Якщо я вірно пам'ятаю, то там щось пов'язане з бортовим ПК, чи з тим, як монтували вогнегаскини в салони по пожежній безпеці, і щось заділи під обшивкою. Хоча я здивований, чому його тоді не ремонтували, і невже там все так плачевно, може, можна було взагалі в нього начинку Номерного запихнути, і най катався б.
Подвижной состав
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- HunterUT
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 15
- Зарегистрирован: 21 ноя 2019, 23:46
- Откуда: Київ
- Контактная информация:
Re: Подвижной состав
last of 99's
Re: Подвижной состав
ну там какая-то проблема была с электроникой, должны были заказать - но не сложилось. А про огнетушители историю не слышал)))))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Подвижной состав
Чомусь мені здається, що після невдалого вогнегасникочіпляння "Славутич" їздив.
Типу, після проведення обкаточних іспитів, перед видачею під пасажирів, прийшов найголовніший начальник. Ну, звісно, що пожежний інспектор, і каже "А пачіму агнєтушитєлєй нєт?". Майстри в депо по стіці струнко, "Сєйчас будєт".
Позвали слюсаря Колю з дреллю. "Почепи вогнегасник"
- "Де"
- "Отут" (пальцем в стіну)
- "Базару нуль" Трррррррр (дрилем)
(состав "Славути") - "Ой!"
Виявляється там був якийсь оптоволоконний кабель, що з'єднував всі бортові ПК до купи.
Отакоє от розповідали.
Не може бути.
Типу, після проведення обкаточних іспитів, перед видачею під пасажирів, прийшов найголовніший начальник. Ну, звісно, що пожежний інспектор, і каже "А пачіму агнєтушитєлєй нєт?". Майстри в депо по стіці струнко, "Сєйчас будєт".
Позвали слюсаря Колю з дреллю. "Почепи вогнегасник"
- "Де"
- "Отут" (пальцем в стіну)
- "Базару нуль" Трррррррр (дрилем)
(состав "Славути") - "Ой!"
Виявляється там був якийсь оптоволоконний кабель, що з'єднував всі бортові ПК до купи.
Отакоє от розповідали.

Sinoptik
Re: Подвижной состав
Ну ржачно звучит, но что там на самом деле было - я не знаю, поэтому и спросил.
Ну и не просто так ведь собираются резать состав с ни разу не уставшими кузовами вагонов, да и салоном.
Ну и не просто так ведь собираются резать состав с ни разу не уставшими кузовами вагонов, да и салоном.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Подвижной состав
Это даже больно читать. Не сохранили ни одну Е-шку с линкрустом. Теперь и прощай Славутич?Sinoptik писал(а): ↑16 фев 2022, 19:27Чомусь мені здається, що після невдалого вогнегасникочіпляння "Славутич" їздив.
Не може бути.
Типу, після проведення обкаточних іспитів, перед видачею під пасажирів, прийшов найголовніший начальник. Ну, звісно, що пожежний інспектор, і каже "А пачіму агнєтушитєлєй нєт?". Майстри в депо по стіці струнко, "Сєйчас будєт".
Позвали слюсаря Колю з дреллю. "Почепи вогнегасник"
- "Де"
- "Отут" (пальцем в стіну)
- "Базару нуль" Трррррррр (дрилем)
(состав "Славути") - "Ой!"
Виявляється там був якийсь оптоволоконний кабель, що з'єднував всі бортові ПК до купи.
Отакоє от розповідали.
Re: Подвижной состав
berest, забей и не удивляйся. Просто попрощайся со всем, что любишь - тут уничтожают все. даже икарус из музея украли. целый трамвай с памятника на заклепки разобрали для реставрации - и выкинули. уничтожают архитектуру, историю, здравый смысл. Тупо все, до чего могут дотянутся. сами себя раком ставят. про васю голоборотька слышал?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- HunterUT
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 15
- Зарегистрирован: 21 ноя 2019, 23:46
- Откуда: Київ
- Контактная информация:
Re: Подвижной состав
Кабріолет має залишки лінкрусту, хех) Навіть якщо його "несохранили") Єдина Є-шка в К.М.) В Дшках теж лишився.berest писал(а): ↑16 фев 2022, 22:22Это даже больно читать. Не сохранили ни одну Е-шку с линкрустом. Теперь и прощай Славутич?Sinoptik писал(а): ↑16 фев 2022, 19:27Чомусь мені здається, що після невдалого вогнегасникочіпляння "Славутич" їздив.
Не може бути.
Типу, після проведення обкаточних іспитів, перед видачею під пасажирів, прийшов найголовніший начальник. Ну, звісно, що пожежний інспектор, і каже "А пачіму агнєтушитєлєй нєт?". Майстри в депо по стіці струнко, "Сєйчас будєт".
Позвали слюсаря Колю з дреллю. "Почепи вогнегасник"
- "Де"
- "Отут" (пальцем в стіну)
- "Базару нуль" Трррррррр (дрилем)
(состав "Славути") - "Ой!"
Виявляється там був якийсь оптоволоконний кабель, що з'єднував всі бортові ПК до купи.
Отакоє от розповідали.
Там ще в 147му в ПТО за Лісовою, окрім шпалер не ясно що, чи там лінкруст жовтий, чи щось лінкрусто-подібне.
last of 99's
Re: Подвижной состав
Всё то, что ты написал, и так известно. Просто назвать то одоробло "сохранили" - у меня язык не поворачивается. Даже не смотря на наличие остатков оригинального линкруста. Тут TANK прав на все 100%: сохранили так же, как и многое другое в этой стране.
Касаемо Д-шек: внутри не был, не могу прокомментировать. А вот снаружи на 828м ублюдские фонари таки понаваривали. 818й не помню уже как выглядит.
Вот нашел у себя на старых пленках. Вагон н.4811. Любимые полторашки в торцах. Год не помню, но кабины тогда уже точно были демонтированы.

Касаемо Д-шек: внутри не был, не могу прокомментировать. А вот снаружи на 828м ублюдские фонари таки понаваривали. 818й не помню уже как выглядит.
Вот нашел у себя на старых пленках. Вагон н.4811. Любимые полторашки в торцах. Год не помню, но кабины тогда уже точно были демонтированы.

- HunterUT
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 15
- Зарегистрирован: 21 ноя 2019, 23:46
- Откуда: Київ
- Контактная информация:
Re: Подвижной состав
У 818го - рідні фари ще. деякі фото ПС можна на СТТС знайти, там "Glavvagon" часто щось з депо фотографує.berest писал(а): ↑17 фев 2022, 21:13Всё то, что ты написал, и так известно. Просто назвать то одоробло "сохранили" - у меня язык не поворачивается. Даже не смотря на наличие остатков оригинального линкруста. Тут TANK прав на все 100%: сохранили так же, как и многое другое в этой стране.
Касаемо Д-шек: внутри не был, не могу прокомментировать. А вот снаружи на 828м ублюдские фонари таки понаваривали. 818й не помню уже как выглядит.
Вот нашел у себя на старых пленках. Вагон н.4811. Любимые полторашки в торцах. Год не помню, но кабины тогда уже точно были демонтированы.
![]()
Вау, які "рарні" фото Єшки)
Мені теж було сумно, коли в 2017му дізнався, що 4805 вже як 2 роки модернізований в самурая.
P.S. що до фото, шкода Вадим не зробив галерею. Я стільки всього назбирав, за часи, коли вона ще була доступна, і не тільки з форуму, міг би скинути. А то все в Фейсбуці, в альбомі тримаю.
Судячи з окрасу, та того факту, що кабіни почали демонтувати з 1999го, і скінчили в 2003му, то, десь, до 2005-2009го, тоді вагони й лінкрустів лишались.
last of 99's
Re: Подвижной состав
сегодня был очень приятно удивлен 55 сцепом ТЧ2 - прошел ровно год на линии после КРП - его так и не изгадили рекламой и фоточки метро в салоне не поотдирали. Ехал в 7714.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Подвижной состав
Я тут читаю Річний звіт Києва-2021, і на стор. 40 зазначено, що за минулий рік відремонтовано 1049 вагонів метрополітену. Це описка, чи є деякі вагони ремонтувались двічі? Бо сайт метрополітену дає інформацію про наявність 821 вагона у столичному метро.
URL: https://dei.kyivcity.gov.ua/files/2022/ ... t_2021.pdf
URL: https://dei.kyivcity.gov.ua/files/2022/ ... t_2021.pdf
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Re: Подвижной состав
В звіті відремонтовано 1045 вагонів метро, що є брехнею!
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12449
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Подвижной состав
Цілком ймовірно. Тут акцент звіту у значних обсягах робіт по ремонту загалом по підприємству, адже повторний ремонт того ж самого вагона - це зовсім не обов'язково менший обсяг роботи, ніж первинний ремонт іншого вагона; все залежить від сутності несправності.
Для порівняння, нікого ж не дивує, що за рік перевезено сотні млн людей, коли живе в місті в сотні разі менше.
Хоч, могли й просто написати, що проведено ремонт вагонів 1 045 разів, але це не так звучить як 1045 вагонів.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Подвижной состав
А почему это должно удивлять? Ведь "средние киевлянин и понаехавший" пользуются метроМ немного чаще, чем один раз за 365 дней. Или НЕТ?


Re: Подвижной состав
Варшавський метрополітен допоможе оновити вагони київської підземки
https://www.epravda.com.ua/news/2022/10/14/692629/
14 ЖОВТНЯ 2022, 13:48 - ОЛЕКСІЙ ПАВЛИШ
Варшавський метрополітен допоможе Київському у модернізації поїздів 81-ї серії, які використовуються в метро столиці України.
Про це пише TVN24 з посиланням на заяву мерії.
Зазначається, що представники перевізників обох столиць вже обговорили співпрацю.
Так, Варшава допоможе у модернізації вагонів у потягах 81-ї серії - вагони цієї серії та складники до них виробляються в Росії.
"Зі зрозумілих причин українська компанія хоче стати незалежною від поставок з Москви. Варшавський метрополітен також використовує подібний парк, тому представники Київського метрополітену звернулися до Варшави - з проханням про підтримку", - йдеться у повідомленні.
Наразі Варшавське метро має 22 потяги серії 81.
"Вони не ідентичні одиниці тим, що використовуються в Києві - колія рейок у Польщі трохи вужча. Однак, за винятком ширших колісних осей, поїзди дуже схожі. Тому представники варшавської компанії заявили про підтримку в постачанні запчастин, а також про допомогу в обміні знаннями та досвідом, необхідними для модернізації українських поїздів", - додає видання.
До Варшави приїде робоча група з Києва, яка на місці розробить конкретні рішення.
Економічна правда
https://www.epravda.com.ua/news/2022/10/14/692629/
14 ЖОВТНЯ 2022, 13:48 - ОЛЕКСІЙ ПАВЛИШ
Варшавський метрополітен допоможе Київському у модернізації поїздів 81-ї серії, які використовуються в метро столиці України.
Про це пише TVN24 з посиланням на заяву мерії.
Зазначається, що представники перевізників обох столиць вже обговорили співпрацю.
Так, Варшава допоможе у модернізації вагонів у потягах 81-ї серії - вагони цієї серії та складники до них виробляються в Росії.
"Зі зрозумілих причин українська компанія хоче стати незалежною від поставок з Москви. Варшавський метрополітен також використовує подібний парк, тому представники Київського метрополітену звернулися до Варшави - з проханням про підтримку", - йдеться у повідомленні.
Наразі Варшавське метро має 22 потяги серії 81.
"Вони не ідентичні одиниці тим, що використовуються в Києві - колія рейок у Польщі трохи вужча. Однак, за винятком ширших колісних осей, поїзди дуже схожі. Тому представники варшавської компанії заявили про підтримку в постачанні запчастин, а також про допомогу в обміні знаннями та досвідом, необхідними для модернізації українських поїздів", - додає видання.
До Варшави приїде робоча група з Києва, яка на місці розробить конкретні рішення.
Економічна правда
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits