Международное сообщение

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Vyacheslav
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1173
Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
Откуда: Kyiv

Re: Международное сообщение

Сообщение Vyacheslav »

XAN писал(а):
31 мар 2024, 15:40
Словаки то ли до Ковида, то ли до полномасштабного вторжения спокойно ездили на двух-вагонном рельсовом автобусе до Мукачево :)
Вони і зараз їздять
Изображение
https://railgallery.pp.ua/view/129688/

Аватара пользователя
Kozak
Машинист
Машинист
Сообщения: 473
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Запорожье / Киев

Re: Международное сообщение

Сообщение Kozak »

XAN писал(а):
31 мар 2024, 15:40
Дешевые многосистемные локомотивы и электропоезда привели к доминирование переходов через нейтральные вставки, позволяющие избегать потерь времени на смену локомотива и связного с этим дорогих человекочасов.
Дешевые они (многосистемные) только в сравнении с современными электровозами (односистемными), т.к. схема одинакова:
"вв выпрямитель - инвертор - вч трансформатор - управляемый выпрямитель - двигатель"
добавить для второго типа питания второй неуправляемый вв выпрямитель стоит недорого.
Рама, кузов, кабина и др на разницу стоимости не влияют.

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Международное сообщение

Сообщение ЛиС »

В Польщі показали німецькі вагони, що імовірно курсуватимуть до України.

Зазначається, що вживані вагони Deutsche Bahn за рівнем комфорту переважають більшість рухомого складу, що є в Польщі.
Польський залізничний оператор Stowarzyszenie Kolejowych Przewozów Lokalnych (SKPL) показав, як виглядають всередині вагони першого класу, які компанія придбала у німецького Deutsche Bahn.
Як пише ЦТС, доступ до вагонів отримали журналісти польського видання Rynek kolejowy. Вони відзначили, що, не дивлячись на те, що це вживані і виведені з експлуатації в Німеччині вагони, вони все рівно кращі за більшість рухомого складу, що курсує в Польщі.
Зазначається, що вагони типу R109 почали виготовляти в першій половині 1970-х років, а на початку нинішнього століття вони пройшли глибоку модернізацію, яка включала встановлення нових дверей, систем живлення та управління, модернізацію гальмівних систем і візків, а також заміну оббивки та переобладнання туалетів. Такі вагони все ще експлуатуються на деяких сполученнях IC та EC, наприклад, з Берліна до Амстердама. Наразі у зв’язку з введенням у рухомий склад нових вагонів ICE 4 та Talgo вони вилучаються з експлуатації в Німеччині.
"Тож, SKPL помітив дуже гарну можливість. Вагони готові курсувати не лише в Польщі, а й у сусідніх країнах", - відзначили польські журналісти.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що дані вагони планують задіяти у тому числі і на українському напрямку - на маршруті Варшава - Рава-Руська. Це може статися вже до кінця цієї весни. "Великий інтерес пасажирів змусив змінити тягову одиницю (дизель-поїзд) на вагон", - підтвердив президент SKPL Томаш Страпаґєль.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5916
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Международное сообщение

Сообщение euhome »

Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9317
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Международное сообщение

Сообщение dimentiy »

euhome, нагадую: viewtopic.php?p=279793#p279793
Знаю, не так зручно, треба витратити трохи більше часу. Але якщо посилання «зламається», на форумі лишиться і цитування першоджерела, і контекст дискусії.
Дякую!
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5916
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Международное сообщение

Сообщение euhome »

Час подорожі на поїзді Київ - Варшава скоротять на понад годину - УЗ

https://www.epravda.com.ua/news/2024/05/22/714060/

22 ТРАВНЯ 2024, 14:30

Завдяки оптимізації проходження прикордонно-митних операцій, час подорожі на поїзді за маршрутом Київ - Варшава, а також Дніпро - Київ - Хелм та Київ - Хелм скоротиться.

Про це повідомляє пресслужба Укрзалізниці.

Поїзд №67 Київ - Варшава відправлятиметься зі станції Київ-Пасажирський о 19:45 (замість 18:19) та прибуватиме до кінцевої зупинки о 10:18 (замість 10:15).

Поїзд №68 Варшава - Київ відправлятиметься з станції Варшава Всходня о 17:48 (замість 17:50) і прибуватиме до кінцевої зупинки о 12:13 (замість 12:17).

Окрім цього, за повідомленням, скориговано також графіки руху поїздів у сполученні з Хелмом, що має скоротити, як час у дорозі, так і очікування пасажирів при пересадці з польських стикувальних рейсів.

Поїзд №119 Дніпро - Київ - Хелм відправлятиметься з Дніпра о 21:48, Київ-Пасажирський 06:27 - 06:47 та прибуватиме до кінцевої зупинки о 16:33 (замість 17:20).

Поїзд №120 Хелм - Київ - Дніпро відправлятиметься зі станції Хелм о 10:37 (замість 10:27), Київ-Пасажирський 22:39 - 23:13 та прибуватиме до кінцевої зупинки о 07:28.

А також:

Поїзд №19 Київ - Хелм відправлятиметься зі станції Київ-Пасажирський о 19:45 (замість 18:19) та прибуватиме до кінцевої зупинки о 05:42 (замість 04:55).

Поїзд №20 Хелм - Київ відправлятиметься зі станції Хелм о 22:43 (замість 23:40) та прибуватиме до кінцевої зупинки о 12:13 (замість 12:17).

У інший час:

Поїзд №23 Київ - Хелм відправлятиметься зі станції Київ-Пасажирський о 21:41 (замість 22:40) та прибуватиме до кінцевої зупинки о 11:15 (замість 11:05).

Поїзд №24 Хелм - Київ відправлятиметься зі станції Хелм о 15:55 (замість 16:42) та прибуватиме до кінцевої зупинки о 05:13 (замість 05:39).

Продаж квитків на оновлені рейси вже розпочався, їх можна купити на дату від 9 червня.

Економічна правда
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Ответить