Метро на Троещину

о тоннелях, о мостах, о коммуникациях, о метро-2, мосты и переходы, торговые центры

Модераторы: dimentiy, Администраторы

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1170
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Троещину

Сообщение VOVA_H »

Анатолий писал(а):
27 янв 2022, 21:17
Чому палі поперек тунелю роблять? Що це за маячня?
Я на це також звертав увагу тут раніше.
Моя точка зору з того часу не мінялась: це має бути розподіл ділянок які будуть споруджуватись з водовідводом від звичайних і мабуть поділ ділянок з водовідводом на частини для спрощення робіт.

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7679
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Re: Метро на Троещину

Сообщение Анатолий »

А подробиць про водовідведення немає?

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1170
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Троещину

Сообщение VOVA_H »

Якщо подивитись на свіже відео:

На 2-05 і далі можна побачити що йде підготовка до укрупнення балок, з конструкції стапеля виходить що з 3 буде одна.
На 16-30 і далі можна подивитись на якість гідроізоляції де варять пластмасу, а під накладкою біліє щось схоже на сніг, і звідки він взявся зимою на відкритому майданчику...

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1170
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Троещину

Сообщение VOVA_H »

Добре що квадрокоптер не розкіш:

якщо я не помиляюсь то укрупнюють металоконструкції "штанів" верхового зїзду і конструкція буде явно монстроподібною.

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Метро на Троещину

Сообщение Dvorko »

Після вчорашніх траблів у групі викладаю скорочену версію.
Будівництво постійних конструкцій метрополітену в частині Подільського мостового переходу.
Вложения
Тунелі ПВЛ станом на 18.02.2022
Тунелі ПВЛ станом на 18.02.2022
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Yaroslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1239
Зарегистрирован: 01 июн 2009, 17:39
Откуда: Київ

Re: Метро на Троещину

Сообщение Yaroslav »

Цікаво, що тунелі зверху бетонують, причому схоже без арматури.
Для чого? Вони ж розтріскаються з часом.

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Метро на Троещину

Сообщение Dvorko »

Yaroslav писал(а):
19 фев 2022, 19:20
Цікаво, що тунелі зверху бетонують, причому схоже без арматури.
Для чого? Вони ж розтріскаються з часом.
Так, сам задаюсь цим питанням. Можливо то гідроізоляція? :-?
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1170
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Троещину

Сообщение VOVA_H »

Dvorko писал(а):
19 фев 2022, 19:26
Yaroslav писал(а):
19 фев 2022, 19:20
Цікаво, що тунелі зверху бетонують, причому схоже без арматури.
Для чого? Вони ж розтріскаються з часом.
Так, сам задаюсь цим питанням. Можливо то гідроізоляція? :-?
Це захист гідроізоляції від механічних пошкоджень.

Yaroslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1239
Зарегистрирован: 01 июн 2009, 17:39
Откуда: Київ

Re: Метро на Троещину

Сообщение Yaroslav »

VOVA_H писал(а):
20 фев 2022, 06:03
Dvorko писал(а):
19 фев 2022, 19:26
Yaroslav писал(а):
19 фев 2022, 19:20
Цікаво, що тунелі зверху бетонують, причому схоже без арматури.
Для чого? Вони ж розтріскаються з часом.
Так, сам задаюсь цим питанням. Можливо то гідроізоляція? :-?
Це захист гідроізоляції від механічних пошкоджень.
Яким чином?

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1170
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Троещину

Сообщение VOVA_H »

Yaroslav писал(а):
20 фев 2022, 10:53
Яким чином?
Придивився покраще на відео і зрозумів що "ніяким" - там немає гідроізоляції, судячи з форми це підбетонка під майбутню гідроізоляцію.

Yaroslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1239
Зарегистрирован: 01 июн 2009, 17:39
Откуда: Київ

Re: Метро на Троещину

Сообщение Yaroslav »

VOVA_H писал(а):
20 фев 2022, 12:58
Yaroslav писал(а):
20 фев 2022, 10:53
Яким чином?
Придивився покраще на відео і зрозумів що "ніяким" - там немає гідроізоляції, судячи з форми це підбетонка під майбутню гідроізоляцію.
Так, дуже схоже, але ж, думається, ця "підбетонка" буде тріскатися на стиках, бо без арматури. Нащо тоді її робили?

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1170
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Троещину

Сообщение VOVA_H »

Yaroslav писал(а):
20 фев 2022, 21:19
Так, дуже схоже, але ж, думається, ця "підбетонка" буде тріскатися на стиках, бо без арматури. Нащо тоді її робили?
Тунель зібраний з блоків ЦСО і в більшості стиків намертво стягнутий армуючими тросами, але є деформаційні стики без тросів.
На підбетонці також льють не моноліт, а плити певної довжини поділені дерев'яними вставками в кілька сентиментів, природньо що мабуть вони співпадають з тими що в ЦСО.
Крім того підбетонка вирівнює поверхню і створює схили від центру до боків.
Так що з урахування "підземності" розташування тріщин бути не повинно, а деформаційні стики будуть заповнені матеріалами які будуть "грати".

Yaroslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1239
Зарегистрирован: 01 июн 2009, 17:39
Откуда: Київ

Re: Метро на Троещину

Сообщение Yaroslav »

VOVA_H писал(а):
21 фев 2022, 06:17
Yaroslav писал(а):
20 фев 2022, 21:19
Так, дуже схоже, але ж, думається, ця "підбетонка" буде тріскатися на стиках, бо без арматури. Нащо тоді її робили?
Тунель зібраний з блоків ЦСО і в більшості стиків намертво стягнутий армуючими тросами, але є деформаційні стики без тросів.
На підбетонці також льють не моноліт, а плити певної довжини поділені дерев'яними вставками в кілька сентиментів, природньо що мабуть вони співпадають з тими що в ЦСО.
Крім того підбетонка вирівнює поверхню і створює схили від центру до боків.
Так що з урахування "підземності" розташування тріщин бути не повинно, а деформаційні стики будуть заповнені матеріалами які будуть "грати".
Тоді норм)

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение tov_tob »

VOVA_H писал(а):
21 фев 2022, 06:17
намертво стягнутий армуючими тросами
Прямо таки "намертво"?
Отчего же тогда даже в монолитных тоннелях трещины - отнюдь не редкое явление?
Здесь могла быть моя подпись...

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1170
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Троещину

Сообщение VOVA_H »

tov_tob писал(а):
21 фев 2022, 18:09
Прямо таки "намертво"?
Отчего же тогда даже в монолитных тоннелях трещины - отнюдь не редкое явление?
Ну конструктори вважають що ті ділянки рухатись не будуть.
Але звичайно не все так відбувається як надається.
Тріщини в монолітних тонелях від перевищення розрахункових навантажень або від недотримання технології.
Просів грунт - пішли тріщини.

Ответить