Водный городской транспорт
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Водный городской транспорт
Я тут перебрался жить в Севастополь. Город примечателен развитой сетью морского городского транспорта.
Начну с крайне экзотичного маршрута "Графская пристань - Инкерман", по которому проехал вчера.
http://uexali.livejournal.com/5424.html
Ждите общий обзор городской сети морского транспорта - на сегодня не существует даже систематизированной карты маршрутов, которых по сути есть 4 городских (один из них совмещённый для автомобилей и пешеходов, 3 из них нагруженные с интервалами 10-30 минут), плюс один короткий вариант (Графская-Голландия), плюс два "пляжных" из Балаклавы, но регулярных (сугубо летних, впрочем) маршрута.
Нумерации маршрутов, к сожалению любителя ОТ, не существует.
Начну с крайне экзотичного маршрута "Графская пристань - Инкерман", по которому проехал вчера.
http://uexali.livejournal.com/5424.html
Ждите общий обзор городской сети морского транспорта - на сегодня не существует даже систематизированной карты маршрутов, которых по сути есть 4 городских (один из них совмещённый для автомобилей и пешеходов, 3 из них нагруженные с интервалами 10-30 минут), плюс один короткий вариант (Графская-Голландия), плюс два "пляжных" из Балаклавы, но регулярных (сугубо летних, впрочем) маршрута.
Нумерации маршрутов, к сожалению любителя ОТ, не существует.
В Виннице тоже хорошо развит речной транспорт. Целых два теплохода (1965 года выпуска) ежечасно (при наличии 20 пассажиров на борту) курсируют по маршруту от пристани, возле центрального моста, к зоне отдыха в Сабаров. Там же из интересного - плотина Сабаровской ГЭС.
Стоимость проезда для взрослых - 40 гривен в одну сторону...
Вот такой он транспорт без дотаций Назад можно автобусом за 2,5 грн или маршруткой, вроде бы 4 грн.
Стоимость проезда для взрослых - 40 гривен в одну сторону...
Вот такой он транспорт без дотаций Назад можно автобусом за 2,5 грн или маршруткой, вроде бы 4 грн.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
"Навесні, після сходження криги та відкриття навігації по Дніпру плануємо впровадження маршрутів річкового транспорту. На даний час Департамент транспортної інфраструктури КМДА займається розробкою нових маршрутів. Розглядається можливість задіяти як теплоходи, так і швидкісні судна. Варіанти маршрутів - від Річкового вокзалу з причалу № 10 до стоянки маломірного флоту «Riviera Riverside» та в напрямку Русанівської протоки, з одночасним влаштуванням навпроти Міжнародного виставкого центру тимчасового причалу з облаштуванням благоустрою території.
Розрахункова вартість квитка та частота курсування плавзасобів водного транспорту залежатиме від типу рухомого складу, які будуть використовуватись на маршруті. Проект буде реалізовано у весняно - літній період", - повідомляє Сергій Майзель директор профільного Департаменту.
https://www.facebook.com/mayzel5/posts/ ... nref=story
Розрахункова вартість квитка та частота курсування плавзасобів водного транспорту залежатиме від типу рухомого складу, які будуть використовуватись на маршруті. Проект буде реалізовано у весняно - літній період", - повідомляє Сергій Майзель директор профільного Департаменту.
https://www.facebook.com/mayzel5/posts/ ... nref=story
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
У Департаменті триває робота щодо організації маршрутів водного громадського транспорту, який з'єднає правий і лівий берег Дніпра.
Варіанти маршрутів - з причалу № 10 від Річкового вокзалу до Микільської Слобідки (навпроти МВЦ). До того ж розпочато переговори щодо організації перевезень також із житлового масиву Оболонь. Зараз на береговій зоні, що зі сторони Міжнародного виставкового центру бригади робітників ведуть активні роботи з благоустрою території. Щодо ціни на квиток, тривають розрахунки вартості. Розглядається варіант безкоштовного проїзду для відвідувачів Євробачення. Частота курсування плавзасобів визначатиметься пасажиропотоками. Обговорюємо можливість роботи річкового транспорту і після завершення конкурсу.
Майзель
Варіанти маршрутів - з причалу № 10 від Річкового вокзалу до Микільської Слобідки (навпроти МВЦ). До того ж розпочато переговори щодо організації перевезень також із житлового масиву Оболонь. Зараз на береговій зоні, що зі сторони Міжнародного виставкового центру бригади робітників ведуть активні роботи з благоустрою території. Щодо ціни на квиток, тривають розрахунки вартості. Розглядається варіант безкоштовного проїзду для відвідувачів Євробачення. Частота курсування плавзасобів визначатиметься пасажиропотоками. Обговорюємо можливість роботи річкового транспорту і після завершення конкурсу.
Майзель
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Водный городской транспорт
В УКРАИНЕ ВОЗОБНОВИЛИ ПАССАЖИРСКИЕ ПЕРЕВОЗКИ ТЕПЛОХОДЫ «РАКЕТА»
https://vecherniy.kharkov.ua/news/156902/
10.05.2019
Реанимировали легендарные «ракеты» в «Нибулон». Запустили по Днепру и Южному Бугу 4 судна. За 2 года перевезли более 50 000 человек.
Украинской компании «Нибулон» удалось восстановить моду на водные пассажирские перевозки. Такой популярный в Европе водный транспорт снова стал любимым среди украинских пассажиров. Пассажирская «ракета» возит пассажиров из Николаева до Кинбурнской косы. Это самый необычный пассажирский транспорт Украины, пишут «Экономические новости».
«Ракета» — судно на подводных крыльях. Со скоростью 60 км/ч несется из Николаева в Херсон и Новой Каховки. А самое главное, к украинским Мальдивам — Кинбурнской косе.
«Туда же не доедешь ни машиной, ни на баркасе, а «Ракета» - наша спасительница», — говорят местные. Внутри — комфортабельный автобус. А стоит дешевле — до Кинбурнской косы только 206 грн. Еще есть рейсы в Вознесенская и Голой Пристани по 50 гривен.
С 27 апреля будут осуществляться регулярные рейсы по маршруту Новая Каховка — Херсон — Голая Пристань, а с 30 апреля, соответственно, Вознесенск — Ковалевка — Новая Одесса — Николаев (Центральная набережная) — Николаев (Каботажный мл).
Рейсы Южным Бугом выполняться по пятницам, субботам, воскресеньям и понедельникам. В свободное от рейсов время в указанные дни недели, а также по вторникам, средам и четвергам пассажирское судно будет находиться в Николаеве для проведения прогулочных рейсов «Панорама Николаева» и индивидуальных прогулочных путешествий на высокоскоростном судне. На Херсонщине пассажирское судно будет ходить ежедневно, кроме понедельника.
В 1970-х ходило больше 150 «Ракет». Речной пассажирский транспорт в Украине в 1969 году перевез почти 21000000 пассажиров. И в 1990-х все полетело кувырком. Они не выдержали конкуренции с автомобильным транспортом. В советские времена были другие условия. Никто не считал экономику таких перевозок. Этот флот стал невыгодным. Большинство из 150 «Ракет» продали за границу. Часть тех судов до сих пор ходят в Греции, в Таиланде и Канаде.
https://vecherniy.kharkov.ua/news/156902/
10.05.2019
Реанимировали легендарные «ракеты» в «Нибулон». Запустили по Днепру и Южному Бугу 4 судна. За 2 года перевезли более 50 000 человек.
Украинской компании «Нибулон» удалось восстановить моду на водные пассажирские перевозки. Такой популярный в Европе водный транспорт снова стал любимым среди украинских пассажиров. Пассажирская «ракета» возит пассажиров из Николаева до Кинбурнской косы. Это самый необычный пассажирский транспорт Украины, пишут «Экономические новости».
«Ракета» — судно на подводных крыльях. Со скоростью 60 км/ч несется из Николаева в Херсон и Новой Каховки. А самое главное, к украинским Мальдивам — Кинбурнской косе.
«Туда же не доедешь ни машиной, ни на баркасе, а «Ракета» - наша спасительница», — говорят местные. Внутри — комфортабельный автобус. А стоит дешевле — до Кинбурнской косы только 206 грн. Еще есть рейсы в Вознесенская и Голой Пристани по 50 гривен.
С 27 апреля будут осуществляться регулярные рейсы по маршруту Новая Каховка — Херсон — Голая Пристань, а с 30 апреля, соответственно, Вознесенск — Ковалевка — Новая Одесса — Николаев (Центральная набережная) — Николаев (Каботажный мл).
Рейсы Южным Бугом выполняться по пятницам, субботам, воскресеньям и понедельникам. В свободное от рейсов время в указанные дни недели, а также по вторникам, средам и четвергам пассажирское судно будет находиться в Николаеве для проведения прогулочных рейсов «Панорама Николаева» и индивидуальных прогулочных путешествий на высокоскоростном судне. На Херсонщине пассажирское судно будет ходить ежедневно, кроме понедельника.
В 1970-х ходило больше 150 «Ракет». Речной пассажирский транспорт в Украине в 1969 году перевез почти 21000000 пассажиров. И в 1990-х все полетело кувырком. Они не выдержали конкуренции с автомобильным транспортом. В советские времена были другие условия. Никто не считал экономику таких перевозок. Этот флот стал невыгодным. Большинство из 150 «Ракет» продали за границу. Часть тех судов до сих пор ходят в Греции, в Таиланде и Канаде.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Водный городской транспорт
У 2022 році в Києві може відбутися річкова транспортна революція
За даними джерел ASN, компанія «Маркос 'енерджі» (підрозділ «Тесли») попередньо вибрала столицю України як місто для реалізації глобального проекту нового міського річкового транспорту - «електромарана». Що це за проект - тримається поки в секреті, але давайте спробуємо розібратися.
Річка об'єднує людей
З Оболоні на Березняки за 10 хвилин. З Троєщини на Корчувате за 15 хвилин. В комфортних умовах за доступні кошти - як думаєте, це фантастика? Ілон Маск побудує в Києві свій гіпер-Флуп? До речі, скільки їде таксі за такими маршрутами в вихідний, коли немає пробок? А в години пік ...?
Історія вмирання річкового транспорту в Україні сумна і показова. Швидкохідні ракети і метеори, бороздившие річкові простори ще на початку 90-х, при швидкості пересування, споживають занадто багато дизельного палива. В результаті, сьогодні поїздки на такому транспорті економічно невигідні навіть при повній заповнюваності пасажирами. Тихохідні пароплави і річкові трамвайчики, здатні перевозити по 150 -200 чоловік, не можуть забезпечити бажану динаміку, адже 45-60 хвилин навіть на затребуваному маршруті - занадто довго, щоб це вважалося транспортом для роботи і бізнесу.
І тут на арену виходять електромарани «Елеганс. Це електро-катера нового покоління великої місткості (80-100 осіб) і володіють пристойною швидкістю - до 80 км \ год. Але найголовніше, що собівартість їх експлуатації незрівнянно мала і дозволяє реалізувати будь-які транспортні ідеї всередині навіть невеликого міста, де є відповідна транспортна артерія у вигляді повноводної ріки.
Дніпро - як універсальне шосе
Столиця України відмінно підходить під ці параметри. По-перше, Київ розрізає надвоє велика і могутня річка Дніпро. По-друге, протяжність річки всередині міста - понад 20 км. По-третє, багато житлові та офісні райони, торгові центри і зони відпочинку розташовані безпосередньо поблизу Дніпра, що полегшує доступ до цих об'єктів по воді. По-четверте, у багатьох місцях вже обладнані причали, кам'яні набережні і пірси, що дозволяє в короткий термін і без капітальних вкладень, організувати і запустити посадочні вузли.
Єдиний мінус для інвестицій - Київ знаходиться в середньому кліматичному поясі, а тому цілорічна експлуатація річкового пасажирського електротранспорту тут неможлива.
Проте, гарантований безледовой сезон триває досить довго - 1 квітня по 1 листопада, тобто 8 місяців, під час яких можна розгорнути регулярну системну перевезення людей по ключовим маршрутами.
А цих самих ключових маршрутів, зручно прив'язаних до води, в столиці України безліч.
Наприклад, С Оболонській набережній на «Елеганс» можна буде за 10 хвилин дістатися до поштової і за 20 хвилин до Позняків і Осокорків. Це - в два рази швидше, ніж на метро.
Активно зможуть бути задіяні на маршрутах Масиви Лівобережний, Русанівка, Березняки, Райдужний, навіть густонаселена Троєщина через Десенку може отримати кілька швидких і зручних маршрутів як в Центр міста, так і в Зони відпочинку і розваг на іншому кінці мегаполіса.
Звичайно, всіх відразу хвилює ціна питання - скільки може коштувати квиток, як швидко окупиться такий транспорт, чи зможе він бути самоокупним в принципі?
Попередні розрахунки і перші соцопитування киян показали, що електрокатера мають всі шанси стати улюбленим видом транспорту в теплий сезон. Якщо прибрати з бізнес-схеми (вирішити питання) вартості катерів, яка дуже дорога (близько 350 тіс.у.е.), то експлуатаційні витрати зможуть цілком покриватися за рахунок квитків і супутніх доходів (реклама, комерція). Для того ж, щоб зробити такий вид транспорту серйозним внутріміським гравцем, необхідно принаймні 10 катерів. З розрахунку по два на маршрут, - всього 5 маршрутів. З інтервалами по 30 хвилин.
Попередньо маршрути можуть виглядати так:
Затока Десенка навпроти Троєщини - Гідропарк - Метро «Дніпро» - Поштова площа - Русанівка-Березняки
Оболонська набержная (Героїв Сталінграда) - ур.Наталка - Поштова площа-Березняки-Осокорки
Рибальський півострів - Поштова площа-Метро Дніпро - Лівобережний масив-Русанівка
Корчувате - Теличка-Метро «Славутич» -Русановская набережная- Гідропарк-Поштова площа - Оболонь.
В епоху короновіруса будувати плани справа невдячна. Але хто знає, можливо, через пару-трійку років столиця України отримає новий, економічний, екологічно чистий, зручний, привабливий і швидкий міський транспорт?
На фото - приблизно так можуть виглядати київські електромарани :
http://asn.in.ua/ru/news/publishing/200 ... a-tra.html
За даними джерел ASN, компанія «Маркос 'енерджі» (підрозділ «Тесли») попередньо вибрала столицю України як місто для реалізації глобального проекту нового міського річкового транспорту - «електромарана». Що це за проект - тримається поки в секреті, але давайте спробуємо розібратися.
Річка об'єднує людей
З Оболоні на Березняки за 10 хвилин. З Троєщини на Корчувате за 15 хвилин. В комфортних умовах за доступні кошти - як думаєте, це фантастика? Ілон Маск побудує в Києві свій гіпер-Флуп? До речі, скільки їде таксі за такими маршрутами в вихідний, коли немає пробок? А в години пік ...?
Історія вмирання річкового транспорту в Україні сумна і показова. Швидкохідні ракети і метеори, бороздившие річкові простори ще на початку 90-х, при швидкості пересування, споживають занадто багато дизельного палива. В результаті, сьогодні поїздки на такому транспорті економічно невигідні навіть при повній заповнюваності пасажирами. Тихохідні пароплави і річкові трамвайчики, здатні перевозити по 150 -200 чоловік, не можуть забезпечити бажану динаміку, адже 45-60 хвилин навіть на затребуваному маршруті - занадто довго, щоб це вважалося транспортом для роботи і бізнесу.
І тут на арену виходять електромарани «Елеганс. Це електро-катера нового покоління великої місткості (80-100 осіб) і володіють пристойною швидкістю - до 80 км \ год. Але найголовніше, що собівартість їх експлуатації незрівнянно мала і дозволяє реалізувати будь-які транспортні ідеї всередині навіть невеликого міста, де є відповідна транспортна артерія у вигляді повноводної ріки.
