Та навіть якщо палі стоять десь на шляху трасування - їх можна видалити. В чому проблема?
Якщо я не помиляюсь в своїх припущеннях, то палі туди забили тому що там слабкий грунт. Якщо так, то з їх видалення можуть бути серйозні проблеми. Не юридичного погодження з УЗ, а технічного. Також можуть бути проблеми з проходженням ділянки під метро за допомогою ТПК.
Якщо палі в грунті - то як вони заважатимуть проколу?
Якщо палі в грунті - то як вони заважатимуть проколу?
Вони можуть бути і вище рівня конструкцій проколу, щоб про щось конкретно говорити потрібно бачити проект залізничної колії в тому місці. В будь якому випадку це додаткові труднощі з розробкою проекту, узгодженням з УЗ, купа часу та мороки. І далеко не факт що УЗ не зможе просто непогодити роботи зіславшись на технічні причини.
Слухайте, «неможливо» — це коли трасування трамваю проходило б через аномалію зони Пікніка на узбіччі. Решта проблем — це технічні питання, кожне може бути вирішено певною ціною.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Технически несложно, пример переноса, из Запорожья:
В Києві в звязку зі слабкими грунтами буде складніше і довше, ну і для цього звичайно потрібно щоб залізниця сприяля цьому, а не ставила палки в колеса як це буває деколи.
А чи варто зараз це робити взагалі.
Технически несложно, пример переноса, из Запорожья:
В Києві в звязку зі слабкими грунтами буде складніше і довше, ну і для цього звичайно потрібно щоб залізниця сприяля цьому, а не ставила палки в колеса як це буває деколи.
А чи варто зараз це робити взагалі.
Технически несложно, пример переноса, из Запорожья:
В Києві в зв'язку зі слабкими грунтами буде складніше і довше.
Ви про це розкажіть людям, які будували київські мости, червону гілку метро, "сталінське метро", будинки на Хрещатику чи той самий насип залізниці на русанівських садах. Можливо, вам і поспівчувають
Так вже "всё! Кина не будет! Электричество кончилось…"
- схоже на те, що на ПМП до весни, окрім ділянки в 200 метрів будівництва тунелів метро, "зимові канікули".
Наприклад, відео за четвер, 9-а ранку (трив. 12 хв.) :
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
В Києві в звязку зі слабкими грунтами буде складніше і довше, ну і для цього звичайно потрібно щоб залізниця сприяля цьому, а не ставила палки в колеса як це буває деколи.
Из неудобств для Жд - прекращение движения для переноса рельс (вначале), и снижение скорости при проезде участка. Как верно написали, было бы желание работать.
писал выше - а что (ну кроме освоения) мешает просто раскопать кусок насыпи, кинуть фундаментное основание, сверху "квадратные круги", гидроизоляция, засыпать назад и вернуть рельсошпальную решетку? Ладно, за ночь не успеют - за сутки - вполне. Заодно одновременно то же самое сразу сделать и для метро. И не нужно ничего переносить и растягивать на года.