Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Анатолий, можно уточнить, что именно брехня? На Прозорро нет закупки или что
Сто грамм - не "стоп-кран"!
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Це я переплутав. Раніше була інформація, що ремонт Почайни та Тараса Шевченка буде коштувати 445 мільйонів гривень. А про Деміївську - Либідську завжди була така сума. До речі, вихід із станції метро Оболонь в сторону магазину Велмарт повністю зруйновано. Схоже новий вхід -вихід буде прямо в будинку Оболонь -плаза.
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9202
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Після вчорашньої зливи :
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9202
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Ще кілька фото за 13.06.2024 року
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9202
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Кличко в ФБ:
Триває ремонт на перегінному тунелі синьої гілки метро - між станціями «Деміївська» та «Либідська». Вже точно встановлено, що аварійна ситуація там виникла через недотримання технології під час будівництва перегону 15 років тому.
Наразі будівельники завершили розробку котловану з кріпленням І, ІІ та ІІІ ярусів, а також хімічне закріплення ґрунтів затунельного масиву. Це дало змогу зупинити проникнення води в конструкції.
Триває герметизація статичних тріщин та стиків оправи тунелю в місцях болтових з’єднань.
Також провели обстеження технічного стану оправи перегінного тунелю по І колії між станціями «Деміївська» та «Либідська». Звіт про його стан буде оприлюднений після завершення всіх експертиз.
Фахівці докладають максимальних зусиль, щоб поновити рух поїздів на ділянці на початку осені. Роботи на будмайданчику тривають цілодобово. Після завершення ремонту - перед повноцінним відновленням руху - здійснять тестові пуски поїздів.
Триває ремонт на перегінному тунелі синьої гілки метро - між станціями «Деміївська» та «Либідська». Вже точно встановлено, що аварійна ситуація там виникла через недотримання технології під час будівництва перегону 15 років тому.
Наразі будівельники завершили розробку котловану з кріпленням І, ІІ та ІІІ ярусів, а також хімічне закріплення ґрунтів затунельного масиву. Це дало змогу зупинити проникнення води в конструкції.
Триває герметизація статичних тріщин та стиків оправи тунелю в місцях болтових з’єднань.
Також провели обстеження технічного стану оправи перегінного тунелю по І колії між станціями «Деміївська» та «Либідська». Звіт про його стан буде оприлюднений після завершення всіх експертиз.
Фахівці докладають максимальних зусиль, щоб поновити рух поїздів на ділянці на початку осені. Роботи на будмайданчику тривають цілодобово. Після завершення ремонту - перед повноцінним відновленням руху - здійснять тестові пуски поїздів.
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9202
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Огляд робіт на 38 хв.
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9202
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Фото за 21 червня 2024 року
Автор П.Авдокушин
Автор П.Авдокушин
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9202
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Фото за 2 липня 2024
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9202
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Фото за 12.07.2024 р.
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9202
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Скріни з ролика П.Авдокушина
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9202
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Фото за 19 липня 2024 р.
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9202
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Autostrada будує нову ділянку тунелю між станціями столичного метро “Либідська” та “Деміївська”. Фахівці компанії вже влаштували бетонну основу, тривають гідроізоляційні роботи та в’язка каркаса лоткової плити майбутнього тунелю.
Якість гідроізоляції має критичне значення, що впливає на експлуатаційні характеристики та довговічність функціонування тунелю. Задля зменшення ризиків підтоплень у будівництві нового тунелю ми використовуємо спеціальну ремонтно придатну гідроізоляційну систему з ПВХ-мембрани. У чому переваги такої гідроізоляції?
Система гідроізоляції складається з восьми окремих секцій, які можна окремо відновлювати навіть після закінчення будівництва та вводу тунелю в експлуатацію;
Під кожну секцію закладають спеціальні штуцери, від яких за оправу тунелю виводяться трубки. У разі пошкодження гідроізоляції через ці трубки можна буде закачувати смолу або акрилатний гель, які наповнюють увесь простір і таким чином відновлюють пошкодження;
Таке рішення вперше застосовується при будівництві метро в Україні. Ремонтно придатна гідроізоляційна система нещодавно була використана при спорудженні одного з найдовших залізничних тунелів України - Бескидського тунелю у Карпатах.
Паралельно наші спеціалісти продовжують виконання робіт з укріплення залізобетонною “сорочкою” старого тунелю, який прилягає до аварійної ділянки. Вже було завершено перший етап торкретування (набризк-бетону на поверхню оправи тунелю) та нанесено гідроізоляційне покриття. Наразі триває влаштування арматурного каркасу “сорочки” – армування виконується плоскими зварними каркасами, об’єднаними в єдину просторову конструкцію за допомогою поздовжньої розподільної арматури. На другому етапі влаштування бетонної «сорочки» фахівці Autostrada виконають підсилення існуючої оправи тунелю.
Основні роботи з бетонування оправи нової ділянки тунелю та підсилення існуючої завершимо вже у серпні. Відновлення перегінного тунелю між “Либідською” та “Деміївською” ведемо в режимі 24/7.
Якість гідроізоляції має критичне значення, що впливає на експлуатаційні характеристики та довговічність функціонування тунелю. Задля зменшення ризиків підтоплень у будівництві нового тунелю ми використовуємо спеціальну ремонтно придатну гідроізоляційну систему з ПВХ-мембрани. У чому переваги такої гідроізоляції?
Система гідроізоляції складається з восьми окремих секцій, які можна окремо відновлювати навіть після закінчення будівництва та вводу тунелю в експлуатацію;
Під кожну секцію закладають спеціальні штуцери, від яких за оправу тунелю виводяться трубки. У разі пошкодження гідроізоляції через ці трубки можна буде закачувати смолу або акрилатний гель, які наповнюють увесь простір і таким чином відновлюють пошкодження;
Таке рішення вперше застосовується при будівництві метро в Україні. Ремонтно придатна гідроізоляційна система нещодавно була використана при спорудженні одного з найдовших залізничних тунелів України - Бескидського тунелю у Карпатах.
Паралельно наші спеціалісти продовжують виконання робіт з укріплення залізобетонною “сорочкою” старого тунелю, який прилягає до аварійної ділянки. Вже було завершено перший етап торкретування (набризк-бетону на поверхню оправи тунелю) та нанесено гідроізоляційне покриття. Наразі триває влаштування арматурного каркасу “сорочки” – армування виконується плоскими зварними каркасами, об’єднаними в єдину просторову конструкцію за допомогою поздовжньої розподільної арматури. На другому етапі влаштування бетонної «сорочки» фахівці Autostrada виконають підсилення існуючої оправи тунелю.
Основні роботи з бетонування оправи нової ділянки тунелю та підсилення існуючої завершимо вже у серпні. Відновлення перегінного тунелю між “Либідською” та “Деміївською” ведемо в режимі 24/7.
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Таке рішення вперше застосовується при будівництві метро в Україні.
++++++++
Да ладно! На Виноградаре все станции в этих двойных желтых матах.
++++++++
Да ладно! На Виноградаре все станции в этих двойных желтых матах.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9202
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Ремонт "синьої" гілки: неякісне будівництво погодили одні, а підозру вручили нинішньому керівництву метрополітену
В.о. начальника КП "Київський метрополітен" і керівнику служби колії, тунельних споруд і будівель вручили підозри у справі щодо ситуації, яка виникла на перегоні між станціями метро "Деміївська"–"Либідська", попри експертні звіти та дослідження науковців про неякісні проєктні рішення та неякісне спорудження конструкції тунелю на цій ділянці метрополітену.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на сайт КМДА
"Сьогодні, 23 липня, в.о. начальника КП "Київський метрополітен" і керівнику служби колії, тунельних споруд і будівель вручили підозри у справі щодо ситуації, яка виникла на перегоні між станціями метро "Деміївська" – "Либідська". Попри те, що експертні звіти та дослідження науковців підтверджують, що проєктна документація містить неякісні проєктні рішення, а під час будівництва було неякісно споруджено конструкцію тунелю цієї ділянки, основні звинувачення полягають у нібито неналежному утриманні та обслуговуванні тунелю, а також його експлуатації", – йдеться у повідомленні.
У КМДА повідомили, що проведені дослідження викрили низку недоліків під час підготовки та будівництва тунелю.
"За результатом проведених досліджень, які на цей час дооформлюються, підтверджено, що під час зведення конструкції тунелю не було виконано хімічного закріплення ґрунтів. Також виявлено відхилення від проєктних рішень при будівництві тунелю, зокрема розміри тюбінгів оправи тунелю та частина лоткових блоків не відповідають проєктним", – зазначається у повідомленні.
Водночас експерти підтверджують, що всі необхідні регламентні роботи з утримання та експлуатації перегінного тунелю виконувалась у повному обсязі
Зважаючи на очевидний політичний тиск, "Київський метрополітен" наполягає на неупередженому розслідуванні і готовий до співпраці з правоохоронними органами. Разом із тим керівництво столичного метрополітену буде доводити безпідставність звинувачення у суді.
Разом з тим, зазначають у КМДА, фахівці докладають максимальних зусиль, щоб поновити рух поїздів на ділянці на початку осені.
Роботи на будмайданчику тривають цілодобово. Після завершення ремонту, перед повноцінним відновленням руху, здійснять тестові пуски поїздів", – підсумовується у повідомленні.
У КМДА нагадали, що "Київський метрополітен" – підприємство критичної інфраструктури, яке забезпечує перевезення пасажирів і цілодобове укриття населення. Це одне з найбільших укриттів столиці, дестабілізація роботи якого може призвести до негативних наслідків.
https://www.rbc.ua/rus/news/remont-sino ... 46259.html
В.о. начальника КП "Київський метрополітен" і керівнику служби колії, тунельних споруд і будівель вручили підозри у справі щодо ситуації, яка виникла на перегоні між станціями метро "Деміївська"–"Либідська", попри експертні звіти та дослідження науковців про неякісні проєктні рішення та неякісне спорудження конструкції тунелю на цій ділянці метрополітену.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на сайт КМДА
"Сьогодні, 23 липня, в.о. начальника КП "Київський метрополітен" і керівнику служби колії, тунельних споруд і будівель вручили підозри у справі щодо ситуації, яка виникла на перегоні між станціями метро "Деміївська" – "Либідська". Попри те, що експертні звіти та дослідження науковців підтверджують, що проєктна документація містить неякісні проєктні рішення, а під час будівництва було неякісно споруджено конструкцію тунелю цієї ділянки, основні звинувачення полягають у нібито неналежному утриманні та обслуговуванні тунелю, а також його експлуатації", – йдеться у повідомленні.
У КМДА повідомили, що проведені дослідження викрили низку недоліків під час підготовки та будівництва тунелю.
"За результатом проведених досліджень, які на цей час дооформлюються, підтверджено, що під час зведення конструкції тунелю не було виконано хімічного закріплення ґрунтів. Також виявлено відхилення від проєктних рішень при будівництві тунелю, зокрема розміри тюбінгів оправи тунелю та частина лоткових блоків не відповідають проєктним", – зазначається у повідомленні.
Водночас експерти підтверджують, що всі необхідні регламентні роботи з утримання та експлуатації перегінного тунелю виконувалась у повному обсязі
Зважаючи на очевидний політичний тиск, "Київський метрополітен" наполягає на неупередженому розслідуванні і готовий до співпраці з правоохоронними органами. Разом із тим керівництво столичного метрополітену буде доводити безпідставність звинувачення у суді.
Разом з тим, зазначають у КМДА, фахівці докладають максимальних зусиль, щоб поновити рух поїздів на ділянці на початку осені.
Роботи на будмайданчику тривають цілодобово. Після завершення ремонту, перед повноцінним відновленням руху, здійснять тестові пуски поїздів", – підсумовується у повідомленні.
У КМДА нагадали, що "Київський метрополітен" – підприємство критичної інфраструктури, яке забезпечує перевезення пасажирів і цілодобове укриття населення. Це одне з найбільших укриттів столиці, дестабілізація роботи якого може призвести до негативних наслідків.
https://www.rbc.ua/rus/news/remont-sino ... 46259.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Якщо щось гарно збудоване, то його ремонтувати не потрібно.
Тому я також вважаю що не тих винними визнали.
Ї є велика підозра на політичні мотиви.
Тому я також вважаю що не тих винними визнали.
Ї є велика підозра на політичні мотиви.