Страница 112 из 118

Re: Подвижной состав

Добавлено: 16 фев 2022, 17:51
HunterUT
TANK писал(а):
16 фев 2022, 14:24
HunterUT, а что с ним сталось?
Якщо я вірно пам'ятаю, то там щось пов'язане з бортовим ПК, чи з тим, як монтували вогнегаскини в салони по пожежній безпеці, і щось заділи під обшивкою. Хоча я здивований, чому його тоді не ремонтували, і невже там все так плачевно, може, можна було взагалі в нього начинку Номерного запихнути, і най катався б.

Re: Подвижной состав

Добавлено: 16 фев 2022, 19:27
TANK
ну там какая-то проблема была с электроникой, должны были заказать - но не сложилось. А про огнетушители историю не слышал)))))

Re: Подвижной состав

Добавлено: 16 фев 2022, 19:27
Sinoptik
Чомусь мені здається, що після невдалого вогнегасникочіпляння "Славутич" їздив.
TANK писал(а):
16 фев 2022, 19:27
ну там какая-то проблема была с электроникой, должны были заказать - но не сложилось. А про огнетушители историю не слышал)))))
Не може бути.
Типу, після проведення обкаточних іспитів, перед видачею під пасажирів, прийшов найголовніший начальник. Ну, звісно, що пожежний інспектор, і каже "А пачіму агнєтушитєлєй нєт?". Майстри в депо по стіці струнко, "Сєйчас будєт".
Позвали слюсаря Колю з дреллю. "Почепи вогнегасник"
- "Де"
- "Отут" (пальцем в стіну)
- "Базару нуль" Трррррррр (дрилем)
(состав "Славути") - "Ой!"
Виявляється там був якийсь оптоволоконний кабель, що з'єднував всі бортові ПК до купи.

Отакоє от розповідали.

Re: Подвижной состав

Добавлено: 16 фев 2022, 19:32
TANK
Ну ржачно звучит, но что там на самом деле было - я не знаю, поэтому и спросил.

Ну и не просто так ведь собираются резать состав с ни разу не уставшими кузовами вагонов, да и салоном.

Re: Подвижной состав

Добавлено: 16 фев 2022, 22:22
berest
Sinoptik писал(а):
16 фев 2022, 19:27
Чомусь мені здається, що після невдалого вогнегасникочіпляння "Славутич" їздив.
TANK писал(а):
16 фев 2022, 19:27
ну там какая-то проблема была с электроникой, должны были заказать - но не сложилось. А про огнетушители историю не слышал)))))
Не може бути.
Типу, після проведення обкаточних іспитів, перед видачею під пасажирів, прийшов найголовніший начальник. Ну, звісно, що пожежний інспектор, і каже "А пачіму агнєтушитєлєй нєт?". Майстри в депо по стіці струнко, "Сєйчас будєт".
Позвали слюсаря Колю з дреллю. "Почепи вогнегасник"
- "Де"
- "Отут" (пальцем в стіну)
- "Базару нуль" Трррррррр (дрилем)
(состав "Славути") - "Ой!"
Виявляється там був якийсь оптоволоконний кабель, що з'єднував всі бортові ПК до купи.

Отакоє от розповідали.
Это даже больно читать. Не сохранили ни одну Е-шку с линкрустом. Теперь и прощай Славутич?

Re: Подвижной состав

Добавлено: 16 фев 2022, 23:30
TANK
berest, забей и не удивляйся. Просто попрощайся со всем, что любишь - тут уничтожают все. даже икарус из музея украли. целый трамвай с памятника на заклепки разобрали для реставрации - и выкинули. уничтожают архитектуру, историю, здравый смысл. Тупо все, до чего могут дотянутся. сами себя раком ставят. про васю голоборотька слышал?

Re: Подвижной состав

Добавлено: 17 фев 2022, 19:28
HunterUT
berest писал(а):
16 фев 2022, 22:22
Sinoptik писал(а):
16 фев 2022, 19:27
Чомусь мені здається, що після невдалого вогнегасникочіпляння "Славутич" їздив.
TANK писал(а):
16 фев 2022, 19:27
ну там какая-то проблема была с электроникой, должны были заказать - но не сложилось. А про огнетушители историю не слышал)))))
Не може бути.
Типу, після проведення обкаточних іспитів, перед видачею під пасажирів, прийшов найголовніший начальник. Ну, звісно, що пожежний інспектор, і каже "А пачіму агнєтушитєлєй нєт?". Майстри в депо по стіці струнко, "Сєйчас будєт".
Позвали слюсаря Колю з дреллю. "Почепи вогнегасник"
- "Де"
- "Отут" (пальцем в стіну)
- "Базару нуль" Трррррррр (дрилем)
(состав "Славути") - "Ой!"
Виявляється там був якийсь оптоволоконний кабель, що з'єднував всі бортові ПК до купи.

Отакоє от розповідали.
Это даже больно читать. Не сохранили ни одну Е-шку с линкрустом. Теперь и прощай Славутич?
Кабріолет має залишки лінкрусту, хех) Навіть якщо його "несохранили") Єдина Є-шка в К.М.) В Дшках теж лишився.
Там ще в 147му в ПТО за Лісовою, окрім шпалер не ясно що, чи там лінкруст жовтий, чи щось лінкрусто-подібне.

