Качество дорог
Модераторы: dimentiy, Администраторы
http://ua.interfax.com.ua/news/general/158077.html
Укравтодор" ремонтуватиме дороги держзначення за технологiєю пiдвищеної щiльностi
Держагенство автомобiльних дорiг України ("Укравтодор") має намiр перейти на стандарт ЩМА-20 (щебенево-мастикового асфальтобетону) при ремонтi автодорiг державного значення, повiдомила прес-служба "Укравтодору" з посиланням на його голову Євгена Прусенка.
За його словами, вперше цю технологiю було застосовано близько десяти рокiв тому пiд час будiвництва траси Київ-Бориспiль, i вона дасть змогу продовжити термiн життя дорiг без ремонту ще на три-чотири роки.
"Ми протестували цю технологiю на Бориспiльськiй трасi й отримали хорошi результати. За десять рокiв використання магiстралi тiльки цього року вперше на неї виїхала ремонтна бригада. Тепер ми ремонтуватимемо дороги тiльки з використанням цiєї технологiї i повнiстю вiдмовимося вiд застарiлих стандартiв, що передбачали застосування смоли як в'яжучого матерiалу", - наводяться в повiдомленнi слова Є.Прусенка.
"Укравтодор" зазначає, що новий стандарт стiйкiший до температурних стрибкiв, а також до наднормативного тиску великовантажним транспортом в разi порушень перевiзниками норм за навантаженням великовагових автомобiлiв.
Крiм того, дороги, побудованi з використанням технологiї щебенево-мастикового асфальтобетону, стiйкiшi завдяки мiнiмальнiй пористостi структури дорожнього покриття.
"На вiдмiну вiд дорожнiх покриттiв старих технологiй, коли порожнини у структурi шарiв асфальтобетону могли становити до 20%, у дорогах на кшталт Бориспiльської пористiсть не перевищує 3-5%. Тобто покриття в рази щiльнiше, практично не пропускає воду, що запобiгає руйнуванню дороги в разi рiзких перепадiв температур у зимовий перiод", - пояснив Є.Прусенко.
Голова "Укравтодору" запевнив, що за наявностi достатнього фiнансування перекрити основнi українськi автодороги за новою технологiєю можна впродовж десяти рокiв.
Укравтодор" ремонтуватиме дороги держзначення за технологiєю пiдвищеної щiльностi
Держагенство автомобiльних дорiг України ("Укравтодор") має намiр перейти на стандарт ЩМА-20 (щебенево-мастикового асфальтобетону) при ремонтi автодорiг державного значення, повiдомила прес-служба "Укравтодору" з посиланням на його голову Євгена Прусенка.
За його словами, вперше цю технологiю було застосовано близько десяти рокiв тому пiд час будiвництва траси Київ-Бориспiль, i вона дасть змогу продовжити термiн життя дорiг без ремонту ще на три-чотири роки.
"Ми протестували цю технологiю на Бориспiльськiй трасi й отримали хорошi результати. За десять рокiв використання магiстралi тiльки цього року вперше на неї виїхала ремонтна бригада. Тепер ми ремонтуватимемо дороги тiльки з використанням цiєї технологiї i повнiстю вiдмовимося вiд застарiлих стандартiв, що передбачали застосування смоли як в'яжучого матерiалу", - наводяться в повiдомленнi слова Є.Прусенка.
"Укравтодор" зазначає, що новий стандарт стiйкiший до температурних стрибкiв, а також до наднормативного тиску великовантажним транспортом в разi порушень перевiзниками норм за навантаженням великовагових автомобiлiв.
Крiм того, дороги, побудованi з використанням технологiї щебенево-мастикового асфальтобетону, стiйкiшi завдяки мiнiмальнiй пористостi структури дорожнього покриття.
"На вiдмiну вiд дорожнiх покриттiв старих технологiй, коли порожнини у структурi шарiв асфальтобетону могли становити до 20%, у дорогах на кшталт Бориспiльської пористiсть не перевищує 3-5%. Тобто покриття в рази щiльнiше, практично не пропускає воду, що запобiгає руйнуванню дороги в разi рiзких перепадiв температур у зимовий перiод", - пояснив Є.Прусенко.
Голова "Укравтодору" запевнив, що за наявностi достатнього фiнансування перекрити основнi українськi автодороги за новою технологiєю можна впродовж десяти рокiв.
Интересно, нужно было таки подождать 10 лет, чтобы понять то, что за границей уже давно поняли?Yaroslav писал(а):"Ми протестували цю технологiю на Бориспiльськiй трасi й отримали хорошi результати. За десять рокiв використання магiстралi тiльки цього року вперше на неї виїхала ремонтна бригада.
На данном форуме о трамвае можно писать или хорошо, или ничего...
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9313
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Только что наткнулся на загороженную бетонными блоками ул. Краснодонскую между Локомотивной и депо Киев-Пасс. На перекрётке с Локомотивной сошёл оползень, проезда вниз нет.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9313
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Дорога целая. А вот под дорогой... В общем, специально вышел осмотрелся, там конь не валялся. Как и на парковке моего БЦ.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция