Велосипеды
Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы
Re: Велосипеды
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Велосипеды
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Велосипеды
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Велосипеды
Это не велодорожки. Это тоже самое, что на пр. Бажана и пр. Победы. На тротуаре нарисовали полосу и сказали, что это велодорожка. А еще тротуар это автостоянка.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Re: Велосипеды
Ця "доріжка" кудись за межі Дарницької площі йде? Бо раніше там поруч нічого не було, тільки по Будівельників та Миру був дозволений рух у смузі громадського транспорту.
Re: Велосипеды
На сьогодні лише цей прямокутник (Дарницька площа - просп. Миру - вул. Будівельників - ДП)
Плюс є ділянка велодоріжки зі сторони Маку (на фото вона ліворуч)
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Велосипеды
Велодоріжки Словаччини, Угорщини та Австрії
На велосипедах з Ужгорода в Відень
(трив. 12 хв.)
З 04:48 - велодоріжка між Братиславою і Віднем
На велосипедах з Ужгорода в Відень
(трив. 12 хв.)
З 04:48 - велодоріжка між Братиславою і Віднем
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Велосипеды
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Велосипеды
Велосипед-бігова доріжка:
(тривалість відео 1:12. Вартість $2500 )
(тривалість відео 1:12. Вартість $2500 )
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Велосипеды
Велосвітлофори - дієвий елемент підвищення безпеки руху для велосипедистів, адже дає можливість на перехрестях регулювати велосипедний рух окремою фазою світлофора.
Перші велосипедні світлофори з'явилися у Києві в минулому році на 3-х перехрестях по вул. Пушкінській (з бульваром Тараса Шевченка, вул. Богдана Хмельницького та вул. Прорізною).
В цьому році першочергово велосвітлофори будуть влаштовані на перехресті проспекту Степана Бандери з Тульською площею, розі вул. Івана Франка з вул. Богдана Хмельницького, вул. Андріївської з вул. Петра Сагайдачного.
Далі - в рамках капітальних ремонтів вулично-дорожньої мережі велосипедні світлофори буде встановлено на 40 столичних вулицях.
Зокрема - вздовж проспектів Повітрофлотського та Героїв Сталінграду, вулиць Митрополита Василя Липківського, Льва Толстого, Терещенківської, Святошинської, Жмеринської, Саксаганського, Урлівської, Богдана Хмельницького, Хрещатик, площі Льва Толстого, Набережного шосе.
Нагадаю, що цьогоріч заплановано подальше збільшення протяжності веломережі столиці.
Фахівцями Департаменту транспортної інфраструктури вже розроблені нові схеми організації дорожнього руху 48 вулиць, на яких буде влаштована велоінфраструктура загальною протяжністю понад 66 км.
Ще близько 32 км - проєктуються. Таким чином за 2021 рік плануємо збільшити протяжність велоінфраструктури на 100 км.
Інформація зі сторінки oleksandr_gustyelyev у ФБ
Перші велосипедні світлофори з'явилися у Києві в минулому році на 3-х перехрестях по вул. Пушкінській (з бульваром Тараса Шевченка, вул. Богдана Хмельницького та вул. Прорізною).
В цьому році першочергово велосвітлофори будуть влаштовані на перехресті проспекту Степана Бандери з Тульською площею, розі вул. Івана Франка з вул. Богдана Хмельницького, вул. Андріївської з вул. Петра Сагайдачного.
Далі - в рамках капітальних ремонтів вулично-дорожньої мережі велосипедні світлофори буде встановлено на 40 столичних вулицях.
Зокрема - вздовж проспектів Повітрофлотського та Героїв Сталінграду, вулиць Митрополита Василя Липківського, Льва Толстого, Терещенківської, Святошинської, Жмеринської, Саксаганського, Урлівської, Богдана Хмельницького, Хрещатик, площі Льва Толстого, Набережного шосе.
Нагадаю, що цьогоріч заплановано подальше збільшення протяжності веломережі столиці.
Фахівцями Департаменту транспортної інфраструктури вже розроблені нові схеми організації дорожнього руху 48 вулиць, на яких буде влаштована велоінфраструктура загальною протяжністю понад 66 км.
Ще близько 32 км - проєктуються. Таким чином за 2021 рік плануємо збільшити протяжність велоінфраструктури на 100 км.
Інформація зі сторінки oleksandr_gustyelyev у ФБ
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9313
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Велосипеды
Ага, а старые велосветофоры, например, на Григоренко, конечно, не в счёт.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Велосипеды
На площі Перемоги підвищать безпеку руху і облаштують велодоріжки та велопарковки
На площі Перемоги реконструюють об’єкти дорожньо-транспортної інфраструктури, аби сформувати високоефективну систему безперешкодного, комфортного і безпечного дорожнього руху. Такі роботи передбачені розпорядженням КМДА № 913.
Роботи, які триватимуть до 2024 року, передбачають підвищення безпеки дорожнього руху. Запланована реконструкція, за попередньою оцінкою експертів Європейського інвестиційного банку, надасть можливість знизити аварійність на площі на 31%, стабілізує й у подальшому зменшить рівень травматизму і смертності. Адже аналіз дорожньо-транспортних пригод на площі Перемоги довжиною близько 3,2 км свідчить про наявність аварійно-небезпечної ділянки: за 2017-2019 роки тут сталось 1341 ДТП. Із них найчастіші, зокрема, – зіткнення транспортних засобів і наїзд на пішоходів.
На площі Перемоги, зокрема, встановлять інформаційні табло змінної інформації, стаціонарні відеокамери із детектором швидкості, детектори транспорту, метеостанції.
