Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"
Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы
Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"
Підтримайте петицію! Зареєструйтесь на сайті петицій, проголосуйте та підтримайте, а також поширьте друзям!
Після кінцевої станції «синьої», Оболонсько-Теремківської лінії «Героїв Дніпра» колії йдуть на північний захід та виходять на поверхню до електродепо «Оболонь». Ділянка відкрита ще у 1988 році. Доцільно було б збудувати одразу за електродепо наземну станцію метро з виходом до вул. Богатирської. Фінансові вкладення мінімальні, адже фактично весь перегін уже давно існує. Станція в цьому районі дозволить мешканцям Вишгорода та інших північних околиць Києва швидше потрапляти до метро, а також покращить транспортне обслуговування восьмого мікрорайону ж/м «Оболонь» та прискорить добирання до метро мешканцям Мінського масиву. Для іще більшого здешевлення проекту можна побудувати оборотні тупіки не за, а перед станцією. Пасажиропотік буде хай і не дуже великий, але явно більший ніж в таких існуючих станціях як «Червоний Хутір» чи «Дніпро».
https://petition.kyivcity.gov.ua/petition/?pid=10577
Після кінцевої станції «синьої», Оболонсько-Теремківської лінії «Героїв Дніпра» колії йдуть на північний захід та виходять на поверхню до електродепо «Оболонь». Ділянка відкрита ще у 1988 році. Доцільно було б збудувати одразу за електродепо наземну станцію метро з виходом до вул. Богатирської. Фінансові вкладення мінімальні, адже фактично весь перегін уже давно існує. Станція в цьому районі дозволить мешканцям Вишгорода та інших північних околиць Києва швидше потрапляти до метро, а також покращить транспортне обслуговування восьмого мікрорайону ж/м «Оболонь» та прискорить добирання до метро мешканцям Мінського масиву. Для іще більшого здешевлення проекту можна побудувати оборотні тупіки не за, а перед станцією. Пасажиропотік буде хай і не дуже великий, але явно більший ніж в таких існуючих станціях як «Червоний Хутір» чи «Дніпро».
https://petition.kyivcity.gov.ua/petition/?pid=10577
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9314
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"
Говорити про покращення транспортного обслуговування ж/м Оболонь наповненням поїздів метро мешканцями околиць — трохи дивне рішення. Це по-перше.
По-друге, фактично жодного перегону там не існує. Існує електродепо, ССВ до нього, ще багато чого — але не перегін. Грошей на реконструкцію цього всього потрібно буде може й більше, ніж на будівництво з нуля.
По-третє, у міста є куди більш пріорітентні напрямки, ніж чергова станція (майже) без власного пасажиропотоку.
Тому ні, не буду підтримувати в жодному разі.
По-друге, фактично жодного перегону там не існує. Існує електродепо, ССВ до нього, ще багато чого — але не перегін. Грошей на реконструкцію цього всього потрібно буде може й більше, ніж на будівництво з нуля.
По-третє, у міста є куди більш пріорітентні напрямки, ніж чергова станція (майже) без власного пасажиропотоку.
Тому ні, не буду підтримувати в жодному разі.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"
Тільки за рахунок інвесторів.
А транспортне обслуговування Оболоні може покращитися, якщо приміський транспорт перестане їздити до Героїв Дніпра і створювати та накопичення і затори, а буде крутитися поблизу Богатирської?
А транспортне обслуговування Оболоні може покращитися, якщо приміський транспорт перестане їздити до Героїв Дніпра і створювати та накопичення і затори, а буде крутитися поблизу Богатирської?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"
А яка особлива реконструкція там потрібна? Потяги що, не можуть їздити по цій СЗГ, що є? Вони ж і так їздять тудою в депо?dimentiy писал(а): ↑13 май 2021, 18:14Говорити про покращення транспортного обслуговування ж/м Оболонь наповненням поїздів метро мешканцями околиць — трохи дивне рішення. Це по-перше.
По-друге, фактично жодного перегону там не існує. Існує електродепо, ССВ до нього, ще багато чого — але не перегін. Грошей на реконструкцію цього всього потрібно буде може й більше, ніж на будівництво з нуля.
По-третє, у міста є куди більш пріорітентні напрямки, ніж чергова станція (майже) без власного пасажиропотоку.
Тому ні, не буду підтримувати в жодному разі.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"
Вимоги до СЗГ та постійного пасажирського руху є різними.
Там радіус кривої (десь дуже орієнтовно за найоптимістичнішими розрахунками 230-240 м) менше мінімума (300 м), який потрібен навіть для тимчасового використання СЗГ для пасажирського руху.
Це перше. І, думаю, не останнє.
Там радіус кривої (десь дуже орієнтовно за найоптимістичнішими розрахунками 230-240 м) менше мінімума (300 м), який потрібен навіть для тимчасового використання СЗГ для пасажирського руху.
Це перше. І, думаю, не останнє.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- MetroPony91
- Путеец
- Сообщения: 174
- Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
- Откуда: Kyiv
Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"
Пасажирський рух по території депо???
Сарказм - останнє сховище оптиміста
Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"
Негідники!
Обламали хлопця!
Він хотів метро біля під'їзду...
Обламали хлопця!
Він хотів метро біля під'їзду...
Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"
Тю, а для кого ж строят новые торговые сараи на Оболонском проспекте? О них автор петиции не подумал?
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"
250 м, с уменьшением по 3 пути до 200 м перед началом деповского путевого развития.
Здесь могла быть моя подпись...
- MetroPony91
- Путеец
- Сообщения: 174
- Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
- Откуда: Kyiv
Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"
Ну, впринципі, можна довести лінію до майбутньої розв'язки на Богатирській, але не через тунелі в/з депо. Облаштувати автостанцію для приміських маршрутів (наприклад, як на метро "Харківська") і поряд станцію звести, але... чи варте воно того?
Сарказм - останнє сховище оптиміста
Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"
Відрізок кільцевої від Богатирської до Оболонського вирішить всі ці питання значно меншою кров'ю.
Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"
Думаю, в якості розминки і, взагалі, чому би й ні)
1. Теоретично можна продовжити лінію метро до розв'язки вул. Богатирської і ВКД, загалом близько 1070 м загальною довжиною, з яких 370 м - естакада, решта в наземному варіанті. Правда, доведеться пожертвувати частиною гаражного кооперативу, заправкою і Докер Пабом)
2. Змінити маршрут автобусу №99 - в районі Леруа повернути його на вул. Сім'ї Кульженків, далі через приєднання вул. Сім'ї Шовкоплясів (добудувати 270 м) довести його до зупинки біля майбутньої станції.
3. Організувати автобусні підвезення від Вишгорода (хай навіть із залученням комерційних перевізників) до станції для забезпечення пасажиропотоку.
Можна прикинути вартість даного "банкету" (по максимальних розцінках за даними посту sashman`a від 8.09.2013 viewtopic.php?t=1091). Правда, ціни 2011 переведемо у ціни 2021 з урах. курсу долара.
Естакада: 0,370 км * $75 млн/км = 0,370 км * 2,064 млрд грн/км = 763,4 млн грн;
Наземна траса: 0,700 км * $61 млн/км = 0,700 км * 1,678 млрд грн/км = 1,175 млрд грн;
Добудова дороги (за даними https://hmarochos.kiev.ua/2020/10/03/sk ... -ukrayini/
, беремо як для третьої категорії, 69,6 млн грн/км): 0,270 км * 69,6 млн грн/км = 18,9 млн грн;
Закупка нового РС для підвезення пасажирів з Вишгорода: візьмемо 160 млн грн.
Візьмемо ще відсотків 5 на всілякі там перетягування ПЛ для забезпечення габариту, встановлення знаків, влаштування зупинок тощо, і виходить, що вартість заходів, запропонованих мною, складає:
0,7634 + 1,175 + 0,0189 + 0,160 + 0,105 = 2,223 млрд грн.
1. Теоретично можна продовжити лінію метро до розв'язки вул. Богатирської і ВКД, загалом близько 1070 м загальною довжиною, з яких 370 м - естакада, решта в наземному варіанті. Правда, доведеться пожертвувати частиною гаражного кооперативу, заправкою і Докер Пабом)
2. Змінити маршрут автобусу №99 - в районі Леруа повернути його на вул. Сім'ї Кульженків, далі через приєднання вул. Сім'ї Шовкоплясів (добудувати 270 м) довести його до зупинки біля майбутньої станції.
3. Організувати автобусні підвезення від Вишгорода (хай навіть із залученням комерційних перевізників) до станції для забезпечення пасажиропотоку.
Можна прикинути вартість даного "банкету" (по максимальних розцінках за даними посту sashman`a від 8.09.2013 viewtopic.php?t=1091). Правда, ціни 2011 переведемо у ціни 2021 з урах. курсу долара.
Естакада: 0,370 км * $75 млн/км = 0,370 км * 2,064 млрд грн/км = 763,4 млн грн;
Наземна траса: 0,700 км * $61 млн/км = 0,700 км * 1,678 млрд грн/км = 1,175 млрд грн;
Добудова дороги (за даними https://hmarochos.kiev.ua/2020/10/03/sk ... -ukrayini/
, беремо як для третьої категорії, 69,6 млн грн/км): 0,270 км * 69,6 млн грн/км = 18,9 млн грн;
Закупка нового РС для підвезення пасажирів з Вишгорода: візьмемо 160 млн грн.
Візьмемо ще відсотків 5 на всілякі там перетягування ПЛ для забезпечення габариту, встановлення знаків, влаштування зупинок тощо, і виходить, що вартість заходів, запропонованих мною, складає:
0,7634 + 1,175 + 0,0189 + 0,160 + 0,105 = 2,223 млрд грн.
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"
дяденьки, там газопровод вообще-то. Фломастеры хорошие, забористые, но там даже продление окружной под вопросом.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)