Международное сообщение

Модераторы: dimentiy, Администраторы

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Международное сообщение

Сообщение TANK »

аааа, семен семеныч))))
т.е. у них и вокзалы. Я думал у нас и ПС)))))))))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5901
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Международное сообщение

Сообщение euhome »

Новий маршрут "Укрзалізниці" до Варшави зазнав змін з 14 листопада

https://www.epravda.com.ua/news/2023/11/14/706582/

14 ЛИСТОПАДА 2023, 14:45 - ЛІЯ ІЛЬЧЕНКО

"Укрзалізниця" продовжила новий маршрут до Варшави, тепер з 14 листопада на українській території пасажири зможуть доїхати до Чернівців.

Про це повідомляє пресслужба "Укрзалізниці".

Раніше пасажири могли їхати поїздом із Коломиї до Львова, а на прикордонній станції Рава-Руська пересідали на польський поїзд.

Новий варіант маршруту дає змогу пасажири починати або завершувати варшавський маршрут з Чернівців.

Так, поїзд №868/867 в експериментальному режимі відправлятиметься з Чернівців через Івано-Франківськ та Львів до Рави-Руської 15, 17, 19, 21, 25 та 27 листопада о 3:02.

Він прямуватиме через станції Снятин, Заболотів, Коломию, Івано-Франківськ, Калуш, Долину, Моршин, Стрий, Львів, Брюховичі та Жовкву і прибуватиме до Рави-Руської о 9:58. Там відбуватиметься пересадка на поїзд польського перевізника SKPL, який прибуває до Варшави о 17:18.

З Рави-Руської у зворотному напрямку поїзд відправлятиметься 14, 16, 20, 23, 25 та 27 листопада о 6:15, і прибуватиме до Чернівців о 13:20.

Також призначені додаткові рейси з Чернівців до Рава-Руської через Івано-Франківськ та Львів. Поїзд №866/865 відправлятиметься з Чернівців 14, 16, 20, 23, 25 та 27 листопада о 14:45 і прибуватиме до Івано-Франківська о 17:03, до Львова о 20:07, і до Рави-Руської о 22:02.

У зворотному напрямку поїзд відправлятиметься 14, 16, 18, 20, 24 та 26 листопада о 16:19, прибуватиме до Львова о 17:54, до Івано-Франківська о 21:33 та до Чернівців о 23:42.

Придбати квитки на всі рейси можна в застосунку "Укрзалізниці", на сайті, в чат-боті та в касах вокзалів.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5355
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Re: Международное сообщение

Сообщение XAN »

ЛиС писал(а):
14 ноя 2023, 15:24
Не купешек! Вокзали і станції реконструювали до ступеню, коли звичайні амендорфи не влазять, лише РІЦи.
Там проблема саме в перегонах між Варшавою Сходнею і Варшавою Заходнєю. До Варшави Сходнєю наш габарит проходить без проблем.
TANK писал(а):
13 ноя 2023, 10:14
весь мир покупает билеты на сегодня-завтра, и только мы впереди планеты всей. зато воздух не возим!
ИМХО, всю эту аутостимуляцию гениталий с перестановкой тележек надо прекращать, у нее ужасный оборот.
В условиях нехватки ПС и билетов, имеет смысл договориться с поляками про продажу единого билета Киев-Варшава, проложить сквозные нитки от Киева до Варшавы через Хельм, но физически иметь отдельные составы 1520 и 1435.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Международное сообщение

