Підземні інженерні мережі. Загальне

Все поздемелья, кроме метро разумеется

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить
Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Підземні інженерні мережі. Загальне

Сообщение Dvorko »

Питання реконструкції, ремонту, будівництва нових підземних мереж і цікаві факти з історії мереж столиці

Уже місяців зо два залишаються відкритими котловани по обидва боки просп. С.Бандери (жовті многокутники). У цьому відео А.Моріна говорить про роботи по реконструкції р. Почайної, але котловани від неї далеко (синя лінія). У мене не гуглиться, хтось щось знає?
Вложения
Схема
Схема
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7669
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Re: Підземні інженерні мережі. Загальне

Сообщение Анатолий »

Може це якось пов'язано з будівництвом нового ЖК Бостон?

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Підземні інженерні мережі. Загальне

Сообщение Dvorko »

Анатолий писал(а):
13 дек 2021, 22:16
Може це якось пов'язано з будівництвом нового ЖК Бостон?
Теоретично можливо, бо там на Вербовій теж є відкриті колодязі, правда набагато менше, від вищезгаданих
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9700
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Підземні інженерні мережі. Загальне

Сообщение TANK »

изучение Киева по Сусу - это круто)))

Почайна идет по синей полоске, желтое может может быть чем угодно. Да и до воды там достаточно далеко, так что к речке вряд ли имеет отношение.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Підземні інженерні мережі. Загальне

Сообщение Dvorko »

TANK писал(а):
14 дек 2021, 10:58
изучение Киева по Сусу - это круто)))

Почайна идет по синей полоске, желтое может может быть чем угодно. Да и до воды там достаточно далеко, так что к речке вряд ли имеет отношение.
Сус і Ко звичайно круті, як і вся діг-тусовка, але вони інколи дуже "прикрашають" (може це типу секретність) - чого тільки коштує "метро на глибині 200 м" в передостанньому відосі. Ну то таке.
Скоріше за все, під просп. Бандери ведуть перекладку газопроводу методом горизонтального буріння/продавлювання/мікротунелювання, бо постійно біля котлованів чергує охорона, а біля самих "дірок" неодноразово помічені представники Київгазу.
Тут би аеророзвідку провести) Бо котловани доволі великі, хоч і скоріше за усе не глибокі, судячи з оправи стінок із дошок.
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9700
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Підземні інженерні мережі. Загальне

Сообщение TANK »

хе, а я откуда пришел?))))))

правда к "пятничным кловам" и полному уничтожению бункера ПВО отношения не имею, так что и в попойках тусовки замечен не был))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Підземні інженерні мережі. Загальне

Сообщение Dvorko »

TANK писал(а):
14 дек 2021, 22:45
хе, а я откуда пришел?))))))

правда к "пятничным кловам" и полному уничтожению бункера ПВО отношения не имею, так что и в попойках тусовки замечен не был))
Інтригуючі подробиці про форумчан)
"П'ятничний Клов" досі живий?
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9700
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Підземні інженерні мережі. Загальне

Сообщение TANK »

не знаю, акис переехал с сайта на месенджер, я туда не пошел. ну и там уже пару лет как стройка идет, старое русло уничтожено, да и не думаю, что местная охрана эту тусу не гоняет))

да и я там был всего "дважды" - первый и последний раз.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Підземні інженерні мережі. Загальне

Сообщение Dvorko »

Київ продовжує виконання критично необхідних інфраструктурних проектів, зокрема будівництво нової каналізаціійної насосної станції (+фото)
12 серпня 2022 року, 19:42

Ключові інфраструктурні проекти, від яких залежить стабільна життєзабезпечення міста, Київ продовжує виконувати. Будівництво насосної станції першого підйому, яка є надзвичайно важливою частиною реконструкції міської системи відведення стоків, зараз вже на фінальній стадії. Про це повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв, інспектуючи перебіг проведення робіт.

«Наразі фінансовим пріоритетом є оборона. Однак є розпочаті до повномасштабного вторгнення проекти, які критично необхідно завершити з точки зору безпечного функціонування міста. Наше завдання – продовжити реалізацію тих великих проектів та робіт, які життєво необхідні Києву та його мешканцям. Каналізаційна насосна станція на Позняках наразі працює з підвищеним навантаженням. Після запуску цього обладнання система приймання та очищення стоків працюватиме більш збалансовано. І технологічні, і ресурсні питання в рамках цього проекту на особливому контролі. І ми зробимо все, щоб його завершити», – зазначив Петро Пантелеєв.

Він повідомив, що під час будівництва використовуються найсучасніші технології і значна кількість обладнання іноземного виробництва: Данії, Німеччини, Чехії.

Із настанням осінньо-зимового періоду відбувається збільшення добової кількості опадів, температурні коливання та промерзання ґрунтів, що вкрай негативно впливає на системи та обладнання каналізаційного господарства.

За словами заступника голови КМДА, добова продуктивність нової станції становитиме 600 тис. куб. м/добу, а за рахунок встановлення сучасного насосного обладнання ще й планується підвищити її енергоефективність. Енергоефективні заходи, які впроваджуються при будівництві, дозволять зменшити питомі витрати на транспортування каналізаційних стоків приблизно на 30%.

URL: https://kyivcity.gov.ua/news/kiv_prodov ... antsifoto/
Вложения
Фото: Офіційний портал Києва
Фото: Офіційний портал Києва
Фото: Офіційний портал Києва
Фото: Офіційний портал Києва
Фото: Офіційний портал Києва
Фото: Офіційний портал Києва
Фото: Офіційний портал Києва
Фото: Офіційний портал Києва
Фото: Офіційний портал Києва
Фото: Офіційний портал Києва
Фото: Офіційний портал Києва
Фото: Офіційний портал Києва
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Підземні інженерні мережі. Загальне

Сообщение Dvorko »

У Києві розпочинається глобальна реконструкція системи водопостачання та водовідведення
27 СІЧНЯ 2023, 13:03 Інна БІРЮКОВА, «Вечірній Київ»

Київрада затвердила дуже важливе для міста рішення — Схему оптимізації систем водопостачання та водовідведення столиці. Реалізувати його буде Київводоканал.

ЯКІ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ ВИКОНАТИ ЗАХОДИ
Заходи, які планують виконати у рамках Схеми оптимізації системи водопостачання та водовідведення, заплановані до 2026 року. Загальний бюджет — 56,98 мільярда гривень.

Схемою, зокрема, передбачається реконструкція Бортницької станції аерації, Дніпровської та Деснянської водопровідних станцій. А також — заміна в столиці трубопроводів, реконструкція існуючих та будівництво нових напірних каналізаційних колекторів, зведення реверсивної насосної станції на острові Великий.

Також у планах — створити багаторівневу систему обліку витрат води, автоматизація та диспетчеризація системи водовідведення із впровадженням корпоративної підсистеми контролю технологічних параметрів стоків та створенням автоматизованої системи технічного обліку електроенергії на об’єктах водовідведення та ін.

«Київрада ухвалила комплексний документ заходів з усунення недоліків та розвитку систем централізованого водопостачання і водовідведення. Його головна мета — підвищення якості питної води, а також очищення стічних вод», — розповів депутат Київради (Батьківщина), голова постійної комісії з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Олександр Бродський.

ЧОМУ РОЗВ’ЯЗАННЯ ЦИХ ПРОБЛЕМ НЕ МОЖНА ВІДКЛАСТИ
Ініціатором розробки та подання ухваленого проєкту рішення виступила комісія ЖКГ Київради. Адже питання поліпшення якості води і особливо очищення стічних вод давно в пріоритеті роботи міської влади, а, отже, цієї комісії.

Однією із проблем, розв’язання якої назріло давно і її не можна відкладати до закінчення воєнного стану — реконструкція Бортницької станції аерації.

Як повідомили у Київводоканалі, система водовідведення в Києві — одна з найстаріших в Україні. Так, першу систему централізованого водовідведення в місті введено в дію в 1884 році. А в 1909 році Київське акціонерне товариство каналізації було викуплене містом за 1 мільйон карбованців і стало муніципальною власністю.

У 1965 році введено в експлуатацію Бортницьку станцію аерації (БСА). Вона забезпечила механічне і біологічне очищення усіх стічних вод Києва. Термін експлуатації станції — 25 років. Таким чином, перевищення її роботи вже обраховується кількома термінами. А це будь-якої миті може загрожувати екологічною катастрофою.

На жаль, дуже застаріли й мережі водовідведення. З них більша частина мають термін експлуатації понад 50 років, а відсоток зношення становить близько 90 відсотків. Цим і пояснюється велика кількість аварій на трубопроводах.

Використання застарілого насосного обладнання (40-70-их років), крім підвищення витрат на електроенергію, також призводить до збільшення вірогідності аварій на насосних водопровідних і каналізаційних станціях. Це може спричиняти необхідність одночасного відключення великої кількості абонентів.

«Як відомо, стан каналізаційних мереж та каналізаційних насосних станцій БСА має вирішальне значення для забезпечення техногенної та екологічної безпеки Києва. Тому вирішення таких питань не можна відкладати на потім, навіть попри війну. Навпаки у воєнний час важливо досягти ще більш раціонального використання ресурсів та захистити навколишнє природне середовище», — наголосив голова комісії ЖКГ Київради Олександр Бродський.

Понад 80 років тому збудована і Дніпровська станція. Саме завдяки її роботі Київ отримує майже 30% необхідної води.

«Одна з основних проблем на шляху води до споживача — застарілі мережі. За багаторічну експлуатацію вони накопичили значний шар осадів. Загалом якість води у Києві непогана, але вона погіршується при транспортуванні цими трубами. Це питання також вже давно чекає на своє вирішення», — підкреслив Бродський.

Реконструкція очікує і Деснянську водопровідну станцію. Наразі вона забезпечує близько 60% потреб нашого міста. Технології, які будуть впроваджуватись тут, відповідають європейським вимогам і базуються на детальних лабораторних дослідженнях деснянської та дніпровської води.

ЯКІ ОЧІКУЮТЬСЯ РЕЗУЛЬТАТИ
Про основні очікувані результати від цієї стратегії — розповіли у Київводоканалі.

Якщо казати загалом, то це насамперед покращення якості питної води та забезпечення надійності водопостачання. Також поліпшиться вода поверхневих водних об’єктів (в тому числі — в межах пляжів і зон масового відпочинку).

Щодо Бортницької станції аерації, то її реконструкція призведе до поліпшення якості очищення стічних вод, зменшення обсягу скидання забруднювальних речовин у Дніпро.

Очікується й зменшення зон підтоплення, які спричиняють техногенні фактори (аварії, втрати з водопровідних мереж, відсутність каналізації).

Значно знизяться екологічні ризики, пов’язані з можливою аварією каналізаційних колекторів, які проходять через Дніпро та можуть спричинити істотне забруднення річки.

Дніпровська та Деснянська водопровідні станції перейдуть на більш безпечні технології (знезараження питної води діоксидом хлору, очищення води активованим вугіллям та інше).

Також у модернізують систему електропостачання. Відповідне рішення ухвалила Київрада.

URL: https://vechirniy.kyiv.ua/news/77798/?f ... QW9i898PT8
Вложения
Фото: Олексій Самсонов, трохи підблюрене мною. Реконструкція дюкерних переходів магістралі госппобутової каналізації через Дніпро, літо 2021 року.
Фото: Олексій Самсонов, трохи підблюрене мною. Реконструкція дюкерних переходів магістралі госппобутової каналізації через Дніпро, літо 2021 року.
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7669
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Re: Підземні інженерні мережі. Загальне

Сообщение Анатолий »

Одна з найпроблемніших точок Оболоні знаходиться біля героїв сталінграда 27-а.

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7669
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Re: Підземні інженерні мережі. Загальне

Сообщение Анатолий »

Анатолий писал(а):
20 янв 2024, 11:22
Одна з найпроблемніших точок Оболоні знаходиться біля героїв сталінграда 27-а.
Ось таке там кожного місяця
Вложения
20240119_124003.jpg

Ответить