Re: Подвижной состав

Добавлено: 17 фев 2022, 21:13
berest
Всё то, что ты написал, и так известно. Просто назвать то одоробло "сохранили" - у меня язык не поворачивается. Даже не смотря на наличие остатков оригинального линкруста. Тут TANK прав на все 100%: сохранили так же, как и многое другое в этой стране.
Касаемо Д-шек: внутри не был, не могу прокомментировать. А вот снаружи на 828м ублюдские фонари таки понаваривали. 818й не помню уже как выглядит.

Вот нашел у себя на старых пленках. Вагон н.4811. Любимые полторашки в торцах. Год не помню, но кабины тогда уже точно были демонтированы.
Изображение

Re: Подвижной состав

Добавлено: 19 фев 2022, 16:25
HunterUT
berest писал(а):
17 фев 2022, 21:13
Всё то, что ты написал, и так известно. Просто назвать то одоробло "сохранили" - у меня язык не поворачивается. Даже не смотря на наличие остатков оригинального линкруста. Тут TANK прав на все 100%: сохранили так же, как и многое другое в этой стране.
Касаемо Д-шек: внутри не был, не могу прокомментировать. А вот снаружи на 828м ублюдские фонари таки понаваривали. 818й не помню уже как выглядит.

Вот нашел у себя на старых пленках. Вагон н.4811. Любимые полторашки в торцах. Год не помню, но кабины тогда уже точно были демонтированы.
Изображение
У 818го - рідні фари ще. деякі фото ПС можна на СТТС знайти, там "Glavvagon" часто щось з депо фотографує.
Вау, які "рарні" фото Єшки)
Мені теж було сумно, коли в 2017му дізнався, що 4805 вже як 2 роки модернізований в самурая.

P.S. що до фото, шкода Вадим не зробив галерею. Я стільки всього назбирав, за часи, коли вона ще була доступна, і не тільки з форуму, міг би скинути. А то все в Фейсбуці, в альбомі тримаю.

Судячи з окрасу, та того факту, що кабіни почали демонтувати з 1999го, і скінчили в 2003му, то, десь, до 2005-2009го, тоді вагони й лінкрустів лишались.

Re: Подвижной состав

Добавлено: 22 фев 2022, 14:09
TANK
сегодня был очень приятно удивлен 55 сцепом ТЧ2 - прошел ровно год на линии после КРП - его так и не изгадили рекламой и фоточки метро в салоне не поотдирали. Ехал в 7714.

Re: Подвижной состав

Добавлено: 26 авг 2022, 11:05
Dvorko
Я тут читаю Річний звіт Києва-2021, і на стор. 40 зазначено, що за минулий рік відремонтовано 1049 вагонів метрополітену. Це описка, чи є деякі вагони ремонтувались двічі? Бо сайт метрополітену дає інформацію про наявність 821 вагона у столичному метро.

URL: https://dei.kyivcity.gov.ua/files/2022/ ... t_2021.pdf

Re: Подвижной состав

Добавлено: 26 авг 2022, 12:10
Анатолий
В звіті відремонтовано 1045 вагонів метро, що є брехнею!

Re: Подвижной состав

Добавлено: 27 авг 2022, 08:03
Klovsky
Dvorko писал(а):
26 авг 2022, 11:05
чи є деякі вагони ремонтувались двічі?
Цілком ймовірно. Тут акцент звіту у значних обсягах робіт по ремонту загалом по підприємству, адже повторний ремонт того ж самого вагона - це зовсім не обов'язково менший обсяг роботи, ніж первинний ремонт іншого вагона; все залежить від сутності несправності.
Для порівняння, нікого ж не дивує, що за рік перевезено сотні млн людей, коли живе в місті в сотні разі менше.
Хоч, могли й просто написати, що проведено ремонт вагонів 1 045 разів, але це не так звучить як 1045 вагонів.

Re: Подвижной состав

Добавлено: 11 сен 2022, 20:24
AMY
Klovsky писал(а):
27 авг 2022, 08:03
нікого ж не дивує, що за рік перевезено сотні млн людей, коли живе в місті в сотні разі менше.
А почему это должно удивлять? Ведь "средние киевлянин и понаехавший" пользуются метроМ немного чаще, чем один раз за 365 дней. Или НЕТ?

Re: Подвижной состав

Добавлено: 14 окт 2022, 15:47
euhome
Варшавський метрополітен допоможе оновити вагони київської підземки

https://www.epravda.com.ua/news/2022/10/14/692629/

14 ЖОВТНЯ 2022, 13:48 - ОЛЕКСІЙ ПАВЛИШ

Варшавський метрополітен допоможе Київському у модернізації поїздів 81-ї серії, які використовуються в метро столиці України.

Про це пише TVN24 з посиланням на заяву мерії.

Зазначається, що представники перевізників обох столиць вже обговорили співпрацю.

Так, Варшава допоможе у модернізації вагонів у потягах 81-ї серії - вагони цієї серії та складники до них виробляються в Росії.

"Зі зрозумілих причин українська компанія хоче стати незалежною від поставок з Москви. Варшавський метрополітен також використовує подібний парк, тому представники Київського метрополітену звернулися до Варшави - з проханням про підтримку", - йдеться у повідомленні.

Наразі Варшавське метро має 22 потяги серії 81.

"Вони не ідентичні одиниці тим, що використовуються в Києві - колія рейок у Польщі трохи вужча. Однак, за винятком ширших колісних осей, поїзди дуже схожі. Тому представники варшавської компанії заявили про підтримку в постачанні запчастин, а також про допомогу в обміні знаннями та досвідом, необхідними для модернізації українських поїздів", - додає видання.

До Варшави приїде робоча група з Києва, яка на місці розробить конкретні рішення.

Економічна правда