Сообщение ЛиС »

mann писал(а):
13 ноя 2023, 00:21
Поляки могут заранее (аж за 60 дней) прийти ногами в кассу в Варшаве и купить билет Киев — Варшава.
Ні, таки не можуть. На всі поїзди в напрямку Польщі з України квитки лише в нашій системі. На зворотній шлях в Україну - є певна кількість, яку їм виділяють(один-два-три вагони, в залежності від поїзда). Якщо я не помиляюся, то системи між собою не інтегровані, тобто не можна буде взяти місце з нашої системи з якимось "хитрим ключем", як це було в межах "Експресу". Тільки ті, що для них зарезервовані.
XAN писал(а):
16 ноя 2023, 11:19
имеет смысл договориться с поляками про продажу единого билета Киев-Варшава
Поки що сайт УЗ вміє продавати "єдиний квиток" лише через Раву. Але теж з "танцями з бубном" - спочатку вибираєш умовне сполучення Коломия - Варшава-Всходня, отримуєш "По заданому Вами напрямку місць немає.
Але Ви можете переглянути маршрути з пересадкою.", тицяєш кнопку "Пошук маршрутів з пересадкою", і отримуєш результат - 2 поїзда в яких вже вибираєш місця ;)
Причому на сайті польського перевізника з Рави квиток купити неможливо. "Квитки продаються на сайті УЗ"

Так що навіть про умовно "прямий" квиток через Хелм поки говорити дуже рано. Хіба що РКР нам теж просто виділить якусь квоту місць в пересадочних поїздах.

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Международное сообщение

Сообщение Бодрый »

УЗ запускає потяг з Києва до Будапешта та Відня:

Квиток з Києва до Відня на цей поїзд майже на 1000 грн дешевше за пряме сполучення Київ — Відень вагонами класу «ріц».

З 10 грудня «Укрзалізниця» запустить новий прямий поїзд №143/146 Відень — Чоп — Відень. На станції Чоп він буде «підвʼязаний» під зручну пересадку на групу спальних вагонів з Києва (через Львів) саме для пересадкових пасажирів. Про це повідомили у пресслужбі УЗ.

Також сполучення на Відень стане зручним і для пасажирів рейсу №367/368 Луцьк — Рівне — Чоп — Ужгород.

Розклади руху розробили так, що нічну частину подорожі за кордон (Київ, Рівне, Луцьк, Львів — Чоп) пасажир проводитиме у зручних спальних вагонах УЗ, а денну (Чоп — Будапешт — Відень) — у сучасних сидячих вагонах 1 або 2 класу угорських залізниць.

Квиток з Києва до Відня (сидячий вагон 2 класу + купе) коштуватиме 2500 гривень. Це майже на 1000 грн дешевше за пряме сполучення Київ — Відень вагонами класу «ріц».

Відправлення потяга №745 з Києва буде щодня о 16:38 (з Луцька о 17:45, з Рівного о 19:02 під №368), Львів 23:31 — 00:23, Чоп 06:20.

На вокзалі станції Чоп пасажири пройдуть прикордонно-митні операції та пересядуть у поїзд №146 Чоп — Відень, який відправлятиметься з Чопа щодня о 08:23, Будапешт-Келеті 14:20 — 14:40, прибуття до головного вокзалу Відня о 17:20.

На зворотному шляху поїзд №143 Відень — Чоп відправляється зі столиці Австрії о 10:42, Будапешт-Келеті 13:19 — 13:40, прибуття у Чоп о 20:59.

Після прибуття на вокзалі станції Чоп пасажири пройдуть прикордонно-митні операції та пересядуть у поїзд №367. Він буде відправлятись з Чопа щодня о 23:24 (посадка з 22:50), Львів 05:18 — 06:20, прибуття до Києва о 13:12 (Рівне 09:51, Луцьк 11:30).

Квитки на внутрішньоукраїнський сегмент вже можна купити у застосунку Укрзалізниці, чат-ботах, на сайті та в касах вокзалів.

На сегмент Відень — Чоп — Відень квитки можна придбати у всіх міжнародних касах Укрзалізниці або Австрії. Найближчими тижнями запустять продаж онлайн-квитків до Угорщини та Австрії.

Днями з Києва до Ізюма вирушив спеціальний поїзд для приготування святкової вечері рятувальникам, медикам та поліцейським
https://vechirniy.kyiv.ua/news/91648/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Международное сообщение

Сообщение Бодрый »

"Укрзалізниця" підвищить вартість квитків на міжнародні поїзди з 10 грудня

АТ "Укрзалізниця" (УЗ) підвищить вартість квитків на міжнародні пасажирські перевезення від 3% до 72% залежно від напрямку для продовження оновлення рухомого складу, повідомила пресслужба УЗ у вівторок.

"Збитки від пасажирських перевезень становлять понад 12 млрд грн. Зміна тарифів дасть змогу "Укрзалізниці" утримати на поточному рівні вартість квитків для проїзду в сполученнях усередині країни, а також продовжити модернізацію рухомого складу, яка активно триває навіть під час широкомасштабного вторгнення", - йдеться в релізі компанії у вівторок.

Згідно з ним вартість квитків на найдефіцитніший потяг Київ - Варшава - Київ зросте на 72%, однак будуть доступні дешевші альтернативні варіанти на цьому напрямку, ціна яких зросте не так суттєво.

Зокрема, залежно від класу місця вартість проїзду до Хелма, звідки можна пересісти на Варшаву, й у зворотному напрямку зросте: на поїзди з Дніпра - у межах 4-11%, з Харкова - 17-48%, з Києва - 15-47%.

Крім того, у межах 3% зросте вартість проїзду в нічних поїздах до Відня й Перемишля.

На проїзд в "Інтерсіті+" Київ - Перемишль - Київ ціна збільшиться на 26%, а в нічному поїзді Одеса - Перемишль – Одеса - у діапазоні 37-49%.

У компанії повідомили, що без змін залишиться вартість квитків на поїзди до Кишинева й Будапешта, а також на соціально важливі приміські перевезення.

Згідно з релізом УЗ, нові тарифи почнуть діяти із введенням нового графіка руху пасажирських поїздів - з 10 грудня 2023 року.
https://interfax.com.ua/news/economic/952228.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Международное сообщение

Сообщение ЛиС »

26% це якраз та знижка, яку свого часу у РКР "виторгував" Бальчун, для ІС+ ні?

Аватара пользователя
Фосфор
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 765
Зарегистрирован: 06 окт 2011, 23:20
Откуда: Киев-град, Левый берег

Re: Международное сообщение

Сообщение Фосфор »

TANK писал(а):
14 ноя 2023, 09:13
ЛиС писал(а):
14 ноя 2023, 08:50
Теоретично можна повернутися до практики, коли в складі наших поїздів їздила польська група. Але хз, чи є зараз у поляків ті вагони, візки від яких(1520) гниють в Перемишлі.
Этот вариант тоже всегда есть, просто я исхожу из того, что во время войны они сюда со своими бригадами не поедут. максимум - это 300 м. от границы до Чопа (как у мадьяров со словаками) или пересадка вообще на границе (как у поляков).
Подозреваю, что это правильное мнение. Подвижной состав застраховать невозможно, бригады придется комплектовать только добровольцами (и опять же, страхование на рабочем месте как?). Теоретически опять же те самые вагоны (и тележки к ним) в некий ленд-лиз можно было бы попросить. Но тут, как указано выше, нарубить бабла не выйдет...
Салій: Будівництво метро на Троєщину - це ганьба! http://tinyurl.com/arn2526
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Международное сообщение

Сообщение ЛиС »

До речі, анонсований чеським перевізником "РегіоДжет" поїзд Перемишль-Берлін з нового розкладу так і не поїхав. Ба, більше - навіть в сполученні Прага-Берлін пропонується лише автобус, а не поїзд. Тому поки що єдиним нормальним варіантом залишається польський ЕС56 прямий до Берліну, або ж декілька більш пізніх варіантів ще з однією пересадкою у Вроцлаві чи Ржепіні.
Фосфор писал(а):
14 дек 2023, 01:20
Но тут, как указано выше, нарубить бабла не выйдет...
Як варіант - я вже вище писав пр пересадку в Мостиськах-2. Але там не те що не вийде "нарубати", а ще й вкладати доведеться для модернізації. Хоча якраз на улюблених TANK словах "откат і розпилювання" може щось і перепаде ;)

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9312
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Международное сообщение

Сообщение dimentiy »

На лінії Прага—Берлін є достатньо поїздів ČD/DB. Там для RegioJet'а місця мало.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Фосфор
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 765
Зарегистрирован: 06 окт 2011, 23:20
Откуда: Киев-град, Левый берег

Re: Международное сообщение

Сообщение Фосфор »

ЛиС писал(а):
15 дек 2023, 00:26
До речі, анонсований чеським перевізником "РегіоДжет" поїзд Перемишль-Берлін з нового розкладу так і не поїхав. Ба, більше - навіть в сполученні Прага-Берлін пропонується лише автобус, а не поїзд. Тому поки що єдиним нормальним варіантом залишається польський ЕС56 прямий до Берліну, або ж декілька більш пізніх варіантів ще з однією пересадкою у Вроцлаві чи Ржепіні.
Фосфор писал(а):
14 дек 2023, 01:20
Но тут, как указано выше, нарубить бабла не выйдет...
Як варіант - я вже вище писав пр пересадку в Мостиськах-2. Але там не те що не вийде "нарубати", а ще й вкладати доведеться для модернізації. Хоча якраз на улюблених TANK словах "откат і розпилювання" може щось і перепаде ;)
От якраз поремонтувать за бюджетний кошт -- то тема, там "правильні пацики" можуть підняти бабло
Салій: Будівництво метро на Троєщину - це ганьба! http://tinyurl.com/arn2526
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Международное сообщение

Сообщение TANK »

ну вот, что я и говорил)))))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5901
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Международное сообщение

Сообщение euhome »

Чеська компанія прийняла умови "Укрзалізниці" і готова до запуску поїздів Прага-Чоп

https://www.epravda.com.ua/news/2023/12/18/707840/

18 ГРУДНЯ 2023, 18:29
ЛІЯ ІЛЬЧЕНКО


Чеська компанія RegioJet прийняла всі істотні умови АТ "Укрзалізниця" і готова до запуску поїздів за маршрутом Прага-Чоп-Прага.

Про це йдеться в повідомленні RegioJet, передає "Інтерфакс-Україна".

"Компанія RegioJet повністю готова до початку курсування поїздів за маршрутом Прага-Чоп-Прага. Зараз ми очікуємо укладення договору з боку "Укрзалізниці". Усі істотні умови прийняті", - повідомили в компанії.

Раніше голова правління "Укрзалізниці" Євген Лященко висловив надію на те, що поїзд Прага-Чоп-Прага спільно з чеською компанією RegioJet вдасться запустити до кінця цього року.

Він також повідомив, що в переговорах із компанією виникли складнощі. Зокрема, за словами глави "Укрзалізниці", чеська компанія хоче дещо кращі умови комерційні.

Лященко також уточнив, що дедлайн завершення переговорів із компанією - до кінця року.

Нагадуємо:

Раніше "Укрзалізниця" анонсувала запуск поїзда з Чопа до Праги в партнерстві з RegioJet із середини листопада.

Рейс "Чоп-Прага" включатиме три вагони на 140 місць, із них 80 місць у спальних вагонах, 60 - у вагонах із місцями для сидіння.

Ціна квитка буде близько 25 євро. У його вартість входитиме безкоштовна вода, кава, доступ до Wi-Fi. Час у дорозі становитиме 13 годин 30 хвилин, включно з паспортним контролем на словацькому кордоні.

Вагони з Чопа прямуватимуть у складі поїзда "Прага-Кошице", який складається з 18 вагонів. Пасажири будуть забезпечені сніданком і вечерею.

RegioJet отримуватиме доходи від перевезень, але вноситиме для "Укразалізниці" плату за доступ до інфраструктури.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Международное сообщение

Сообщение TANK »

Ну что, прокатилась жена на поезде в Вену. (покупка билета - отдельная песня, привет барыгам, непосредственно УЗ и кассирам в частности).

Все четко по графику, таможня, погранцы венгерские в Захони, там же перецепили оба вагона к венскому поезду и довезли до Будапешт-Келети. Там оба наши вагона отцепили....8.20 утра. Проводница с улыбкой проинформировала всех, что такое с мадьярами ЧЕРЕЗ РЕЙС, что задержка минимум на 5 часов, сейчас нас отталкают в тупик, но в ее глазах читалось одно - что-то про матерное про мать, про недоимперцев орбановских, про надоело и про теперь топить титан нужно....Но в целом уровень обслуживания в отцепленных и ни к чему не подключенных вагонах был на уровне.

После этих 5 часов с такой же улыбкой она попросила всех собрать вещи и валить из вагона. Вагоны подают на посадку в вену, а пасажиров недоимперцы пока задерживают (хотя ни одного сопровождающего или просто человека в форме рядом с ними не было). На сколько задерживают - никто не знает, все зависит от мадьяров. Вагоны утянули, через час притолкали а-ля наш плацкарт. залезли в поданные вагоны. сидят, информации НОЛЬ, хорошо проводница венгерская немного говорила по английски - была хоть какая-то коммуникация, только информации все равно нет.

Еще черз 1,5 часа их прицепили к очередному венскому поезду - очень сильно регио, который на 100 км от будапешта до вены умудрился сделать 2 десятка остановок и опоздать на 1,5 часа..........

Вместо прибытия в 11.20 - прибыли в 20.00.

Насколько я понял из рассказа жены -
1)просто отцепить поезд и снова его прицепить через 5 часов - это вообще норма для будапешта. Вариант с высадкой пассажиров - регулярная "опция".

2) при этом НИ К ОДНОМУ ИЗ ПАСАЖИРОВ никаких претензий у мадьяров не было. Ни одного таможенника или погранца так же никто не видел. Даже ели были претензии к кому-то - зачем снимать весь поезд?

3) Ну и зная об этом - УЗ вообще ничего не делает для решения проблемы.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5901
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Международное сообщение

Сообщение euhome »

Перший потяг з міжнародними посилками прибув в Україну

https://www.epravda.com.ua/news/2023/12/26/708114/

26 ГРУДНЯ 2023, 11:08
АНАСТАСІЯ ЖАРИКОВА


До Києва прибув перший потяг з міжнародними посилками - в Україну доставили 3 вагони з майже 80 тисячами посилок.

Про це повідомляє пресслужба "Укрпошти".

"Укрпошта та Національна пошта Естонії Omniva у співпраці зі словацькою компанією Interport та "Укрзалізницею" впроваджують нове логістичне рішення для доставки імпортної міжнародної пошти в Україну", - йдеться в повідомленні.

Міжнародну пошту через транспортування вантажними залізничними вагонами прийняли вперше з 2002 року. Це стало можливим завдяки УЗ та пошті Естонії, яка є ключовим транзитним партнером "Укрпошти" у доставці посилок зі світових маркетплейсів, зокрема китайських онлайн-магазинів.

У компанії зазначили, що тепер блокади на кордонах із Польщею та Словаччиною і значні черги на відкритих автомобільних пунктах пропуску не впливатимуть на доставку міжнародні замовлення. На відміну від автомобільних шляхів, залізницею посилки долають кордон за 1 добу

В першій тестовій доставці в Україну залізницею прибули 3 вагони із майже 80 тисячами посилок клієнтів зі світових маркетплейсів. Вони вже роз’їжджаються до одержувачів в Україні.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Ответить