DFAW писал(а):
Почему ты так уверен? Ты видел технологическую карту?
Канадську? Ні, не бачив, але є здоровий глузд і совітські технології.
Ну наприклад читаємо з:
http://www.os1.ru/article/road_equipmen ... -18_11_55/
«Подготовка ремонтируемого места покрытия включает в себя несколько операций:
1. разметку границ ремонта выбоин прямыми линиями вдоль и поперек оси дороги с захватом неразрушенного слоя покрытия на 3...5 см‚...»
Що бачимо в канадців на 11-00? латку яка має вузьку, продовгувату форму з закругленими краями – вибоїна не підготовлена.
«4. очистку дна и стенок места ремонта от мелких кусков‚ крошки‚ пыли‚ грязи и влаги, для чего в основном используют вспомогательные машины типа «пылесос» фирмы Johnston или щеточные;
5. обработку дна и стенок тонким слоем жидкого (горячего) или разжиженного битума или битумосодержащей эмульсии. Обработку или подгрунтовку дна и стенок оконтуренной выбоины‚ очищенной от мелких кусков и пыли‚ тонким слоем жидкого битума или битумной эмульсии.....»
Що бачимо в канадців в 13-40? Рамшан з Джавшутом в «неоконтуренную выбоину», яка крім того і неочищена і непокрита тонким шаром бітуму прямо на товстий шар води лопатою засипають досить прохолодний асфальт, хоча:
«При выборе между горячей и холодной технологиями ремонта асфальтобетонных покрытий следует обязательно учитывать‚ что прочность и водостойкость холодного асфальтобетона‚ приготовленного на жидком или разжиженном битуме‚ в 2...3 раза ниже‚ чем горячего......»
Може в них якісь особливі технології які винайшла та
жіночка, чи той дядечко який в 12-30 зморозив «не будем забывать что асфальт содержит
миллионы различных материалов» - хотілось би почути перші 100 000 з тих мільйонів, а то виходить є якісь інакші технології ямкового ремонту які дозволяють класти асфальт просто в воду, і о диво він прекрасно тримається, але по їхнім дорогах цього не помітно.
DFAW писал(а):
Если бы так было, у нас бы вообще дорог не было, по тому что после первых бы заморозков асфальт бы рассыпался весь. Ты бы хоть послушал что фильме говорят про это.
А в нас і так доріг немає, те що ми називаемо дорогами німці називають бездоріжжям.
DFAW писал(а):
Кто тебе такое сказал? Если появилась трещиноватость верхнего слоя как раз и делают латочный ремонт с его фрезерованием.
Если процесс массовый - меняют верхний слой целиком.
"
3. подготовку к ремонту узких и длинных выбоин площадью более 2...3 м2 или трещин с разрушенными краями,..."
Так це стосується тріщин зі зруйнованими краями, на вузькі тріщини з незруйнованими краями в нас взагалі не звертають увагу, тому осінню вона вже стає тріщиною зі зруйнованими краями, але до зими її не ремонтують, а на весну маємо вузьку довгу вибоїну на яку також ніхто уваги не звертає – по ній ще можна їздити, в першу чергу латають великі та глибокі. А от якби не полінувалися залити рівну і дуже тонку тріщинку бітумом....
DFAW писал(а):
Но если вспомнить количество циклов, о чём как раз говорят в фильме то понятно что мельчайшую трещину за зиму может разнести в огромную яму, что я этой зимой наблюдал на подъёме к Шулявскому путепроводу. Там за два снегопада получилась огромная яма из-за буксующих.
Я також маю можливість спостерігати за станом однієї дороги яка носить горду назву Ехх, причому декілька ділянок я пару раз на рік проходжу пішки, і чомусь ділянка яку ремонтували десь в 2005-6 році виглядає значно краще ніж та що ремонтували в 2009р : 2010р весна – окремі тріщини, 2011р – окремі вибоїни і купа тріщин, 2012р. весна – це не дорога, літо – ямковій ремонт (правильний – фреза, прямі кути, начебто і бітуму норму дали), 2013р. весна – це не дорога,- літо – ямковій ремонт (правильний – фреза, прямі кути начебто і бітуму норму дали), латки на диво добре пережили зиму, ще 2 роки і всі латки зістикуються і буде більш менш нормальна дорога. Правда на тій частині що ремонтувалась в 2005 чи 6 р. фури літом де не де видушують колійку, але в дощик ті горби акуратно зрізують фрезою, а дуже глибокі колійки потім латають, але вона через мінімум 7 років виглядає краще ніж виглядала та яку робили в 2009р. весною 2012р. Так що все таки матеріали, технологія та техніка, а не весна, літо, осінь та зима.