Продолжение проспекта Григоренко есть в генплане. Более того, в том месте запланировано трамвайное депо. Так что, ничего удивительного. Другой вопрос, что есть множество куда более важных объектов, нежели эта дорога, которая будет вести в никуда, пока там не появится застройка.
На сьогодні є виїзд до розв'язки станції метро "Осокорки".
Що кардинально зміниться, якщо з'явиться виїзд на просп. Григоренка ?
Заїзд с Осокорків мертвий (в мене там дача). Потрібно перетнути дві мертві розв'язки поспіль. + ті хто їдуть на Славутич не можут нормально перестрибунти зараз на виїзд на Осокорках. ТОж реально цей шлях може суттєво розвантажити як шлях на Славутич так і на Осокорки, (за умови виходу східних вулиць на нову магістраль).
UPD. Я не впевнений, що зараз існує зв'язок між перпендикулярними зеленими лініями на схемі
Хочу нового Метро
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Ти про що ?
Так як позначно на схемі є проїзд в обидвох напрямках
Egor, а в Києві є дороги без заторів ?
Наприклад, з простого.
Щоб спростити правий поворот на перехресті вул. Колекторної, Центральної і Маслівки, потрібно знести дві дачі та розширити дорогу до двох смуг в північному напрямку
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...