Реконструкция проспекта Победы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Проспект Перемоги над заторами
http://eveningkiev.com/ua/19029/art/1357809433.html
Торік масштабної реконструкції зазнав проспект Бажана, який називають східними воротами столиці України. Тепер настала черга західного в’їзду до міста — київська влада обіцяє капітально відремонтувати проспект Перемоги, де постійні затори стали звичним явищем. Та й шляхопроводи потребують ремонту, а Шулявський – повномасштабної реконструкції. «Вечірка» дізналася, у чому полягатиме оновлення магістралі, а також про додаткові заходи, що можуть зменшити затори у найбільш проблемних місцях.
– Проект реконструкції розроблено ще позаминулого року, однак це скоріше капітальний ремонт, ніж реконструкція, – розповів «Вечірці» Володимир Воробйов, директор інституту «Київдормістпроект». – Заплановано оновити проїжджу частину, освітлення, відремонтувати шляхопроводи. Ми пропонували зробити окремі додаткові місцеві проїзди, однак головним є фінансування.
Найбільшою проблемою проспекту останнім часом стали регулярні затори. У разі передбачення відповідного фінансування поточного року можуть розпочатися роботи і з реконструкції шляхопроводу на Шулявці з розширенням проїжджої частини між вулицями Довженка та Гетьмана. Однак потребують реконструкції також інші вузлові точки проспекту.
– Найскладніша для проїзду ділянка проспекту в ранкові години пік – від в’їзду до міста до станції метро «Берестейська», – розповів «Вечірці» Денис Ткалич, аналітик компанії «Яндекс.Україна».
– За даними «Яндекс.Пробки», тут виникають два затори. Один розпочинається від села Чайки та закінчується на шляхопроводі на перетині з Кільцевою дорогою і може сягати 5 км, другий розпочинається ближче до центру і закінчується біля станції метро «Берестейська». Часом вони поєднуються – тоді довжина затору може сягати 10 км. У вечірні години значно ускладнюється рух на ділянці від станції метро «Шулявська» до станції метро «Святошин» завдовжки близько 4 км. Ще одна проблемна ділянка – від Повітрофлотського шляхопроводу до площі Перемоги, де автомобілі «затиснуті» світлофорами.
Проспект Перемоги має неоднакову ширину на різних ділянках - від 3 до 5 смуг в одному напрямку. Як результат – саме у таких вузьких місцях виникають затори. Додають клопоту і маршрутки, що ускладнюють рух у перших двох, а то й трьох смугах, а ще припарковані автомобілі. Втім, нормалізувати рух транспорту можна організаційними методами – як, скажімо, на проспекті Бажана біля станції метро «Позняки», де зроблено окремий проїзд для громадського транспорту. Про те, якими малобюджетними заходами можна позбавитися від заторів на проспекті Перемоги, «Вечірка» дізналася у архітектора Івана Пономаренка, одного з авторів альтернативного проекту Шулявського шляхопроводу.
– Найпростіше рішення для розв’язок на Кільцевій дорозі та на Повітрофлотському проспекті – це звуження з’їздів, як не дивно це звучить, – пояснив Іван Пономаренко. – Нинішні 3-4-смугові з’їзди варто звузити до 2 смуг – бо нині ці 3 смуги входять у 4 смуги проспекту, і утворюються затори. Саме тому біля Повітрофлотського шляхопроводу свого часу встановили світлофор – хоча така конструкція розв’язки, по суті, безсвітлофорна. Серед інших заходів, за словами архітектора, на Святошинській розв’язці можна перенести з-під мосту автобусну станцію та кінцеві зупинки маршруток, адже приміський громадський транспорт суттєво ускладнює рух і на шляхопроводі, та під ним. На Берестейській можна трохи пересунути центральний відбійник, організувавши додаткову смугу руху від центру – під час заторів автомобілі у центральному проїзді під шляхопроводом і так рухаються у два ряди в кожен бік, хоча офіційно там одна смуга.
А на Нивках, де 5 смуг руху з центру входять у 2 смуги на шляхопроводі (не так багато автівок повертають саме на Нивки), можна запровадити на мосту однобічний рух у напрямку Святошина. Машини ж, що прямують у центр міста, пустити внизу, де вже існує проїзд, дещо розширивши останній. Принаймні, зробити це у якості експерименту зовсім нескладно.
http://eveningkiev.com/ua/19029/art/1357809433.html
Торік масштабної реконструкції зазнав проспект Бажана, який називають східними воротами столиці України. Тепер настала черга західного в’їзду до міста — київська влада обіцяє капітально відремонтувати проспект Перемоги, де постійні затори стали звичним явищем. Та й шляхопроводи потребують ремонту, а Шулявський – повномасштабної реконструкції. «Вечірка» дізналася, у чому полягатиме оновлення магістралі, а також про додаткові заходи, що можуть зменшити затори у найбільш проблемних місцях.
– Проект реконструкції розроблено ще позаминулого року, однак це скоріше капітальний ремонт, ніж реконструкція, – розповів «Вечірці» Володимир Воробйов, директор інституту «Київдормістпроект». – Заплановано оновити проїжджу частину, освітлення, відремонтувати шляхопроводи. Ми пропонували зробити окремі додаткові місцеві проїзди, однак головним є фінансування.
Найбільшою проблемою проспекту останнім часом стали регулярні затори. У разі передбачення відповідного фінансування поточного року можуть розпочатися роботи і з реконструкції шляхопроводу на Шулявці з розширенням проїжджої частини між вулицями Довженка та Гетьмана. Однак потребують реконструкції також інші вузлові точки проспекту.
– Найскладніша для проїзду ділянка проспекту в ранкові години пік – від в’їзду до міста до станції метро «Берестейська», – розповів «Вечірці» Денис Ткалич, аналітик компанії «Яндекс.Україна».
– За даними «Яндекс.Пробки», тут виникають два затори. Один розпочинається від села Чайки та закінчується на шляхопроводі на перетині з Кільцевою дорогою і може сягати 5 км, другий розпочинається ближче до центру і закінчується біля станції метро «Берестейська». Часом вони поєднуються – тоді довжина затору може сягати 10 км. У вечірні години значно ускладнюється рух на ділянці від станції метро «Шулявська» до станції метро «Святошин» завдовжки близько 4 км. Ще одна проблемна ділянка – від Повітрофлотського шляхопроводу до площі Перемоги, де автомобілі «затиснуті» світлофорами.
Проспект Перемоги має неоднакову ширину на різних ділянках - від 3 до 5 смуг в одному напрямку. Як результат – саме у таких вузьких місцях виникають затори. Додають клопоту і маршрутки, що ускладнюють рух у перших двох, а то й трьох смугах, а ще припарковані автомобілі. Втім, нормалізувати рух транспорту можна організаційними методами – як, скажімо, на проспекті Бажана біля станції метро «Позняки», де зроблено окремий проїзд для громадського транспорту. Про те, якими малобюджетними заходами можна позбавитися від заторів на проспекті Перемоги, «Вечірка» дізналася у архітектора Івана Пономаренка, одного з авторів альтернативного проекту Шулявського шляхопроводу.
– Найпростіше рішення для розв’язок на Кільцевій дорозі та на Повітрофлотському проспекті – це звуження з’їздів, як не дивно це звучить, – пояснив Іван Пономаренко. – Нинішні 3-4-смугові з’їзди варто звузити до 2 смуг – бо нині ці 3 смуги входять у 4 смуги проспекту, і утворюються затори. Саме тому біля Повітрофлотського шляхопроводу свого часу встановили світлофор – хоча така конструкція розв’язки, по суті, безсвітлофорна. Серед інших заходів, за словами архітектора, на Святошинській розв’язці можна перенести з-під мосту автобусну станцію та кінцеві зупинки маршруток, адже приміський громадський транспорт суттєво ускладнює рух і на шляхопроводі, та під ним. На Берестейській можна трохи пересунути центральний відбійник, організувавши додаткову смугу руху від центру – під час заторів автомобілі у центральному проїзді під шляхопроводом і так рухаються у два ряди в кожен бік, хоча офіційно там одна смуга.
А на Нивках, де 5 смуг руху з центру входять у 2 смуги на шляхопроводі (не так багато автівок повертають саме на Нивки), можна запровадити на мосту однобічний рух у напрямку Святошина. Машини ж, що прямують у центр міста, пустити внизу, де вже існує проїзд, дещо розширивши останній. Принаймні, зробити це у якості експерименту зовсім нескладно.
