Проект "Шелковый путь"
Модераторы: dimentiy, Администраторы
да, это наша национальная особенность - не давать ничего сделать и потом говорить - о, результатов нет. Сколько откатных схем в УЗ он уже грохнул и вывел деньги в прибыль? А сколько скандалов по этому поводу за этот году уже было? А для реальных реформ, нового ПС, скоростных веток и пр. и пр. и пр. - тупо нужны деньги - так что он все делает логично и последовательно.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
А що там можна побачити коли йде тотальній саботаж по напрямку начальники залізниць (разом з челяддю) - омелян. Спочатку припиняються закупівля запчастин для тяги, а потім коли всі резерви ремонту локомотивів вичерпані починається спектакль "у вас не запчастин, у вас совісті немає". Що можна хотіти від Бальчуна коли досі старі начальники залізниць і досі їх друга за важливістю (перша це особиста нажива) проблема це "естетичний вигляд" - грошей на ремонт колії і на заправку колійних машин немає, але мотокоси вправно косять траву - бо це головна проблема. Виходячи зі стану країни (війна) і дій (саботаж) начальників залізниць і омеляна вирок по відношенню до них мав би бути давно виконаний. Після часткового наведення чогось схожого на видимість порядку в газовій сфері найбільшими годівничками залишились УЗ і ямковий ремонт.ЛиС писал(а):От тільки результатів за рік роботи нее дуже помітно. Всілякі "меморандуми" і "декларації" то лише красиві слова.VOVA_H писал(а):Бальчун красти в попередніх масштабах не дає.
Да да да. Скрізь вороги. Ви подивіться базу наказів, і скільки різноманітних "департаментів" з "директорами" створили Теж, певне, Омелян винен Це при тому що на місцях було вже 2 хвилі скороченнь. Я не виправдовую Омеляна, але за таку з/п Бальчун з його командою мав зробити більше, ніж ремонт ескалатору на К-Пас, закупівля подушок та "призначення" (а якщо бути честним - то просто відновлення) поїзду Київ-Перемишль.VOVA_H писал(а):А що там можна побачити коли йде тотальній саботаж по напрямку начальники залізниць (разом з челяддю) - омелян.
Закінчую, а то модератори зараз ще політику "пришиють"
Вай))) а можна назвати тих двох керівників яких скоротили? Невже ревізорську службу трошки пощипали? Жива ще: їздить, торби та конверти збирає, тяжко працює на селекторних, трудяг терроризує, працювати заважає.ЛиС писал(а):Це при тому що на місцях було вже 2 хвилі скороченнь.
Травда є перманентний процес заміщення: це коли на пенсію виходять два роботяги, а приходить 1 роботяга і 1 конторський.
За чверть віку моїх спостережень за залізницею відношення контора/роботяги постійно дрейфує в бік контори.
І якщо Балчун спробуват трішки пощипати тих хто заважає працювати іншим, то з заміщенням роботяг так просто не впоратися.
Яких керівників? Де я писав, що скоротили саме керівнків? Ви якось по діагоналі читаєте, чи що. І саме про це я й писав вище - скорочують "на землі", а главк тим часом продовжує роздувати штат створючи нові "департаменти". Колись вміщалися на Лисенка, тепер вже на Тверській 2-х корпусів мало, зарезервували площадку для будівництва ще одного. Це не рахуючи тих, що сидять на Уманській, Федорова.
А скорочували саме в ТЧ, ПЧ, ШЧ. Можливо у Вас якось інакше, не знаю.
А скорочували саме в ТЧ, ПЧ, ШЧ. Можливо у Вас якось інакше, не знаю.
Ну наскільки я розумію йде процедура переформатування структури УЗ з перебиранням Києвом частини функцій які раніше належали залізницям. Тому в Києві і створюють нові департаменти, але в залізницях скорочення дармоїдів не спостерігається - всі на тепленьких місцях коло годівничок, хоча функції вже якби Київ перебрав.
В нас на низах як такого класичного скорочення поки що і небуло: молодь в якої є мізки і руки ростуть з плеч повтікала, зате позалишались всі "всунуті" на місця де можна нічого не робити і нізащо не відповідати.
Причому по деяких спеціальностях (слюсарі депо, верстатники металообробки, зварники і машиністи) ситуація вже стала критичною - що й вилізло у Львові в минулі вихідні коли "заїзжена" бригада проспала забороняючий. Але машиністів ніхто не скорочував - вони самі втекли.
В нас на низах як такого класичного скорочення поки що і небуло: молодь в якої є мізки і руки ростуть з плеч повтікала, зате позалишались всі "всунуті" на місця де можна нічого не робити і нізащо не відповідати.
Причому по деяких спеціальностях (слюсарі депо, верстатники металообробки, зварники і машиністи) ситуація вже стала критичною - що й вилізло у Львові в минулі вихідні коли "заїзжена" бригада проспала забороняючий. Але машиністів ніхто не скорочував - вони самі втекли.
Это понятно, что Бальчун не должен бегать и закупать. Но! Финплан идет из главка, у дорог "своих" денег нету, у ТЧ-ПЧ-ШЧ тем более. Дальше продолжать?TANK писал(а):ну если на бальчуна еще и закупку ЗИПа повесить, тогда ВСЮ УЗ можно нафик разогнать к чертям. может этим местная дорога заниматься будет?
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9316
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Товарищи железнодорожники. Создайте себе тему и обсуждайте жд-нутро. Здесь о Шёлковом пути речь, если кто не заметил.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция