Страница 1 из 2

Кирилівська вулиця

Добавлено: 22 янв 2020, 09:48
Бодрый
Rider писал(а):
21 янв 2020, 18:05
Вот им просто нех.... нехрен делать. :x
На перекрестке Щекавицкой и Кирилловской автомобили или чиркают днищем о горбы или режут покрышки об дыры вдоль трамвайных путей, про тротуары вообще молчу, там ноги переломать можно в округе, но нужно бабла на реконструкции попилить велосипедную дорожечку на Крещатике замутить.
Ще в 2016 році було розпорядження ВО КМР (КМДА) від 14.09.2016 р. N 826
"Про реконструкцію вул. Кирилівської з реконструкцією трамвайних колій у Подільському районі м. Києва"
https://ips.ligazakon.net/document/view/MA160826?an=1

=====

Вулиця Кирилівська у Києві буде реконструйована і розширена

Інститут «Київдормістпроект» готує проект реконструкції вулиці Кирилівської, що на Куренівці у Києві, яка давно вже знаходиться в занедбаному стані і постійно викликає нарікання автомобілістів. Вулиця дуже важлива для міста, адже є частиною хордової магістралі, що пов’язує північно-західні в’їзди до міста з Подолом, а далі – з південно- західним напрямком із столиці.

- Для нас є великою відповідальністю розробити проект реконструкції однієї з найстаріших вулиць Києва - Кирилівської, відомої як шлях ще з 12 століття, а пізніше як вулиця Плоска, Кирилівська, Фрунзе, з 2015 р знову Кирилівська. Це найдовша вулиця в історичній частині міста, і все її 5 км належить реконструювати, - говорить головний інженер проекту Рашид Халілов. – В цьому році ми виконуємо стадію проект. Сподіваємося, наступного року розпочнуться роботи і все буде зробленов в одну чергу. Звичайно, зважаючи на те, що вулиця дуже довга, у період виконання поетапно, на окремих ділянках, обмежуватиметься рух транспорту, але будуть визначені й схеми об’їзду.

-Транспортна інфраструктура вулиці морально застаріла і давно вже не відповідає обсягу і інтенсивності дорожнього руху, - зауважує Рашид Халілов. - Завдяки тому, що Інститут "Київдормістпроект" відрізняється комплексним підходом до проекту, то будуть передбачені також роботи по реконструкції всіх видів важливих інженерних підземних мереж, яких в цьому місці дуже багато, а також гідротехнічних споруд, в тому числі, дощової каналізації. Тут пролягає й ділянка старого і важливого для життєдіяльності міста Смородинського колектора. Якщо спеціалісти «Київводоканалу» дадуть висновок, що колектор в надійному робочому стані, тоді не знадобиться його перекладання, якщо – ні, то будемо його підсилювати. Всі інші мережі треба буде оновлювати.

-Перед проектувальниками стоїть складне завдання розширення проїжджої частини, облаштування зручних для пішоходів тротуарів та реконструкції трамвайних колій, - говорить Рашид Халілов.- А вони тут незвичайні - це найстаріші шляхи зі збережених в Києві, по електрифікованих коліях трамваї возять своїх пасажирів з 1891 року. Вулиця має різну ширину. Деякі споруди стоять на червоних лініях. Тому проектом буде передбачено знесення нежитлових споруд: декількох СТО, кафе, прибудов – всього того, що заважатиме нормальному руху, розширенню вулиці.Зараз над проектом працюють, окрім Рашида Халілова, головний спеціаліст Олександра Жукова та інші.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/vulytsya ... rozshyrena

=====

Послуги з проектування автомобільних доріг (роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція вул. Кирилівської з реконструкцією трамвайних колій у Подільському районі м. Києва»)
Очікувана вартість 13 500 000,00 UAH
UA-2017-02-14-001025-a ● 109efa4076e24bf1944402d1650eaeee
Початок аукціону: 03 березня 2017 14:55
Переможець Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут "Київдормістпроект", #35812763 , 13 406 152,16 UAH з ПДВ

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-02-14-001025-a

Re: Кирилловская улица

Добавлено: 23 янв 2020, 09:17
Rider
Ну разных красивых распоряжений насоздавали несколько пачек, а толку... С реализацией и расстановкой общественно полезных приоритетов хронические проблемы. На Подоле не только Кирилловская в паршивом состоянии, тут пальцев одной руки хватит, чтобы посчитать улицы по которым можно ездить без сильного мата, но вместо этого красиво вылизывают какую-нибудь Леонтовича, по причинам, которые уже попадают под 4.20.

Re: Кирилловская улица

Добавлено: 23 янв 2020, 09:43
Бодрый
Леонтовича 250 метрів. І для реконструкції рух по ній можна закрити на будь-який час.
А Кирилівська більше 5 км. Плюс трамвайні колії. Плюс потреба в заміні старих комунікацій. За неї просто страшно братися )

Кирилівська вулиця

Добавлено: 21 авг 2024, 21:16
Бодрый
Спершу робили красив
Спершу робили красиво, тоді увірвався терпець, а тепер треба тендер: чому затягнули ремонт вул. Кирилівської у Києві


Мешканці Подолу поскаржилися Інформатору на тривалий строк, впродовж якого комунальники перекладають рейки та наводять красу на вул. Кирилівській, що є центральною магістраллю Подолу: з'ясувалося, що в робітників виникли проблеми із будматеріалами, а нині роботи поставлені на паузу, бо чекають на результати тендера

На Подолі у Києві триває ремонт вул. Кирилівської із повною заміною трамвайних колій. Місцеві скаржаться: мовляв, трамвай не ходить Кирилівською понад рік, відтак, порушено транспортне сполучення, і пасажири перевантажують альтернативний транспорт. А в робочих з якоїсь причини скінчилися кріплення рейок до шпал, а також бетонні плити з армованими торцями, які вкладають для зручності між рейками - тож простір всередині почали просто заливати асфальтом: так швидше і дешевше, але не факт, що якісніше.

До Інформатора звернулися місцеві мешканці зі скаргою на затягування ремонту трамвайних колій на Подолі, вздовж вул. Кирилівської. Кажуть, що там впродовж вже приблизно року капітально ремонтують проїжджу частину, колії та загалом вулицю - і асфальтове покриття, і пішохідні східці, і опори контактної мережі трамваїв та освітлення. Проте ремонт затягнувся - ймовірно, на нього просто не вистачає коштів.

"Трамвай, який був зручним видом транспорту, припинив ходити вже більше року тому, тепер замість нього - автобуси, але їх не вистачає. А робітники не поспішають - ніби роботи і виконують якісно, але так довго, що закрадається підозра, що в них скінчилися кошти", - каже нам мешканець столичної Куренівки Віталій.

Замість трамваїв, тимчасово Подолом курсують замінні автобуси

Інформатор вирішив перевірити, як іде ремонт на Кирилівській. Ще у червні ми писали про те, що будівельники частково переробили проїзну частину в бік Куренівки від заводу "Фармак" (деякі елементи, як-от контактну мережу трамваїв, замінили аж до пивзаводу Ріхерта). Також переклали колії, замінивши дерев'яні на бетонні, з антивандальними та вібропоглинаючими кріпленнями рейок.

Першою ж зробили "ліву" колію, від стадіону Спартак в сторону Подолу. Але, як побачив транспортник-фахівець Дмитро Вольський у своєму огляді, робітникам не вистачило кріплень рейок до шпал. Відтак, було прийняте "нехитре" рішення: до однієї зі шпал прикручують усі кріплення, до другої - немає внутрішнього правого, на третій шпалі - знову всі кріплення, на четвертій - немає вже внутрішнього лівого кріплення.

Бетонні плити раптово закінчилися - далі простір між рейками просто закатують асфальтом
"Потім все це засипалось щебенем мілкої фракції, і я думав, що всюди зверху покладуть такі ж нові плити з армованим металевим торцем, як на перехресті з вул. В.Хвойки. Але чи то плит було мало, чи треба було здешевити проект, чи вирішили якось швиденько закрити шпали з відсутніми кріпленнями, - бо у підсумку рейки закатали в асфальт. Тепер ми бачимо, що й другу колію теж вирішили не паритись і заасфальтувати", - розповідав Дмитро Вольський.

Саме так, спостеріг Інформатор, робітники й роблять зараз: бетонні плити з армованим торцем скінчилися одразу за будівлею бізнес-центру на Кирилівській, 69 В, відтак, рейки почали просто закатувати в асфальт. Слід зазначити, що на професійних форумах подібне рішення викликає різночитання: одні дописувачі вважають, що асфальт на коліях швидко потріскається, і вже за кілька років "ремонту" не буде. Інші пишуть, що саме таке рішення було застосовано на вул. Алма-Атинській на Лівобережжі столиці - і там воно себе виправдало, оскільки покриття лежить вже більше за 6 років.