Також на дорозі облаштують напрямні острівці на примиканнях – для звуження проїжджої частини в місцях пішохідних переходів; на перехрестях – для каналізування потоків, підвищення острівків безпеки (згідно з пунктом 6.4.5 ДБН В.2.3-5:2018); для каналізування дорожнього руху на розв’язках в одному рівні (згідно з пунктом 6.2.3 ДБН В.2.3-5:2018, за можливості). Також облаштують притротуарні острівці для зупинок громадського транспорту та обмежувальні антипаркувальні стовпчики.
Площа стане дружньою до велосипедистів –з’являться велодоріжки, велостійки очікування та велопарковки.
Замовником робіт визначено комунальне підприємство «Центр організації дорожнього руху». Воно несе відповідальність за виконання робіт в установлені терміни згідно із затвердженим графіком, а також за раціональне й цільове використання бюджетних коштів.
Роботи триватимуть у рамках участі КП «Центр організації дорожнього руху» у проекті «Підвищення безпеки автомобільних доріг в містах України» за рахунок залучених кредитних коштів (Європейського інвестиційного банку та Європейського банку реконструкції та розвитку) та столичного бюджету.
https://kyivcity.gov.ua/news/na_ploschi ... oparkovki/
На площі Перемоги реконструюють об’єкти дорожньо-транспортної інфраструктури, аби сформувати високоефективну систему безперешкодного, комфортного і безпечного дорожнього руху. Такі роботи передбачені розпорядженням КМДА № 913.
Роботи, які триватимуть до 2024 року, передбачають підвищення безпеки дорожнього руху. Запланована реконструкція, за попередньою оцінкою експертів Європейського інвестиційного банку, надасть можливість знизити аварійність на площі на 31%, стабілізує й у подальшому зменшить рівень травматизму і смертності. Адже аналіз дорожньо-транспортних пригод на площі Перемоги довжиною близько 3,2 км свідчить про наявність аварійно-небезпечної ділянки: за 2017-2019 роки тут сталось 1341 ДТП. Із них найчастіші, зокрема, – зіткнення транспортних засобів і наїзд на пішоходів.
На площі Перемоги, зокрема, встановлять інформаційні табло змінної інформації, стаціонарні відеокамери із детектором швидкості, детектори транспорту, метеостанції.
Також на дорозі облаштують напрямні острівці на примиканнях – для звуження проїжджої частини в місцях пішохідних переходів; на перехрестях – для каналізування потоків, підвищення острівків безпеки (згідно з пунктом 6.4.5 ДБН В.2.3-5:2018); для каналізування дорожнього руху на розв’язках в одному рівні (згідно з пунктом 6.2.3 ДБН В.2.3-5:2018, за можливості). Також облаштують притротуарні острівці для зупинок громадського транспорту та обмежувальні антипаркувальні стовпчики.
Площа стане дружньою до велосипедистів –з’являться велодоріжки, велостійки очікування та велопарковки.
Замовником робіт визначено комунальне підприємство «Центр організації дорожнього руху». Воно несе відповідальність за виконання робіт в установлені терміни згідно із затвердженим графіком, а також за раціональне й цільове використання бюджетних коштів.
Роботи триватимуть у рамках участі КП «Центр організації дорожнього руху» у проекті «Підвищення безпеки автомобільних доріг в містах України» за рахунок залучених кредитних коштів (Європейського інвестиційного банку та Європейського банку реконструкції та розвитку) та столичного бюджету.
https://kyivcity.gov.ua/news/na_ploschi ... oparkovki/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Велосипеды
Пассажирам киевского метрополитена разрешили бесплатно перевозить спортивный инвентарь, но при одном условии.
Такое решение приняли на заседании Киевсовета сегодня, 22 апреля. Инициатором внесения изменений в Правила метрополитена выступил глава подземки Владимир Брагинский. По его словам, такие изменения будут мотивировать людей больше заниматься спортом и укреплять свое здоровье.
Раньше перевозка спортивного инвентаря была платной. Также в правилах были ограничения в размерах. Так, велосипеды и другое спортивное снаряжение, длина и высота которых превышает 120 сантиметров, нужно было перевозить в разобранном виде.
Благодаря изменениям правил, теперь в метро можно бесплатно перевезти велосипеды, коньки, санки, лыжи и другой инвентарь, но чехол для них обязателен.
https://kiev.vgorode.ua/news/sobytyia/a ... tinventar-
Такое решение приняли на заседании Киевсовета сегодня, 22 апреля. Инициатором внесения изменений в Правила метрополитена выступил глава подземки Владимир Брагинский. По его словам, такие изменения будут мотивировать людей больше заниматься спортом и укреплять свое здоровье.
Раньше перевозка спортивного инвентаря была платной. Также в правилах были ограничения в размерах. Так, велосипеды и другое спортивное снаряжение, длина и высота которых превышает 120 сантиметров, нужно было перевозить в разобранном виде.
Благодаря изменениям правил, теперь в метро можно бесплатно перевезти велосипеды, коньки, санки, лыжи и другой инвентарь, но чехол для них обязателен.
https://kiev.vgorode.ua/news/sobytyia/a ... tinventar-
Re: Велосипеды
Какой чехол я должен надеть на велосипед (горный)?
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Велосипеды
Чехол - суть любого чистого снаружи покрытия, которое защищает от загрязнения прислоняющихся случайно пассажиров. Иногда ещё и защищает от уколов/порезов острыми выступающими частями.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт