Тим, що вони їздитимуть по одній колії, зменшууючи тим самим пропускну здатність мостового переходу. Трамвай, принаймні зараз, пропонується як тимчасове рішення до побудови метро. Але для цього тимчасового рішення потрібно прокласти кілька км трамвайних колій (крім колій на мосту), переробити кілька вже збудованих прольотів нижнього ярусу, щоб з нього міг з'їхати трамвай, можливо, відселити додаткових дачників, і, найголовніше, побудувати ще один міст через гавань (принаймні так малював Петрук, щоб вивести трамвай на Вали). Все це після пуску метро використовуватись не буде. Питання - у Києві багато зайвих коштів, щоб їх витрачати на тимчасові рішення? І так через N років трамвайна естакада на Троєщині-2 буде пам'яткою марнотратства.Maksym писал(а):А чем плохо метро и трамвай?
А що заважає на ПВМП відгородити тимчасовими бар'єрами пару смуг руху для ГТ і пустити автобуси-експреси до Поштової/Хрещатика і т.п.? Це ще краще підпадає під принцип "тут і зараз" і практично не потребує ніяких зайвих витрат.Klovsky писал(а):Но народ требует здесь и сейчас.