Робітники забрали асфальтом навіть Смородинівський узвіз, що носить ім'я визначного топоніму Києва, річки Смородинівки
Нині ремонт триває від перетину вул. Кирилівської з вул. Вікентія Хвойки й аж до Подільського трамвайного депо (власне, майже до шляхопроводу, яким проходить транспорт вулицею Олени Теліги). Замінюють рейки, шпали та вкладають такі саме вібропоглинаючі та антивандальні кріплення рейок. А також, як помітив Інформатор, - вклали шар асфальту та відновили зливостоки на Смородиновому узвозі: це одна з давніх відомих місцин Києва, раніше тут, за переказами, протікала річка Смородинівка, біля якої мешкав ще за часів литовського панування у Києві Соловей Розбійник.

Зазначимо: підрядники вже зірвали строки робіт. Як писав паблік Пасажири Києва ще напочатку весни, посилаючись на заступника директора КП Київпастранс з питань будівництва Павла Кирилюка, завершення робіт на вул. Кирилівській планувалося ще до середини літа 2024 року. Втім, робітники дійсно чекають - тільки не на гроші, а на результати тендеру. Так, Інформатор знайшов у ProZorro тендер, оголошений КП "Київпастранс", на асфальтування трамвайного полотна по вул. Кирилівській, на ділянці від зупинки "ТОВ "Поділ бізнес-парк" до вул. Оленівської. Нині він перебуває на етапі уточнення пропозицій, а місто готове сплатити переможцеві трохи більше за 24 млн грн.

План робіт на рік: які об'єкти завершуються в строк, а де будівельники затягують дедлайни
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що на Оболоні у Києві тривають роботи з ремонту шляхопроводу на перетині вулиць Богатирської та Лугової. Підрядник, компанія Укртрансміст, вже частково зняла асфальтне покриття і бетонну стяжку на частині мосту, та демонтувала 10 найбільш аварійних балок мосту. Ймовірно, будуть зніматися також інші балки - вони, як виявилося, також у поганому стані, а відтак, перебудований повністю може бути вже весь міст.

А ще раніше ми повідомляли про строки завершення ремонтних та будівельних робіт на низці вулиць та великих інфраструктурних об'єктів. Так, ще навесні обіцяли завершити другорядні ремонтні роботи з облаштування дорожного покриття чи велосипедних доріжок на Оболоні та у Солом'янському районі столиці. А великі проєкти з будівництва мостів, зокрема, на вул. Богатирській, і шляхопроводів обіцяли вже восени.
https://www.google.com/amp/s/kiev.infor ... kiyevi/amp

Re: Кирилловская улица

Добавлено: 21 авг 2024, 21:21
Aktivnyy
Сподіваюсь до ремонту перегону метро Почайна ТШ закінчать заміну колій на Кирилівській

Re: Кирилловская улица

Добавлено: 19 сен 2024, 09:54
Rider
Вівторок, 17.09.2024

Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

Кирилівська вулиця

Добавлено: 11 окт 2024, 18:43
Бодрый
Вул. Кирилівська біля перехрестя Миколи Кравченка.

Трамвай прямує з Контрактової площі в Подільське депо заднім ходом:

Кирилівська вулиця

Добавлено: 13 окт 2024, 16:13
Бодрый
Вулиця Кирилівська в районі вул. Вікентія Хвойки і Смородинського узвозу

Кирилівська вулиця

Добавлено: 04 ноя 2024, 22:03
Бодрый
Огляд вулиці від Антоніо.
Трив. 9 хв.

Кирилівська вулиця

Добавлено: 09 дек 2024, 23:29
Бодрый
Короткий огляд вулиці на 8 хв.

Кирилівська вулиця

Добавлено: 01 июн 2025, 16:48
Бодрый
В 2025 році маємо продовження "історії ремонту"

Re: Кирилівська вулиця

Добавлено: 01 июн 2025, 18:02
Rider
Ніколи такого не було і от знову... 😁

Re: Кирилівська вулиця

Добавлено: 01 июн 2025, 22:15
TANK
как же экологи (по цвету) хотят боксеру (бывшему) нагадить - просто землю роют))) Кстати, я и сам про касание асфальта с рельсом писал - но второй год - полет нормальный. и ездить там сейчас можно с комфортом.

Кирилівська вулиця

Добавлено: 08 июн 2025, 19:21
Бодрый
Вчора їхав Кирилівською з Куренівки на Поділ.

Після перехрестя з Оленівською прокидаєшся потрапляєш в старі добрі часи з ямами )

Ну як той Поділ не любити, київський мер...

Re: Кирилівська вулиця

Добавлено: 08 июн 2025, 21:52
TANK
а что не так? разговор шел о реконструкции участка двухпутного трамвая - получите и распишитесь. И какой смысл там сейчас делать нормальную дорогу, если уже началась застройка как пивзавода, так и стройкерамики? все равно разобьют, вес строительной техники никто не замеряет.