Дніпро - як універсальне шосе
Столиця України відмінно підходить під ці параметри. По-перше, Київ розрізає надвоє велика і могутня річка Дніпро. По-друге, протяжність річки всередині міста - понад 20 км. По-третє, багато житлові та офісні райони, торгові центри і зони відпочинку розташовані безпосередньо поблизу Дніпра, що полегшує доступ до цих об'єктів по воді. По-четверте, у багатьох місцях вже обладнані причали, кам'яні набережні і пірси, що дозволяє в короткий термін і без капітальних вкладень, організувати і запустити посадочні вузли.
Єдиний мінус для інвестицій - Київ знаходиться в середньому кліматичному поясі, а тому цілорічна експлуатація річкового пасажирського електротранспорту тут неможлива.
Проте, гарантований безледовой сезон триває досить довго - 1 квітня по 1 листопада, тобто 8 місяців, під час яких можна розгорнути регулярну системну перевезення людей по ключовим маршрутами.
А цих самих ключових маршрутів, зручно прив'язаних до води, в столиці України безліч.
Наприклад, С Оболонській набережній на «Елеганс» можна буде за 10 хвилин дістатися до поштової і за 20 хвилин до Позняків і Осокорків. Це - в два рази швидше, ніж на метро.
Активно зможуть бути задіяні на маршрутах Масиви Лівобережний, Русанівка, Березняки, Райдужний, навіть густонаселена Троєщина через Десенку може отримати кілька швидких і зручних маршрутів як в Центр міста, так і в Зони відпочинку і розваг на іншому кінці мегаполіса.
Звичайно, всіх відразу хвилює ціна питання - скільки може коштувати квиток, як швидко окупиться такий транспорт, чи зможе він бути самоокупним в принципі?
Попередні розрахунки і перші соцопитування киян показали, що електрокатера мають всі шанси стати улюбленим видом транспорту в теплий сезон. Якщо прибрати з бізнес-схеми (вирішити питання) вартості катерів, яка дуже дорога (близько 350 тіс.у.е.), то експлуатаційні витрати зможуть цілком покриватися за рахунок квитків і супутніх доходів (реклама, комерція). Для того ж, щоб зробити такий вид транспорту серйозним внутріміським гравцем, необхідно принаймні 10 катерів. З розрахунку по два на маршрут, - всього 5 маршрутів. З інтервалами по 30 хвилин.
Попередньо маршрути можуть виглядати так:
Затока Десенка навпроти Троєщини - Гідропарк - Метро «Дніпро» - Поштова площа - Русанівка-Березняки
Оболонська набержная (Героїв Сталінграда) - ур.Наталка - Поштова площа-Березняки-Осокорки
Рибальський півострів - Поштова площа-Метро Дніпро - Лівобережний масив-Русанівка
Корчувате - Теличка-Метро «Славутич» -Русановская набережная- Гідропарк-Поштова площа - Оболонь.
В епоху короновіруса будувати плани справа невдячна. Але хто знає, можливо, через пару-трійку років столиця України отримає новий, економічний, екологічно чистий, зручний, привабливий і швидкий міський транспорт?
На фото - приблизно так можуть виглядати київські електромарани :
http://asn.in.ua/ru/news/publishing/200 ... a-tra.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Водный городской транспорт
Рада ухвалила закон про внутрішній водний транспорт
11:45, 03.12.20
Закон підтримали 276 народних депутатів.
Верховна Рада ухвалила в другому читанні законопроект «Про внутрішній водний транспорт», який регулює правовідносини в цій галузі.
Як повідомляє кореспондент УНІАН, за ухвалення законопроекту №1182-1-д проголосували 276 депутатів при необхідному мінімумі у 226 голосів.
Детальніше читайте на УНІАН: https://www.unian.ua/economics/transpor ... 1607972944
11:45, 03.12.20
Закон підтримали 276 народних депутатів.
Верховна Рада ухвалила в другому читанні законопроект «Про внутрішній водний транспорт», який регулює правовідносини в цій галузі.
Як повідомляє кореспондент УНІАН, за ухвалення законопроекту №1182-1-д проголосували 276 депутатів при необхідному мінімумі у 226 голосів.
Детальніше читайте на УНІАН: https://www.unian.ua/economics/transpor ... 1607972944
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits