Вирішив розпочати нову тему, оскільки не знайшов подібної.
Отже, передісторія:
Вчора, в кооператив садоводів на Осокорках приїхав представник Автодору і повідомив, що планується будівництво мосту через Дніпро, який зачепить з 81-ої по 84-у вулиці Садових, і буде потрібне відселення мешканців. Пояснив, що це буде продовження проспекту Науки до Бориспільської траси.
Пошукавши в інтернеті інформацію, я знайшов лише наступну законодавчу базу:
1) Законодавча база
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 11 квітня 2011 р. N 313-р
Київ
Про організацію будівництва інфраструктурних об'єктів
Київського регіону
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 982 ( 982-2011-п ) від 19.09.2011 }
1. Погодитися з пропозицією Державного агентства з інвестицій
та управління національними проектами щодо реалізації проекту
"Інфраструктурні об'єкти Київського регіону" (далі - проект), який
є складовою частиною національного проекту "Повітряний експрес" -
залізничне пасажирське сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт
"Бориспіль" і будівництво інших інфраструктурних об'єктів
Київського регіону".
2. Узяти до відома, що:
складовими проекту є об'єкти:
- міська кільцева автомобільна дорога навколо м. Києва від
вул. Столичне шосе до автомобільної дороги М-03 Київ - Харків -
Довжанський на ділянці Київ - Бориспіль;
- будівництво дороги від Подільського мостового переходу
через р. Дніпро до просп. Ватутіна з будівництвом транспортної
розв'язки на примиканні в урочищі Горбачиха до Подільського
мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві;
заходи з підготовки до реалізації складових проекту
(виготовлення техніко-економічних обґрунтувань) здійснюються
протягом 2011 року;
реалізація складових проекту здійснюється після схвалення
Кабінетом Міністрів України техніко-економічних обґрунтувань
складових проектів із визначенням джерел фінансування (в тому
числі за рахунок довгострокових зовнішніх запозичень під державні
гарантії України);
проект реалізується у строки, визначені техніко-економічними
обґрунтуваннями складових проекту;
функції замовника з реалізації складових проекту покладаються
на державне підприємство "Дирекція з будівництва та управління
національного проекту "Повітряний експрес" та інших
інфраструктурних об'єктів Київського регіону.
{ Пункт 2 в редакції Постанови КМ N 982 ( 982-2011-п ) від
19.09.2011 }
3. Державному агентству з інвестицій та управління
національними проектами забезпечити проведення в установленому
порядку комплексної державної експертизи проекту.
4. Міністерству економічного розвитку і торгівлі та
Міністерству фінансів розглянути під час погодження
техніко-економічного обґрунтування проекту питання щодо залучення
кредиту для реалізації проекту під державні гарантії.
5. Державному агентству земельних ресурсів, Державному
агентству лісових ресурсів, Київській міській і Київській обласній
держадміністраціям вирішити в установленому порядку питання щодо
виділення земельних ділянок для будівництва інфраструктурних
об'єктів Київського регіону.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70
2) Ніяких техніко-економічних обґрунтувань я не знайшов.
3) Намалював на мапі приблизний маршрут цього мосту (чорним, як мені здається, точний маршрут, червоним - приблизний)

4) Знаючи проблеми влади з відселенням людей з маршруту мосту на Троєщину, можу з впевненістю сказати, що тут їх буде ще більше – майже 100% мають приватизовані землі і дуже багато узаконені будівництво дуже капітальних та недешевих будинків.
5) Постає питання – чи є економічна, логістична та інші доцільності такого будівництва?
Хто що чув/знає?