Страница 353 из 497

Добавлено: 15 ноя 2017, 20:45
Klovsky
Обычно проектанты стремятся к минимальному перепаду высот при поездке на транспорте по мостовому переходу.

Добавлено: 15 ноя 2017, 21:49
Фосфор
Klovsky писал(а):Обычно проектанты стремятся к минимальному перепаду высот при поездке на транспорте по мостовому переходу.
"Мы не ищем легких путей."

Добавлено: 15 ноя 2017, 23:07
tov_tob
Сделать прокол мешает уровень Днепра и возможного подтопления. Именно из-за него появилась эстакада.

Добавлено: 16 ноя 2017, 18:16
Анатолий
О каком проколе и какой эстакаде идёт реч?

Добавлено: 16 ноя 2017, 19:12
TANK
над/под ЖД в районе о.п. троещина.

Добавлено: 16 ноя 2017, 21:57
Анатолий
TANK писал(а):над/под ЖД в районе о.п. троещина.
Кстати, пустить автоуровень по проколу под насыпью ЖД - отличная мысль, которая делает строительство дешевле. В крайнем случае, насыпь ЖД можно поднять.

Добавлено: 17 ноя 2017, 09:26
drozdoff
Поднятие насыпи+ дренаж с конской производительностью на случай подтопления -- офигеть как дешевле стало литой жби-эстакады

Добавлено: 17 ноя 2017, 18:51
Klovsky
дренаж с конской производительностью
Мощнее Днепра? :smoke:

Добавлено: 17 ноя 2017, 20:48
TANK
ну выше 1 метра от уровня садов не поднималось, так что "метромост на нивках", только наоборот, вполне возможен.

но американские горки за 4 грн - тоже ярко))

Добавлено: 17 ноя 2017, 21:38
tov_tob
На этой картинке очень хорошо видно уровень возможного подтопления (пунктир над Днепром и Десенкой):
https://ic.pics.livejournal.com/tov_tob ... iginal.jpg

Стоит напомнить, что дорога по садам должна пройти по насыпи практически по этому самому уровню. Еще хорошо видно, что нормальный уровень озера Радуга и вовсе лежит на уровне основания жд насыпи. Что-то мне подсказывает, что дорогу для прокола нужно опустить еще ниже (но надо считать).

P.S. Если посмотреть на картинку еще раз, то видно, что подъем от садов на эстакаду над жд почти такой же, как и подъем с тех же садов на метромост. Отчего в одном месте это называют "горками", а в другом ничего не замечают - мне непонятно ;)

Добавлено: 18 ноя 2017, 00:20
Ghost
Чому б не зробити дві дамби чи просто бетонні стіни по обидві сторони від дороги, які з одного боку примикатимуть до насипу залізниці, а з іншого замикатимуться під естакадою, що йде через оз. Русанівське?

Добавлено: 18 ноя 2017, 09:24
TANK
бррр, т.е. ст. радужная - пусть топит, а в проколе нельзя?

Добавлено: 18 ноя 2017, 17:40
tov_tob
Ст. Радужная, как и другие станции, находящиеся по меньшей мере ниже уровня Днепра и возможного подтопления (например, на Подоле) ограждена затворами и имеет выходы на уровне насыпи.

Ghost, при таком раскладе нужно еще делать герметичный лоток, ведь грунтовые воды никто не отменял. Вполне возможно, что такая конструкция вполне подошла бы.

Добавлено: 22 ноя 2017, 15:05
Бодрый
ИзображениеИзображение
Метро на Троєщину – Кличко підписав угоду про будівництво

Угоду про співпрацюю у будівництві четвертої гілки метро підписали мер Києва Віталій Кличко та заступник голови правління China Pacific Construction Group Го Уін.

– Вартість будівництва оцінюють у $2 млрд, при цьому 85% від прогнозованої вартості проекту буде забезпечено за рахунок кредиту від китайських фінансових установ, – повідомляє прес-служба Київської адміністрації.

Угода передбачає створення робочої групи із українських та китайських спеціалістів, яка розробить оптимальні технічні та фінансові рішення для реалізації проекту.

http://fakty.ictv.ua/ua/ukraine/2017112 ... ivnytstvo/

Відео :


=========================================================

Віталій Кличко підписав угоду про співробітництво з китайським консорціумом щодо будівництва 4-ї гілки метро

Мер Києва Віталій Кличко та заступник голови правління China Pacific Construction Group Го Уін підписали угоду про співпрацю щодо реалізації проекту із будівництва четвертої лінії метро у Києві між КМДА та китайським консорціумом, до якого входять компанії China Railway International Group Co., Ltd. та China Pacific Construction Group with China Railway International Group Co., Ltd.

Угода передбачає створення робочої групи із українських та китайських спеціалістів, яка розробить оптимальні технічні та фінансові рішення для реалізації проекту.

Вартість будівництва оцінюють у 2 млрд доларів США, при цьому 85% від прогнозованої вартості проекту буде забезпечено за рахунок кредиту від китайських фінансових установ.

«Можливість залучення цього кредиту розглядається Україною із наданням державної гарантії на повернення кредитних коштів. Термін повернення кредиту – від 15 до 20 років. При цьому процентна ставка буде предметом переговорів», – наголосив мер.

Проект передбачає будівництво нової лінії метрополітену протяжністю майже 18 км з 13-ма станціями. Також буде побудована пересадочна лінія протяжністю 1 км між кільцевою електричкою та новою четвертою лінією. (ЗП "Троєщина-3" ?) Передбачається, що термін будівництва – 5 років.

«Розвиток транспортної інфраструктури є одним із головних пріоритетів для столичної влади. Один із важливих проектів – добудова Подільсько-Воскресенського мосту. І переговори про добудову мосту ми ведемо з німецькими інвесторами. А коли буде готовий міст, це дасть можливість для наступного кроку – будівництва четвертої лінії столичного метро на Троєщину», – зазначив Віталій Кличко під час церемонії підписання.

У свою чергу, Го Уін, який підписав угоду від імені китайської сторони, подякував Віталію Кличку за підтримку у реалізації цього проекту.

«Після року наших спільних зусиль ми можемо підписати офіційну угоду. Ми маємо гарний досвід розбудови метро у всьому світі. Ми знаємо, що 4 гілка метро є нагальною для Києва, адже наш проект має зв’язати обидва береги Дніпра та нарешті вирішити транспортні проблеми масиву Троєщина», – наголосив Го Уін.
https://kyivcity.gov.ua/news/56515.html

Добавлено: 23 ноя 2017, 07:03
Анатолий
Подписали очередную филькину грамоту.