Спасибо, посмотрю.SEmix писал(а):2Palal:
Новые поезда Варшавского метро, кажется TGV и ещё что-то, они в основном во Франции работают, заглянь сюда http://www.transport.alstom.com/
Новый тип трамвая - в Киеве (!)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Вагон уже фоткали на улице.
Во-первых, сам текст новости - тут: http://tr.ru/news/news.php?id_news=2230
А вот тут - еще несколько фотографий
http://www.ivdenis.nm.ru/1.jpg
http://www.ivdenis.nm.ru/2.jpg
http://www.ivdenis.nm.ru/3.jpg
Наконец, вот ссылка на тему на киевском форуме:
http://tram.mashke.org/cgi-bin/forum/ko ... t=254&ft=1
http://tram.mashke.org/cgi-bin/forum/ko ... t=254&ft=1
Во-первых, сам текст новости - тут: http://tr.ru/news/news.php?id_news=2230
А вот тут - еще несколько фотографий
http://www.ivdenis.nm.ru/1.jpg
http://www.ivdenis.nm.ru/2.jpg
http://www.ivdenis.nm.ru/3.jpg
Наконец, вот ссылка на тему на киевском форуме:
http://tram.mashke.org/cgi-bin/forum/ko ... t=254&ft=1
http://tram.mashke.org/cgi-bin/forum/ko ... t=254&ft=1
Трамвай майбутнього
Значно оновлений, насичений електронікою подовжений вагон зі зручним салоном на 300 пасажирів створили столичні електротранспортники в Дарницькому депо
Віталій КУРІННИЙ
“Хрещатик”
поїхали!
Помилуватися новою моделлю трамвая в неділю на проспекті Юрія Гагаріна мали нагоду всі охочі. Пофарбований в національні жовто-блакитні кольори, він, як здавалося ззовні, наче складається з трьох окремих вагонів (насправді ж в основі був один, але з подовженим салоном). Машина суттєво відрізняється від своїх попередників не тільки сучасним дизайном, оформленням, а й високими технічними та економічними показниками. Оцінити нову техніку приїхав Київський міський голова Олександр Омельченко. Йому сподобався перший вітчизняний трамвай, який тільки-но вийшов із цехів Дарницького депо. Олександр Олександрович став першим пасажиром нової машини.
Як розповів головний інженер комунального підприємства “Київпастранс” Юрій Бомбандьоров, створений у Києві трамвай поки що єдиний у своєму роді. В його основі використали елементи кузова та ходової частини іноземних вагонів Т-3. Всі інші частини та комплектування — вітчизняного виробництва. А дорогу і складну електроніку на замовлення виготовили й допомогли киянам монтувати чеські фахівці. У вагоні застосували також новітню систему керування тяговим приводом, де рухомі конструкції діють незалежно. Це дає неабиякі переваги. Завдяки нововведенню машина рухатиметься плавно, без ривків, майже безшумно. При цьому трамвай може економити від 30 до 50 відсотків електроенергії. Та ще й перевозитиме одночасно до 300 пасажирів. Дітище столичних електротранспортників має автономний привід передньої й задньої частин. Корпус забезпечено високостійким захистом від вологи.
Щодо ціни, то вітчизняна техніка втричі дешевша від іноземних моделей. Наприклад, вартість трамвая шведського чи швейцарського виробництва сягає півтора мільйона євро. Наш же обходиться теж у півтора мільйона, але гривень. Салон складається з трьох секцій, зв’язаних між собою шарнірними з’єднаннями. Середня частина має низький рівень підлоги, що робить машину зручною для користування людей з особливими потребами, літніх осіб та школярів. На думку генерального директора “Київпастрансу” Миколи Ламбуцького, все це сприяє підвищенню безпеки й комфортності. Нову машину передусім планують використовувати на лініях швидкісного трамвая. Поки в столиці відкриється нова гілка для руху оновлених вагонів, в комунальному підприємстві має з’явитися 30—35 одиниць такої техніки.
Після оглядин Олександр Омельченко сказав, що в Києві діє програма, спрямована на оновлення транспортного парку. Якщо в місті вже курсують “свіженькі” моделі мінських і львівських автобусів, то на заміну й реставрацію тролейбусів столична влада передбачає три роки, а трамваїв — чотири.
http://www.kreschatic.kiev.ua./?id=2526&page=4
Значно оновлений, насичений електронікою подовжений вагон зі зручним салоном на 300 пасажирів створили столичні електротранспортники в Дарницькому депо
Віталій КУРІННИЙ
“Хрещатик”
поїхали!
