Re: Метро на Троещину
Добавлено: 19 мар 2021, 13:41
Триває будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу: що зробили
Наприкінці весни буде готовий заїзд на Подільсько-Воскресенський міст із Верхнього Валу. Про це мер Києва Віталій Кличко заявив під час онлайн-брифінгу та продемонстрував відео про те, як тривають роботи з будівництва мостового переходу.
«Я вчора був на об’єкті — перевіряв, проводив там робочу нараду. Хочу повідомити — на Подільсько-Воскресенському мостовому переході попри складну епідеміологічну ситуацію роботи тривають. Підкреслю, коли ми говоримо про цей об’єкт, то йдеться не тільки про міст через Дніпро. А про комплекс мостів та естакад, що сполучать Поділ, Воскресенський масив та житловий масив Троєщина. Комплекс, розрахований, зокрема, і під рух метро, тунелі та станції метрополітену. Виконаний вже великий обсяг робіт. Ми вийшли на фінальну стадію будівництва. Наприкінці весни буде готовий заїзд на Подільсько-Воскресенський міст з Верхнього Валу. Там сьогодні вручну перекладають електричні кабелі та мережі комунікацій. Оскільки в даному місці це — практично ювелірна робота», — додав Віталій Кличко.
Триває також монтаж шумозахисних та бар’єрних огорож на об’єкті. Будівництво тунелів метрополітену та насипу під конструкції метро та дорожнє покриття на території Русанівських садів. Арочний міст через річку Дніпро вже встановили в проєктне положення. Ванти натягнуті. Невдовзі розпочнуть демонтаж тимчасових опор.
«Роботи тривають і на лівому березі, де облаштовують насип. Вони були затягнуті через блокування мешканцями Русанівських садів проїзду будівельного транспорту. Зараз, аби не загострювати ситуацію, ми пішли іншим шляхом — на жаль, більш складним і затратним. Пісок доставляють баржами, потім — тимчасовими понтонами до місця будівництва», — зауважив Віталій Кличко.
Мер Києва зазначив, що затримки в графіку робіт на об’єкті були спричинені й тим, що іноземні фахівці не могли приїхати через обмеження, пов’язані з пандемією.
Сьогодні ж роботи тривають. На ділянках об’єкту працюють близько 30 одиниць техніки та понад 100 спеціалістів. Загальна довжина усього комплексу — понад 10 кілометрів. Мостового переходу — більше семи кілометрів.
«Роботи ще чимало. Але ми не зупиняємося. Стосовно фінансування — місто виконує зобов’язання», — наголосив Віталій Кличко.
Він також зазначив, що роботи з відселення мешканців Русанівських та Воскресенських садів майже завершені. Загалом 251 земельна ділянка підлягала вилученню під будівництво об’єкту. В переважній більшості випадків із власниками вдалося досягти компромісу. Комусь надали квартири, іншим — земельні ділянки із садовими будинками, або виплатили грошові компенсації. Із п’ятьма садівниками питання на стадії вирішення. По дев’яти — вирішується в судах.
«Виклики є, ми їх долаємо. Ключове завдання, щоб будівництво не зупинилося. І ми все для цього робимо. Бо, хоч пандемія і внесла свої корективи, ми повинні запустити цього року автомобільний рух Подільсько-Воскресенським мостовим переходом!» — підкреслив Віталій Кличко.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/50728/
Відео на Ютубі :
==========================================================================
Подільсько-Воскресенський мостовий перехід: натягують ванти, баржами возять пісок, будують естакади
Сьогодні мер Києва Віталій Кличко провів інспекцію будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Він перевірив як будуються правобережні та лівобережні з’їзди з мостової споруди.
Меру доповіли, що натепер роботи ведуться на всіх ділянках, в першу чергу — на в’їзді на Верхній та Нижній вал. Тут триває перекладка інженерних комунікацій, вивозиться ґрунт, не придатний для дорожніх робіт, розмітка території під майбутні підпірні стіни, для яких замовлена спеціальна арматура.
За словами заступника директора Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд Олександра Здольника, з’їзд з мосту на вулицю Набережно-Хрещатицьку на завершальному етапі будівництва — тут встановлюють деформаційні шви, освітлення, перильні та шумозахисні огородження.
Естакада на Рибальському півострові нині вже оснащується шумоізоляцією, поручнями, йде підготовка до нанесення гідроізоляційного шару на полотно дороги.
-Найголовніший об’єкт — це арочний міст. Балка жорсткості його вже повністю змонтована до міліметра й знаходиться у проєктному положенні, — поінформував Олександр Здольник. — У 2 етапи ми проводимо натягування вантів. Нині залишилося дотягнути ще 6 вантів. Аби ванти взяли на себе все навантаження мосту замість тимчасових опор, будівельникам потрібен час до середини квітня. Після того, протягом трьох тижнів опори демонтують з річища Дніпра.
Естакаду на Труханів острів готують до укладання гідроізоляції, дорожнього одягу. Тут змонтовано шумоізоляцію. А для того, щоб наносити дорожні шари на естакадах на Трухановому острові та Горбачисі потрібна відповідна суха погода с середньодобовою температурою 10 градусів тепла.
Через блокаду руху будівельного транспорту мешканцями садового товариства на лівому березі, будівельникам тепер доводиться по Дніпру баржами возити пісок до мосту й вантажівками доправляти його у місце будівництва насипу на Русанівських садах. А на трасі у бік вулиці Бальзака вже встановлені всі опори, очікуються й металоконструкції, необхідні для того, щоби до кінця нинішнього року виконати всі будівельні роботи.
Віталію Кличку доповіли, що нині на об’єкті працює 107 спеціалістів та 21 одиниця спеціальної техніки.
Схеми по https://vechirniy.kyiv.ua/news/50705/
P.S. Станцію метро "Подільська" бачать на березі гавані )
Наприкінці весни буде готовий заїзд на Подільсько-Воскресенський міст із Верхнього Валу. Про це мер Києва Віталій Кличко заявив під час онлайн-брифінгу та продемонстрував відео про те, як тривають роботи з будівництва мостового переходу.
«Я вчора був на об’єкті — перевіряв, проводив там робочу нараду. Хочу повідомити — на Подільсько-Воскресенському мостовому переході попри складну епідеміологічну ситуацію роботи тривають. Підкреслю, коли ми говоримо про цей об’єкт, то йдеться не тільки про міст через Дніпро. А про комплекс мостів та естакад, що сполучать Поділ, Воскресенський масив та житловий масив Троєщина. Комплекс, розрахований, зокрема, і під рух метро, тунелі та станції метрополітену. Виконаний вже великий обсяг робіт. Ми вийшли на фінальну стадію будівництва. Наприкінці весни буде готовий заїзд на Подільсько-Воскресенський міст з Верхнього Валу. Там сьогодні вручну перекладають електричні кабелі та мережі комунікацій. Оскільки в даному місці це — практично ювелірна робота», — додав Віталій Кличко.
Триває також монтаж шумозахисних та бар’єрних огорож на об’єкті. Будівництво тунелів метрополітену та насипу під конструкції метро та дорожнє покриття на території Русанівських садів. Арочний міст через річку Дніпро вже встановили в проєктне положення. Ванти натягнуті. Невдовзі розпочнуть демонтаж тимчасових опор.
«Роботи тривають і на лівому березі, де облаштовують насип. Вони були затягнуті через блокування мешканцями Русанівських садів проїзду будівельного транспорту. Зараз, аби не загострювати ситуацію, ми пішли іншим шляхом — на жаль, більш складним і затратним. Пісок доставляють баржами, потім — тимчасовими понтонами до місця будівництва», — зауважив Віталій Кличко.
Мер Києва зазначив, що затримки в графіку робіт на об’єкті були спричинені й тим, що іноземні фахівці не могли приїхати через обмеження, пов’язані з пандемією.
Сьогодні ж роботи тривають. На ділянках об’єкту працюють близько 30 одиниць техніки та понад 100 спеціалістів. Загальна довжина усього комплексу — понад 10 кілометрів. Мостового переходу — більше семи кілометрів.
«Роботи ще чимало. Але ми не зупиняємося. Стосовно фінансування — місто виконує зобов’язання», — наголосив Віталій Кличко.
Він також зазначив, що роботи з відселення мешканців Русанівських та Воскресенських садів майже завершені. Загалом 251 земельна ділянка підлягала вилученню під будівництво об’єкту. В переважній більшості випадків із власниками вдалося досягти компромісу. Комусь надали квартири, іншим — земельні ділянки із садовими будинками, або виплатили грошові компенсації. Із п’ятьма садівниками питання на стадії вирішення. По дев’яти — вирішується в судах.
«Виклики є, ми їх долаємо. Ключове завдання, щоб будівництво не зупинилося. І ми все для цього робимо. Бо, хоч пандемія і внесла свої корективи, ми повинні запустити цього року автомобільний рух Подільсько-Воскресенським мостовим переходом!» — підкреслив Віталій Кличко.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/50728/
Відео на Ютубі :
==========================================================================
Подільсько-Воскресенський мостовий перехід: натягують ванти, баржами возять пісок, будують естакади
Сьогодні мер Києва Віталій Кличко провів інспекцію будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Він перевірив як будуються правобережні та лівобережні з’їзди з мостової споруди.
Меру доповіли, що натепер роботи ведуться на всіх ділянках, в першу чергу — на в’їзді на Верхній та Нижній вал. Тут триває перекладка інженерних комунікацій, вивозиться ґрунт, не придатний для дорожніх робіт, розмітка території під майбутні підпірні стіни, для яких замовлена спеціальна арматура.
За словами заступника директора Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд Олександра Здольника, з’їзд з мосту на вулицю Набережно-Хрещатицьку на завершальному етапі будівництва — тут встановлюють деформаційні шви, освітлення, перильні та шумозахисні огородження.
Естакада на Рибальському півострові нині вже оснащується шумоізоляцією, поручнями, йде підготовка до нанесення гідроізоляційного шару на полотно дороги.
-Найголовніший об’єкт — це арочний міст. Балка жорсткості його вже повністю змонтована до міліметра й знаходиться у проєктному положенні, — поінформував Олександр Здольник. — У 2 етапи ми проводимо натягування вантів. Нині залишилося дотягнути ще 6 вантів. Аби ванти взяли на себе все навантаження мосту замість тимчасових опор, будівельникам потрібен час до середини квітня. Після того, протягом трьох тижнів опори демонтують з річища Дніпра.
Естакаду на Труханів острів готують до укладання гідроізоляції, дорожнього одягу. Тут змонтовано шумоізоляцію. А для того, щоб наносити дорожні шари на естакадах на Трухановому острові та Горбачисі потрібна відповідна суха погода с середньодобовою температурою 10 градусів тепла.
Через блокаду руху будівельного транспорту мешканцями садового товариства на лівому березі, будівельникам тепер доводиться по Дніпру баржами возити пісок до мосту й вантажівками доправляти його у місце будівництва насипу на Русанівських садах. А на трасі у бік вулиці Бальзака вже встановлені всі опори, очікуються й металоконструкції, необхідні для того, щоби до кінця нинішнього року виконати всі будівельні роботи.
Віталію Кличку доповіли, що нині на об’єкті працює 107 спеціалістів та 21 одиниця спеціальної техніки.
Схеми по https://vechirniy.kyiv.ua/news/50705/
P.S. Станцію метро "Подільська" бачать на березі гавані )