Проход шлюзов не бесплатный, как минимум, + вопросы наличия береговой инфраструктуры дял обслуживание грузопотоков.vadik писал(а):Клас, цікаві дописи.
Нічого не розумію, річковий транспорт дешевий, водою можна на тисячі км від Києва возити, а цим ніхто не користується. Судохідно Києв мертвий...
Навигация в Киеве?
Модераторы: dimentiy, Администраторы
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
Я раз пропливав через шлюз, нема там суттєвих затримок. І до того ж це не самих шлюзників витрати.
Амортизацію забудемо, бо по перше давно амортизоване все, по друге економіку треба краще вчити
А залишилося кіт наплакав...
Ні, не в шлюзах справа. В українських умовах найперше про що думається це якісь заморочки в законодавстві, наприклад вразливість потенційних інвесторів до державного чи квазідержавного рекету.
Тут треба роз’яснення якогось діда фахівця.
Амортизацію забудемо, бо по перше давно амортизоване все, по друге економіку треба краще вчити
А залишилося кіт наплакав...
Ні, не в шлюзах справа. В українських умовах найперше про що думається це якісь заморочки в законодавстві, наприклад вразливість потенційних інвесторів до державного чи квазідержавного рекету.
Тут треба роз’яснення якогось діда фахівця.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Вигідно возити те, що має достатньо великі об’єми, та дозволяє швидко завантажити/розвантажити судно. Будматеріали возять, сьогодні бачив роботу портового крану у Гавані ("Північний ковш"), гори гравію.vadik писал(а):річковий транспорт дешевий, водою можна на тисячі км від Києва возити, а цим ніхто не користується
А возити інші товари невигідно, бо немає інфраструктури, тисяч тонн та кубометрів об’ємів, та й у їх собівартості транспортування відіграє порівняно меншу роль; потрібні багаторазові перевантаження з різних видів транспорту.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Ha B, C, i D є простий контраргумент. У Європі 5% ткм перевозиться річкою, в країнах з гарними водними шляхами (а в Україні я так бачу все з цим нормально) до 15%. Так що з потенціалом все в порядку.Klovsky писал(а):A. немає інфраструктури, B. тисяч тонн та кубометрів об’ємів, та й C. у їх собівартості транспортування відіграє порівняно меншу роль D. потрібні багаторазові перевантаження з різних видів транспорту.
Про А, основне в таких системах це шлюзи. Шлюзи з радянських чи може дорадянських часів є, є. І було все до шлюзів теж...
Висновок: Потенціальний попит є, кораблів на Дніпрі нема. Чому, поки що не ясно.
Наскільки мені відомо в тих країнах Європи де багато перевезень річковим транспортом не дуже гарно розвинена залізниця. В нас же розвинена залізниця дуже гарно, тому на річкові перевезення мало що залишається. Та й річки судоходні, на відміну від ЖД, покривають дуже незначну частку території країни. А везти потягом до порту десь в Миколаєві щось із Донбасу, потім перевантажувати на корабель, ще раз в Києві розвантажувати знову на потяг і відвозити до коінцевих споживачів - дурна робота.
SNCF наприклад це не добре розвинута? DB в Німеччині це сила, а там десь 10% річкою (вікі). Тому аргумент не зараховано.Maksym писал(а):Наскільки мені відомо в тих країнах Європи де багато перевезень річковим транспортом не дуже гарно розвинена залізниця...
Але щось в цьому є, може Укрзалізниця там щось блокує, щоб конкуренції не створювати?
Ну чому, Київ - річка - порт і на експорт нормально піде. І Дніпро досить гарно розташований: Білорусь, Київ, Чернігів, Черкаси, Кременчук, Дніпропетровськ, Запоріжжя, Нікополь, Херсон, Одеса. Реєстрик для логістики чудовий.Maksym писал(а):відвозити до коінцевих споживачів - дурна робота.
Це ніяк не дорого. А що таке ММС?Sinoptik писал(а):Для ММС проход через шлюз, три года назад, стоил 100 грн, при наличии разрешения (4-й прибрежный р-н).
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Маломірне судно - самохідне і несамохідне судно, довжина якого менше 18 м.
Пардон, а що Україна з Києва може на експорт масово через річфлот (як одну з ланок транспортування) постачати?
Пардон, а що Україна з Києва може на експорт масово через річфлот (як одну з ланок транспортування) постачати?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
НЯП, Киев практически ничего крупнотоннажного не производит... кроме пива Да и оно далековато от порта - нужна перегрузка.Klovsky писал(а):Пардон, а що Україна з Києва може на експорт масово через річфлот (як одну з ланок транспортування) постачати?
Упакованные стройматериалы с Шулявки и Борщаговки не считаем - они не только далеко от порта и на ЖД, но и влажности, вероятно, боятся.
Совок задумывал киевский порт как разгрузочный. ЕМНИП еще в 90-х сюда с юга по реке возили зерно (это сейчас перспективное направление, есть новые частные зерновые порты на Днепре) и овощи (не кранты ли им при перегрузках с автотранспорта, и есть ли оптовые хранилища в порту?).
Вообще под перевозку по Днепру много чего "заточено" в постсоветской промышленности, но это уже меньше касается конкретно Киева.