Системщик, Беобахтер на шару кидают десяткам тысяч киевлян в ящики. Гугл не банит никого. За количество постов банхаммер не выдается. Хватит копипастить.
P.S. Вопрос администрации: как можно заигнорить посты определенного пользователя?
P.S. Вопрос администрации: как можно заигнорить посты определенного пользователя?
С человечеством все в порядке. Просто 99% людей скучные идиоты
/Славой Жижек/
/Славой Жижек/
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
А мне сообщение Системщика оказалось полезным.
Про сужение полос я тоже думал, да и на форумах АвтоУА подобное предложение было. Вроде абсурд, а по факту тянучки частично растворятся.
Давно говорю, что 50% автопроблем Киева можно решить только массовыми расстрелами* организационными методами. А ведь это не только проблемы владельцев авто, но и пассажиров общественного транспорта.
_____________
*Как и личной нетерпимости на форуме
Про сужение полос я тоже думал, да и на форумах АвтоУА подобное предложение было. Вроде абсурд, а по факту тянучки частично растворятся.
Давно говорю, что 50% автопроблем Киева можно решить только массовыми расстрелами* организационными методами. А ведь это не только проблемы владельцев авто, но и пассажиров общественного транспорта.
_____________
*Как и личной нетерпимости на форуме
Вычкажу своё мнение по реконструкции. Она нужна только на выезд. Мост на Нивках в-основном. На Шулявке нужен большой карман и навести порядок с ОТ и маршрутками. Тоже на Святошине, плюс карать за поворот под мост со второго, третьего рядов. Точно также с Житомирской и Дачной. Я за то, чтобы разогнать поток на выезд из города. Но разгонять поток в центр города - глупость ИМХО. Наоборот, можно ещё и на Берестейской светофор поставить в сторону центра. Всё упрется в Воздухофлотский мост. Даже если эту проблему решат каким-нибудь телепортом и нанотехнологиями, то площадь Победы через квартал. На ней нужно навести порядок с остановкой маршруток, сужающих проезд и с парковкой возле "Лыбиди". Но это и без сотен денег можно сделать и без реконструкции.
С человечеством все в порядке. Просто 99% людей скучные идиоты
/Славой Жижек/
/Славой Жижек/
тут кто-то может патологически ненавидет муниципальную прессу. пока лечим, для вменяемых жителей города есть сайт
http://www.eveningkiev.com/
там выкладывается ПДФ-версия.
http://www.eveningkiev.com/
там выкладывается ПДФ-версия.
Для начала учимся писатьGregorium писал(а):тут кто-то может патологически ненавидет муниципальную прессу. пока лечим, для вменяемых жителей города есть сайт
http://www.eveningkiev.com/
там выкладывается ПДФ-версия.
С человечеством все в порядке. Просто 99% людей скучные идиоты
/Славой Жижек/
/Славой Жижек/
В прошлом году мне попался план ректонструкции Шулявского путепровода вот таким путем:
http://nashkiev.ua/style/usr/image/news/2-413.JPG
Вроде, даже слышал, что его активно тестировали создав модель кольца среднего яруса, на какой то парковке. Говорили что тут какое-то аутстэндинг решение с движением по кольцу по часовой стрелке...
Я так понимаю его отправили в топку?
http://nashkiev.ua/style/usr/image/news/2-413.JPG
Вроде, даже слышал, что его активно тестировали создав модель кольца среднего яруса, на какой то парковке. Говорили что тут какое-то аутстэндинг решение с движением по кольцу по часовой стрелке...
Я так понимаю его отправили в топку?
The past will change the future
Шулявский путепровод обсуждают тут - http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewtopic.php?t=1348
Его никогда и не принимали, это альтернативный проект от частных товарищей, сейчас правда новый всплеск его обсуждения и новостей по нему с чего-то.ZIP_ALF писал(а):В прошлом году мне попался план ректонструкции Шулявского путепровода вот таким путем:
http://nashkiev.ua/style/usr/image/news/2-413.JPG
Вроде, даже слышал, что его активно тестировали создав модель кольца среднего яруса, на какой то парковке. Говорили что тут какое-то аутстэндинг решение с движением по кольцу по часовой стрелке...
Я так понимаю его отправили в топку?
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!