Строительство Бескидского тоннеля

Модераторы: dimentiy, Администраторы

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1164
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Сообщение VOVA_H »

Yaroslav писал(а): а які взагалі там недоробки ?
Ну взагалі то при таких робртах на діючій ділянці (перекладка колії з одного місця на інше) основні недоробки це стан колії який призводить до обмеження швидкості руху. Доведення колії до нормального стану призвелоб до дуже довгого закриття перегону з усіма наслідками. Тому при досягненні мінімально прийнятного стану колії починають пропуск поїздів, перший в основному зі швидкістю 25 км\год., дальше по мірі доведення колії до тями швидкість піднімають до 40, потім 60 км\год.
Наприклад після заміни інвентарних рейок на довгомірні (плеті ~600-900м.) перший поїзд їде зі швидкістю 25км\год. при цьому рейка закріплена тільки до кожної пятої шпали.

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2737
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

VOVA_H, у вищезгаданому випадку (заміна "інвентарки") йде банальна обкатка - першому(інколи першим 3-м, 5-ти - це вирішує керівник робіт) тому далі 40 після певного т/км брутто, потім 60. Якщо в дистанції або в найближчому ЦМКР є динамічний стабілізатор колії, то цей процес(обкатка з обмеженою швидкістю) сильно скорочується.

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1164
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Сообщение VOVA_H »

У вищезгаданному випалку (випадках) заміни інвентарних рейок швидкість першому поїзду зазвичай обмежуеться іменно по причині недокріплення рейок - не встигають. Далі зазвичай 3му вже 60 мінімум - до заміни інвентаря стандартно вже 2й раз пропустили ХДВ і ВПР і поїзда трохи поїздили. Після укладання решіток якщо ВПО добре пройшла то 3му зазвичай 60 дають.
Стабілізатор в ПЧ? де так жирно живуть? напівдохла ВПР (ВПРС) і дохлий гайкокрут.

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2737
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

VOVA_H писал(а):У вищезгаданному випалку (випадках) заміни інвентарних рейок швидкість першому поїзду зазвичай обмежуеться іменно по причині недокріплення рейок - не встигають.
Ви плутаєте початок(де дійсно кожна п'ята) і кінець. Якщо не встигають - то просто йдуть на перетримку "вікна", це стандартна практика. Хоча може у вас інакше - сперечатися не буду

VOVA_H писал(а):Далі зазвичай 3му вже 60 мінімум - до заміни інвентаря стандартно вже 2й раз пропустили ХДВ і ВПР і поїзда трохи поїздили. Після укладання решіток якщо ВПО добре пройшла то 3му зазвичай 60 дають.
По різному буває. І так як Ви пишете - теж. Місцеві умови так сказать.
VOVA_H писал(а):Стабілізатор в ПЧ? де так жирно живуть? напівдохла ВПР (ВПРС) і дохлий гайкокрут.
А це вже від ПЧ(себто керівника мається на увазі) залежить. Якщо хазяїн - то ніяких напівдохлих ПМГ, ВПР і ПРСМ там просто не буде - все в нормальному стані. Не ідеальному, звісно, в наших реаліях, але й ніяк не в жалюгідному. Але ПЧ для цього має мати "сталеві" первинні статеві ознаки :)

Аватара пользователя
straus
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1163
Зарегистрирован: 22 окт 2008, 18:08

Сообщение straus »

VOVA_H писал(а):Стабілізатор в ПЧ? де так жирно живуть?
А шо, дефицит? Их же делают в Днепропетровске.
Объяснять оппонентам свою точку зрения надо спокойно и методично, вводя поправки на направление ветра, износ ствола и температуру снаряда.

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1164
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Сообщение VOVA_H »

ЛиС писал(а):Ви плутаєте початок(де дійсно кожна п'ята) і кінець. Якщо не встигають - то просто йдуть на перетримку "вікна", це стандартна практика. Хоча може у вас інакше - сперечатися не буду
В нашому кутку коли з часом проблеми то через 5 шосту кріплять і 1й поїзд їде дуууже повільно, потім швиденько через дві третю кріплять і пропускають 2й поїзд, далі докріплюють. Хоча буває (рідко) що встигають все зробити у вікно і навіть ще час лишається. У нас ще з минулого року практикують "цирк на дроті" - на колійні вікна електровози давати - збоку смішно виглядає.
VOVA_H писал(а):А це вже від ПЧ(себто керівника мається на увазі) залежить. Якщо хазяїн - то ніяких напівдохлих ПМГ, ВПР і ПРСМ там просто не буде - все в нормальному стані. Не ідеальному, звісно, в наших реаліях, але й ніяк не в жалюгідному. Але ПЧ для цього має мати "сталеві" первинні статеві ознаки :)
Ну ПРСМ напівдохлих в наших ПЧ немає, дохлих і живих також, і я так думаю (дуже хочу помилятись) що скоріше в кабінеті І. Маска зявиться кактус в вазончику з грунтом привезеним з Марсу чим в наших ПЧ будуть стабілізатори та рейкозварювальні машинки, тут зєднувачі не завше є чим і як поварити.
А навіщо ПМГ ремонтувати якщо на його солярки немає? Да і колійгтки з "баранами" є - вручну докрутять.
На ремонт техніки все одно грошей немає (всі гроші керівництво залізниці розікрало на фіктивному ремонті двигунів (здається якщо СБУ не плутає то на 70 млн. майже попались), а зі своєї кишені платити за ремонт техніки - ну це вже нереально.

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1164
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Сообщение VOVA_H »

straus писал(а):А шо, дефицит? Их же делают в Днепропетровске.
Раніше були гроші, але небуло ковбаси, тепер є ковбаса, але немає грошей. В центрах механізації колійних робіт є, в ПЧ може і є, але не на нашій планеті.

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2737
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

straus писал(а):А шо, дефицит? Их же делают в Днепропетровске.
Кого в Днепре делают? Стабилизаторы? Те, что есть в Киеве и окресностях - австрийские, Plasser & Theurer. Так, не в ПЧ, в ЦМКР(бувший 121-й ПМС). ПЧ на П-Зах беруть їх на "вікна" при потребі. Ну а якщо "вікно" виконує ЦМКР, то само собою, що він там буде.

Аватара пользователя
straus
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1163
Зарегистрирован: 22 окт 2008, 18:08

Сообщение straus »

ЛиС писал(а):
straus писал(а):А шо, дефицит? Их же делают в Днепропетровске.
Кого в Днепре делают? Стабилизаторы? Те, что есть в Киеве и окресностях - австрийские, Plasser & Theurer.
Вот их 62-ю модель и выпускают в Днепропетровске по лицензии. На Трансмаше.
http://www.t-mash.dp.ua/index/predprija ... lizuet/0-8
Объяснять оппонентам свою точку зрения надо спокойно и методично, вводя поправки на направление ветра, износ ствола и температуру снаряда.

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Строительство Бескидского тоннеля

Сообщение euhome »

Євген Кравцов: Бескидський тунель повністю забезпечив пропускну потребу V Критського міжнародного транспортного коридору — рік роботи

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/495728/

24.05.2019

24 травня 2019 року минає рівно рік, як Укрзалізниця відкрила регулярний рух поїздів через новозбудований двоколійний Бескидський тунель у Карпатах, який з’єднує Україну з країнами Євросоюзу. Це наймасштабніший інфраструктурний проект, реалізований у нашій країні за останні десятиліття. Нині тунель повністю забезпечує як пропускну потребу на дільниці Лавочне — Мукачево, так і умови для розширення експортного потенціалу України. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«Реалізований залізничниками проект виконує основне соціально-економічне завдання — забезпечує надійне та безпечне функціонування залізничного транспорту в сполученні Львів — Стрий — Чоп — Державний кордон, що є частиною V Критського міжнародного транспортного коридору. Новий Бескидський тунель створює сприятливі умови для розвитку торгівлі між Україною та країнами Європи, безперебійного руху вантажо- та пасажиропотоків цим міжнародним транспортним коридором», — зазначив керівник Укрзалізниці.

Крім того, новий двоколійний тунель гарантує високий рівень безпеки руху. А завдяки збільшенню швидкості руху поїздів (вантажних — до 60 км/год, пасажирських — до 70 км/год) та можливості паралельного пропуску двома коліями пропускна здатність перегону зросла вдвічі. Це позитивно вплинуло на показники роботи залізниці.

«Теперішні показники та тенденція до суттєвого збільшення вантажних і пасажирських потоків через новий Бескидський тунель відповідає розрахункам його окупності. Із червня 2018 року через новозбудований тунель у напрямку західних кордонів держави та зворотно пройшло 10,5 тис. вантажних поїздів загальною кількістю понад 500 тис. вагонів. Вантажообіг в обох напрямках склав майже 2,5 млрд тонно-кілометрів брутто», — розповів Євген Кравцов.

Серед вантажів, що прямують через тунель на експорт, переважає українська продукція гірничо-видобувної та металургійної промисловості, а також вантажі в контейнерах.

У пасажирському сполученні за рік ділянкою V Критського міжнародного транспортного коридору в обох напрямках пройшло 8 тис. 590 пасажирських та приміських поїздів.

У першому кварталі 2019 року середньодобова кількість вантажних поїздів, що прямували через Бескидський тунель перегоном Лавочне — Мукачево, майже на 19% перевищує показник першого кварталу 2018 року.

За розрахунками, окупність реалізованого проекту припадає на 2042 рік. При цьому враховуються не лише доходи від вантажних і пасажирських перевезень, а також зменшення експлуатаційних витрат від функціонування нового тунелю.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Vadim
Админ
Админ
Сообщения: 3857
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev
Контактная информация:

Re: Строительство Бескидского тоннеля

Сообщение Vadim »

Масшабность проекта - время постройки. Протяженность просто смешная -1,8 км. Понтов пресса нагнать всегда за бабки готова. Из мухи слона сделает.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9303
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Строительство Бескидского тоннеля

Сообщение dimentiy »

И вообще, мы все умрём :)
Кто-то видит понты, кто-то — повод для радости, а кто-то выцепливает лишь факты.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Vadim
Админ
Админ
Сообщения: 3857
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev
Контактная информация:

Re: Строительство Бескидского тоннеля

Сообщение Vadim »

dimentiy писал(а):
05 ноя 2019, 17:02
И вообще, мы все умрём :)
Тут вариантов нет. Умрем 100%.

Новый тоннель - хорошо, я не спорю. Но самым масштабным его считать нельзя.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Re: Строительство Бескидского тоннеля

Сообщение DFAW »

Для украинских железных дорог - можно
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Строительство Бескидского тоннеля

Сообщение euhome »

Бескидський тоннель очами машиніста (з 18:29)
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Ответить