Помилуватися новою моделлю трамвая в неділю на проспекті Юрія Гагаріна мали нагоду всі охочі. Пофарбований в національні жовто-блакитні кольори, він, як здавалося ззовні, наче складається з трьох окремих вагонів (насправді ж в основі був один, але з подовженим салоном). Машина суттєво відрізняється від своїх попередників не тільки сучасним дизайном, оформленням, а й високими технічними та економічними показниками. Оцінити нову техніку приїхав Київський міський голова Олександр Омельченко. Йому сподобався перший вітчизняний трамвай, який тільки-но вийшов із цехів Дарницького депо. Олександр Олександрович став першим пасажиром нової машини.
Як розповів головний інженер комунального підприємства “Київпастранс” Юрій Бомбандьоров, створений у Києві трамвай поки що єдиний у своєму роді. В його основі використали елементи кузова та ходової частини іноземних вагонів Т-3. Всі інші частини та комплектування — вітчизняного виробництва. А дорогу і складну електроніку на замовлення виготовили й допомогли киянам монтувати чеські фахівці. У вагоні застосували також новітню систему керування тяговим приводом, де рухомі конструкції діють незалежно. Це дає неабиякі переваги. Завдяки нововведенню машина рухатиметься плавно, без ривків, майже безшумно. При цьому трамвай може економити від 30 до 50 відсотків електроенергії. Та ще й перевозитиме одночасно до 300 пасажирів. Дітище столичних електротранспортників має автономний привід передньої й задньої частин. Корпус забезпечено високостійким захистом від вологи.
Щодо ціни, то вітчизняна техніка втричі дешевша від іноземних моделей. Наприклад, вартість трамвая шведського чи швейцарського виробництва сягає півтора мільйона євро. Наш же обходиться теж у півтора мільйона, але гривень. Салон складається з трьох секцій, зв’язаних між собою шарнірними з’єднаннями. Середня частина має низький рівень підлоги, що робить машину зручною для користування людей з особливими потребами, літніх осіб та школярів. На думку генерального директора “Київпастрансу” Миколи Ламбуцького, все це сприяє підвищенню безпеки й комфортності. Нову машину передусім планують використовувати на лініях швидкісного трамвая. Поки в столиці відкриється нова гілка для руху оновлених вагонів, в комунальному підприємстві має з’явитися 30—35 одиниць такої техніки.
Після оглядин Олександр Омельченко сказав, що в Києві діє програма, спрямована на оновлення транспортного парку. Якщо в місті вже курсують “свіженькі” моделі мінських і львівських автобусів, то на заміну й реставрацію тролейбусів столична влада передбачає три роки, а трамваїв — чотири.
http://www.kreschatic.kiev.ua./?id=2526&page=4
Человеческая жизнь похожа на коробку спичек. Обращаться с ней серьезно - смешно. Обращаться несерьезно - опасно.
Теперь понятно куда деньги летят ! При такой математике , полтора милиона гривен- тьфу на ветер!писал(а): Щодо ціни, то вітчизняна техніка втричі дешевша від іноземних моделей. Наприклад, вартість трамвая шведського чи швейцарського виробництва сягає півтора мільйона євро. Наш же обходиться теж у півтора мільйона, але гривень.
Человеческая жизнь похожа на коробку спичек. Обращаться с ней серьезно - смешно. Обращаться несерьезно - опасно.
- Palal
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 636
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 00:08
- Откуда: Между западными побережьями двух континентов
О нынешних вагонах: читал, что во многих Европейских городах практикуется замена трамваев сменой начальной/конечной секции, а потом, через сколько то лет - центральной, начальной/конечной, потом центральной - итд. Таким образом экономится много денег.Misha писал(а):2 SeMix - вывод в целом верный. Но апгрейдить в LRT, судя по всему, будут большую часть сущ-го трамвая. А если учесть, что LRt = современный трамвай, то картина очень даже неплохая.
-Palal
Спостерігав майже місяць тому, як з Дарницького депо повезли кудись вагон К-1. Один працівник депо сказав, що трам поїхав назад до Дніпропетровська.
Наступного дня у депо з'явився якийсь вагон, Т-3, судячи з вигляду - після капремонту (червоно-жовтий). Цей вагон простояв там пару днів, більше я його не бачив ні у депо, ні на лінії.
Наступного дня у депо з'явився якийсь вагон, Т-3, судячи з вигляду - після капремонту (червоно-жовтий). Цей вагон простояв там пару днів, більше я його не бачив ні у депо, ні на лінії.
Да, криворожский. Было у нас в новостях на http://www.komitet.kiev.ua
> Трамвай К-1, сине-желтый
Не-е. Это K3R-N Переделка из старых Т3. К1 - днепропетровский трамвай, сделанный на основе T6B5.
вот они вместе . К3 - стоит мордочкой, К1 - за техничкой.
Не-е. Это K3R-N Переделка из старых Т3. К1 - днепропетровский трамвай, сделанный на основе T6B5.
вот они вместе . К3 - стоит мордочкой, К1 - за техничкой.
Möge die Macht mit dir sein!